22/10/15

Προβλήματα της ηλικίας #3

Βρέχει δόξασΟΙ
δοξασΟΙ
δοξασΟΙ

Ενεκάτσιασα πόσο καιρόν πυρά και σκόνη, χτιτζιόν!
Έβαλα το τρικό μου και τα (μ)ποτάκια, έκαμα το τσάι μου, έφερα και ένα κουτί πισκόττα (άνοιξα και το παράθυρο να μεν δρώσω που την πυρά). Πάτησα και μες τα νερά όπως έρκουμουν. ΤΕΛΕΙΑ!

Σχετικά με τα προβλήματα της ηλικίας:

Να ακούεις διαφήμιση για τα βραβεία του ΜΑΤ στο ΛΑΒΕΦΕΜ. Και να λένε ότι θα έρτουν και οι "Boyz and noise" και να είσαι "οι πκιοι?"

Σιριουσλι, οι πκιοι?

Google it:

https://www.facebook.com/BoysAndNoise
http://www.tralala.gr/boys-and-noise-gnoriste-to-proto-teen-boy-band-tis-elladas/
http://www.protothema.gr/Stories/article/376315/koritsia-oi-boys-and-noise/

ΓΟΥΟΤΕΒΑ

7 σχόλια:

  1. εχάρηκα οτι βρέχει,έβαλα κλειστό παπούτσι,έπιασα κ την ζακέτα μου,ήρτα στην δουλεία και έβαλα και a/c
    μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην αρχή ήμουν κάπως, το πρώτο μποι μπαντ δεν ήταν οι ΟΝΕ? Μετά είδα τη διευκρίνιση teen -.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω καλύτερο από τον χειμώνα. Στα τσακίδια το καλοκαίρι, μας έφαγε ο ήλιος και ο πύρουλλος! Να βρέξει να πάρουμε ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμένα μου έφτιαξε τη διάθεση ο βροχερός καιρός σήμερα! βέβαια το μεσημέρι εβάλαμε a/c πάλε φυσικά

    έρχεται μια ηλικία που δεν σε κόφτει κιόλας που δεν ξέρεις ποιοι είναι οι Boys n Noise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάντως ξέρω τους, περνιούμαι για πιπίνι! Γιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. We are siiiinging in the rain ........
    Ποιοι εν τούτοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένεν πρόβλημα της ηλικίας, εν πρόβλημα της μουσικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή