3/3/15

Time Out #25 Ο νίντζα και τα μαυράκια

Σόου έγινε της πουτάνας και κατι που παράγγειλα από το Διαδίκτυο στον Κυβερνοχώρο δεν έφτασε στον χώρο μου. Μετά που συζητήσεις στο τσατ της άμαζον, με κάτι κοπέλλες που μου λαλούσαν κάθε 3 δευτερόλεπτα πόσο χάππυ ήταν που με βοηθούσαν, με τόση πειθώ που τες εφανταζουμουν να αυτοϊκανοποιούνται, κατάληξα στο ταχυδρομείο της Προδρομου.  Παρένθεση. Η λέξη κυβερνοχώρος μου θυμίζει 90ς και κυβερνητικά φυλλάδια. Κλείνει η παρένθεση. 

Μπαίνω στο ταχυδρομείο, είχε κάτι γέρους ποτζιεί ποδά εκουλιάζαν. Είχε και μια κοτζιάκαρη πουκείνες τες αγαπημένες μου, που μπροστά τα μαλλούθκια τους εν σασμένα πούππα, φραντζούα, βαμμένα, και μόλις γυρίζουν που πίσω, εν πιττακωμένα χωρισμένα τζιαμέ που έππεφτε στο μαξιλάρι. Ασπούμε ποιός χτενίζει μόνο τα μπροστινά του μαλλιά;

Τέσπα, στέκουμαι στην γραμμή για τα δέματα. Μπροστά μου 4 πλάσματα. Και πίσω από τον πάγκο, εν παστός κοντοκουρεμένος, μελαχρινός υπάλληλος του ταχυδρομείου. Αλλά τούτος ο υπάλληλος είχε κάτι διαφορετικό. Ο άνθρωπος ήταν ο νίντζα του μούλτιττάσκινγκ. Ρισπέκτ. Εξυπηρετούσε 2 ανθρωπους την ίδια ώρα. Καθώς εθαύμαζα τον νίντζα που ενώ εγέμωνε φόρμες για τον ένα, εμιλούσε για το δέμα του άλλου, έρκετε δίπλα μου ένα ζευγαράκι. Που τζιείνους που εν μαζί καιρό και εν τους κόφτει να κυκλοφορούν με τες φόρμες παντού. Ο άντρας ασπούμε είχε ακόμα τον ύπνο πας την φάτσα του, παίζει να μεν ενύφτηκε. Κείνη έτσι χαμηλοκώλα καλό κορίτσι, με πασιά μαλλιά που εν έβαψε ποττέ, κείνος κοντός, που κείνους που εν φκάλλουν το τζέλι που πας την κκελλέ τους και έχουν ασπρούθκια αναλόγς που το πόσες μέρες έχει να λούσουν τα μαλλιά τους. Εσταθήκαν πίσω μου, αρκέψαν τα "αγαααααπη" "αγαααααπη". Εγώ εθώρουν τον νίντζα. Αλλά ήταν δίπλα μου και τούτοι οι ευλοημένοι, εθώρουν τους. Ώσπου και πας το πουρ πουρ πουρ λαλεί κείνη:
"αγάπη στάθου ένα λεπτό"
Σε αργή κίνηση θώρω την τσιππώνει πας την φάτσα του με τους δείκτες της τεντωμένους και να κατευθύνονται σε ένα σημείο. Βάλλει τους δείκτες της πας την φάτσα του, πιέζει και τσουπ! επίτισε το σπυρί. 

εππιριλλώσαν τα μάθκια μου ήρτε μου νεουλιατός. Θωρείς την σκουπίζει το με τα δάκτυλα της πας την φόρμα της. Επίεσα τον εμετό να κατεβεί κάτω. 

"έχεις αλλόνα" λαλεί του, και πιέσει νάκκον πάρατζιει. Μαυράκι.

Σηκώστηκε η τρίχα μου, όσο και ακουσα τον νίντζα να μου ζητά τον αριθμό του πακέτου μου. 

"γύρισε και ποδά" λαλέι του και γυρίζει ο μαλθακός, να του τσιλλήσει ούλλα τα μαυράκια μες το ευλοημένο το ταχυδρομείο.

Μεταξύ του τσιλλήματος και του σκουπίσματος των εκκρίσεων πας την φόρμα εν άντεξα.

"Κύριε ελέησον εν ο τόπος για τούτη τη δουλειά δαμέ" λαλώ τους και απλά εν μου απαντούν. 
Μεινίσκουν οι γύρω και θωρούν με. Το ζευγάρι κάμνει ότι εν άκουσε. 

Τραβώ το σπαθί, ξικολλώ την που πάνω του, κόφκω την κελλέ του. 

"Χίαρ, πρόπλεμ σολβτ" λαλώ της "ξιμαρισμένη"

Διά μου το πακέτο ο νίντζα. Καθώς φέυγω λαλώ της κοτζιάκαρης να χτενιζεται και που πίσω, άμα το χτένισμα εν μισοδότζιει σκέφτου τα υπόλοιπα ασπούμε.

Ππι.Ες: να κρατάς φάκελο με τες σημειώσεις της δουλειάς και λάπτοπ, και να σε ρωτά ο μπαρίστας τι σπουδάζεις! Σε αγαπώ άγνωστε μπαρίστα! Σε αγαπώ! 


12 σχόλια:

  1. Αν δεν ήταν και οι μπαρίστες να νομίζουν ότι είμαστε ακόμα 19, τι θα γινόμασταν, ε;;;
    Πάντως, πολλά ντισκάστινγκ το πρωινό σου μπορώ να πω. Από το σπυρί στα ακατάστατα μαλλιά, εγώ ούτε τον καφέ μου εν θα εμπορούσα να πιω. Ας εν καλά ο μπαρίστας. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσκότωσα πολύ κόσμο στη θάλασσα (και στη φαντασία μου) για τούτο το λόγο.
    Γιάξ και δέαξ και ίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. PS. συλλεκτικό κομμάτι ο υπάλληλος τζειαμέ α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α την βρωμισμένη! Ονειδος στις γεναίτζες που σπάζουν τα σπιρούθκια των γκόμενων τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όντως ρισπέκτ για τον υπάλληλο. που επήα ήταν στην ίδια φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χα χα χα! Beatrix μου φτιάχνεις τη σκατοβδομάδα μου. Αντε αύριο κι άλλο ποστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι κοτζιάκαρες τούτες δεν χτενίζουν μόνο τα μπροστινά. Δεν χτενίζουν τίποτε. Πάσειν και κάμνει τους τα η κυρία Τούλα 2 φορές την εβδομάδα. 3 αν έχουν γάμο.

    Ιου με τα μαυρούθκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιαξ με τα μαυρουθκια (λαλω εγω την ιδια ωρα που φκαλω ενα κακκατουδι που την μουτη του γιου με το μικρο μου νυχι). Τουτος ο μπαριστας που ενι να παω τζιαι εγω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχαχαχαχ Μπεατριξ γιατί να το ζήσεις τούτο το πράμα? Τι έκαμες? Ιου ιου ιου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άμαν θεωρείς multitasking τη συγκεκριμένη εξυπηρέτηση, εννα έφευκεν η φάτσα σου αν με πετύχαινες σε real multitasking φάση στη δουλειά μου! Ήταν να μου εχάριζες τζιαι το σπαθί σου, τόσο νίντζα κατάσταση μιλούμεν!

    Περί των υπολοίπων συμφωνώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "..και τσούπ! επίτισε το σπυρί!"

    Και επαραπονιούμουν ότι εν θα έχω sauce με το χάμπουρκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ντουντ, η γιαγιάκα μπορεί να μη φτάνει (λόγω αθριτικών, οστεοπόρωσης κτλ) το πίσω μέρος του κεφαλιού της αλλά να εξακολουθεί να θέλει να είναι κοκέτα οπότε φτιάχνει αυτά που μπορεί και φτάνει (ξέρω από προσωπική εμπειρία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή