24/6/15

Κόρη χάννεις

Άκου τωρά κατάσταση, ότι κι αν γίνεται με την διάθεση μου τωρά τελευταία εν ξέρω τι στο καλό γίνεται νομίζω άρκεψα κ χάννω. Χάννω τον.

Επήαμε στον Αλκίνοο φυσικά, κ να κάθουμαι να θωρώ το πλάσμα του θεού να τραγουδά-ίσως ο πιο έντονος κ συναισθηματικός καλλιτέχνης σήμερα, κ δώστου κλάμα. Να τρέχουν τα μάθκια μου βύρρα μες τον κόσμο, κ παράλληλα να σκέφτουμαι, "κόρη χάννεις".

Να θωρώ την ηθοποιό στο θέατρο να ππέφτει χαμέ να κλαίει κ καλά, κ δώστου δάκρυα.

Να θωρώ τα σhυλλούθκια στο Γιούλιν που τα εφάαν κ δώστου κλάμα

Να θωρώ το βίτεο με τα καττούθκια της φίλης μου που τωρά εχαθήκαν (Ρε φιλόζωοι γαμώ τον καπηλέ σας, μεν αρπάσσετε τα καττούθκια μόλις τα δείτε επδ εν "εγκαταλελειμμένα", πολλές φορές η μάμμα τους αφήνει τα να παει να φάει κ να στραφεί, πολλά λλίες γάτες τα εγκαταλείπουν. Κ σίουρα εν θα στραφεί αν στέκεστε που πάνω κ πειράζετε τα)

Ποστ με καττούθκια εγκαταλελειμμένα στο ΦΒ που γυρέφκουν σπίτι

Το τέλος της σειράς που θωρώ

Η κακία που είπεν η μάνα μου

Το πάρτι μιας μιτσιάς κ το μπούλινγκ που της εκάνα οι καλεσμένες επειδή εν ρουμάνα

Η πρώην συνάδελφος που σε φιλά κ λέει σου "άι λαβ γιου"

To ποστ της Ερυκίνης

Δώστου κλάμα κ καημό

Χάννω
 

25 σχόλια:

  1. ένα κουτί μα ίντα που να σου κάμει ένα κουτί, μια κάσια χαρτομάντηλα επειγόντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαντάζομαι ξέρεις τους συνειρμούς που θα φέρει το ποστ σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, αλλά ένναιν ούτε το ένα ούτε το άλλο
      τούτο εν το περίεργο

      Διαγραφή
    2. Ε τότε εν ο ανάδρομος Ερμής

      Διαγραφή
  3. Που θα βρεις θεραπεία πέ μου και μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμε ενα πρεγκνανσυ τεστ. Τζιαι εγω ετσι πουττί κλαμενο ειμαι καταλαβω σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pms / pregnancy / palio marazi pou fkainei twra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. This is called " maturing" :)
    Ειναι ωραία να "χάννεις" ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε maturing προτιμώ του τυριού παρά τα μυξοκλάματα σαν την μαννή

      Διαγραφή
    2. Αυτη ειναι μια ατακα που θα ελεγα και γω.
      Αλλα σοβαρολογω. Μερος του maturing ειναι να μην διερωτασαι τι νιωθεις, οταν το νιωθεις.

      Διαγραφή
  7. Are you sure? Διοτι τζιαι γω sure ημουν οτι εν ημουν αλλά.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yeap. Sounds like pregnancy to me too

    Καϊσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα μυξοκλάματα ούτε γω τα αντέχω. Εξου και αποφεύγω να μιλώ όταν δεν είμαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν μιλάμε, δεν μιλάμε πιαααααα δεν μιλάμε

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. o dear
    τζι εγώ μιαν από τα ίδια
    αλλά κυρίως λόγω μωρού/μωρών

    ΑπάντησηΔιαγραφή