25/10/14

ΑΚΡΩΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟ #2



Άκρως κυπριακόν είναι να σε βάλλω να κάμεις ένα πράμα, να μου λαλείς εγίνηκε, να πάω να το ελέξω, να έλαβες «πρωτοβουλία», να σε ρωτώ αν το έκαμες όπως σου είπα, να μου λαλείς ναι ναι, και να πρέπει να σε ξεμπροστιάζω. Να σε φέρνω στο γραφείο μου, να σου μιλώ, να σου εξηγώ ότι εν ανέχουμε τούτα τα πράματα και ότι αν θα είσαι βοηθός μου πρέπει να είσαι honest μαζί μου και να μπορώ να σε εμπιστεύκουμε .
Και μετά να μου λαλείς ψέματα πάλε σε κάτι που σε έβαλα να κάμεις. Και να σε πιάννω μέσα πάλε, επειδή πάντα θα σε πιάννω μέσα, βλάκα



Fool me once shame on you, fool me twice shame on me, fool me thrice εννά πάω στον μάστρο σου να σε σύρω να πάεις.

3 σχόλια:

  1. Ζω μια παρόμοια κατάσταση αλλά με μάστρους.
    Φκάλλω το απωθημένο μου σε συνεργάτες αμπάλατους όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έκαμες και ποίημα!!αμπαλατοσύνη πολλή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kala na tou kameis, mazi sou
    poso mou fakkoun oi anthrwpoi pou varkountai na doulepsoun/ en pseftes/ diploprosopoi/ en mporeis na vasisteis panw tous

    ΑπάντησηΔιαγραφή