7/9/15

Ο ενοχικός καφές της Δευτέρας

Κάθουμουν στο nissi beach, απλωμένη στην ξαπλώστρα το σαββατοκυρίακο. Σκέφτουμουν ανα διαστήματα, το νερό που με δροσίζει έπνιξε κάποιους άλλους. Σκέφτουμουν το μωρό με τα μούτρα του κάτω, μες την άμμο, πνιμενο. Κείνο το μωρό και άλλα πόσα.

Χρειάστηκε μια εικόνα να με κάμει να θέλω να κάμω εμετό. Που την ώρα που την είδα, τάραξε ο νους μου. Νιώθω ότι εν είναι οκ πλέον, να μεν με κόφτει, να μεν θέλω να θωρώ. Πολλοί που μου το είπαν, ότι εν θέλουν να θωρούν, εν πολλά σκληρό, να θωρείς τον πόνο του άλλου. Εγώ σκέφτουμαι ότι πλέον, είτε θωρώ είτε εν θωρώ, εν έχω την ικανότητα να αγνοώ. Έχασα το, την ικανότητα να ξεχνώ και να συνεχίζω την ζωή μου.

Εν ξέρω ποια εν η λύση.  Βασικά εν με κόφτει, αν θα χαλάσει ο δημογραφικός χαρακτήρας της Ευρώπης, αν θα γίνουν ούλλοι μουσουλμάνοι, εν με κόφτει, εξεπέρασα προ πολλού τούτη τη φοβία. Του να νιώθω ασφάλεια κ ικανοποίηση με τους "δικούς" μου. Καταρχήν φακκάτε μου ούλλοι κατά 95% οι κυπραίοι φακκούν μου, όπως και οι υπόλοιποι ανθρώποι γενικά. Εν έχω το αίσθημα του "cypriot and proud". Είμαι αυτή που είμαι, και εν με κόφτει ήντα ράτσα είσαι φτάννει να μου ταιρκάζεις.  Έχω 10-15 πλάσματα που απολαμβάνω να μιλώ, να βλέπω, οι υπόλοιποι κυρίως φακκάτε μου ανεξαρτήτως ράτσας. Αλλά εν θα σας έκανα κακό. Έμαθα να καταπίννω την αηδία μου, τα νεύρα που μου προκαλείτε, το πόσο σπαστικοί είστε. Ούλλοι οι γαμημένοι οι ανθρώποι εν οι ίδιοι, σπαστικοί, ηλίθιοι, αδιάφοροι για την ζωή και την παρουσία του άλλου.

Εγώ πλέον εν μπορώ να είμαι αδιάφορη, για την ζωή και την παρουσία του άλλου. Ίσως με την αγάπη και την βοήθεια που θα δείξω κάπου, ίσως να αλλάξει η ζωή ενός πλάσματος. Ποια είμαι εγώ που θα αποφασίσω ποια ζωή εν πιο σημαντική. Θα ήθελα, όταν εγώ βρεθώ σε μια δύσκολη θέση, να βρεθεί κάποιος να με βοηθήσει. Να μου δωκει ένα ρούχο να φορήσω, ενα νερό να πιω, λίγο φαγητό και την ευχή του. Αλλά ακόμα κι αν δεν χρειαστεί, έζησα το να αλλάξω την ζωή κάποιου, μικρή προσπάθεια για μένα, τεράστια η επίδραση πάνω στην ζωή του. Το πόσο με ηρεμεί και με ευχαριστεί να σκέφτομαι εκείνο το άτομο. Θέλω τούτο το θέμα να γίνει προσωπικό, θέλω να ηρεμίσω τούτο το συναίσθημα μέσα μου ότι είμαι αναίσθητη. Αλλά θέλω να το κάνω κ επειδή απλά πρέπει να γίνεται. Εχτός που το προσωπικό μου όφελος, του να σταματησω να σκέφτουμαι ότι κανένας εν εβρέθηκε να βοηθήσει κείνο το μωρό, πόσο μάλλον εγώ, θέλω να το κάνω και για μη εγωιστικούς λόγους, επειδή έτσι πρέπει, έτσι είναι, έτσι πρέπει να είναι. Πρέπει ο καθένας να έχει την δυνατότητα να έρτει σε τούτο το κόσμο για να με νευριάσει.

Περνώ μεγάλες κρίσεις συνεχώς. Εν μπορώ να είμαι αδιάφορη, εν μπορώ να θωρώ τι γίνεται και να μεν ανακατώνουμε, εν μπορώ να θωρώ τούτους τους γονείς να βαστούν τα κοπελλούθκια τους κ να βουρούν, και να μεν νιώθω την απόγνωση τους. Ασπούμε εγώ σκοτώνω σε για τον κάττο μου, έτσι άνετα, τζιστου κάττου μου κ δε. Τούτα τα παιδικά μουτρούθκια τα ξιμαρισμένα, ίδια με κείνα τα κυπριακά, ίδια μουτρούθκια ξιμαρισμενα σε ούλλους τους πολέμους.

Πίννω τον καφέ μου τον γαλλικό, τούτο το πρωί, στην δερμάτινη μου την καρέκλα, στο γραφείο μου το καινούριο. Βλέπω στο φβ πρόσφυγες, να τους δέρνουν, να τους έχουν μες τον ήλιο, να τους σύρνουν μολότοφ. Νιώθω απίστευτη ενοχή. 

9 σχόλια:

  1. Έχεις δίκαιο να νιώθεις σκατά για τούτη την κατάσταση, όμως μόνο το να νιώθεις σκατά δεν βοηθά τζείνο τον άνθρωπο. Ούτε το να κάμνεις τη δική σου ζωή χάλια βοηθά. Ούτε πρέπει να νιώθεις τύψεις για το ότι μετά που λλίο εννα σου περάσει τούτο το συναίσθημα, γιατί έτσι ένει οι μηχανισμοί άμυνας του ανθρώπου. Εγώ λέω πάντα, δες τι μπορείς να κάνεις γι' αυτό. Έστω κάτι μικρό. Μπορείς να στείλεις κάποια οικονομική βοήθεια τζιαμέ; Ή πρακτική; Φαΐ, νερό, ρούχα; Μπορείς έστω να κάμεις κάτι για ένα ορφανό μωρό στη γειτονιά σου; Εν ένας σκατόκοσμος γεμάτος αδικίες και πάντα έτσι θα είναι. Μεν σπαταλάς ενέργεια στο να λυπάσαι, use it to help wherever you can.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλέον το να στέλνω απλά λεφτά εν με βοηθά.

      Διαγραφή
    2. 'Ισως να μπορούσες να γραφτείς σε ένα εθελοντικό σώμα τζαι να πηαίνεις να βοηθάς για παράδειγμα στις περιπτώσεις με πρόσφυγες.
      Σκέψου το...

      Διαγραφή
    3. το έχω σκεφτεί κ το έχω κάνει, εν είναι ένα ποστ για να πω τι κάνω για τουτα τα πράματα, γι αυτό και εν τα εγραψα, ίσως φκαίνει λάθος τούτο που προσπαθώ να πω. απλά εν το ότι, ότι κ να κάμεις, γενικά εν πολλά μικρό, κ οκ κάνεις το, αλλά πάλε, εν τελειώνει, εν έχει ιδιαίτερη επίδραση, μπορείς να βοηθήσεις ένα δύο 10 άτομα, αλλά ως τζιαμέ. κ εν τούτο π με πνίγει, επειδή για τν ένα που βοηθάς έχει εκεί άλλους 1000 που δεν ήβραν βοήθεια.

      Διαγραφή
    4. ΟΚ, νόμιζα ότι τα υπόλοιπα ήταν επέκταση τούτου. Ναι, σύμφωνοι. Εν μπορείς. Κι άμα σκεφτείς για παράδειγμα τους πρόσφυγες τωρά, τούτοι εν μόνο εκείνοι που ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να φύγουν. Έχει κόσμο, πολύ παραπάνω που δεν μπορεί να φύει τζαι χάνεται τζειαμέ χωρίς να έχει τσανς. Εν πολύς ο κόσμος που χρειάζεται βοήθεια, και εν τραγικό αλλά αν ούλλοι εβοηθούσαμε λίο θα εγίνετουν μεγάλη διαφορά, αλλά όι, εν μπορούμε να διορθώσουμε ό,τι πάει στραβά στον κόσμο... :/
      Απελπιστικό αλλά ναι.

      Διαγραφή
  2. Εσκοπευα να καμω ποστ για τουτο το θεμα. Ακουμε για πολεμους τζιαι φτωχεια συνεχεια τα τελευταια χρονια. Επεθανε πολυς κοσμος, πολλα μωρα, πολλες αρρωστιες. Τουτη τη συγκεκριμενη φωτογραφια εν μπορω να την φκαλω ομως που το μυαλο μου. Επηρεασε με παρα πολλα οπως τζιαι εσενα. Εμενα ακομα παραπανω νομιζω γιατι ειμαι μανα. Τζινο θα εμπορουσε να ηταν το μωρο μου.. Στη σκεψη τζιαι μονο ηθελα να καμω εμετο. Εμετο για τα τοσα μωρα που επεθαναν, που βασανιζονται.
    Τι μπορουμε ομως να καμουμε για τουτο? Οπως λαλεις τζιαι εσυ τα λεφτα ισως να μεν βοηθουν (να δουμε ποιος εννα τα φαει εις βαρος τους).
    Ισως σε τουτα τα μεγαλα γεγονοτα να μεν μπορουμε να βοηθησουμε εμπρακτα. Ισως μπορουμε να βοηθησουμε στα μικρα και "διπλανα" μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκέφτουμαι και γω για το ποιόν πρέπει να βοηθώ, κ κατέληξα, ότι βοηθώ όποον θέλω, είτε δίπλα, είτεπαραδίπλα, είτε στηνάλλη άκρη του κόσμου.

      όπως είπε κ μια καλήμου φίλη, η βοήθεια εν βοήθεια όπου και να την στέλλεις.

      Διαγραφή
  3. Μια ανάρτηση μου, σε παρόμοιο μήκος κύματος:

    http://woofisarfkai.blogspot.com.cy/2015/07/blog-post_17.html

    Μα νάμπου επάθετε με τον Αντίχριστο; Είδες τον τίτλον του σήμερα; Επίσης τζιαι οι θκιό έshιετε τα με την Κύπρον τζιαι τους κυπρέους. Εν λέω, είμαστεν πελλόρατσα, αλλά όπως λαλούν τζιαι οι Cinderella:

    https://www.youtube.com/watch?v=i28UEoLXVFQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θυμούμαι την ανάρτηση σου

      να ομολογήσω ότι ο τίτλοςμου ήρθε από τον αντίχριστο, κ δεν ήταν τυχαίο

      εν τα έχω με τους κυπραίους, αλλά σαν κυπραία, δηλώνω ότι δεν διακατέχομαι από το αίσθημα της εθνικής υπερηφάνιας, όπως θα το έλεγα εάν ήμουν αγγλίδα, ρουμάνα ή βιετναμέζα.
      αμα δεις πιο πάνω, δηλώνω ότι φακκούν μου ούλλοι

      Διαγραφή