7/11/14

Η Χορδή



Οδηγώ. Κάθε βλάκας που κρατά αυτοκίνητο κυκλοφορά. Οδηγώ, νευρικά. Κάθετε δίπλα μου. Υπάρχει ένταση. Εν όμορφη, εν τέλεια. Τα μαλλιά της τα κόκκινα γυαλλίζουν, εν τα έκρουσε ποτέ με bleach, ούτε μαύρους κύκλους έχει, τα νύχια της εν βαμμένα, ως τες άκριες τους, τέλεια, γυαλιστά, τα φρύδια της σχηματισμένα, όλη αποτριχωμένη.  
-«τάχα βιάζεσαι;» Λέει μου με κείνη την φωνή της την χαμηλή.
-«τάχα να πάεις να βάλεις το πλυντήριο που έπρεπε να βάλεις εψές; Τα ρούχα εστοιβαστήκαν πάλε. πάλε. Πάλε! Ούτε ένα πλυντήριο εν βάλλεις. Και πάλε έχεις 3 πλυντήρια ρούχα να σιδερώσεις.»
Ακούω. Ότι έχει να πει. Θωρώ τον δρόμο.
-«τάχα βιάζεσαι μου τωρά. Τι εγύρευκες να πας για ποτό μετά την δουλειά και τωρά βιάζεσαι μου;  Αν σε έκοφτε πραγματικά θα πήγαινες απευθείας σπίτι και εν θα μου γύριζες.  Θα πήαιννες να κάμεις τις δουλείες σου. ΑΝ ήταν η προτεραιότητα σου.»
-«μα ακύρωσα τούτης της φίλης μου άλλες 3 φορές, και θέλω την για φίλη μου, έκατσα ένα δίωρο μαζί της, σιγά την ώρα που σπατάλησα» προσπαθώ να δικαιολογηθώ
-«σκέφτου, άτομο που θεωρείς φίλη σου ακυρώνεις της το ξανά και ξανά, απορώ γιατί σου μιλά ακόμα. Στάθηκε σου τόσες φορές, για να κάμνεις την ντίβα και να της το ακυρώνεις. Ποθκιαντραποσύνη! Είπεν σου τόσες φορές ότι θέλει να σε δει, ότι ελύσαν τα νεύρα της και θέλει να μιλήσετε και εσύ να της το ακυρώνεις. Η έννοια σου ήταν να κάμνεις δουλειές να πλυνίσκεις ρούχα, τι εκατάλαβες; Ε το εξαναξιμαρήσαν»
Εν μιλώ οδηγώ νευρικά. Έχει δίκαιο.
-«αρέσκει μου που παλάρεις κιόλας, η λαμπούα της πεζίνας αναμμένη, λεφτά γιοκ, μισθός κόμα να έρτει, και η ραλλίστρια παλάρει κιόλας, εύγε! Να σου πληρώνει τα πάντα ο Φιτζ, για να παλάρεις μες τους δρόμους που τα νεύρα και να πηαίννεις για ποτά και τα ρούχα του να μεν πλυνίσκεις.»
Σταματώ να οδηγώ νευρικά και προσπαθώ να κάνω εξοικονόμηση. Έχει δίκαιο.
Σιωπώ, αφήνω την να μιλά, να μιλά, να μιλά.

6 σχόλια:

  1. Ου κόρη μεν την ακούεις! Εννα εσιεις μια ζωη να καθαριζεις τζιαι να βαλλεις πλυντηρια! Να της πεις να ξαναμπει πισω στο υποσυνηδειτο σου τζιαι να σιωπησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Don't be so strict on yourself.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν λέω καλή η αυτοκριτική, βοηθά σε σε πολλά πράματα αλλά νομίζω είσαι λλίο παραπάνω αυστηρή που το κανονικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πε της παρά να μουρμουρά μες τη κκελλέ σου να έβρει τρόπο να ενσαρκωθεί (ατσ) να βάλλει τζείνη τα πλυντήρια να μεν βιάζεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι με την μαντμαζέλ εγώ, εν ωραία που τα λαλεί.
    Τς τς τς, ένα ένα έννα γινούν, σιγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απορία, ο Φιτζ γιατί εν βάλλει τα πλυντήρια του μόνος του? Αν έφτασες να νιώθεις τύψεις για ένα ποτό με μια φίλη σημαίνει πρέπει να ελαφρύνεις λίγο τις ''υποχρεώσεις'' σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή