21/9/15

Μάντεη μπλουζς

Δύσκολες οι ανθρώπινες σχέσεις.

Την ώρα που σου πατά ούλλα τα κουμπιά σου, την ώρα που δέρνεις την φάτσα σου.

Ηντα πράμα;

Fight or flight?

Τελικά ξεπερνούμε ποττέ καταστάσεις; Ή απλά μαθαίνουμε να ζούμε με κάποια πράματα;
Και όταν ξαναβρεθούμε στην ίδια θέση;
Τι συμβαίνει;
Ξαναβρεθηκα στην ίδια θέση.
Άλλες καταστάσεις, αλλά,  ίδια συναισθήματα.
Αυπνίες, παύση, παύση. Και τρόμος.
Μπορώ να περάσω τα ίδια;

Είμαι δύσκολη εγώ ή δύσκολες οι ανθρώπινες σχέσεις;

Τέλοσπαντων.
Όλοι έχουμε τα ασήμαντα προβλήματα μας και τα συναισθήματα μας, μακάρι να τα ξερίζωνα. Να έφτανα σε ένα υπερανθρώπινο επίπεδο να μεν μου τζίζει κανένας. Η απόλυτη δειλία και άμυνα.

Ένα κλαψομούννικο ποστ που βαρκούμε, αλλά άνοιξες το και διάβασες το, τι να κάνουμε?


Έλα πάρε και ένα που σκεφτηκα εχτές:

"Άτομα τα οποία ο κόσμος..μπλα μπλα" κατάλαβες που τα χτηνά που βαρκούμε να θωρώ μες την κοινωνία:

Εκείνοι που στέκουνται και κόφκουν κουβέντες μπροστά στην είσοδο/έξοδο των κυλιόμενων.
Γαμώ τον καπηλέ σου τόσο τόπο εν ανάγκη να στέκεσαι τζιαμέ; Είσαι μόνος σου μες τον κόσμο; αγνοείς παντελώς το ότι στέκεσαι μες την μέση? που ανεβαίνει/κατεβαίνει κόσμος;

Κατά τα άλλα καλά, 600ευρώ λάστιχα


5 σχόλια:

  1. Είμαι δύσκολη εγώ ή δύσκολες οι ανθρώπινες σχέσεις;
    Η μόνιμη απορία μου. Είμαι δύσκολη εγώ. Λαλούν μου το τζείνοι που με ξέρουν τζαι τζείνοι που ξέρουν γενικά. "Είσαι παράξενη ρε Moonlight, έντζαι εν ανάγκη να σου το πω εγώ, ξέρεις το."

    Τζείνοι που στέκουνται πας στες κυριόμενες ΕΙΔΙΚΑ στο τέλος μόλις λείψει η σκάλα τζαι χάσκουν δεξιά αριστερά σάννα τζι εν μπορούν να χάσκήσουν λίο πάρακατω. Δηλαδή εγώ τι πρέπει να κάμω; Να πηαίνω πίσω πίσω ώσπου να γινεί η αθκειάση σου;

    Λάστιχα νμζ τα Χριστούγεννα θα πρέπει να αλλάξω... πώς, δεν γνωρίζω. Μπορεί να πουλήσω ένα χέρι κι ένα πόδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα... 600 ευρώ λάστιχα!

    Η θεία μου πάντα έλεγε ότι το δυσκολότερο πράγμα στη ζωή είναι οι ανθρώπινες σχέσεις. Πιστεύω, ή μάλλον μου είχε πει κάποτε η ψυχολόγος ότι το πρόβλημα δεν λύνεται. Απλά το συνηθίζεις και μαθαίνεις να το αντιμετωπίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οπως λεει και ο Αντιχριστος.Οι ανθρωπινες σχεσεις δεν μπορουνα εχουν ιδανικη μορφη.Γιατι ειναι θεμα αντιληψης του καθε ατομου.Συνεπως το αποδεχεσαι και το αντιμετωπιζεις αναλογα.Φιλια φρεντ μου.Αμυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 600 ευρω λαστιχα....σκατα.

    Δεν ξεπερνούμε ποτέ καταστάσεις. Απλά μπαίνουν κάποτε πιο πίσω ή πιο μπροστά στη σκέψη μας. Εξαρτάται τι άλλες καταστάσεις παίζουν εκείνη την περίοδο στη ζωή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή