9/10/14

Bailando Amor



Έγραψε η Βανίλια για τα ιθπανικά της, και έβαλα να ακούσω το τραγούδι που ακούω 5-6 φορές  την ημέρα. Και ήρτεν μου επειδή ο Ενρίκε λαλεί κοραθόν, αντί κορασόν που λαλούν οι λατινοαμερικάνοι, κάτι που μου επισήμανε ο Φιτζ μες το αυτοκίνητο αφού εν τόση η πώρωση μου με τούτο το τραγούδι, που όταν το χορέψαμε προχτές εν σταματούσα να χαχανίζω-τόσο μου αρέσκει. Και αγαπώ τον τον Φιτζ που άρκεψε και κινείται ωραία όσο πάει και στο μέλλον εννά πηέννουμεν να χορέφκουμε με τες ώρες.
Ένηγουέη ήθελα να σας πω ότι εγώ τον Ενρίκε εν τον θεωρώ άντρα ασπούμε, εν πολλά θηλυπρεπής κατά την άποψη μου, και γενικά καμιά φίλη μου εν εξέφρασε έτσι αισθήματα απέναντι του έβερ, δηλαδή ποτέ δεν άκουσα γυναίκα να εν φατσιμένη μαζί του. Να πει «μανα μου ήντα μωρό ο Ενρίκε». Και εν απόλυτα λογικό-κατά την άποψη μου. Μπορεί να έχει ταλέντο ο άνθρωπος αλλά δεν τον λες και κόμματον, εν ένα αιώνιο κοπελλουρούι που έχει ένα κλαψομούνικο υφούι και θέλεις να τον βάλεις να τραγουδήσει «μην βροντοχτυπάς τις χάντρες» για να σπάσεις πλάκα. Το ότι τραγουδά το Bailando που θέλει να της κάμει διάφορα της άλλης και εν κραθκιέται είναι τουλάχιστον γελοίο αλλά λαλεί το πολλά καλά, με βοήθεια όλης της συνοπαρτζιάς.  
Αλλά έχει λλιες μέρες που ακούω το τραγούδι τούτο και όποιος άντρας έρκετε σχολιάζει μου πόσην επιτυχία έχει ο Ενρίκε με τες γυναίκες, και ότι είμαστε πελαμμένες πάνω του. 5-6 άντρες! Και εν μπορώ να το καταλάβω ρε παιδί μου. εν θωρώ απήχηση ποττέ που γυναίκες. Μπας και εν οι άντρες που το νομίζουν? Κι αν ναι, γιατί? 

Βοηθάτε με να λύσω την σημαντική μου απορία περί σεξ αππίλ του Ενρίκε 


22 σχόλια:

  1. Ας ξεκινήσουμε με τις άγνωστες λέξεις :"συνοπαρτζιάς".
    Εμένα μου αρέσει πολύ η μουσική του ενρικε και αυτό το bailando μου ταιριάζει πολύ να κουνιεμαι μόνη στο σπίτι και να χαίρομαι.
    Σεξ απίλ πάντως δεν έχει, "δεν του περνά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συνοπαρτζιάς! ατε πώς να το εξηγήσω?
      της παρέας? της ομάδας? κάτι τέτοιο

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν συμφωνώ με ότι έγραψες, είναι θηλυπρεπής ΑΛΛΑ φαντάζομαι οι άντρες νομίζουν οτι γινόμαστε λιώμα όταν τον βλέπουμε γιατί είναι μαζί με την Άννα Κουρνίκοβα. Αι ρεστ μαι κεις (επίσης δε μπορώ να σκεφτώ άλλο λόγο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε και επειδή εν με την κουρνίκοβα?

      ε και σιγά την γκόμενα!

      :P

      Διαγραφή
    2. She is out of his league dude! Κατά τη γνώμη μου πάντα νομίζω οτι μπορούσε να βρει καλύτερο από τον κλαψομούνη εκεί πέρα.

      Διαγραφή
  3. εν ηξέρω ρε φίλε, το μόνο που ξέρω εν ότι άμα του είπα να πάει να φκάλει την ελιάν του, την επόμενη φορά που τον είδα είχε την φκάλει. τζαι τούτο διά του ένα πόντο συν. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν μου αρέσει ως αρσενικό, δεν αποπνέει αντρίλα..
    βέβαια, γούστα είναι αυτά.. περί ορέξεως.. σε κάποιες αρέσει έτσι, σε κάποιες γιουβέτσι.
    μήπως οι άντρες πιστεύουν πως αρέσει στις γυναίκες, επειδή αρέσει σε αυτούς;; εννοώ εκπέμπει μια θηλυπρέπεια που μπορεί να βρίσκουν ερωτική και να τους ελκύει υποσυνείδητα (που είναι ο Φρόυντ να μας διαφωτίσει, κάποιος ψυχολόγος στο κοινό;;;)

    @Moonlight χαχαχαααα!! (αυτό όμως δεν είναι σημάδι ότι δεν είναι άντρας και πολύ βαρύς- και καραμπουζουκλής;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ πιθανό βανίλια, επδ γυναικοφέρνει

      Διαγραφή
  5. Μα υπάρχει ακόμα ο Ενρίκε; όσο ζεις μαθαίνεις.

    Σεξ απήλ; Μπορεί άμαν μεγαλώσει αλλό είκοσι χρόνια. Αλλά μπορεί να εν καλό παιδί τζιαι να κερδίσει πόντους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπάρχειιιιι και οσο υπάρχει θα υπάρχει

      Διαγραφή
  6. εσθςι την μιτσια.μςν το ψαχνετς κορουδες:-P

    στην ουσια του ποστ.εν κατι οπως τον Μαρτακη.ψιλοθυληπρεπης.εν βγαζει αντριλα κλπ κλπ.εν ενα αγορακι τπτ παραπανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο ένας μιάλη ο άλλος μιτσιά αποφάσισε κόρη εσύ!

      Διαγραφή
    2. http://www.womenonly.gr/article.asp?catid=15573&subid=2&pubid=128737490, ο Ενρικε το είπε που μόνος του, όχι εγώ!!!

      Διαγραφή
  7. Βανίλια, εν μου αρέσκουν οι πολλά βαριοί οι καραπουζουκλήδες με τη μουστάκα κλπ. Αρέσκουν μου να με αφήνουν να τους φκάλλω τες τρίσhες που θέλω να τους φκάλλω, να τους σάζω τα νύσhια τους, να τρίφκουν κανένα σινί, να έχουν μαγειρικές ανησυχίες, κλπ. Τα "αντρέ" δείχνουν τα τζειαμέ που τα θωρώ εγώ, τζαι κανεί. Άλλωστε τζι εγώ εν νομίζω ότι είμαι καμιά σεχουάλα που την θωρούν τα αρσενικά τζαι ππέφτουν ωσάν τες μούγιες, αν θέλεις να με δεις πιο "γυναίκα" τζαι θέλω να σε δω πόσο "αντρας" είσαι, έννα το δούμε πάρακατω. ;p

    Πάντως τα τραγούδια του έχουν το. Τωρά αν θέλεις να τον θωρείς σαν τα τραγουδά ή όι, εν μας κόφτει, εν τραγουδιστής εξάλλου! :) (όι, ούτε εμένα εν με τραβά σεχουαλικά, αλλά οκ, ντα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα μπορεί να τα κάνει όλα αυτά που λαλείς αλλά εν είναι ανάγκη να γυναικοφέρνει κιόλας.

      άρα γενικά εν μας τραβά

      επιβεβαιώθηκα!

      Διαγραφή
    2. είδα τζαι το κλιπ (απασχόλησε με το θέμα σου είδες, άμα εν για μαλακίες είμαι δαμαί), τζαι ρε γμτ, αφού ούτε καν φαίνεται. εν σάννα τζαι αντρέπεται τζαι δείχνει μισό μάτι απλά για να πιστέψουμεν ότι εν τζείνος. ούτε χορεύκει, ούτε εν ντυμένος νάκκον πιο, ούτε τίποτε. ανάθεμαντα τζι αν ένει τζι αν μέννενει τζείνος.
      αλλά ντάξει, μπορεί να μεν τον κόφτει, ξέρω τζι εγώ; εν ελεύτερος; εν σε σκέση; εν παντρεμένος; ξέρουμε; άμπα τζαι ππέφτει παντόφλα;

      Διαγραφή
  8. Οπότε το πραγματικό ερώτημα είναι Ενρίκε ή Χούλιο (όι τωρά, στα νιάτα του)? Γιος ή πατέρας? Απαντήστε, Αναστασίες του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ονομα μου ανάααααστασια

      να μου πει ποιός δεν θυμάτε τα βυζούθκια της αλικάκη

      Διαγραφή
    2. τον πατέρα νέο δεν τον έφτασα, αλλά ετραγούδησα με πάθος το je n'ai pas change.

      Διαγραφή
  9. Τζιαμέ που ελάλουν να κάμω ποστ για άντρες που αρέσουν στις γυναίκες έκαμες παρεμβολή. Ούτε εγώ τον θεωρώ σέξυ τον Ενρίκε αλλά τα τραούθκια του αρέσκουν μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε κάμε

      Διαγραφή