14/1/16

καμία τομή στα γεγονότα

Η σχέση μου με τα νέα. Είναι ανύπαρκτη.

Το να παρακολουθήσω ειδήσεις σπίτι είναι εχτός εαυτού. Δηλ.ποτέ από τότε που μένω σπίτι μόνη μου, πάνω που 3 χρόνια, δεν άναψα την τηλεόραση και να βάλω επίτηδες να δω ειδήσεις. Ψέματα, γιατί έπρεπε να γνωρίσω τον Φιτζ, να ερωτευτούμε, να συγκατοικήσουμε, να χορτάσουμε σεξ, να βαρεθεί να θωρούμε σειρές μες το κρεβάτι που το λάπτοπ για να πάει να φέρει μια τηλεόραση που περίσσευκε της μάμας του. Πριν εν είχα/ειχαμε.

Παλιά ήμουν πολλά ενημερωμένη.

Στην Ελλάδα εν μου έφευκε τπτ. Έβλεπα ειδήσεις, έκανα και ζαππινγκ. Πολλές φορές έβλεπα και το πρωί. Τα πρωινά-ενημερωτικά. Εγοραζα εφημερίδες, ειδικά τις Κυριακής που ήταν πλούσιες, που φτάνναν στα περίπτερα γύρω στις 10 την νύχτα του Σαββάτου. Να πιάννω εφημερίδα που το περίπτερο μεσάνυχτα Σαββάτου, είτε με πυζάμες, είτε με ψηλοτάκκουνα και να την βάλλω πας το τραπεζάκι, και το πρωί της Κυριακής να την διαβάζω πας τον καναπέ με τον καφέ

Μετά στην Αγγλία, εν είχα ττέλλη αλλά το browser μου άμα το άννοιες έφκαλλε σου αμέσως τες τελευταίες ειδήσεις, και έτσι έκαμνα το πρωί με τον καφέ. Τζιαμέ έμαθα για το πτωμα του Παπαδόπουλου που το κλέψαν, ήταν μες τα top news.

Μετά τι έγινε;

Εν οκ να μεν ξέρεις τπτ για την χώρα που ζεις, να μεν θέλεις να ανοιξεις μια εφημερίδα; Ή την τηλεόραση; 

Ηρταν τούτες ολες οι απογοητεύσεις, το μαρί, η κρίση, το περιπαίξιμο, κατάλαβα ότι σωτηρία δεν έχουμε, ότι εν πάνω κάτω όλα άκαρπα. Ασπούμε εν ξέρω τι γίνεται. Μαθαίνω τον απόηχο από το fb. Και ότι πει ο Τάσος το πρωί. who cares ασπούμε. Αφού αν μαθαίνω το τι γίνεται το πιο πιθανό να μεν θέλω να ζιω δαμέ πκιον. Εν καλός τούτος ο συμβιβασμός; Εν πιθανό να αντέξω πολλύ καιρό έτσι; Who knoooooows!

Αλλά εν ανησυχητικό νομίζω

4 σχόλια:

  1. Είναι ανησυχητικό γιατί αυτή η χώρα σε αποχαυνώνει. Έχει το χάρισμα να μας μαννεύκει. Εγώ στην Αγγλία κάθε σ/κ διάβαζα economist και time. Στην Κύπρο διαβάζω ΟΚ!, HELLO! και DownTown. Γιατί σε μια παρέα κυπριακή έχει περισσότερο αντίκρυσμα να ξέρεις τα προσωπικά της κάθε τσούλας socialite, παρά για τη βόμβα υδρογόνου του Κιμ. Έτσι είναι, courses for horses, και έκαστος στο είδος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλλά ποια άλλη επιλογή έχω, εχτός που το να κρατώ τες αποστάσεις;

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι νομίζω ότι φταίει το χαμηλό επίπεδο δημοσιογραφίας στην Κύπρο. Όταν εντοπίζω συντακτικά και ορθογραφικά σωρηδόν αντιλαμβάνεσαι ότι λίγη αξιοπιστία τους έχει απομείνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή