16/12/14

I will always be a frustrated romantic





Πάντα θα αναζητώ το τέλειο, πάντα θα απογοητεύομαι, από τον κόσμο, τους ανθρώπους, μα κυρίως από εμένα. Στους ανθρώπους μπορώ να είμαι πολύ υπομονετική, να υποχωρήσω, να δεκτώ ιδιαιτερότητες , να βάλω νερό στο κρασί μου, αλλά αυτά γίνονται με προϋποθέσεις, που στην τελική αν με απογοητεύσεις, θα τις λουστείς.

Έχω εξαιρετική ανάγκη για επικοινωνία, το μυαλό μου αμφισβητεί καθημερινά την ανάγκη ύπαρξης μου. θέλω να ηρεμίσω, θέλω να γείρω το κεφάλι μου και να μην αμφισβητώ κάθε γαμημένο δευτερόλεπτο πόσο μαλακία είναι η ζωή μου. κάνω υπομονή, κάθε λεπτό που περνά. Γιατί κάνω υπομονή όμως; Δεν ξέρω. Τι με κρατά; Ποιος ο λόγος; Γιατί κάνω υπομονή; Γιατί δεν γίνομαι σερβιτόρα στην Ρώμη;

Η ζωή εν άδικη, ενώ εγώ μεγάλωσα με όνειρα και ελπίδες. Και καταφέρνω τα, πολλά καλύτερα που άλλους, καταφέρνω τα. Αλλά πάλε πολλά μακριά που κείνο που θέλω να φτάσω. Αλλά τι με κόφτει; Ποιος ο λόγος να τα καταφέρνω; Ποιού ικανοποιώ τις ανάγκες; Κάμνω εμετό την κάθε μου μέρα, την ξερνώ στο πάτωμα, αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος; Για να είμαι πιο μεγάλο γρανάζι στην μηχανή σου; Για να ζήσω το μεσοαστό σου όνειρο;

Τουλάχιστον παλιά είχα χάζι, ήμουν fun and funny, ήμουν σέξυ και γυναίκα, και περνούσα ώρες έξω. Πεθύμησα να χορέψω αναίσθητα μέχρι να πονέσω τα πόδια μου, αλλά και αυτό έχασε την ουσία του πλέον. Είδα ένα βίντεο παλιό, 2,5 χρόνια πριν, αυτήν πεθυμώ. Που τρεκλίζει, με την μαλλούρα και το σορτ, που χορεύει με νάζι, πώς μπορούσαν να κρατήσουν τα χέρια τους από πάνω μου θέε μου. έχασα κάθε θηλυκότητα, έχασα την όρεξη μου. ποια είμαι; Σίγουρα πολλά μακρυά που κείνη που λέει ευχαριστώ στο «you are beautiful»

cause I m not anymore. I m ugly. I m a mediocre

ένας άγνωστος μου είπε ότι "αγάπη είναι όταν η ευτυχία του άλλου σε νοιάζει περισσότερο από την δική σου". αυτό κάνω τους τελευταίους μήνες, και μάλλον κάπου έχασα την ισορροπία. στην τελική τι γίνεται όταν η ευτυχία του άλλου είναι επίσης πιο σημαντική για κείνον;

είναι μήνες που είμαι μια άλλη, και με εκπλήσσει πως έχασα τον εαυτό μου πάλι, για να μπω σε μοτίβα και θέλω, και γιατί; γιατί πετσόκοψα τον εαυτό μου; για τα ψέματα σου; στο μυαλό μου πάντα θα χορεύω, στο μυαλό μου πάντα θα καπνίζω, στο μυαλό μου πάντα θα αποζητώ να κάνω ανούσιες συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων. για αυτά νιώθεις όπως νιώθω εγώ όταν μπουκώνεσε γλυκά η ώρα 11 το βράδυ, σαν βουλιμικό 10χρονο. αλλά αυτή είμαι, έχω φίλους, έχω ζωή, έχω αίμα στις φλέβες μου και παλμούς 100, θέλω να έχω. είναι καλό αυτό που έγινε. γιατί έτσι βλέπω πόσο άλλη έγινα πάλι. μια αέναη μάχη μέσα μου, ποιά είμαι και ποιά ζω. που με βρίσκω και που με χάνω. και τελικά όχι μόνο δεν ακούς τις κραυγές μου για παρέμβαση, αλλά μου τις ταίζεις κιόλας.

όσο κι αν με τρώει η δουλειά μου είναι ο μόνος χώρος που είμαι ΕΓΩ, αυτούσια, σκληρή και αθυρόστομη. έρχομαι σπίτι για να κάνω την νοικοκυρά και γιατί; είναι καιρός να μπουν τα πράγματα στην θέση τους. ΕΓΩ είμαι ΕΓΩ και τέρμα. So fuck you anyway Μπεατρίξ, you died once again last night!

30 σχόλια:

  1. Beatrix μου, σε κάποια από τα πόστ σου αντιλαμβάνομαι (ίσως λάθος) ότι δεν είσαι πλήρως ευχαριστημένη στην σχέση σου. Αν κατάλαβα κάλα (μπορεί να έχω και λάθος) τότε μην το αφήσεις έτσι, μην δεχεσαι πράγματα και καταστάσεις που στην πραγματικότητα ΕΣΥ δεν τα δέχεσαι. Η όποιαδηποτε σχέση, δεν είναι για να ευχαριστούμε τον άλλο μόνο αλλά να πέρνουμε και εμείς απο αυτή τη σχέση και δεν μιλώ για υλικά πράγματα. Πότε δεν θα γίνεις αυτή που είσουν πριν, το έχω δοκισμασμένο, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ανακαλύψεις μια νέα Beatrix την όποια θα εκτιμήσεις περισσότερο απότι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το ποστ το έγραψα εγώ.

    Το έγραφα και όταν ήμουν 26, το γράφω και τώρα.
    Θα σου πω ένα πράγμα: Be Happy. Για σένα, για κάνεναν άλλο. Μην χανεις τον εαυτό σου ή τουλάχιστον μην νιώθεις έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας χείμμαρος συναισθημάτων και εικόνων που είσαι κόρη. Β μου η ζωή εν εξέλιξη. Για να εξελιχθούμε όμως κάποιες φορές χρειαζόμαστε να είμαστε και στάσιμοι. Στάσιμοι για να αξιολογήσουμε την ρουτίνα μας, τις επιλογές μας και αν χρειαστεί κάποια πράματα να τα αναθεωρήσουμε και να τα αλλάξουμε. Πιστεύω η φάση σου τωρά εν η φάση της αξιολόγησης καταστάσεων. Εν στο χέρι σου να διαλέξεις ποια πορεία θα ακολουθήσεις. Η Βεατρίκη που ερουτίνιασε, που εμπήκε μέσα σε καλούπια και μοτίβα εν η Βεατρίκη που στην προκειμένη φάση της ζωής της επέλεξε να ακολουθήσει τούτην την πορεία.Και εσύ είσαι σε φάση αξιολόγησης πιστεύω τούτην την στιγμή για τις επιλογές σου και την πορεία σου.Είσαι ένας πολλά ζωντανός άνθρωπος, ένα ανήσυχο πνεύμα. Τωρά λοιπόν αφού αξιολόγησες τούτα που σου αρέσκουν και δεν σου αρέσκουν να προβείς σε πράξεις. Θέσε τα θέλω σου και υλοποία τα. Βγες, ζήσε, λύσε τα πόδκια σου στο χορό ότι γουστάρει η ψυσιή σου. Να θυμάσαι πάντα ότι εν ούλλα ένας κύκλος. Εννα χρειαστεί ξανά να αξιολογήσεις και να αναθεωρήσεις καταστάσεις τζιαι πράματα.. Εν τούτο που σε βαστά σε πορεία ανοδική. Είμαι σίουρη ότι εν θα πνάσει ποτέ το πνεύμα σου γιατί έτσι είσαι. Και το τι είσαι εν καλό γιατί έχεις μπροστά σου είτε μιαν ευθεία γραμμή ή μια γραμμή με ανοδική πορεία και τούτες οι γραμμές συνυπάρχουν και καμιά δεν υφίσταται χωρίς την άλλη. Και τούτο ενισχύει την πολλά εσφαλμένη εντύπωση που έχεις για τον εαυτό σου. Δεν ήσουν και δεν είσαι μια μετριότητα. Είσαι μια καταπληκτική ύπαρξη που κάποτε ξαποσταίνει στην ρουτίνα της γιατί κουράζεται λλίο και μετά εξελίσσεται ξανά και ξανά και ποττέ σε κάτι το ίδιο. Φεμίζεις την ζωή σου με μικρά διαφορετικά κομμάτια εξέλιξης και εν τούτα που σε κάμνουν διαφορετική.

    Στο "αγάπη είναι όταν η ευτυχία του άλλου σε νοιάζει περισσότερο από την δική σου". Δεν συμφωνώ....Αγάπη είναι να μεν χάννεις και τον εαυτό σου για τον άλλο γιατί αν χάννει ο άλλος το άτομο που αγάπησε ποια η αξία να αγαπιέται που ένα άγνωστο???

    Θέλω να πω και άλλα αλλά εν ξέρω αν ήδη τουτα που έγραψα έχουν νόημα. Εννα κλείσω με το να μεν ξεχάννεις ότι είσαι η best twn bestwn!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φκαίνει μου μια λύπη διαβάζοντας το ποστ σου. μην με παρεξηγήσεις νιώθω ότι είσαι κρίμα να νιώθεις τόσο ανικανοποίητη, να έχεις τόση εσωτερική ένταση.

    έμαθα να μιλώ ειλικρινά για αυτό θα σου πω μάθε να απολαμβάνεις τις μικρές χαρές της ζωής. Μάθε να είσαι ικανοποιημένη με ό,τι έχεις, μάθε να κτίζεις πάνω σε αυτό που έχεις για να το κάμεις καλύτερο. μάθε να γελάς με τα μικρά και τα ασήμαντα. μάθε να αγαπάς τον εαυτό σου.

    η ζωή είναι αυτό που ζούμε και όχι αυτό που έχουμε στο μυαλό μας. τζαι εν κρίμα να χάνεις τη ζωή που έσσεις τωρά για να σκέφτεσαι πως θα ήταν τα πράγματα τα διαφορετικά.

    είναι εξαιρετικά ωραίο να κάμνεις όνειρα και να λες ότι θέλεις να φτάσεις μακριά. ώσπου να γίνει τούτο, τζαι αν γίνει, φρόντισε να αγαπάς τη ζωή που έχεις. είναι άλλωστε και η μοναδική που θα ζήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόλις άνοιξες το κουτί του μεγαλύτερου μου φόβου σε μια νεα σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποτε έχανα κι εγώ τον εαυτό μου στις σχέσεις. Πάντα νόμιζα ότι έφταιγαν οι άλλοι γιατί εγώ τα έδινα "όλα" και οι άλλοι λιγότερα. Με τον χρόνο ανακάλυψα ότι το πρόβλημα το είχα εγώ. Οι άλλοι, ήταν ο καθένας εκείνο που ήταν. Εγώ ήμουν αυτή που χωννομουν και χανομουν μέσα στη σχέση, ίσως για να είμαι πιο αρεστή, πιο αποδεκτή, πιο τέλεια... Λόγοι πολλοί, όσοι κι οι ιδιοσυγκρασίες μας.

    Κάπου αναφέρεις "γιατί πετσοκοψα τον εαυτό μου; για τα ψέματά σου;" Αν πιάνεις τον άλλο ψεύτη, αν νοιώθεις ότι δεν αξίζει σαν χαρακτήρας, τότε ναι... Φύγε μακριά.
    Αν όμως αξίζει σαν άνθρωπος κάθισε μαζί του και δουλέψετε τη σχέση σας. Τον συνήθισες σε μια άλλη Beatrix, χάθηκες και δεν σε γνώρισε όπως πραγματικά είσαι. Τι κρίμα για σένα. Τι κρίμα και για κείνον. Δεν φταίει αυτός για αυτό. Άρχισε από αυτή την παραδοχή και ξεδιπλωσε τις ανάγκες και τα θέλω σου, μοιράζοντας την ευθύνη αυτή και στους δύο. Ναι, be yourself, αλλά ποια είσαι τελικά; Στις σχέσεις δεν χανόμαστε. Είμαστε ότι πιο αληθινό υπάρχει, ο εαυτός μας, και ακόμα κι αν δεν ταιριάζετε, εσύ να καπνίζεις, να χορεύεις, να είσαι ΕΣΥ κι αυτός θα σε καμαρώνει από μια γωνιά και θα σε αγαπά, και θα χαίρεται που χαίρεσαι και είσαι στη ζωή του. Από την άλλη, εσύ μπορείς να νοιώσεις έτσι γι αυτόν; Για τις δικές του "διαφορές" ; Το νοικοκυρά ακούγεται συνώνυμο του σκλάβα όπως το μοιράζεσαι μαζί μας. Διαφορετικά, είναι μια από τις απολαύσεις που μπορείς να χαρείς με τον σύντροφό σου. Σίγουρα έχεις καταπιαστεί και καταπιέσει τον εαυτό σου πολύ. Δες πόσο μερίδιο ευθύνης έχεις... αν όχι για να σώσεις αυτή την σχέση, για την επόμενη. Γιατί πάντα εμείς θα είμαστε οι ίδιες και θα κάνουμε τα ίδια λάθη, όσο δεν τα εντοπίζουμε.

    Όλα αυτά καλή μου σού τα γράφω από εμπειρία και όχι υπό μορφή κηρύγματος. Οι σχέσεις δεν είναι έτσι απλά και μαγικά που πετυχαίνουν. Εύχομαι να γίνει το καλύτερο για τη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νιώθω ότι είμαι ένα μικρό μέρος της έμπνευσης σου για να γραφτεί η πιο πάνω ανάρτηση. cool.
    και με έκανε να διαβάσω όλο το blog σου, από την αρχή μέχρι σήμερα.
    Γιατί είναι καλύτερα κάποιος να είναι σχεδόν άγνωστος από εντελώς άγνωστος.

    Πολύ απλά τα πράγματα.
    Στη ζωή you give and take.
    Αναπόφευκτα, αυτός που είναι πιο ψηλό πακέτο παίρνει περισσότερα από ότι δίνει. Life is unfair ξέχασες?
    Για να είσαι ακόμη μαζί του όμως, σημαίνει κάτι παίρνεις. Ακόμα και αν αυτός δεν ενδιαφέρεται για σένα.
    Αυτό μπορεί να είναι η σιγουριά της σχέσης σου, η ικανοποίηση ότι είσαι με ένα ψηλό πακέτο, κάτι, δεν ξέρω.
    Αν δεν έπαιρνες θα είχες ήδη φύγει. Trust me.

    Θέλεις την άποψη μου?
    Οταν αποφασίσεις ότι αυτό το κάτι που παίρνεις δεν είναι αρκετό για όσα δίνεις,
    δείξε του ότι δεν είσαι δεδομένη και ότι δεν τον έχεις ανάγκη.
    Και Φύγε.

    Ακολουθεί αλγόριθμος:

    - Αν σε γυρέψει, τότε φαίνεται κατάλαβε αυτό που είχε και δεν το εκτιμούσε.
    2η ευκαιρία. Εβαλες και λίγο δράμα στη ζωή σου. Κέρδος.

    - Αν δεν σε γυρέψει, επρεπε να τον είχες αφήσει νωρίτερα. Αρα πάλι καλά που το έκανες τώρα. Κέρδος.

    Φυσικά η άποψη μου μπορεί να κατακριθεί, αλλά δεν έχω όρεξη να συζητώ το δράμα του κάθενος.
    Προτιμώ να μπω youtube να δω έναν κινέζo να κόφκει μάγκο με ακτινίδια.
    Θα είχα όρεξη όμως αν ήσουν η κοπέλα μου.
    Τώρα κατάλαβες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είσαι ο Φιτζ;

      γιατί αν είσαι, ακούγεται λίο κάπως να λέεις ότι "αυτός που είναι πιο ψηλό πακέτο παίρνει περισσότερα από ότι δίνει". εν σάννα του λέεις eat my crap and be happy with it.

      Διαγραφή
    2. Μα Παξ μου ενεν τούτο που λέει κατά την δική μου άποψη! Πως θα μπορούσε αφού με την δήλωση ότι άρχισε να τη διαβάζει φαίνεται ότι δεν γνωρίζονται. Το νόημα εν το τέλος νομίζω. Φαντάζομαι ότι λέει στην αρχή εν ένα γενικό παράδειγμα.Ότι για να είσαι με κάποιον σημαίνει ότι κάτι βρίσκεις και είσαι. Δεν είσαι για να είσαι.Εκείνο με το πακέτο εν ατυχες που φαίνεται αλλά δεν είναι το νόημα του μια και φαίνεται ότι είναι άγνωστος (της)-(τουλάχιστον εγώ έτσι εκατάλαβα). Λύνει το πάρακατω αφού το δίνει ως παράδειγμα. Δεν λέει ότι δεν πιστεύει ότι είναι στα μέτρα κάποιου η Βεατρίκη αλλά ότι πιθανόν να ψάχνει κάποιον με συγκεκριμενα μέτρα (dont we all??). Κάποιον που πιστεύει για τους δικούς της λόγους ότι της ταιριάζει. Μπορεί τα μέτρα να εν εμφανισιακά, δουλειά, εφυια, καλοσύνη, σεβασμός κλπ κλπ.Τουλάχιστο εγώ έτσι εκατάλαβα. Το νόημα για εμένα είναι οτι αν ενδιαφέρεται κάποιος θα προσφέρει."Θα είχα όρεξη αν ήσουν η κοπέλλα μου". Και τούτο τα λέει όλα.΄Αν ήσουν η κοπελλα μου (δεν είναι με τη δήλωση που λέει άρα δεν είναι ο Φιτζ) αλλά αν ήσουν δεν θα ήμουν στο youtube αλλά θα ασχολούμουν μαζί σου.Σημαίνει ότι όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά δίνει.

      Διαγραφή
    3. Με κάλυψες όσον αφορά το νόημα Amadruada Karua.
      Οποιος ενδιαφέρεται δίνει.
      Απαντά στα μηνύματα. Kαι επιδιώκει να περάσει χρόνο μαζί σου.
      Και σου φέρνει πρόγευμα στο κρεβάτι. Καθε μέρα.

      Αυτό με το πακέτο μάλλον το παρεξήγησε η Pax.
      Απλά είπα ότι αν ένα 6άρι είναι μαζί με ένα 8άρι, σε αυτό το give and take της σχέσης, είναι απολύτως φυσιολογικό το 6άρι να προσφέρει περισσότερο. Να δίνει περισσότερα από αυτά που παίρνει σε καθαρούς αριθμούς. Διότι πως αλλιώς θα φροντίσει ώστε το 8άρι να μην φύγει για ένα άλλο 8άρι?

      Οταν λοιπόν δίνεις και αυτό που παίρνεις δεν αξίζει, κουράζεσαι, σταματάς να δίνεις και φεύγεις. Και πληγώνεσαι. Και μετά με τον καιρό σου περνά.

      Οσο μένεις, το κάνεις από επιλογή. Διότι προφανώς αυτό που παίρνεις, αν και (πολύ) λίγο σε σχέση με αυτό που δίνεις, στο δικό σου ισοζύγιο είναι θετικό. Οπότε δεν έχεις παράπονο.

      Και όταν σε ρωτούν πως περνάς, εσύ να απαντάς
      http://en-exo-parapono.blogspot.com/
      :)

      p.s. μακάρι να ήμουν ο Fritz

      Διαγραφή
    4. ούφφου κάμνω σχόλια και δεν εμφανίζονται

      εκατάλαβα τι λέτε παίδες. απλά που προσωπική επιλογή ποτέ δεν θα έκανα κάτι με κάποιον που τον θεωρώ κατώτερο μου (στον οποιονδήποτε τομέα). άμαν ξεκινάς έτσι, εν λογικό να εν τούτη η κατάληξη. μπορεί να είσαι 8άρι και να είσαι με 6άρι αλλά να είσαι στραβωμένος που έρωτα και να μεν το θωρείς.

      έπειτα, ποιος εν ο τόσο αντικειμενικός που βάλλει τους βαθμούς πέτε μου; εν μιλώ για τες μεγάλες αποκλίσεις, εννοείται. αλλά π.χ. εγώ μπορεί να βλέπω κάποιον σαν 8 ενώ ούλλοι οι άλλοι φίλοι μου σαν 6 ή 5. τωρά δεν μιλώ για τες αποκλίσεις του τύπου 9 και 3.

      έπειτα ένεν μόνο η εμφάνιση. μπορεί ο ένας να δίνει την εμφάνιση και ο άλλος τα λεφτά. επίσης παίζουν ρόλο οι ανάγκες του καθενός μας. μια πανέμορφη γνωστή μου επαντρεύτηκε έναν καταχάλη εμφανισιακά που όμως της προσφέρει συναισθηματική και οικονομική ασφάλεια. για εκείνην τούτα εν πιο σημαντικά που την έλξη. ένεν ένας παράγοντας μόνο, ένεν το πακέτο μόνο.

      Διαγραφή
  8. Η αέναη ανάγκη για connection και disconnection, ταυτόχρονα.

    Κάπου το διάβασα και δεν θυμάμαι που. Κουβαλούμε σαν ενήλικες ένα μοτίβο συμπεριφοράς: σαν τα μωρά που μόλις μάθουν να περπατούν, σιωνονούμαστε να εξερευνήσουμε τον κόσμο, ταυτόχρονα έχουμε την ανάγκη να επιστρέφουμε πάντα στην γνώριμη αγκαλιά της μάνας.

    Find a way to disconnect also. Την ευτυχία σου την βλέπεις και τη φτιάχνεις μόνο εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμαδρυαδα και Μάνα με κάλυψαν πλήρως. Θα προσθέσω επίσης ότι έχει καιρο που θέλω να σου δωκω ένα πατσο να συνελεθεις με τούτα που γράφεις τελευταία. Καλοπροεραιτο πατσο, μην με παρεξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω εν εκαταλαβα κορη μπεατριξ, εν σε θελει ο ανθρωπος; γιατι τοσο παραπονο; αν εν το νοημα της ζωης σου που ψαχνεις, εν θα σου το βρει ο φιτζ, εν μονη σου που θα το καταλαβεις. Αν δεν σε θελει κ ενεν καλος πασο, αλλα αν ριχνεις πανω στη σχεση σου προσωπικο σου βαρος ειναι κριμα. Αυτοσαμποταρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Bea μου οι σχέσεις έννεν εύκολο πράμαν τζιαι νομίζω ξέρεις το. Τζιαι γω μπαίνω στη διαδικασία να πω ότι πεθυμώ κάποτε τον παλιό εαυτό μου, που εν εκάθετουν ένα τόπο, που έφκαινεν, που έλυεν τα ποθκια στο χορό. Τούτος ο εαυτός όμως εξελήχθηκε. Εμπήκα σε μια σχέση. Έκαμα ένα μωρό. Όταν ξεκινά μια σχέση ο ένας γνωρίζει τον άλλο στην πιο "χαλαρή' φ'αση του. Εκει τον ερωτεύεται. Έτσι τον ερωτεύεται. Καπου στην πορεία με την πάροδο του χρόνου, τη δουλειά, τις υποχρεώσεις, τη συγκατοίκηση τα πράματα αλλάζουν. Ναι ρουτινιάζεις που ένα σημείο και μετά και μπορεί να νιώσεις ότι εν παίρνεις όσα δίνεις. ΜΙΛΑ. ΠΕ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ. ΔΙΑΛΟΓΟΣ. Αναζήτα το δίκιο σου, εκείνο που θα σε κάνει εσένα happy πρώτα από όλα. Με βάση τις αντιδράσεις και το τι θα πάρεις απο αυτά, θα κάνεις τότε και τις επιλογές σου. Μην υποχωρήσεις όμως σε θέματα που για σένα είναι σημαντικά. Αλλιώς θα χάσεις εντελως την Bea και ο Φιτζ δεν θα έχει μπροστά του εκείνη που ερωτεύτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απλά μερικές φορές γίνονται πράγματα τα οποία σε ταράζουν, και κάποια θέματα τα οποία είτε αγνοούσες είτε δεν αμελούσες σιωνόνουνται όλα μπροστά σου.

    συμφωνώ ότι εν άδικο λόγω ενός θέματος που προέκυψε να πάθαίνω όλη την κρίση που περιγράφω, αλλά υποθέτω αυτό εξυπηρετεί το μπλογκ, να απορροφά και να αποσυμπιέζει όλες τις κρίσεις που παθαίνω στην καθημερινότητα μου.

    τουλάχιστον ξέρουμε ότι ο φταίχτης μετά που τούτα ούλλα ακόμα εν δαμέ, που για να εν δαμέ σημαίνει τουλάχιστον ότι αγαπά με, αλλιώς εν θα άντεχε αυτό το δράμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ξέραμε, τώρα το μάθαμε. :)
      Καλή διάθεση και κατανόηση (και αγάπη φυσικά) και όλα λύνονται.

      Διαγραφή
  13. Χαίρομαι που δεν απάντησα και περίμενα να δω τα σχόλια. επροβλημάτισε με το πώς θα απαντούσα. Νομίζω "έλυσες το" μόνη σου, τζαι ξέρω ότι έχεις νου για να βλέπεις κάποια πράματα.
    Cheers, to the best we can afford. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα σχόλια όπως πάντα είναι το μακρύ τζιαι το κοντό του καθενού. Ελπίζω να μεν καρτεράς που ένα μάτσο αθκιασερούς που περιφέρονται στο ιντερνετ να σου πουν τι να κάμεις στη ζωή σου.
    Τα εν οίκω μη εν δήμω kiddo. Τα εν οίκω μη εν δήμω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα εν είναι το πιο ενδιαφέρον πράμα, να δεις πόθεν εννά πιαστεί ο καθε ένας;
      πίστεψε με ότι τα εν οικω εν είναι στον δήμο :)

      έχουμε και μεις τες ασφάλειες μας!

      Διαγραφή
    2. Κανει σε ρε ανωνυμε πολυασχολε σημαντικε ηθικοπλαστη

      Διαγραφή
  15. To mono pou blepo ine oti den ise ikanopiimeni dioti den eprogrammatises ti zoi sou.
    POLLA KAKO.
    Gia tin shesi en tha po tpt dioti en monopanta i kritiki opote en metra

    To allo pou prokali kaki entiposi en oti nostalgis mia Bea pou en ekamne tpt ousiastiko sto parelthon
    kai erkoume sto diatafta kai lalo

    Anhtropos pou DEN nostalgi to parelthon simeni edianise to sosta.
    Apoktise parapano pramata se kathe epomeni mera apo tin proigoumeni.
    Den iparhi problima
    Katse skeftou sobara ti thelis me ti zoi sou kai programmatistin

    To problima pou thoro is esi kai to pos latho ethelises ti zoi sou
    I ZOI pano kato den en adiki
    I Zoi omo EN DISKOLI polla
    PARA polla....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δικιά σου πάλι η μοίρα
    κι όλα τα ψέματα σου
    τα είπες στον καθρέφτη
    ν’ αλλάξουν τα όνειρά σου

    Κι όλοι αυτοί που είπαν
    πως τέλειωσε η γενιά σου
    Μικρές νεράιδες που έκλεψαν,
    που πήραν τη χαρά σου

    όπως κι οι ώρες που’ χες δει
    να ζουν σε μέρες ξένες ’
    Μοιάζουν μ’ αυτές που αγάπησες
    πουτάνες κι ερωμένες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή