19/11/14

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ) #5: Άη σπικ ίγκλαντ βέρυ γουέλ

Χτυπά το τηλέφωνο μου από την τηλεφωνήτρια.
(


Ήρτε καινούρια τηλεφωνήτρια, έφυε η κ. Μαννή


Βλέπε υστερόγραφο


)
Σόου χτυπά μου η τηλεφωνήτρια.
Τ-Μπεατρίξ εν ο τάδε (έντερ φουλ κυπριακό όνομα τύπου πάμπος πάμπου), που την τάδε εταιρεία και θέλει σε τούτο το πράμα
Β-Αγαπώ σε (ψυθιρίζω)
Τ-Τι;
Β-ναι ναι θαύμα επί γης δώσμου την γραμμή
Τ-ενώνω σε

ΠΠ(πάμπος πάμπου)-Έλα Μπεατρίξ τι γίνεται;
Β-Καλά πάμπο μου εσύ;
ΠΠ-καλά, που λαλείς ίνναμπουννα κάμουμε με την υποθέση
Β-ε πάμπο λαλώ να κάμουμε το και το και το και το,
ΠΠ-ο μάστρος σου ίνναμπου λαλεί;
Β- τζιαι τζιείνος το και το
ΠΠ-καλάν να σου στείλω με ήμεηλ την προσφορά
Β ναι στείλε μου
ΠΠ-οκ στέλλω σου τωρά
Β-οκ πάμπο θενκς
ΠΠ-να σαι καλα

ΚΑρτερώ το ήμεηλ

και έρκετε μου the oxford version of it


"Dear Ms Kiddo

Please find attached our proforma invoice. If you agree with price and timetable please send back the proforma signed and stamped.
Then i say many things in aptaista english so I will amazing you. Doesnt matter that we chatted in aptaista cypriot 5 minutes ago. I keep saying things in english.

Looking forward for your response (εμαθαμεν το στα IGCSE τούτο)

Best Regards
Pampos Pampou
......Manager of ........."

μάνναμπου στο καλό ρε κουμπάρε παθαίνουν ούλλοι. ντάξει εν σου λέω να μου στείλεις στα κυπριακά, κανένας εν το κάνει, και εν άλλη κουβέντα τούτη που έκαμε ο γούφις. αλλά στα αγγλικά ρε κουμπάρε; γουάτ ις δε ποίντ. 2 κυπραίοι ανταλάσσουν ένα τυπικό ήμεηλ για κάτι που συζητήσαν πριν λλίο, τι μου κουρτίζουν τες αγγλικούρες δεν μπορώ να τες θωρώωωωωωωωωωωωω!
ούλλοι το ίδιο σκατό, στέλλουν σου στα αγγλικά.

άτε πες 1 στους 10 επήε αγγλία. Ε ΚΑΙ ΕΞΙΑΣΕΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΟΥ, αλλά άτε πες εν αγγλομαθείς. οι άλλοι ούλλοι;

και γιανα μου πεις 5 λέξεις πρέπει να εν αγγλικές;

άτε ολάν

έστειλα του και γω

"Εντάξει πάμπο"

ΥΓ. προς την νέα τηλεφωνήτρια


Μοιάζεις μ’ ένα όνειρο στ’ αλήθεια που ζω

Όλα τα ‘χω αφήσει, γίναν πια παρελθόν
Ήλιος που στα μάτια με κοιτάς
Μες στο φως γεμίζεις τη ψυχή μου
Μου γελάς, μ’ αγαπάς



Της χαράς κυλάει το δάκρυ
Κι από τ’ ουρανού την άκρη
Πέφτουνε τ’ αστέρια μες στην αγκαλιά σου



Ήρθες
Είσαι το πρώτο μου πρωί
Κοντά μου ήρθες
Στιγμή που ήταν μαγική
Θεού το δώρο
Στο είναι μου εσύ
Να βρίσκεις χώρο
Από το νου ως την καρδιά
Βασίλισσά μου
Και γω ιππότης σου παντού
Φρουρός με σένα
Αξίζει η ζωή
Να ξέρεις πάντα θα 'μαστε μάζι
Σαν ένα

15 σχόλια:

  1. Τζιαι εγω παντα απαντω τους ελληνικα! Σιορ ποθεν σε εφεραν τζιαι που νομιζεις οτι εισαι?? Τζιζους ασπουμε!

    Οσο για το ΥΓ εμ... εν μουννάρα αν εκαταλαβα καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκατάλαβες λάθος,
      εν επαγγελματιας,
      σε αντίθεση με την κ. Μαννή

      Διαγραφή
  2. χμμμ, εδώ δεν πρέπει να μιλάω γιατί έχω ξεχάσει τα ελληνικά μου από τη μη συνεχή χρήση (πέφτει πολλή γκουγκλ μετάφραση για να θυμηθώ ελληνικές λέξεις, ξέρω ξέρω τραγικό...). Ενιγουει, συγχαρητήρια για την καινούρια τηλεφωνήτρια, ειδικά μετά τα δράματα με την προηγούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης. Μιλώ τους Ελληνικά, μιλούν μου Ελληνικά, έρκουνται στο γραφείο μιλούν μου κανονικότατα και μετά στέλνουν μου αγγλικά. Τζι εν καλά άμα εν σωστά τα αγγλικά, άμα εν λάθος τα αγγλικά ήντα τα θέλει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχ ωδή προς την καινούρια τηλεφωνήτρια, θεικό!!!! Ούτε εγώ καταλαβαίνω τούτο το άππωμα με τα εγγλέζικα (γιατί πρόκειται περι αππώματος ολοκάθαρα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. We love Sakis.

    Για το υπόλοιπο, τι να πω, είναι αξιοθρήνητοι τέτοιοι σνομπισμοί και δουλικές μιμήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω την ίδια απορία ακριβώς με αυτά τα email στην αγγλική. Με κάνουν να νομίζω ότι δουλεύω στο Λονδίνο!

    Ζήτω οι καλές τηλεφωνήτριες, γραμματείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν δεν κάμνω λάθος, υπάρχει λόγος που γίνεται τούντο πράμα (αν τζιαι είμαι σίουρος ότι έννεν για τούτο που το κάμνει ο mr.πάμπος) τζιαι είναι καθαρά για σκοπούς documentation τζιαι internal control procedures. Τουλάχιστον για τα σημαντικά emails.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το βρίσκουν εύκολο το ελληνικό πληκτρολόγιο μάνα μου. Απλό! Άσε που μπορεί να κάμουν εύκολα ορθογραφικά λάθη και να εκτεθούν. Ενώ με τα εγγλέζικα, πουλάς και μούρη. Βλάχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι νευριάζω, τι νευριάζω. Εγώ απαντώ ελληνικά πάντως. Συγχαρητήρια για τη νέα γραμματέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I always type in English, using gesture typing... irresistibly fast. Και στα ελληνικά υποτίθεται δουλεύει αλλά εν βάλλει κυπριακά οπότε σιέσε. Point noted though:p hilarious haha

    ΑπάντησηΔιαγραφή