27/10/14

Κάθε φορά!

-Κάθε φορά που μπαίνω στο κκαρ άφκει η λαμπούα ότι πρέπει να πάει σέρβις. Έρκετε μου να ξιμπαρρώσω το τιμόνι να φκάλω το γυαλλούι και να πιάω την λαμπούα να την βάλω χαμέ να την πατώ ωσπου να γίνει σκόνη και να την μεταφέρει μακρυά ο αέρας και να καταλήξει σε μια άλλη χώρα όπου με κάποιο τρόπο εννά προκαλέσει βιβλική καταστροφή λόγω του μπάττερφλάι εφφέκτ και έτσι εννά με εκδικηθεί το αυτοκίνητο μου που εν το παίρνω για σέρβις.

-Κάθε φορά που μου αναφέρουν ότι εδιαβάσαν ή είδαν το "Σίκρετ" έρκετε μου να τους πιάω που το ζυνίσhι να τους σhιύψω χαμέ, να τους κλωτσώ πας τον κώλο και να τους λαλώ, "εσύ το προκάλεσες στον εαυτό σου, εσύ το προκάλεσες στον εαυτό σου, εσύ το προκάλεσες στον εαυτό σου, ότι ζητάς που το γιούνιβερς διά σου το". Επίσης έρκετε μου να τους πω να διαβάσουν τες outdated φιλοσοφίες του κοέλιο και να να μου αναπτύξουν σε 100 λέξεις πόση διαφορά έχει το νόημα του αλχημιστή με το σίκρετ.

-Κάθε φορά που προειδοποιώ κάποιο φίλο ή φιλη μου για κάτι και έχω inside information on the matter και δεν με πιστεύει, έστω κι αν εν η δουλειά μου, έστω κι αν ξέρω, ερκετε μου να τους πω σκατά να φας σκατά να πιεις σκατά να πα να σhιέσεις, που τα σκατά να σηκωστείς και στα σκατά να ππέσεις.

-Κάθε φορά που πάω στο Public στο Mall of Cyprus και θωρώ την ταπέλλα από 2.99Ε έρκετε μου να βάλω κάσhιες γυρώ γυρώ με τομάτες, αγγούρκα, βαζάνια, κολότjια και να φωνάζω "πάρε πάρε κόσμε πάρε πάρε". (Ρε Public γαμώτο τούτες εν πρακτικές του 1990, "από" με σχεδόν ανύπαρκτα γράμματα, τάχα να μου γελάσεις? και να πάω στο ταμείο και να εν 8.99 αντί 2.99? Επίπεδο κάτω που το μηδέν, και πουλάς και βιβλία μην χέσω).

-Καθε φορά που μου λαλούν ότι εν κατά των μεταλλαγμένων, υπέρ των βιολογικών, ελευθέρας βοσκής κλπ, θέλω να τους ρωτήσω εάν πιστεύκουν στον Άγιο Βασίλη, στα ξωτικά, στις νεράιδες, στο Γέτι και το τέρας του Λοχνες

16 σχόλια:

  1. Kάθε φορά που με καλούν να πάω να ψηφίσω θέλω να πάω να γράψω πας το ψηφοδέλτιο: Πίκατσου, διαλέγω εσένα!

    +1 στο public

    (τα κοάλα ειπαν να σου πω πως εχουν παράπονο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. The motherfucking Secret... Seriously, it's fucking ridiculous. Τζαι το πρόβλημα εν μπορεις κάν να τους αμφισβητήσεις επειδή εσύ εν "πιστεύκεις" άρα εν καταλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, και είσαι και κρίμα που εν πιστεύκεις γιατί προφανώς εν θα τα πας καλά στην ζωή σου αλλά είσαι και βλάκας, που εν πιστεύκεις

      αΑΑΑαααΑααα

      Διαγραφή
  3. Πε τα χρυσόστομη κυρίως με το τελευταίο και εσύ κατέχεις το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τούτο με το σίκρετ, πολλά συμφωνώ πάρα πολλά, αλλά πριν 4-5 χρόνια. Πλέον εν μου συμβαίνει.
    Τζαι τούτο με το inside information... άσε. Το τοπ εν άμα έρκουνται τζαι λεν μου τάχα ίνσαϊντ ίνφο για τη δουλειά μου τζαι κατά τα άλλα λαλούν αρλούμπες τζι εν αντρέπουνται που μπορεί να ξέρω παραπάνω... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α εσύ είσαι σε άλλους κύκλους τότε, πιο ατβάνστ

      Διαγραφή
  5. Γιατί για το τελευταίο εν κάμνεις μια ανάρτηση να μας ενημερώσεις?
    Τζείνο με το αυτοκίνητο συμβαίνει μου συχνά άλλα λαλεί η καρτούα και άλλα λαλεί η λαμπούα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα συμφωνούς η καρτούα και η λαμπούα, εν η πουγκούα που αρνείται

      Διαγραφή
  6. Omg! Εφυρεν με το ποστ σου!!!!
    Με τουτο το Secret, ελεος. Οποιος το θκιαβασει έρκεται και χουμιζει το μες τα μουτρα μου και όταν τους ρωτας να σου πουν για ήντα μασκαραλλικιν γραφει αρκεφκουν τα "Εν δυσκολο να το εξηγήσω"

    Δακάτω στην Αγγλία, έχει κάτι ντομάτες τάχα μου βιολογικές και επία και αγορασατες λαλώ και εγώ να δοκιμάσω healthy eating - ήβρα τες τις προαλες μες το ψυγειο ολοφρεσκες παρα το γεγονός ότι (δεν σε περιπαιζω) αγορασα τες πριν 30 μερες! Εμεινατα, δαμε η γιωρκικη ντοματα της γιαγιας μου που το περβολουιν της πας τον Καλοπαναγιωτη οσο και βαστα μια εφτομαα. Βιολογικά και πελλαρες, εν εχουν ιδεα δαπανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεί να είναι σε περιβάλλον modified atmosphere, και επειδή έτσι τεχνολογίες εν έχουμε δακάτω εν το αναγνώρισες.

      κείνες οι τρυπούες πας το σακούλι που τες εγόρασες δεν είναι τυχαίες, χωρίς χημικά μπορούν διατηρηθούν :)

      Διαγραφή
  7. Προφανώς ζω κάτω από πέτρες γιατί δεν ήξερα τι είναι το Σίκρετ...
    Αυτό με το inside information σε καταλαβαίνω έχω βγει εκτός εαυτού με άτομα (βασικά άτομο ας μην τα γενικεύω όλα) που αμφισβητούν τα προφανή!
    Καλά έχω γράψει και ανάρτηση για τους λάτρεις των βιολογικών προιόντων που να φάνε KFC κάθε φορά που ανοίγει το στόμα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιαι γω ενόμιζα το Σίκρετ ήταν άρλεκιν! Καλό ε;

      Διαγραφή
    2. άνοιξε πέεεεετρα για να βγωωωωωω

      Διαγραφή