5/5/15

Περί γάμου και πίεσης

Το λοιπόν κοπέλλες και κοπέλια.

Ακούτε την κατάσταση που βιώνω.

Γενικά θεωρώ τον γάμο λλίο ξεπερασμένο πράμα. Εν ονειρεύκουμε δεξιώσεις και φκιόρα και τα λοιπά. Ούτε το χρειάζομαι για να δοθώ εντελώς στον Φιτζ. Και κείνος εν οκ μαζί μου, νιώθουμε μιαν ασφάλεια. Ότι συμφωνούμε στα περισσότερα θέματα, μείζονα και ελάσσονα, και ότι θα διασταυρώσουμε το γενετικό μας υλικό να φκάλουμε τα πιο τέλεια κοπελλούθκια-θαύματα επί γης. Ντάξει εν είμαστε στη φάση κοινός λοαρκασμός αλλά συνεισφέρουμε το ίδιο περίπου. Και η σχέση μας προχωρά με τον ρυθμό μας.

Οπότε με τον Φιτζ συζούμε.

Εγώ γενικά εν ειμαι και ιδιαίτερα περπατημένη, ο παπάς μου εν έτσι πολλά αυστηρός, οπότε το γεγονός ότι συζώ με τον Φιτζ αστεφάνωτη αποτελεί θαύμα. Αλλά είναι κάτι που έγινε με προϋποθέσεις που τέθηκαν από τον πάτερ φαμίλια τον καιρό εκείνο, πριν 1,5 χρόνο.

Οπότε και ο πάτερ φαμίλιας, θέλει να κάμει cash out την υπομονή, την κατανόηση και τις προϋποθέσεις που έθεσε τότε.
Εχτός και που τούτο, είμαι σε μια ηλικία, όπως και ο Φιτζ, όπου οι δικοί μας ανακουφίστηκαν που ήβραμε ένα πλάσμα να στραωθεί πάνω μας και να καταδεκτεί να γυρίσει να μας δει. Οπότε από τους 6 μήνες που ήμασταν μαζί έχουν ούλλοι αξιώσεις, ελπίδες, οράματα και όνειρα, και δεν συγκρατιούνται από το να τα εκφράζουν.

Στην αρχή η μάνα μου, εμάσιετουν μου πότε και πότε, και πότε και πότε θα παντρευτώ. Αφού εν εδιούσα απάντηση και ήμουν γενικά αρνητική, άρκεψε το άλλο τροπάρι. Να κάμω κοπελλούι στο έτσι, εν και πειράζει. Εννά το αντέξουν, να αντέξουν τα σχόλια του κόσμου, έτσι κι αλλιώς η φήμη μου εχάθηκε αφού μένω αστεφάνωτη με τον Φιτζ. Είμαστε στο στάδιο τωρά που κάνει εκρήξεις για το θέμα μια-δυο φόρές την εβδομαδα. Η συζήτηση πάει κάπως έτσι:
Β-"μάμμα κάνω γιόγκα"
Μ-"μμμμμ"
Β-"εν ωραία γυμναστική, έγινα πιο ευλύγιστη"
Μ-"εμένα εν με κόφτει, εν θωρώ αγγόνι στα επόμενα 2 χρόνια εννα μείνουμε έτσι και εσύ κάμνεις γιόγκα"

Η δε γιαγιά μου άρκεψε τις δηλώσεις: τωρά που σώνουμε, τωρά που είμαστε ζωντανοί, πριν πεθάνω θέλω να σε δω νύφη, όλα τα εγγόνια μου θέλω να τα δω ευτυχισμένα.  Και όχι μεταξύ μας, μπροστά σε όλους, όποιος κι αν είναι.

Ο παπάς μου: τηλεφωνώ του, "γειά σου παπά", "γειά σου κόρη μου, όλα καλά; έσιει κανένα νέο, κάτι να μου πεις;" κάθε φορά, κάθε μέρα να τον πιάννω κάθε μέρα ρωτά. Και να του εξηγώ, ότι και να είχε κάτι εν θα του το λαλούσα που το τηλέφωνο, τίποτε ατού ο Γαβρίλης. Απλά τωρά ρωτά με και που κοντά όταν βρεθούμε. Εν έχουμε άλλη συζήτηση

Από την μεριά του Φιτζ η οικογένεια εν μου λαλούν τίποτε τραγικό επειδή οκ εν είμαστε κ σε τόσο άνετη σχέση , κάνει κάτι δηλώσεις η μαμά του, θέλει αγγόνια και σύρνει μου τες.

Αλλά γενικά υπάρχει μια πίεση, μια φιλοδοξία, τούτες ούλλες οι ελπίδες, που εν αφήνουν τα πράματα να πάρουν τον δρόμο τους, που κάθε κίνηση ή βήμα μπροστά έρκετε μετά που το ζητήσαν νον στοπ πολλές φορές. Οπότε χάνει την ουσία του και την χαρά του.

Εμένα εν με κόφτει να κάμω ένα γάμο να τελειώνει, να φύει που την μέση. Να τελειώνουμε που τούτη την κουβέντα. Εν και θέλω γάμο για να είμαι όπως είμαι με τον Φιτζ. Ούτε μπορώ να σκεφτώ ότι θα πρέπει να οργανώσω τούτες τες μαλακίες. Ούτε θέλω να κάμω χαιρετίσματα κλπ κλπ. Έτο να γίνει ένα πάρτυ κ τέλος. Μια μέρα ένει.

Ο δε Φιτζ λεει δεν θα κάνουμε κάτι απλά επειδή το θέλουν οι άλλοι και θα το κάνουμε όταν θα είμαστε έτοιμοι. Που την μια έχει δίκαιο, αλλά που την άλλη εν ήξερα ότι σημαίνει κάτι ο γάμος για κείνον. Επειδή για μένα εν απλά μια μαλακία. Και εν καταλάβω τι εννοεί "έτοιμος".

Και θα ήθελα να πω σε ούλλους τους γονείς, να μεν πιέζουν τα κοπελλούθκια τους, επειδή κι αν θέλουν να κάνουν κάτι, με την πιεση χαλούν τους το, ή κάμνουν τα να κάνουν πράματα που δεν θέλουν. Ή προκαλούν προβλήματα που τζιαμέ που εν υπάρχουν, όπως το να κάθουμε να σκεφτουμε τι σημαίνει ο γάμος για τον Φιτζ, και τι σημαίνει το "έτοιμος"




19 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχει "είμαι έτοιμος". Είναι όπως στην θάλασσα. Βουτάς αν και αν περιμένεις να νιώσεις έτοιμη θα νυχτωθείς. Και με τον γάμο βασικά πιάνεις τη μύτη σου και βουτάς και ελπίζεις ότι με τη βοήθεια του Θεού δεν θα έχεις μετωπική σύγκρουση με κανένα βράχο:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μια χαρά έτοιμος ήμουν όταν σε παντρεύτηκα! Σαν έτοιμος από καιρό, σαν θαρραλέος!

      Διαγραφή
  2. Βασικά εν καλά να υπάρξει μια συζήτηση μεταξύ σας (του Φιτζ κι εσένα) για τούτο που σε προβληματίζει περί του "είμαι έτοιμος". Εξήγα του πώς νιώθεις, ότι έννεν θέμα ετοιμότητας για σένα, και ότι εάν είναι για εκείνον- ίσως να πρέπει να του θέσεις το θέμα όπως το λέει και η Μπρέντα πιο πάνω. Συμφωνώ ότι δεν έχει "είμαι έτοιμος" πέραν του οικονομικού τουλάχιστον, άμα είσαι όντως σίγουρος ας το πούμε, για το ότι θες να είσαι εκεί, δίπλα στον άλλο.
    Αν θέλει να το κάμετε και εφόσον δεν είναι κάτι που σε χαλά, απλά δεν το θεωρείς απαραίτητο, νομίζω θα τα βρείτε κάπου στη μέση μια χαρά, και να το κάμετε.

    Για τα μωρά εν χειρότερη η φάση. Αν δεν είστε σε κατάσταση να το κάμετε, το ότι επιβάλλουν το κάπως οι άλλοι καταλήγει να γίνεται πλύση εγκεφάλου. είσαι έξυπνο πουλλί, κάμνε ξηγημένες δουλειές και κανεί τους ούλλους σιόρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεκόλλα, το δεν είμαι έτοιμος είναι κλασσική αντρική ατάκα. που μπορεί να σημαίνει κάτι, αλλά μπορεί και να μην σημαίνει. την έμαθαν και τη λένε. κανένας δεν είναι έτοιμος για γάμο, ούτε άντρας ούτε γυναίκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήμουν ποτέ έτοιμος, εσύ με τύλιξες. Τζιαι τωρά διάς τζιαι συμβουλές; Αήστε τζιαι κανένα πλάσμα να νομίζει ότι εν ελεύθερος ολάν!

      Διαγραφή
    2. Έρος ανίκατε βλάχανΜαΐου 05, 2015 3:15 μ.μ.

      Όπως ετύλιξεν η Έρση το Δημήτρη...

      Διαγραφή
  4. Ανησυχούσα οτι μόνο οι δικοί μου είχαν εμμονές αλλά ζω τα ίδια, πλην του Φιτζ οπότε εμένα μου λένε να κάνω παιδί με τον πρώτο τυχόντα.
    Βάλε όρια! Αν παντρευτείς και κάνεις παιδί θα σε πιέζουν για άλλα πράγματα, πχ κάνε ένα αδερφάκι στο παιδί σου, ή δεν είναι σωστός ο τρόπος που το μεγαλώνεις κτλ. Οι γονείς δε θα πάψουν ποτέ να είναι γονείς, μη νομίζεις πως με ένα γάμο και ένα παιδί θα τους κλείσεις το στόμα :-S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕ ΤΑ ΚΟΡΗ ΜΟΥ, ΠΕ ΤΑ. Όσο τους ανεβάζουμε τα εξπεκτέισονς, τόσο συνεχίζουν να ζητούν. Κι εμένα σε φάση όπως της B2F, το επόμενο στάδιο είναι να μου πουν να φκω μες στους δρόμους. Μα εν τζαι φταίω εγώ που με εκάμαν μεγάλοι τζι εγεράσαν. :(
      Τζαι μετά πάλε θα τους έχεις, για άλλα πράματα. Εν προγραμματισμένοι έτσι. Να ζητούν! Τς τς τς...

      Διαγραφή
  5. Απλά τα πράματα. Εν κάμνεις κάτι που εν θέλεις γιατί μετά αν πάει κάτι στραβά εν εσύ που εννα την φάεις την φάκκα.
    Αποκλείεται επίσης , αν το κάμεις για τους άλλους, να γίνει γάμος σε μικρό κύκλο γιατί εννάν δικό τους το πάρτυ, εννα καλέσουν όποιους θέλουν. Εσείς εννα είσαστε τα εκθέματα.
    Τζιαι εννοείται εν κάμνεις μωρό για να ικανοποιήσεις κανένα άλλο πέρα που το μωρό:)
    Εάν και εφόσον το θελήσετε με τον Φιτζ να το κάμετε τζιαι να το κάψετε το πελεκούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασικά, ξεκίνα που [δαμέ] πριν συνεχίσεις [δαμέ]
    Παρακαλώ, ούτε λόγος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Έφαγα" τόσα απανωτά ντεζαβού σε μιαν ανάρτηση που εκνευρίστηκα.
    Φεύγω που δαμέ!!

    Υ.γ. Εγώ είμαι με τη Μουνλάητ. Δεν είδα τι έγραψε, πάντως γενικά, έχει δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρέπει να είμαι η μόνη Κυπραία που εν έσιει έτσι θέματα! Ενεν οτι οι γονείς μου εν ιδιαίτερα προχωρημένοι αλλά εγώ έσει που τα 11 μου που τους λαλώ οτι εν θα παντρευτώ ποτέ απλώς θα συζώ τζαι για κοπελλούι παίζετε μετά τα 35 ή όταν τελοσπάντων αρκέψω να βαρκούμε, ο τζύρης μου ως τωρά λαλεί μου 1000 μπράβο τζαι συμφωνεί μαζί μου! Ζούμε στο 2015, εν πιστεύκω οτι υπάρχουν γονείς έστω και στην Κύπρο που πιέζουν τα κοπελλούθκια τους να παντρευτούν. Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επεράσαμεν τα κι εμείς όταν εσυζήσαμε κι εσπάζαν μας τα νεύρα μας. Βασικά με τον γάμο δεν αλλάζει τίποτε απολύτως που την στιγμή που συζείτε ήδη. Με το μωρό ναι αλλάζει η ζωή γι αυτό θέλει σοβαρή απόφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έτοιμος σημαίνει ερώτησα στην τράπεζα πόσα εν η δόση για στεγαστικό, τζιε αποφάσισα ότι εννά παντρευτούμε. ανοιχτό γάμο. στον Τρίκκη. τζιε εννά μας κρεμμάζουν ευρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. https://www.youtube.com/watch?v=fMhB0r7D3yc
    :-) Τζιαι στα δικά μας οι λεύτερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τωρα ειδα τουτην την αναρτηση εγω.αρκεψα και συζω και εγω αλλα του παπα μου εννα του πουμε οτι τωρα γνωριστηκαμε και οχι οτιτι βγκαλλουμε τα μαδια μας εδω και καιρο.για τα αλλα της ετοιμοτητας συμφωνω με μανα.οτι και αν ειναι φιτζ αν με διαβαζεις δωκε μεσα.βασικα δωστε μεσα.βασικα καμετε ουλλα τα κοινοτυπα.απο οτι ακουω στην Κυπρο του 1600 εννα καμουν στο τελος της ζωη σας πιο ευκολη.καμετε κοπελουδιν καμετε γαμο καμετε ποουλλα να κλειοστομιασουν να ηρεμησετε.ετσι και αλλιως το σημαντικο εν το μωρο και ειμαι σιγουρη οτι θα το λατρεψετε.τα αλλα οθλλα γινονται για τους τυπους.διαιωνιατε μανα μου το ειδος σας να πολλυνουν και οι εξυπνοι.αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχαχα σαννα τζιαι θκιαβάζω τες δικες μου σκεψεις/βιώματα. Έχει τόσα χρόνια το ίδιο φκιολι. Που το γαμο στο κοπελλούι τζιαι ξανά στο γάμο τζιαι πάει τζιαι πάει. Τωρά τελευταία επροστέθηκε τζιαι το "εν 2.5 χρονών μάνι μανι εν θα κάμει δεύτερο;" Τα 2 φκια ο Θεός εδωκεν μας τα για να βάλλουμε που το ένα τζιαι να φκάλλουμεν που το άλλο. 'Οσπου τους κρόννεσαι παραπάνω έννα θέλουν! Άκουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κακοήθειες ότι οι γονείς ποτέ δεν είναι ποτέ ευχαριστημένοι και πάντα απαιτούν. Μετά που το αδέρφι παντρεύτηκε, έκανε 3 παιδάκια και απόκτησε το δικό του σπίτι οι γονείς μου δεν του έχουν ζητήσει ξανά τίποτα. Μόνο να προσέχει τον εαυτό για να μπορέσει να δει τα παιδιά του να μεγαλώνουν και να προλάβει να αποπληρώσει το δάνειο.

    Γιόγκα; Δεν στο είχα, τα σπαθιά βλέπεις. Για πες τι είδος γιόγκα και που;

    ΑπάντησηΔιαγραφή