3/5/15

Ένας φίλος ήρθε προψές απ`τα παλιά

Αγαπητέ κυπριακέ λαέ, είμαι ζωντανή.
Αυτό συμβαίνει όταν δεν βαρκέσαι την ζωή σου, εν βρίσκεις ώρα να κάτσεις να γράψεις τες μαλακίες που σου συμβαίνουν.

Ήντα πράμα; Να μεν έχω 1 ώρα στο γραφείο να κάμω ανάρτηση επειδή αρέσκει μου τούτο που κάνω και επίσης επήξαμε στην δουλειά και επίσης εν έχω γραφείο πλέον;

Που τον καιρό που γράφω δαμέσα, άλλαξα 5 δουλειές, τούτη εν η καλύτερη από όλες τες απόψεις.

Προψές επήα για ποτό με ένα πρώην φίλο, είχε 2 χρόνια να μιλήσουμε επειδή εν μαλάκας και είναι στο εξωτερικό. Κουβέντα στην κουβέντα μαζί του ανακάλυψα πόσο χάππυ είμαι. Ξέρω η ζωή μου δεν είναι τέλεια, σπάζουν τα νεύρα μου καθημερινά, φακκά μου ο παραπάνω κόσμος, κάμνω τους καφκάες μου, αλλά είμαι χάππυ. Και είμαι χάππυ δαμέ όσο θα ήμουν κάπου αλλού.

Έχω τον Φιτζ μου, που μαθαίνει, και μαθαίνω, πως να είμαστε σύντροφοι, ενναιν εύκολο πράμα. Πέφτει τσακωμός, όπως πριν κανένα μήνα που πέρασα 1 βδομάδα στον καναπέ. Αλλά όλα καταλήγουν στο ότι θέλει high maintenance γκόμενα που εν ικανοποιείται με τα δεδομένα. Και επίσης στο ότι θέλω τον άντρα που τα φκάλλει περα μόνος του και θαυμάζω το, αλλά το να τα φκάλλει πέρα μόνος του έχει και το αρνητικό στο ότι εν δύσκολο να γίνει ζεύγος. Αλλά όλα περνουν, επειδή θέλω και θέλει και βάλλουμε τους εγωισμους κάτω. Πεθυμώ λλίο που ήμασταν γκόμενοι και γυρίζαμε και εφίλαν με μες τον κόσμο. Αλλά και τωρά έχει άλλες χάρες. Έχω το πετ μου. Εν έχει έτσι πράμα, σαν το πετ. Το καμωματάρικο, το μωρό. Εν μπορώ να σας περιγράψω πόσο ανυπομονω να έρτω σπίτι στο μικρό μου να παίξουμε, να φύουν όλα από το κεφάλι μου. Το πετ είναι το αντιστρες, αντιψυχωτικό μου. 
Έχω την οικογένεια μου που τα βρίσκουν. Που μένουμε όλοι κοντά αλλά εμπήκαν τα όρια και εν έρκετε κανένας ακάλεστος, αλλά ήβραμε πως να βρεθούμαστε με μέτρο. Καθένας έσσω του και όλοι μαζι τραπέζι. Έχω φρέσκο φρέσκο γαμπρό, που πραγματικά τωρά τον γνωρίζω σε βάθος, και όσο τον γνωρίζω τόσο πιο πολύ τον συμπαθώ. Ήντα περίεργο πράμα ένας σχεδόν άγνωστος διά ένα δακτυλίδι της αρφής σου και ξαφνικά θωρείς τον διαφορετικά, σαν να είναι ο μιτσής ο αρφός σου.Έχω τους φίλους μου, που ένας προς ένας εν διαλεκτοί για την σχέση που έχουμε. Εν είναι τέλειοι αλλά ο καθένας έχει τα δικά του. Έχω τα άκυρα τα χόμπις μου, έχω το σπίτι μου, και τα σχέδια μου για το μέλλον, και τι δεν έχω. Λλία λεφτά παραπάνω να είχα αλλά ας μην είμαστε άπληστοι.

Νιώθω πλήρης στην δεδομενη περίοδο. Και κείνος μου θύμισε μια περίοδο που δεν ήμουν, μια περίοδο που έψαχνα τα πάντα. Πίεζα τον εαυτό μου στα όρια, να μάθω τις αντοχές μου, εν ξέρω αν ήταν ευτυχισμένη περίοδος, αλλά σίουρα ήταν ενδιαφέρουσα. Ήταν η ευκαιρία μου να πήξω το μυαλό μου.
Καθούμασταν σε κείνο το μπαλκόνι, και ήταν τόσο περίεργα, επειδή ήμασταν ίδια άτομα, αλλά τόσο μακρυά, σαν να ήταν φάντασμα από τα παλιά. Σαν ένας ξένος που ξέρει τόσα για μένα, αλλά τίποτε για το ποια είμαι πλέον.

Εν και πάει πούποτε τούτη η αναρτηση, εχτός που το ότι ήταν γουίαρτ :)

PS. Welcome back honeymooners

20 σχόλια:

  1. Εν καλά που υπάρχουν και τούτοι για να ξέρουμε πότε είμαστε στάσιμοι και χαρούμενοι και πότε πρέπει να κάμουμε κάτι. Και είναι και η αφορμή να συνειδητοποιήσουμε τούτα που συνειδητοποιείς κι εσύ μιλώντας του. Ότι είσαι χάππι δαμέ που είσαι, το γιατί και το τι σου λείπει!
    Όχι ότι πάντα μπορείς να κάμεις κάτι για να αλλάξεις τα πράματα στη δεδομένη στιγμή, αλλά να ξέρεις ότι εκείνο χρειάζεται να γίνει.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μωρή, είσαι ευτυχισμένη. Εν τζαιν κακό τούτο. Έκφραστο. Φύε όμως τις γραμμές που την παράγραφο, σαμπώς και είσαι τίποτε κλεφτοκοτού και εν παράνομο να το εκφράζεις!!

    Φιλούρες. Ο blinded απ'τα blinds.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία ανάρτηση! Πόσο ωραίο πράμα να είσαι ευτυχισμένος και να το λαλείς! Χαίρομαι πάρα πολλά για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτέλους! Επιτέλους όμως το επιασες. Το νοημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τούτο όμως που μας φακκα ο παραπάνω κόσμος, χρειάζεται να το ψάξουμε δεν είναι υγιές. Ξέρω και σου λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε οκ να το ψάξουμε, αλλά αφού εκεί έξω είναι χαμός, πώς να μεν;

      Διαγραφή
  6. Χρεντ το ποσο happy ειμαι φια σενα ρν περιγραφεται. Τζιαι ουλλα ενα γινουν ακομα καλυτερα. Χχχχ

    Με αγαπη η Πυθια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες μου τι φύλλα έφαες σήμερα χρεντ και παραμιλάς;

      Διαγραφή
  7. Καλώς σας βρήκαμε. Κι εγώ απορούσε που χάθηκες. Δεν έχει ωραιότερο πράμα από το συναντάς παλιό φίλο/φίλη και να νιώθεις ότι τον ξεπέρασες, ότι την βαριέσαι και ότι είσαι πολύ καλύτερα εκεί που είσαι τώρα, παρά όταν ήταν εκείνη/ος στη ζωή σου! Εκδίκηση σκέτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι, το average στην μπλογκόσφαιρα έτσι ένει, όσπου να αποχτήσεις "ζωή" και να αρκέψεις να περνάς καλά φκάλεις άκτυ και έμπνευση δαμέσα. Εν κάπως two-way thing, την μιαν χαίρεσαι που ο μπλογκερ σου ήβρεν την ευτυχία του και που την άλλη, κάπως εγωιστικά, λυπάσαι επειδή πεθυμάς το παλιό τους στυλ στα παλιά τους ποστ. Αλλά εν τζαι να έχουμεν το πλάσμα να βασανίζεται μόνο και μόνο για να μας δώκει 15 λεπτά διασκεδαστικού διαβάσματος.

    Υ.Γ. Επειδή χρόνια δαμέσα, είδα αρκετούς μπλογκερς να σταματούν/φαίφκουν/εξαφανίζουνται, i know i shouldn't be thinking ahead of myself and sorry for that αλλά εν να το πω για να ξέρω ότι το είπα: ΠΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣ!!! ΜΕΝ ΚΑΜΕΙΣ DELETE ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ! Ακόμα και αν αποφασίσεις να ρίξεις μαύρη πέτρα πίσω σου, πλις άφηστω online, or else πε μου για να αρκέψω να κάμνω mass save τους αγαπημένους μου μπλογκερς πας την word.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι ρε έστω κι αν θα σταματήσω να γράφω, που εν νομίζω, εν θα το κλείσω πάλε

      Διαγραφή
  9. :) Αχ τι ωραία! αρέσκει μου να ακούω αθρώπους να εν τόσο καλά. εύγε εύγε.

    Ο Αντίχριστος έσιει δίκαιο. Εν ωραία αίσθηση να βλέπεις πόσο έσιεις προχωρήσει!

    Να περνάς ωραία Beatrix τζιαι ας μεν μας γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) εψιλον ύψιλον γάμα Ε! εύγε εύγε εύγε!

      Διαγραφή
    2. εύγε πολύ καλό πάρα πολύ ωραίο.
      εύγε πολύ καλό. πάρα πολύ καλό καλό!

      Διαγραφή