13/5/15

Time Out #26 Στο Caffe Nero

Τjιαι που λαλείτε έμένα αρέσκει μου το καφέ νέρο. Αρέσκει μου το κόνσεπτ του, αρέσκει  μου και ο καφές του. Και άρεσκε μου και που την Αγγλία. Και γενικά συγκεντρώνουμε να δουλέψω άμα πάω τζιαμέ. Φυσικά τωρά εν η κατάρα της περιόδου που εν ούλλοι οι φοιτητές και διαβάζουν πας τα τραπέζια και απλώνουν κόλλες και βιβλία και σημειώσεις.
Οι φοιτητές τρώουνται, εν ήσυχοι και φρόνιμοι. Οι φοιτήτριες με τίποτε. Χαζολογούν ανά μισάωρο και αν τύχει και κάτσουν γυρώ σου επούτσισες την.

Πάω που λαλείτε προχτές το πρωί τζιαμέ με τον φάκελο μου που έχει ότι χαρτούρα χρειάζομαι, το τετράδιο μου και το λαττοπ μου. Μπροστά μου 3 μιτσιές, πρέπει να εν φρέσκες φοιτήτριες.
Να συζητούν τι εν το λαττε, και τι εν το αμερικανο, και τι εν το εσπρεσσο, το φρεντο, και γενικά να μεν ξερουν τι καφέ να παραγγείλουν και να φωνάζω που μέσα μου "μα πόθεν εκατεβήκετε στη Χώρα κοππέλλες μου εσείς και εν εξέρετε ναμπον το ευλοημένο το λάττε".
Υπομονή Μπεατρίξ και ήρεμα. Τι σου φταίξαν οι κορούδες. Μπορεί να ήταν αποκλεισμένες, να έχουν αυστηρό παπά, να μεν πίννουν καφέ, να ήταν σεξ σλέηβς και φκάλλαν την κλειδωμένες σε κανένα υπόγειο, μπορεί να έχουν αμνησία και τα τελευταία 10 χρόνια που δραστηριοποιούνται οι αλυσίδες καφέ στην κύπρο να μεν ξαναπήαν.

Τέσπα η πιο αποφασιστική αποφάσισε να παραγγείλει, Κουβεντίαζει με τον μιτσή στο ταμείο που εγλυκοθώρεν μια που τες άλλες. Βρίσκουν τι θέλει. Πλερώνει. "κάρτα νέρο έχετε;" ρωτά ο ταμίας, "οι" λαλεί του κείνη. Τραβά μια σταμπάρει της την διά της την.
-"Μα τι εν τούτο;" ρωτά η κοπέλλα.
και ξεκινά να της εξηγήσει ο ταμίας, ότι να το έχει μαζί της, και κάθε φορά που έρκετε, θα της την σταμπάρει και στες 9 στάμπες πιάννει ένα δωρεάν, ή αλλιώς το δέκατο δωρεάν, και για όποιον δεν το κατάλαβε κάθε 10 καφέδες ο ένας είναι δωρεάν, ξέρεις πολλά ατβάνστ καταστάσεις. Ασπούμε εν αθυμούμε να ρώτησα ποττέ για τούτες τες κάρτες. Πιάννω τες, διαβάζω τι στα ανάθεμα γράφει πάνω και ΑΝ έχω απορίες ρωτώ. Εν ρωτώ που μιας εξαρχής, βασίζομαι στο ότι έχω μιαν αντίληψη τούτων των περίπλοκων οδηγιών. Σαν την παραθέτω εδώ πιο κάτω δια του λόγου του αληθές και αν έχετε απορίες do not hesitate to contact me.


 Ευτυχώς ακούαν και οι άλλες προσεκτικά τις επεξηγήσεις  και γλιτώσαμε.
Διά της το μασκαραλλίκκι που δονείται άμαν εν έτοιμα τα πράματα σου.
Και φυσικά:
-"Μα τι εν τούτο;" ρωτά η κοπέλλα.
Και της εξήγησε
Φυσικά.

Ε μετά ήρτε η ώρα της άλλης της κοπέλας, να αποφασίσει τι καφέ θέλει. Ποτζιεί ποδά ποτζιέι ποδά, φκάλλει τα λεφτούθκια της, ψάχνει λλίο τα ψιλά της. Ακολουθήσαν τα έχετε κάρτα καφέ νέρο, σταμπούα, απόδειξη μπάζερ.

Και ήρτε η ώρα της τελευταίας.
Εντωμεταξύ εγώ φορτωμένη πράματα, να καρτερώ.υπομομονετικά.σε κατάσταση χύτρας ατμού με θερμοκρασία 200oC.
Υ.π.ο.μ.ο.ν.ε.τ.ι.κ.α
Είδα πόσο είναι ένα λάττε, 2.90. κρατούσα τα στο χέρι ακριβώς να είμαι έτοιμη, και την καρτούα νέρο. Έτοιμη.
 Σαν έτοιμη από καιρό σαν θαραλλλλλέα

Και ήρτε η σειρά της τελευταίας, παστούα με μακριά ίσια μαλλιά, και αρκέψαν τα χαμόγελα με τον ταμία, και τα βλέμματα, και τα "ενιξέρωωωω τι θέλω" και τα αντροπιάσματα, και τελικά θα πιάσει ποτζιείνο όπως το chino, με καραμέλα και σαντιγί. (Προς διαχείριση καφέ νέρο: ΝΟΜΙΖΩ εν λάθος να εξηγά ο ταμίας σας στον πελάτη σας, ότι το φραπουτσίνο εν όπως το Chino, ολίγον τι φάουλ ένναιν; μίγμα καφέ με θρυμματισμένο πάγο ίσως; γρανίτα καφέ; Μήπως; Μήπως να κάνατε κανένα τρέηνινγκ; μήπως)
Να θωρώ το τραπέζι που κάθουμε συνήθως, το μακρόστενο στο βάθος απέναντι που τον πίνακα. Να σκέφτουμαι την ττουντού λίστα μες τον νου μου. Να ακούω την κορού να μετρά τα λεφτά να δώκει στον ταμία, έναν έναν σελίνι, να της διά την σταμπαρισμένη κάρτα νέρο. Το μπάζερ. Να χαχανίζουν. Να καρτερώ, με υπομονή και επιμονή ήταν 9 παρά το πρωί. Ήμουν ακόμα ήρεμη.

Να έρκετε η σειρά μου. (έντερ ψαλμωδίες αγγέλων να παίζουν στα αυτιά μου)
"ένα άιστ λάττε μέτριο σάιζ σε γυάλινο ποτήρι", λαλώ τείνοντας του τα λεφτά και την κάρτα μαζί.

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ. Εν χασομερούμε σαν ηλίθιοι, εν κάμνουμε γραμμή ώσπου να μετρήσουμε τα σελινούθκια. Είμαστε προετοιμασμένοι, ξέρουμε πόσα ένει. Το ίδιο και στο σούπερμαρκετ.
Πάντα ξέρω πόσα λεφτά εν το καλάθι που κρατώ περίπου και όσο περιμένω φκάλλω τα ανάλογα χαρτονομίσματα ή κάρτα στο χέρι. Με σεβασμό στον χρόνο των υπολοίπων.

Ξεκινούν να κάμουν τες παραγγελίες οι μπαρίστες. Εγώ παίζω με το κινιτό. Οι γκόμενες πιάννουν τα πράματα τους, καρτερώ τον καφέ μου. ετοιμάζεται. γυρίζω να πάω στο τραπέζι μου. Και θωρώ τες. τες σκατένες. να κάθουνται στο τραπέζι μου. στο τραπέζι που κάθουμαι εγώ. συνήθως. και απλώσαν τα βιβλία τους. ήδη. τραπέζι 8 θέσεων, εκαταλάβαν το 3 μπαστάρτες που το άλλο σύμπαν, το μπουτρούμι ή όπου ήταν τόσο καιρό και εν ξέρουν τι εν το φραπουτσίνο και το λάττε.

Ξαπωλώ τα ούλλα χαμέ και τραβώ το σπαθί. Πετάσσουμε πας το τραπέζι και κλωτσώ τους τα βιβλία.
-Μα τι να τα κάμετε τα βιβλία γαμώτο άμα θέλετε επεξήγηση για την loyalty cart? γάμα τα, χωρίς  την κριτική σκέψη, τι να τα κάμεις τα πτυχία; Και τούτο εν το τραπέζι μου αντιναχτείτε που δαμέ.
Ε, εν εταράξαν, ε, έσφαξα τες.

Πι Ες: άμα διαβάζεις στο νέρο ιατρική, μεν μου κάνεις την καμπόση, ριλάξ λλίο, μεν ξεφυσάς και να νεκατώνεις την μαλλούρα με υφάκι, και να στήνεις τα βιβλία ώστε να φαίνουνται οι τίτλοι και να χαμογελάς μόνη σου. Άμα διαβάζεις σπίτι σου και κανένα εν σε θωρεί κάνεις τα ίδια?
Πι Ες 2: για το πόσο λέτσισες εν οι γυναίκες τα ξαναείπαμε εδώ. Το να πηγαίνεις σε καφέ και να είσαι σε περιοδεία, και να αφήνεις σταξιές γιαίματα χαμέ, είναι άλλο επίπεδο γαουροσύνης. Σε συγχωρώ μόνο αν είσαι τυφλή.

27 σχόλια:

  1. χαχα! καλά ξεκίνησε η μέρα σου! εσχει κάποιες που τα αλήθκεια θέλουν σελινούι να άψουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες ναι, κάποιες εν αφκουν ένηγουέη

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω ιδέα τι εν οι καφέδες, ΑΛΛΑ προς υπεράσπισή μου δεν πίνω καφέδες. Κι άμα το θέμα δεν σε απασχολεί, εν δύσκολο να μάθεις τι είναι το κάθε πράμα. Ερώτησα πολλές φορές, και εξηγήσαν μου, αλλά δεν μπορώ να συγκρατήσω, όπως δεν συγκρατώ ιστορικά γεγονότα και ημερομηνίες, αλλά το πόθεν εγορασες το παντελόνι σου που σε ήβρα μες στο δρόμο σαν εψούμνιζες και είπες μου το και εσύ δεν ξέρεις, έννα το θυμούμαι. :p
    Έτυχε μου άκυρος ταμίας (;) στο Νέρο στην Έγκωμη, να ρωτώ να μου κάμει μια εισήγηση (δεν επερίμενε κόσμος πίσω μου-ΠΟΤΕ δεν το κάμνω τούτο), και ελάλεν μου άλλα ντ'άλλα. Το τύπου γρανίτα με σοκολάτα όπως το είπες αντίστοιχα για τον καφέ, είπε μου το μίλκσεϊκ σοκολάτας, έτσι απλά για το ιντικέισhον. :p
    Όταν έκαμνα τη πτυχιακή μου και εγύριζα τα ΣΚ τα καφέ να έβρω ησυχία και ίντερνετ μαζί για να διαβάζω, ΕΛΥΑΝ μου τα νεύρα μου οι φοιτήτριες, όντως. Να ρωτούν η μια την άλλη μαλακίες, φωναχτά κιόλας, εν τες κανεί.
    Προσωπικά, χώνουμαι. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νταξ το να μεν πινεις καφέ και να μεν ξέρεις είναι απόλυτα κατανοητό.

      τούτες όμως νομίζω επαίζαν λλίο με τον ταμία.

      Διαγραφή
  4. Κι εμένα μ αρέσουν οι γείτονες. Πάω εκεί με το βιβλίο μου και ένα φραππογουατεβερ και απλωνω.
    Μέχρι να αρχίσει να μαζεύει κόσμο με γυαλιά καθρέφτες, οπότε και εξαφανιζομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμαν έρτω εγώ φεύκεις ρα;

      Διαγραφή
    2. δηλαδή έχει κόσμο που κουβαλά καθρέφτες μαζί του για καφέ!?

      χο χο λέημ τζιοκ

      Διαγραφή
  5. Ουτε εγω ξερω που καφεδες, εν πινω. Γενικα ομως η υποθεση "φοιτητριες" εν ξεχωριστη κατηγορια ανθρωπων. Θυμηθου λιο πριν χρονια ηνταλος ειμασταν. Χωρις εννοιες για το οτιδηποτε, η ανακαλυψη του πουτσου τζιαι του πουττου... Σιγα μεν τις επιασε η εννοια σου αγαπητη μπια οτι μπορει να αρκησεις για την δουλεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πριν λλία χρόνια ντήαρ πάλε ενευρίαζα με τον κάθε αχάπαρο στην ουρά που εν τον έκοφτε αν είχε πλάσματα πίσω του. εν το θέμα ότι εν κόφτει τους παραπάνω ότι εν είναι μόνοι τους σε τούτο τον κόσμο και ότι τούτος ο κόσμος εν γυρίζει γυρώ που τες ανάγκες τους, και οι ανάγκες τους εν είναι οι πιο σημαντικές του κόσμου. αν το καταλα΄βουν τόύτο οι παραπάνω εννά γίνει ο κόσμος ένα καλύτερο μέρος.

      αλλά δυστυχώς πάντα ο κάθε πούτσος και ο κάθε πούττος εννα νομίζει ότι εν ο πιο σημαντικός του κοσμου

      Διαγραφή
  6. Φερε να σου ακονισω το σπαθι σου κι αλλο. Μαζι σου. Σιχτιρ...μας μαγαρισαν το Νερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λίγη υπομονή εννά μεν αρκέψουν οι διακοπές; να κοιμούνται ως το απόγευμα να πνάσουμε

      Διαγραφή
  7. Εχτός που το design, το Νερο εν το καλύττερο τζιαι που θέμα ποιότητας (σε σύγκριση με Starbcuks, Costa κτλ). Που ήμουν Αγγλία επήεννα συχνά σε καφέ για διάβασμα ή απλώς χαλαρά με το λαπτοπ, αλλά Κύπρο εν το κάμνω ποττέ λόγω του κόσμου που περιγράφεις πιο πάνω. 3 χρόνια σπουδές Αγγλία εν επάτησα σε library, τωρά όμως Κύπρο εν η μόνη λύση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα διαβάζεις και δακάτω; μα νόμιζα ήρτες για δουλειά

      Διαγραφή
    2. Παράλληλα. Κάμνω τττσσσιάρτερ

      Διαγραφή
  8. Χαχα έχω κι εγώ μόνιμα απορία γιατί στις ουρές (καφέ, τράπεζες, μαγαζιά) ενώ εμένα μου παίρνει κάποια δευτερόλεπτα, οι μπροστινοί μου χρονίζουν!

    Για το διάβασμα στις καφετερίες της Κύπρου, επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες για την ποιότητα και την επάρκεια του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί εν σε βρίσκω εσένα μπροστά μου στες ουρές παρά τον κάθε αχάπαρο?

      Διαγραφή
  9. "Μα τι να τα κάμετε τα βιβλία γαμώτο άμα θέλετε επεξήγηση για την loyalty cart? "

    Έχει μισήν ώρα γελώ μόνος μου!

    Άσχετο - σχετικό: Δεν ξέρω αν πρέπει να κλαίω ή να γελώ που οι φοιτητές μας στα κυπριακά πανεπιστήμια (ο Θεός να τα κάνει), διαβάζουν μέσα στα καφέ της Έγκωμης. Κλαίω και για την έλλειψη υποδομών - βιβλιοθηκών, αλλά και για το ότι όλοι αυτοί μέσω καφέδων, κουβέντας και λίγου διαβάσματος νομίζουν ότι σπουδάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Χρήστο, τείνω να διαφωνήσω μαζί σου σε αυτό. Βιβλιοθήκες υπάρχουν, απλά στις βιβλιοθήκες δεν υπάρχει 'ενδιαφέρων κοινο'. Βλέπεις εκεί πάνε και διαβάζουν άτομα που πραγματικά θέλουν να μάθουν κάτι... όχι ατομα που ερκουντε πανεπιστήμιο για να κάμουν πασαρέλα, να έβρουν γκόμενο και στο τέλος να πιάσουν τζαι ένα χάρτι...

      Διαγραφή
    2. ο καθένας κάνει τες επιλογές που κόφκει ο νους του.

      Διαγραφή
  10. Οι φοιτήτριες μέσα στο Νέρο είναι όντως ενοχλητικές όταν θέλεις να βγάλεις δουλειά και αυτές χασομερούν με ένα βιβλίο μπροστά τους μιλώντας στη δια πασών.Από την άλλη δεν είναι και βιβλιοθήκη για να κάνουν ησυχία και να μπορείς να το απαιτήσεις. Προσπαθώ πάντα να κάθομαι σε ακτίνα ασφαλείας από αυτές.

    Τώρα για τα πανεπιστήμια δεν είναι όλα τα κυπριακά πανεπιστήμια χωρίς κριτήρια εισδοχής με αιώνιους φοιτητές. Υπάρχουν και πανεπιστήμια για τα οποία χρειάζεται πολύ προετοιμασία και υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός για να πάρεις θέση, κυρίως τώρα με την οικονομική κρίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν λέω ότι είναι βιβλιοθήκη, μα δεν απαιτώ κάτι τέτοιο, απλά ναι μπορεί να εν τέλεια αναίσθητες. ασπούμε κάθεσαι σε τραπέζι και δουλεύεις, ε΄ρκουνται κάθουνται γυρώ σου, παν και έρκουνται και άλλοι φιλοι και φίλες τους, και στέκουνται γυρώ σου και εν σκέφτουνται καν ότι είσαι τζιαμέ.
      ας κάτσουν πάραδιπλα, εν ανάγκη να κάτσουν πάνω σου?

      εν ξέρω για τα πανεπιστήμια, εν και έθεσα και κάποιο θέμα για κείνα

      Διαγραφή
  11. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΣΤΑΣΣΕ;; ΠΕ ΜΟΥ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παντως εισαι πολλα ιδιοτροποη και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ δεν πιστεύκω ότι είσαι τύπος και υπογραμμός και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οι καταστάσεις δεν εν έτσι όπως τις παρουσιάζεις.

    Απλά να σου πω ότι ΑΜΑ πάεις βιβλιοθήκη απαγορεύεται η κουβέντα ενώ σε έτσι χώρους όι.
    Καταλάβεις φαντάζουμε την διαφορά έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή