22/12/15

Περί καφκά και Αγάπη (τι) είναι;

Εσκέφτουμουν να γράψω ένα τέθκοιο άρθρο: τεθκοιο. Αλλά επρολάβαν και εγράψαν το.

Έχει και ένα τραγούδι: τούτο. Που το τραγούδησα δυνατά. Και ετραγουδήσετε το και σεις, ή πολλοί από εσάς.

Γενικά, σκέφτουμαι, εν γίνεται να μεν αλλάξεις φίλε μου. Τάχα εγώ είμαι τούτη κ κάμε καλά. Θα ήταν τέλεια εν αντιλέγω. Απλά πως γίνεται να μείνεις όπως είσαι; Πώς γίνεται να μεν αλλάξεις; Να μείνεις ίδια; Κάμνω κάτι λάθος εγώ; Κάμνω πολλές υποχωρήσεις; Έπρεπε να με θέλει όπως είμαι; Κι αν αυτή που είμαι εν άτομο που εν κάμνει για συμβίωση; Που την άλλη, πόσο αλλάζεις; πόσο υποχωρείς; και αυτό το τόσο που υποχωρείς τι κοστίζει;

Πχ εγώ πάντα έκαμνα κάτι νεύρα τεράστια. Εφάκκουν πράματα, πόρτες, έσπαζα ποτήρκα, έσυρνα πράματα, έτυχε να δώκω κ πάτσο. Ασπούμε άμαν επετάσσετουν η φλέβα μου στο μέτωπο, έπρεπε να φύεις. Και γενικά τα νεύρα μου εν μπορούσα να τα διαχειριστώ. Ακόμα και τωρά που τα "διαχειρίζομαι" απλά σιωνώννω ότι έχω μες το στόμα μου και κάμε καλά. Αλλιώς μεν με νευριάζεις. Ούτε μπορώ να φυλάξω κάτι, ενευρίασες με θα το μάθεις, επιτόπου. Μπαμ κ κάτω. Ούτε χώνεται ούτε συγκρατιέται. Ούτε τπτ του στιλ, α εν θα νευριάσω για να το φυλάξω μετά να του το φατσίσω. Ούτε το μετανιώνω. Θεωρώ ότι για να με φτάσεις σε τούτο το σημείο, κάτι λάθος κάνεις. Και ότι πω εννοώ το. Εχτός κι αν παρουσιάσεις στοιχεία που να αποδεικνύουν το αντίθετο. Οπότε απολογούμαι, και εννοώ το, και καταλάβεις το ότι εννοώ το. Και εν κλείει το θέμα, ώσπου να νιώσω ότι έκλεισε. Αλλιώς εν κοιμούμαι που τα νεύρα, και που τα νεύρα μέρες εν είμαι καλά.
ΚΑι φυσικά στην αρχή της σχέσης μας ο Φιτζ μου έδωσε να καταλάβω ότι τούτο το πράμα εν είναι κάτι που του "αρέσει". Επδ φυσικά ήταν κουλ να κάμνω την μάγκισα και να κάμνω τες εκρήξεις μου και τα νεύρα μου, αλλά ο ίδιος δεν το εύρισκε καθόλου κουλ, μάλλον προσβλητικό και μη ανεκτό.

Οπότε μπήκα σε τρακ να τα ελέξω τα νεύρα κ καλά. Κ εν σπάζω πράματα, ούτε σύρνω, ούτε πατσάκια, ούτε φωνάζω-πολλά. Αλλά ο καφκάς θα γίνει.

Ο Φιτζ, εν της άλλης σχολής. Νευριάζει με κάτι. Αντίδραση: τπτ. Αφήνει πράματα να περνούν, να φεύκουν, εν μπορώ να πω ότι εν τον επηρεάζουν, επηρεάζουν του. Αλλά καρτερά πότε θα καταλάβει ο άλλος από μόνος του και να το διορθώσει. Δλδ αν δεν το καταλάβει ο άλλος που μόνος του, εν θα ασχοληθεί κιόλας επειδή σημαίνει εν αξίζει. Γενικά δεν είναι του διαπληκτισμού και της συζήτησης.

Ε ΚΑΙ ΠΕΤΕ ΜΟΥ ΗΝΤΑΛΩΣ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΥ ΔΑΜΕ. Εν πάμε.


Άρα χρειαζούμαστε εναλλακτική οδό. Άρα, πρέπει να αλλάξουμε, και οι δύο.
Και πιστεύκω τούτο είναι η απόδειξη ότι θέλει ο ένας τον άλλο. Να εξομαλύνονται οι μεταξύ μας διαφορές με προσπάθεια και από τους δύο

4 σχόλια:

  1. Αυτές οι αλλαγές που λες, οι οποίες για σένα και για εκείνον μπορεί να θεωρούνται "υποχωρήσεις" μπορούν να ονομαστούν και "πρόοδος" ή "αυτοβελτίωση" και να είναι ένα σπουδαίο παράγωγο της σχέσης σας. Αν το δεις έτσι, θα το επιδιώξεις κιόλας. :) Καλά Χριστούγεννα Μπέατριξ!! χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ου φακ! είμαι της σχολής Φιτζ... [damn i am not a special snowflake ;P]
    Υπομονή και προσπάθεια θέλει, σε μεγάλες δόσεις.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεωρώ ότι θέλει πολλή δουλειά να μπορέσεις να εκφράσεις τί είναι αυτό που σε ενόχλησε με ήρεμο τρόπο έτσι ώστε να κατανοήσει ο άλλος και να μην παρεξηγηθείς.

    Σπίτι μου είμαι όπως εσένα, οκ δεν σπάζω πράματα αλλά εκρήγνυμαι τα μάλα. Εκτός σπιτιού είμαι Φιτζ, ακόμα και με τους γονείς και τους φίλους.

    Έχε υπόψη σου όμως, ότι εκεί που θα τα πάρει ο ήρεμος ο άνθρωπος, θα είναι με πολύ άσχημο τρόπο διότι ακριβώς κρατά υπερβολικά πολλά πράματα μέσα του. Είτε θα σου αντινάξει κανένα πάτσο που εν θα ξέρεις ποθεν σου ήρτεν, που είναι διαχειρίσιμο για σένα, είτε θα σηκωθεί να φύγει και θα σε ακυρώσει τόσο άσχημα που θα απορείς γιατί, ακόμα και χρόνια μετά. Be aware.

    Κολόνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οκ... πρέπει να "δεις" κάτι!
    Ο κάθε άνθρωπος είναι ΙΚΑΝΟΣ να αλλάξει, ΟΣΑ ο ΙΔΙΟΣ επιλέγει!
    Είτε αυτό ονομάζεται "διόρθωση" είτε "πρόοδος".
    Το να αποφασίζει ένα άτομο για ένα άλλο τις διορθώσεις του, είναι : Έλλειψη σεβασμού, έλλειψη αγάπης, λάθος τοποθέτηση μέσα σε μια σχέση.

    Προσωπικά πλέον, όλους εκφέρουν ΚΑΝ άποψη για τις αλλαγές που δήθεν πρέπει να κάμω, πιάνω την ππάλαν της beatrix τζιαι κάμνω τους λουβούθκια (μέσα μου). Έξω μου, απλά εν τους ξαναμιλώ και φροντίζω να μεν θέλουν να με ξαναδούν.

    Τώρα για το δικό σου θέμα, βασικά δεν κατάλαβα που είναι το πρόβλημα. Αν εσύ είσαι πιο ευέλικτη κι ο άλλος όχι και πάλι βρίσκετε τον τρόπο να συνυπάρχετε.... ε ... τι μουρμουράς κόρη μου;;;;;

    χο χο χο Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή