10/11/15

Του πόθου τ`αγρίμι;

Άκου τωρά κατάσταση.

Που την μιαν, πόμπα πράμαν, ήβραμεν τον Φιτζ, το αγόρι που εν τέλειος, προσωποποίηση του ρομαντισμού και του έρωτα, νιώθω πολύ ποθητή δίπλα του και καλύπτει όλες τις γυναικείες μου ανάγκες καλός ταιρκάζουμε και έχει ένα καλό επίπεδο και ανέχουμαστε ο ένας τον άλλο για να είμαστε μαζί επειδή ταιρκάζουμε περνούμε αρκετά καλά όταν είμαστε ξεκούραστοι και έχουμε ωρα και γενικά είμαστε καλό ζευγάρι αν εξαιρέσεις ότι πριν ένα μήνα επέρασα 10 λεπτά να δέρνω την φάτσα μου-ναι πραγματικά να δέρνω την φάτσα μου-με τα μάθκια μου πρησμένα σαν όλα τα κλασσικά δραματικά κορίτσια 30 χρονών μετά από έναν αδιάκοπο καφκά 30 ημερών ώσπου να καταλήξουμε να φύει που το σπίτι, εγώ να καπνίζω 10 10 τα τσιγάρα, και να μεν δέχουμαι να στραφέι πίσω, και ύστερα που στράφηκε να κάμω αλλό καμιά βδομάδα για να νιώσω άνετα και ότι εν θέλω να ξεριζώσω τα νύσhια μου ώστε να μεν χτάρω την φάτσα μου που απελπισία-τjιαι μετά λαλείτε μου ότι είμαι καλά.

Που την άλλη εφκήκαμεν προχτές, κορούδες, και έγινε της πουτάνας φίλε μου. Έβαλα το φουστάνι που εφόρησα με τον Φιτζ ακριβώς μια μέρα πριν. ο Φιτζ εν έκαμε κκόμμεντ. Ο κάθε κυπραίος που με είδε, μάθκια πόξω ο πιο ήλαρος, σεξουαλικές παρενοχλήσεις ο πιο χώρκατος. Και εν θέλω να γυρίζει να μου μιλά ο κάθε καθυστερημένος, ούτε να νιώθω έτοιμη προς βιασμό όταν κυκλοφορώ μόνη μου.

Αλλά πως μπορώ να έχω το ίδιο αποτέλεσμα με τον Φιτζ? Πώς γίνεται να με θωρεί έτσι ξανά ο Φιτζ;

Που βρίσκω του πόθου τ`αγρίμι ξανά;

5 σχόλια:

  1. Εγώ θα σε ρωτήσω τούτο: εσύ θέλεις τον Φιτζ με το ίδιο πάθος που είχες παλιά;
    Αν όχι, γιατί;
    Αν το έχασε μόνο εκείνος, τι μεσολάβησε;
    Έχει άτομα που χρειάζονται συνεχή ενθουσιασμό και θαυμασμό μέσα σε μια σχέση για να επιβεβαιώνονται. Είναι δύσκολο να συμβαίνει πάντα αυτό και μη ρεαλιστικό (δεν λέω ότι έτσι είσαι εσύ, απλά κάμνω διαπιστώσεις: ))
    Έχει άτομα που δεν εκφράζουν τον θαυμασμό τους αλλά γίνονται μέσα τους οι διεργασίες και φυσικά εκδηλώνονται με κάποιο τρόπο.
    Εσύ ξέρεις τον άνθρωπο σου στα καλά και στα δύσκολα.
    Εσύ ξέρεις αν υπάρχει περιθώριο επαναφοράς της σχέσης στα επίπεδα που έχεις ανάγκη.
    My tip: οι σχέσεις των ανθρώπων εξελίσσονται με τον χρόνο. Όπως και οι άνθρωποι, δεν είναι στατικές. Το θέμα είναι να είμαστε ευέλικτοι, έξυπνοι και όχι καταπιεστικοι στα θέλω και τις ανάγκες μας. Να δίνουμε χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε ναι γυρίζει σου ένεν; Να κάμνει έτσι ο κάθε άσχετος και ο δικός σου να είναι cool. Μπορεί όμως απλά να μην έχει συνέλθει τελείως που τούτη την κρίση που περάσατε. Κατά τα άλλα, συμφωνώ με ruthless. Εν δύσκολο να έχεις στα 2 χρόνια το πάθος του πρώτου καιρού.

    Εγώ έχω μια άλλη απορία! Ο Φιτζ δεν διαβάζει το blog; Κάφκουμεν τες τες συμβουλές που δίνουμε δαμέ δηλαδή, να τες στείλουμε στο μέιλ; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απορία. Ο Φιτζ διαβάζει σε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν δύσκολη ερώτηση φιλενάς. Αν θα βρεθεί εννα βρεθεί I guess, otherwise εχάθηκε, επειδή εμεσολαβήσαν πολλά. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία όμως. Προσπάθα το. Be your self but sexier and may the Force be with you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμβιβάλλω αν μπορεί να ξανα-αναστηθεί ένα ψοφησμένο αγρίμι. Τζιαι κάπου είδα κάτι μελέτες ότι το life span των αγριμιών είναι 3 χρόνια τζιαι έξι μήνες (μέσος όρος). Το ζήτημαν είναι αν οικοδόμησες κάτι άλλον σε τούτον τον χρόνον που να σε κρατεί κοντά με τον άλλον (αλλά για άλλους λόγους).

    Έχει κάποιον ή κάποιαν που εκ πείρας έχει άλλες στατιστικές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή