11/3/15

Άκρως Κυπριακόν #3

Άκρως κυπριακόν είναι να κάθουμαι επαγγελματικό μίττινγκ, να ξέρω 2 βδομάδες την μιαν, να έχω μόλις γνωρίσει τον άλλο, να μιλά ο τύπος για το καινούριο του παιδί, να ρωτά την άλλη αν λοαρκάζει να κάμει σύντομα, κείνη λαλεί πως ναι θα κάμει σύντομα. Ο τύπος γυρίζει πάνω μου:
-"εσύ Μπεατρίξ;"
-"εγώ δεν μπορώ να κάνω μωρό..." απαντώ και κάνω παύση. Στην παύση  μου ο τύπος πρασίνισε, πέτρωσε, ππιρίλλωσε τα μάθκια του "...ακόμα" πρόσθεσα.
Μα τι απόλαυση πήρα!

Ππι.Ες. Μερικές φορές αυτοθαυμάζομαι, που τα βρίσκω ρε κουμπάρε! 

3 σχόλια:

  1. Το καλύτερο. Έχω συμβουλεύσει πολύ κόσμο να λαλεί τούτη την ατάκα σε έτσι συζητήσεις. εγώ εν ξέρω έτσι κόσμο, μόνο εν έχω ΗΔΗ μωρά έτυχε, οπότε εν έχω έτσι θέμα. Πάντως άμα έρτει η ώρα, ξέρω να απαντήσω!
    Έκαμες το όνειρό μου πραγματικότητα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπα την τζιαι γω τούτην ατάκα 2 φορές! Ούλλα τα λεφτά η αντίδρασή τους! Απόλαυσις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή