27/11/14

Πράματα που εν με κόφτουν και σύντομη αναφορά στα σκατά



-Εν με κόφτει να ξέρω το όνομα σου, σίριουσλι εν θέλω να ξέρω το όνομα του σερβιτόρου του ιδιοκτήτη του πωλητή και να το αναφέρω σάννα και είμαστε παρέες. Ούτε με κόφτει να μπαίνω σε ένα κατάστημα και να με χαιρετούν και να παίζουμε τους φίλους. Θέλεις τα λεφτά μου, θέλω ότι έχεις να προσφέρεις, δώσμου το να σου τα δώκω και κανεί.
-εν με κόφτει να είμαι ιν και κουλ και να ξέρω κόσμο και να έχω ακριβά ή vintage πράματα για να ανήκω σε μια ομάδα που έχουν το ίδιο στιλ και νιώθουν ασφάλεια.
-εν με κόφτουν οι πελλάρες που λαλείς η ζωή εν μικρή
-εν με κόφτει το πρόβλημα σου η ζωή εν μικρή
-εν με κόφτει η άποψη σου η ζωή εν μικρή
-εν με κόφτει θέλω να γίνει το δικό μου η ζωή εν μικρή
-εν με κόφτει ποιος νομίζεις ότι είσαι, εν με κόφτει αν έχεις μουτ σουίνγκς, εν έχω όρεξη να προσαρμόζουμε κάθε γαμημένη μέρα στην διάθεση σου.
-εν μπορώ να θωρώ ειδήσεις
-εν με κόφτει ρε πεζεβεγκόσπορε βέργα, πήαινε στα ανάθεμα.
-εν με κόφτει ρε βλάκα πρόεδρε που θέλεις τους επιστήμονες να έρτουν πίσω. ΠΩΣ ΝΑ έρτουν πίσω; Πόση ζημιά κάμνει ο βέργας τούτες τες μέρες, πόση ζημιά κάμνουν οι κυπριακές αερογραμμές, στο ηθικό, στην κοινωνία.
-ασπούμε εν εβρέθηκε ένας να πάει να τον πατσαρκάσει τον βέργα;
-στην κοινωνία των αμπάλατων
-εν με κόφτει κανένας
-εν με κόφτει να ππέσει λαμπρό να σας κάψει εν θα με κόφτει
 -μερικές φορές σκέφτουμαι ότι είμαι σιγά την διάνοια, τόσοι επιστήμονες, τόσοι που καταλάβουν κβαντομηχανική ασπούμε. Κάποιος έγραψε την «ασκητική», τόσοι φιλόσοφοι. Και ύστερα φκαίνω μες τον κόσμο ρε κουμπάρε και εν γίνεται ρε φίλε, εν γίνεται να εν τόσο παλαβός ο κόσμος. Εν γίνεται.
Εν σκέφτομαι
Εν
Γίνεται
Εν
Γίνεται
Αύριο αν πεθάνω στην τελευταία μου μέρα επήα δουλειά και κάθουμουν στο γραφείο και εν εκατάφερα να γλιτώσω που τα σκατά που κυκλοφορούν έξω, στους δρόμους, στις υπηρεσίες, γλίτσες σκατά παντού. Όλα καλυμμένα με σκατά, τούτη εν η κυπριακή πραγματικότητα.

Ρίλι άι αμ ττου σμαρτ ττου μπι ππουρ

16 σχόλια:

  1. 1. Yes, You are too smart to be poor
    2. O Βέργας θέλει βέρκα που ξύλο πεύκου να λύσει
    3. Εννα μου πεις εμένα για τα σκατάααααααα, γυρεύκω βόθρατζiη να τα καθαρίσει :P, τζιαι εξανασυννεοήθηκες με βόθρατζιη?? παρέτα εν υπάρχει σωτηρία
    4. "Και ύστερα φκαίνω μες τον κόσμο ρε κουμπάρε και εν γίνεται ρε φίλε, εν γίνεται να εν τόσο παλαβός ο κόσμος". O Παντελίδης θα διαφωνήσει μαζι σου και θα σου πει γίνεται καρδιά μου γίνεται:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βεατρίκη δεν μεν βλέπεις αλλά χειροκροτώ!!! Είσουν τζαι ευγενική..... Ρε ατομική που θέλει τούτος ο τόπος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με την ίδια λογική εμείς με τα 2-3 πτυχία που είμαστε άνεργοι εν να έπρεπε να αυτοκτονήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. sorry αλλά αν έκαμες 2-3 πτυχία και στράφηκες στην κύπρο χωρίς εξασφαλισμένη δουλειά τότε εν είναι και ιδιαίτερα έξυπνο

      Διαγραφή
    2. Βέβαια. Διότι πρέπει να στραφείς. Εν μπορείς να σπουδάσεις δακάτω. Ούλλον μαλακίες γαμώ τα.

      Διαγραφή
    3. ok
      άρα είδες αυτό το περιβάλλον, είδες αυτή την κατάσταση που επικρατεί στην Κύπρο και είπες, "δεν κάνουμε 2-3 πτυχία να θκιαβούμε?"



      Διαγραφή
  4. Ττου σαμμαραιζ:
    Να μάθουμε να χαιρόμαστε με τα δικά μας, τους ανθρώπους μας, την αγάπη μας, ανεξάρτητα που τα σκατά γύρω μας.
    Να μεν αφήσουμε να μας καταντήσουν σκατάνθρωπους.
    Να μεν εστιάζουμε συνέχεια στα σκατά. Εν πολλά τζιαι θολώνουν την όραση για τα καθαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα το θέμα είναι άμα είσια όλη μέρα στα σκατά, πώς να εστιάσεις στους δικούς σου;

      Διαγραφή
  5. Point 1 agree
    Point 2 agree
    3 agree
    Agree
    Agree... agree...etc
    :)
    Simfono me ola osa ipes alla exw tin e3is aporia. Esi en na efevges pote pu tin kipro k an oi, giati?
    8elw na akuso tin apo4i su pas se etsi 8ema :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σου την πω

      ήρτα με μισή καρδιά πίσω κύπρο, πολλά μισή. αμέσως ήβρα 2 δουλειές να κάμνω και εν είχα χρόνο να σκεφτώ πάρακατω. μετά άρκεψα και έκαμνα δουλειά σχετική με τες σπουδές μου και πορώθηκα. πήρα λλία παραπάνω λεφτά, μετακόμισα μια χαρά πόμπα.

      μετά το κούρεμα σόρρυ αλλά εν αντέχω. εγώ θέλω να φύω. ο φιτζ όι.

      δαμέ έχει πολλά θετικά εν αντιλέγω, καλοκαιράκι, ήρεμος χειμώνας, οικογένεια, σπιτούι, αυτοκίνητο, φίλους πολλούς και καλούς

      αλλά γαμώτο όλα τα άλλα χάλια, ζωή δύσκολη, επίπεδο του κόσμου 0, επίπεδο κοινωνίας-17, επίπεδο των πραγμάτων που μπορείς να καμεις 3 από τα 20, παροχές 0.

      αν μπορούσα να ζω στην κύπρο και να θωρώ κείνους που θέλω μόνο και να μεν χρειάζεται να επιξκοινωνήσω με τον μέσο κυπράίο θα ήμιουν οκ

      πχ αν ήμουν συνταξιούχος εγγέζος η κύπρος θα ήταν παράδεισος.

      αλλά είμαι νέα, βράζει το γιαίμα μου, κόφκει ο νους μου, έχω φιλοδοξίες και ανάγκες και κάθε μέρα "διώ πας τον τοίχο"

      Διαγραφή
  6. "το κούρεμμα ήταν τζιαι λλίον μας" που λέει και ένας φίλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεν νομίζεις ότι αλλού εν πολλά καλύτερα τα πράματα. Παντού έσιει θετικά τζιαι αρνητικά. Ζυγίζεις τα τζιαι αποφασίζεις.

    Βλάκες, περίεργοι, αλλόκοτοι, ανίκανοι, διεφθαρμένοι, άχρηστοι που παν μπροστά ενώ άλλοι μεινίσκουν στάσιμοι υπάρχουν παντού. Έχω να σου πω ιστορίες που την Κρυοχώρα να φρίξεις.

    Το θέμα εν να επικεντρώνεις στα θετικά, που υπάρχουν πάντα. Αλλιώς σάστα τζιαι εγύρασιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υεαπ. Τούτο το "εν γίνεται ρε φίλε, εν γίνεται να εν τόσο παλαβός ο κόσμος. Εν γίνεται." λαλώ το και εγώ πολλά συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εν ξέρετε τι βιιώνω κάθε μέρα σε επίπεδο παλαβού κόσμου. Κάθε μέρα κάτι με εκπλήσσει. Τζαι λαλώ τα τζι εν έχει πιο εκνευριστική απάντηση που το "ήνναμπου απορείς ρε moonlight, ο κόσμος εν παλαβός, εν το ξέρεις δηλαδή;" Εν ΑΔΙΚΟ, πνίει με, νευριάζει με. Τζαι νιώθω το τζείνο που λες ότι διάς κάθε μέρα πας στον τοίχο, τόσο μα τόσο πολλά.

    Το θέμα όντως είναι να δεις τι μετρά παραπάνω για σένα, τι έχει την μεγαλύτερη αξία και να κάμεις τζείνο που θα σου δημιουργήσει λιότερα what ifs. Δε τα θετικά της απόφασής σου τζαι συνέχισε με τζείνα στον νου. Εν πρωτόγνωρα τα όσα ζούμε, κανένας εν ξέρει τι εν το καλύτερο, άρα κάμνεις ό,τι σου λαλεί το ένστικτο, ο νους, η καρθκιά σου τζαι εν έχει να ακούσεις κανέναν εξυπνάκια μετά αν κάτι εν ήταν "το σωστό" τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή