4/2/15

Άγνωστη Χ ΙΙ

Beatrix is exiting...
 
Χ: Τι εν τούτο το θέμα που έχω.
Γιατί έχω το μπλογκ? Τι εν τούτη η ανάγκη?
Έτσι σιγά σιγά, μαθαίνουν την φάτσα μου ποτζιεί ποδά.

Πρώτα ήταν ο Φιτζ. Που με είδε, με γνώρισε.

Μετά η φίλη μπλόγκερ.

Μετά 2-3 άτομα που έμαθαν ποια είμαι.

Και άλλοι τόσοι που δεν ξέρω ότι ξέρουν.
Και αναρωτιέμαι γιατί εν πανικοβάλλουμαι?
Δεν μπορώ να πω ότι λογοκρίνω τον εαυτό μου πολύ. Λίγο, όσο πατάει η γάτα, όσο για να μην τον πληγώσω.
Τι άλλαξε; και δεν πανικοβάλλουμαι;

Νιώθω comfortable in my own skin?

Ή απλά ζω σε δικό μου κόσμο.

Είναι ικανός ένας άνθρωπος απλός να μπαλανσάρει την ζωή μου και να μην κόβω κεφάλια πια;

Ή επειδή έγινα πόλα σέλα αθυρόστομη και γαούρα εν χρειάζεται να φκάλλω τα νεύρα μου δαμέ;

Εν τούτο; Εφάρμοσα το "fake it till u make it" πλανο;

και τώρα am i making it?

Οξά επειδή λαλώ σας τα εσάς δαμέ, ξαφνικά οι παραξενιές μου γίνουνται νόρμαλιτι, και εν προσέχω που ξινιάζουν κάποια πλάσματα όταν μιλώ.


Είπα της φίλης μπλόγκερ προχτές, εν έχω προβλήματα να σας γράψω.

Εχάρηκε, εχάρηκα κι εγω που εχάρηκε.

Είμαι η Χ, κάπως με ξέρετε. Η Beatrix γίνεται εγώ, και εγώ εκείνη.











Μέχρι που κάποια άλλη προβάλει, μια σκιά


16 σχόλια:

  1. Ειναι η πορεία της ζωής, του blogging. Για χάρη της σκιάς, κράτα το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι σκιές δεν αγαπάνε που λέει και το άσμα...μακριά από τις σκιές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν μπορείς να απολέσεις την σκιά σου μάι φρεντ!

      Διαγραφή
  3. το blog είναι τρόπος έκφρασης. απλά τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι απλά ναι, μέχρι να γίνουν πολύπλοκα

      Διαγραφή
  4. Και η κουτσή Μαρία σε γνώρισε απ' ό,τι κατάλαβα. Μόνο εμάς που είμαστε τρου φανς παίζεις μας ακόμα τη δύσκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. η μαρία δεν είναι κουτσή, μαρία πες του
      2. εσάς; είστε πολλοί εκεί μεσα;
      3. δεν σου κάνω την δύσκολη, αααααααχ αμάρτησα

      Διαγραφή
  5. Μα ποια είσαι καλέ μου τζ εγώ δεν σε ξέρω;
    Οξα επειδή εν είμαι κουτσή Μαρία ;;; χα χα

    Μα εν νά'ρτει τζιαι τρίτη στο προσκήνιο ;;;!!!
    "Παίζει" κανένα σύνδρομο πολλαπλής προσωπικότητας να φοούμαστε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Not having problems doesn't mean you can't still write.
    I have shit loads of problems and I've been avoiding for a month and a half to write to my blog. I will tho, in good time. Still, im glad ur happy. :) xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ούτε εγώ δεν σε ξέρω. εδείξαν μου σε. ως τζειαμέ. ούτε όνομα θυμούμαι, ούτε τίποτε. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο τέλος της μέρας, χέστηκε και ο τελευταίος μπλόγκερ καθώς και αναγνώστης για το ποιοι είμαστε πραγματικά. Νομίζω αυτό σου βγαίνει. Π.χ. ξέρω ποια είσαι, πάρα κάτω όμως. Άλλαξε τίποτε; Μόνο σε σένα το έχω πει και δεν έχουμε καν συναντηθεί. Ωραία τώρα το έμαθαν και οι αναγνώστες σου, η Κολόνα ξέρει ποια είναι η Μπεατριξ. Μην φοβάσαι θα αντισταθώ στα βασανιστήρια :)

    Μου δείξανε πρόσφατα μια μπλογκερ. Δεν συγκινήθηκα και ούτε θέλησα να πάω να της μιλήσω. Δεν με κόφτει. Όπως είμαι σίγουρη ότι πολλούς άλλους δε νοιάζει ποια είμαι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με μάνα και κολόνα. Εν ένα μέσο για να φκάλλουμε τζείνα που νιώθουμε. Απο κει και πέρα είτε σε ξέρω είτε όι εν τζιαι κάμνει διαφορά νομίζω (εν σε ξέρω btw). Πχ. κι εγώ ξέρω ποιος εν ο Αντι-Χριστος, όπως ούλλοι μας άλλωστε, αλλά εν νομίζω να άλλασε κάτι αν δεν τον εξέραμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή