5/11/15

Άκρως Κυπριακόν #5

Να φκαίνει επίσημη ανακοίνωση:

"για να σας σταλούν ηλεκτρονικά παρακαλώ επικοινωνήστε με τον Άχρηστο Άχρηστου στο 2245γαμωτοκερατομουγιαδημόσιουςλειτουργους"

Χτυπώ το:
ΑΑ:άχρηστος άχρηστου
ΒΚ-μουά

ΑΑ:Ναι
ΒΚ: ναι μπορώ να μιλήσω με τον κ. Άχρηστου.
ΑΑ:Ναι μιλάτε
ΒΚ: κ. Άχρηστου χαίρεται, είμαι η Μπεατρίξ Κίντο, εκ μέρους της εταιρείας Γαμούμενκαιδέρνουμεν και θα θέλαμε να λάβουμε τα τάδε και τάδε έντυπα σχετικά με το τάδε κ τάδε θέμα ηλεκτρονικά
ΑΑ: ναι, πρέπει να περάσετε που δαμέ να τα πιάσετε.
ΒΚ: κ Άχρηστου μα η επίσημη δημοσιέυση του τμήματος σας λέει ότι μπορούμε να τα λάβουμε ηλεκτρονικά αν επικοινωνήσουμε μαζί σας
ΑΑ: ναι αλλά πρέπει να συμπληρώσετε μιαν αίτηση
ΒΚ: να σας την συμπληρώσουμε, να σαςπω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση να μου την στείλετε να σας την συμπληρώσουμε
ΑΑ: δυσκολεύκουμε
ΒΚ: μα τι εννοείται κ. Άχρηστε
ΑΑ: ε δυσκολεύκουμε, να έρτετε που δαμέ να τα πιάσετε να συμπληρώσετε και την αίτηση
ΒΚ: μα κ. Άχρηστε εν είμαστε Λευκωσία, και αφού λέει ξεκάθαρα ότι εσείς είστε ο υπεύθυνος για να τα στείλετε ηλεκτρονικά
ΑΑ: ε δυσκολεύκουμε, πρέπει να περάσετε που δαμέ να τα πιάσετε.
ΒΚ: κ. Άχρηστε περιπαίζετε με?
ΑΑ: κυρία μου, τούτο που σας είπα, πρέπει να έρτετε που δαμέ
ΒΚ: .....κύριε ελέησων πκιον μες τούντην χώρα
ΑΑ:....τουυυυ τουυυυ τουυυυυ

έκλεισεν μου το

Ππι.Εσς: έτσι ενημερωτικά μόνο ένα που τα άκρως κυπριακά ένναιν για δημόσιο υπάλληλο

και γράφω μόνο κείνα που καταλήγουν σε μένα να φωνάζω: ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΕΝ Ο ΜΑΣΤΡΟΣ ΤΟΥ, ΠΕΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΜΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ύστερα περνά μου επειδή εν μπορείς να τους κάμεις τπτ

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. πολλά, κλαίγαμε από το γέλιο κυριολεκτικά

      Διαγραφή
    2. χαχαχα τωρά είδα ότι με έβαλε σε άλλη ανάρτηση ώσπου να συνδεθώ! Ποιο ήταν;

      τούτο με τες καταγγελίες υποστηρίζω το 100% και έννεν κανένας τους κρίμα να μεν νευριάσω!

      Διαγραφή
    3. κανένας τους εν εινα κρίμα, αλλά κάτι θα γίνει ασπούμε; μεν σου πω στην τελική πικκάρουνται με την ετιαρεία ή μαζί σου και βρίσκεις τους συνέχεια μπροστά σου-έτυχε μου

      το έργο ήταν εκκλησιάζουσες πρόβα τζενεράλε

      Διαγραφή
    4. Ενα Αριστοφανη εβλεπα τζιαι εγω προχτες σου τις ελαλουν γιατι εν μρ πηρες? Εν ειμαι κριμα?

      Η γνωστη σου φιλη

      Διαγραφή
  2. Μάλλον εν που τζίνους τους τύπους που τους λαλείς g και γράφουν j, λαλείς τους e και γράφουν i.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι πάει να πει "δυσκολεύεται;" Το διαδίκτυο δημιουργήθηκε για να διευκολύνεται. Αν ντρέπεται να πει ότι δεν ξέρει να δουλέψει διαδικτυακά τότε τον κακό τον ψόφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η άλλη έκατσε πάνω της ώσπου να την πείσει να στείλει ΤΖΕΙΝΗ την ώρα με φαξ ένα χαρτί για να πάρει η κοπελλούδα κάτι λεφτά που είχαν καθυστερήσει επειδή εν της είπεν κανένας ότι λείπει το φάκκιν χαρτί, και άμα κι έστειλε το με 1000 ζόρκα, εγύρισε να της αντιπολοηθεί στυλ "έννα περιμένεις να δείξει και "sent";" ΕΛΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή