7/12/15

με απογοήτευσες πολύ αλλιώς το είχα φανταστεί


γενικά είμαι σε αναβρασμό και πάλι. Εν πνάζω με τίποτε.

σκέφτουμαι σκέφτουμαι

βασικά άκου. Εν ξέρω ήνταλως τα καταφέρνω και είμαι με τον Φιτζ. Και ήνταλως τα καταφέρνει και κείνος βασικά.

Ή ασπούμε στη δουλειά. Πάλε είμαι στα ντάουν μου. Ενώ ήμουν σούπερ ενθουσιασμένη.

Ή με μια φίλη μου πολλά καλή, που μιλούμε κάθε μέρα, ήταν εκεί σε πολλές δυσκολίες.

Γιατί;

throw back: σε ένα σεμινάριο για τιμ μποντινγκ και λιτερσηιπ είπαν μου οι τρέηνερς ότι απογοητεύκουμαι εύκολα και τούτο έχει μεγάλο εφφέκτ πάνω μου.
Δηλ. διώ διώ προσπαθώ, και όταν γίνει κάτι άσχημο απογοητεύομαι και παρετώ.

Που ασπούμε ότι εν αλήθκεια, αλλά όχι 100%. Επειδή τα άσχημα τα δύσκολα αντέχω τα, φτάνει να πιστεύω στον σκοπό. Ή να νιώθω ότι πιστεύουν σε μένα, ή ότι υπάρχει αμοιβαία κατανόηση και ομαδικότητα.

Αν ο άλλος κάμει ένα φάουλ, τότε χάνω όλο το μοτιβέησιον. Πχ με τον μπος έγινε ακριβώς αυτό. Άμα με αφήκεις μόνη μου, μπορώ να κινήσω βουνά-και καλά. Αλλάπου τα καλά που λέω τα δύσκολα, τα περίπλοκα, εν η δουλειά μου, εννα γίνει, 1 μήνας, 2 μήνες, 1 χρόνος, κείνο που θέλω, εννά γίνει. Μπορεί να βρίσκω αντίσταση, μπορεί να μεν είναι ευχάριστη διαδικασία αλλά θα το κάνω, θα με πιστέψει ο κόσμος, θα έρθει με το μέρος μου, θα προχωρήσουμε μαζί. Μόνο μεν κάμεις ματσαράγκα. Ε, ο μπος έκαμεν ματσαράγκα. Ασπούμε ένιωσα απόλυτη απογοήτευση, πήγα στο γραφείο του και του έκαμα έντονη παρατήρηση και απολογήθηκε ο άνθρωπος. Αλλά εν έχει σημασία, επειδή ήξερε ότι κείνο που έκαμε ήταν λάθος. Και δεν το έκαμε για να κερδίσει κάτι, επειδή δεν είχε τίποτε να κερδίσει που το λάθος του. Απολογήθηκε 3-4 φορές. Αλλά γαμώτο, 2 βδομάδες ε εν ήθελα να πηγαίνω δουλειά.

Το ίδιο με τον Φιτζ. Έκαμε την ματσαράγκα. Έκαμε ματσαράγκες, και κάπου τζιαμέ, χάνω κάποια πράματα, βρίσκω το πολλά δύσκολο να συγχωρήσω κάποια πράματα, που τα έκαμε ενώ ήξερε ότι θα με πληγώσουν. Βρίσκω το εγωιστικό. Που την άλλη εγωιστικό είναι πάλε ο άλλος να ζητά συγχώρεση ή να θέλει να τα εύρετε και συ να μεν μπόρεις.

Άρα ναι απογοητεύομαι εύκολα. Και κάποια πράματα εν θα τα κάνω ποτέ, λόγω αυτής της απογοήτευσης, κάποια πράματα εν λλίο τατσομένα, εχάσαν την λάμψη τους και εν μπορώ να κάμνω πράματα με μισή καρδιά. Άρα έρκουμαι και βάλλω τούτους τους περιορισμούς.

Ο φιτζ έκαμε έτσι->έχασε την λάμψη του τούτο το πράμα που θα κάναμε μαζι->δεν μπορώ να καμω με τον Φιτζ τούτο το πράμα->άρα δεν θέλω τούτο το πράμα->αναδιοργάνωση->τι θέλω που τον Φιτζ->ποια είμαι εγώ.

Άρα πολλή δουλειά για ένα λάθος του οποιουδήποτε να αναθεωρώ εμενα. Που την άλλη, αν δεν μπορώ να το κάνω το συγκεκριμενο με τον Φιτζ, σημαίνει ότι εν θα το έκανα με κάποιον άλλο? Δλδ αξίζει τούτο το χάσιμο, η καταρράκωση κάποιον πραγμάτων που χάνουν την "λάμψη" τους απλά για το να είμαι με έναν συγκεκριμένο άνθρωπο? που την παράλλη, έχει άνθρωπο που εν θα σου καταστρέψει κάποια κομμάτια σου? Και στην τελική, πώς απογοητεύομαστε; Απογοητεύομαστε που το ιδεατό, ότι οι άνθρωποι ένναιν εγωιστές, εν θα κάνουν ποτέ τίποτε να σε πληγώσουν, θα σκέφτουνται πάντα πως να σε προστεύσουν, όλα τα θέλω σου και τες ανάγκες σου, εν τέλειοι, όπως και συ ή οι γονείς σου;

Οπότε που εν η γραμμή; μεταξύ του αφήνω κάποια πράματα να παιρνούν και να συγχωρεθούν και που εν το ότι υπερσυμβιβάστηκα και έχασα τον εαυτό μου; Που βρίσκεις το μοτιβέησιον μετά την απογοήτευση; Ειδικά αν εν μπορείς τα νερόβραστα; Ειδικά αν ο τρόπος που είσαι στην σχέση σου είναι απόλυτος, ειδικά αν στην δουλειά σου και στις φιλίες σου είσαι παρούσα και ενεργή.

Εν ξέρω.

Που την άλλη εν μεγάλο λάθος να βλέπεις τον εαυτό σου σαν κάτι σταθερό. Εν είσαι, που κάθετι μαθαίνεις. Και αλλάσσεις και εξελίσσεσαι και μαθαίνεις

Τέλοσπαντων αυτά.

Τϊποτε δεν άλλαξε, απλά σκεφτουμαι :)

11 σχόλια:

  1. Κααι εγω σκεφτουμαι αλλα ενεν για καλο.Εμενα εν ακολυθει χαμογελακι διπλα
    Αμυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι σχέσεις έννεν συμβόλαια που εν σπάζουν. τζιαι οι όροι υπόκεινται σε συνεχή διαπραγμάτευση.
    εν που τες προσδοκίες σου που απογοητεύκεσαι. τζιαι την ελπίδα τζιαι την απογοήτευση εν εσύ που τη γεννάς.
    Αιώνια λάμψη εν υπάρχει. Προσπάθεια να μείνει το φως αναμμένο ναι:)
    τούτα τα ψήγματα σοφίας, εν συντομία.
    χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά ωραία ψήγματα, εκεί τείνω να καταλήξω

      Διαγραφή
  3. Το κείμενο σου θα μπορούσε να είναι βάση για δεκάδες σελίδες ψυχανάλυσης.
    Επίσης θα μπορούσα να αρχίσω να σκέφτομαι και να σου γράψω σεντόνι διπλού κρεβατιού.
    Θα σου αφήσω όμως 2 ατάκες δανεικές και μια δική μου:
    1) People come for a reason and for a season.
    2) Τέλειο άτομο είναι απλά εκείνο που μπορείς να συμβιβαστείς μαζί του.
    Και μια δική μου:
    Αν θες τη λάμψη μη περιμένεις σταθερότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προβληματίζομαι κι εγώ με το θέμα ορίων, με κάθε άτομο, πόσα αντέχεις, αλλά σκέφτομαι ότι ίσως να μπορείς, να πρέπει να αναθεωρήσεις σε κάθε περίπτωση κάποια στιγμή, ανάλογα με τις ανάγκες και προτεραιότητες σου.
    Επίσης, τζι εγώ νομίζω ότι ταλαιπωρούμαστε που τες (υψηλές) προσδοκίες μας, ότι ο άλλος θα συμπεριφερθεί όπως (όσο καλά) θα συμπεριφερόμαστε εμείς.
    μουμπλε μουμπλέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που την μια έχεις απόλυτο δίκαιο για την αναθεώρηση σε κάθε περίπτωση, και τις ανάγκες,

      αλλά εν τόσο κουραστικό :)

      αλλά αναγκαίο

      Διαγραφή
  5. τέλειοι άνθρωποι δεν υπάρχουν, ούτε και τέλειες σχέσεις. στην πορεία έμαθα να ζω τα λάθη τζείνων που αγαπώ. δεν ξέρω αν είναι συμβιβασμός ή όχι τούτο το πράμα. αλλά οι αψεγάδιαστοι, οι αλάνθαστοι, οι πάντα τα καταφέρνουμε με τρομάζουν. τζαι πίσω από κάθε λάθος, από κάθε ματσαράγγα έμαθα να αναζητώ τους λόγους. γιατί έγινε, γιατί δεν έγινε κάτι.
    στο τέλος της ημέρας όπως θέλω να με αποδέχονται με τις αδυναμίες και τις ελλείψεις μου οι άλλοι, θέλω να τους αποδέχομαι τζαι εγώ.

    χωρίς τούτο να σημαίνει πως μοιράζω αβέρτα συγχωροχάρτια ή ότι ανέχομαι τα πάντα. κάθε άλλο.

    αλλά να. τζαι τα λάθη τζαι οι ματσαράγκες έχουν κάποτε τη γοητεία τους.

    Υγ. Υπάρχω ακόμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το να βρίσκεις το εαυτό σου μετά που κάθε ματσαράγκα έχει την γοητεία του

      ΥΓ. μπορώ να πω είδα το όνομα σου στο ήμεηλ μου και ξιππάστηκα :)

      Διαγραφή
    2. τι εννοείς; το μπλοκικο ή το κανονικο; κάτσε να ελέγξω να δω τι γίνεται.

      Διαγραφή