5/9/14

I`m the rain


Πόσο δυσπηρκώ άμα εν καιρός να αλλάξει η εποχή. Εν αντέχω άλλη πυρά, νεκάτζιασα. Θέλω να έρτει ο χειμώνας, θέλω συνεφκιές και ζεστό καφέ. Κάστανα. Κρουστό ντους και κκουίλ. Εν μπορώ άλλο φραπέ. Σκέφτουμαι το στομάχι μου με την πίσσα την μαύρη του φραπέ μέσα να ποκάθεται πουκάτω και χτιτζιάζω. Και ύστερα σκέφτουμε ότι πάντα έτσι είμαι τον Σεπτέβρη και τον Μάρτη. Δυσπηρκώ θέλω να περάσουν οι μέρες να έρτει άλλη εποχή. Να αλλάξουμε, να προχωρήσουμε. Στην συνέχεια οδηγούμαστεν στην σκέψη Α, σκέψη Β, σκέψη Γ και σκέψη Δ.

Σκέψη Α: είμαι συνέχεια ανικανοποίητη. Θέλω να αλλάζω. Εν μπορώ συνέχεια το ίδιο πράμα. Αλλάσω δουλειές, εν έκαμα πάνω που 1,5 χρόνο σε εταιρεία, επαγγέλματα, μαλλιά, χόμπις, φίλους, ιδέες, απόψεις, πετς, γούστα, κατευθύνσεις. Μα τούτο όμως εν είναι και το καλύτερο. Να είμαι συνέχεια ανικανοποίητη. Οξά εν καλό μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα
Υποσκέψη Α1: το ότι αλλάσσω εν θέμα χαρακτήρα ή απλά βαρκούμαι; ΠΧ τωρά που ήβρα τον Φιτζ ξέρω ότι εν θα τον αλλάξω, γιατί εν βαρκούμαι, γιατί στέκεται απέναντι μου και εν είναι πάντα προβλέψιμος, και επίσης σιγά που τον θωρώ, 2 ώρες την ημέρα και αν. Και κάποιους φίλους που αξίζουν κρατώ τους αν είναι ενδιαφέροντες, που επίσης σιγά που τους θωρώ. Άρα απλά βαρκούμαι. Άρα αν εύρω την τέλεια δουλειά εν θα θέλω να φύω.
Συνειρμός Α1.1 τέλεια δουλειά; Εν θέλω να δουλέφκω, μπορεί να πεθάνω αύριο ασπουμε. Πρέπει να εύρω ένα τρόπο να φκάλω λεφτά, χωρίς να πρέπει να δουλεύω με στάνταρτ ωράριο, να μεν μπαίνω στα καλούπια και να πνίουμε, να μεν χάνω που την ζωή μου, να μεν καταναλώνω την  ενέργεια μου τόσο πολύ. Ήντα δουλειά εν τούτη? Εισοδηματίας; πως μπορώ πως μπορώ πως μπορώ
Υποσκέψη Α2: αν πρέπει να αλλάζω συνέχεια σε κάποια φάση θα βαρεθώ τόσο πολύ σε αυτό τον τόπο και δεν θα με χωράει. Ήδη έχω βαρεθεί την κοινωνική ζωή, και τα ίδια μπαράκια-καφέ νον στοπ το ίδιο πράμα. Θέλω να πάω Ελλάδα να συνάω ελιές να κάμνω λάδι και να πουλώ!
Συνειρμός Α2.1 Αν κάμω έτσι αλλαγή στην ζωή μου θα το γράψω και βιβλίο και θα έχω έσοδα και πουτζιαμέ.

Σκέψη Β: εκείνοι που ζουν σε μια ζώνη στην γη όπου δεν υπάρχουν εποχές, μόνο ένα νεκατζιασμενο συνεχές υγρό νον στοπ τροπικό περιβάλλον. Γιαξ. Εν βαρκούνται; Ασπούμε εχτός που μικρές εναλλαγές, εν το ίδιο πράμα. Συνέχεια. Που την μέρα που θα γεννηθούν ώσπου να πεθάνουν. Συνέχεια. Συνέχεια.
Υποσκέψη Β1: ασπούμε ήνταλως τους επηρεάζει ψυχολογικά τούτο το πράμα; Έχει καμιά μελέτη; Ασχολήθηκε κανένας με τούτους τους μονότονους; Εν μονότονοι; Εν καταθιπτικοί; Οξά εν πάντα ευχαριστημένοι με τα πράματα όπως είναι; Έχουν μεγάλης διάρκειας σχέσεις; Ποιό εν το ρέητ του διαζυγίου; Μπορεί λόγω της μονοτονίας του καιρού να αντέχουν στους γάμους τους;
Υποσκέψη Β2: που την άλλη εν κάπως σέηφ να έχεις ούλλο το ίδιο πράμα. Εν πιο οικονομικό εν θέλεις ρούχα καλοκαιρνά ρούχα χειμωνιάτικα. Μια γκαρταρόμπα φκάλεις την ολ δε γουέη.
Υποσκέψη Β3: τούτοι εν επηρεαστήκαν που την αλλαγή στο κλίμα; Πέρκει πουν και κείνοι ποτε θα κα ποτέ θα κάνει ξαστεριά.

Σκέψη Γ: κάθε μέρα που περνά εν μέρα που χάνω, γερνώ, έρχομαι πιο κοντά στο τέλος. Κάθε μέρα. Αν είμαι τυχερή να γεράσω. Εχτός κι αν πεθάνω αύριο. Οπότε αυτή είναι η τελευταία μου μέρα.
Υποσκέψη Γ1: αν είναι η τελευταία μου μέρα τότε το προέβλεψα. Αλλα μόνο εγώ το ξέρω. Να το πω και του Φιτζ να ξέρει ότι το προέβλεψα. Αλλά οκ την ώρα που θα πεθάνω εν και εννά έχει σημασία ότι το προέβλεψα.
Συνειρμός Γ1.1:  μπορεί να εν ανοιχτός ο τάφος μου ήδη όπως κείνο το ποστ του καϊσιού
Υποσκέψη Γ2: μα να πεθανω άτεκνη;

Σκέψη Δ: Και τελικά γάματα επειδή κι αν αλλάξει κι αν δεν αλλάξει η εποχή, τα ίδια σκατά κάθε μέρα. Γαμώ την κρίση μου γαμώ. Και φόροι, και εξοδα, και μια δουλειά με πίεση που την θωρώ κάθε νύχτα όνειρο. Στο κάτω κάτω με τα ελάχιστα λιγότερα λεφτά μπορώ να κάμνω την γραμματέα. Και να μεν έχω ευθύνες όπως τούτες τωρά. Τουλάχιστον άμα χειμωνιάσει μπορεί να γλιτώσουμε κανένα φακελάκι.

Ένηγουέη καρτερώ τα νερά.  


12 σχόλια:

  1. Beatrix μου νόμιζω τα παιξές! Με τούτα που διαβάζω θα παρακαλώ να βρέξει να φέρεις το νού σου! Έχω και έγω ετσι τάσεις άλλα προσπαθώ να μην τις παίρνω σοβαρά για να μεν μου φταισειν ούλλα μετα! Δεν νομίζω όμως να φταίει τόσο ο καιρός, όσο το ότι καντήσε η ζωή μας τόσο μονότονη που μας κολιούν ούλα τα υπόλοιπα μετα. Το μόνο σίουρο ένι ότι εν θα πεθάνεις αύριο! Όποτε μεν πεις τίποτε του Φιτζ τζαι αγχωθεί τζαι άδικα!
    Πόψε θα ξεκινήσω δεήσεις πέρκι βρέξει, να σου περάσει! ΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως ακόμα να βρέξει, εν επιάσαν οι δεήσεις ούφφου

      Διαγραφή
  2. Θέλω να έρτει ο χειμώνας, θέλω συνεφκιές και ζεστό καφέ. Κάστανα. Κρουστό ντους και κκουίλ.

    Θέλω να εν καλοκαιρι. Να λάμπει ο ήλιος, να εν μπλε ο ουρανός και η θάλασσα. Ζεστό τσάι και κρύα σοκολάτα. Αμύγδαλα και κράνμπερις, chia puddings. Ζεστά ντους και κκουίλ. :)

    Ιδανικά θα ήμουν σε μια χώρα που έχει καλοκαίρι, ούλλο το χειμώνα μας. Τζαι το καλοκαίρι μας, δαμέ, γιατί περνώ όμορφα.

    Κατά τα άλλα κάμε πομονή για τον καιρό. Για τα υπόλοιπα εν καλά που κάμνεις έτσι σκέψεις, σημαίνει ότι παρατηρείς τον εαυτό σου, ανησυχείς, κάμνεις ενσυνειδήτως επιλογές. Like.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σε μπέρδεψε; Λέω ότι εγώ θέλω καλοκαίρι. Και μετά ότι είναι καλό που τα σκέφτεσαι αυτά με τις αλλαγές, δείχνει ότι σε παρατηρείς και κάνεις αλλαγές ενσυνείδητα, όι του κουτουρού!

      Διαγραφή
  3. Καρτερώ και εγώ πότε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα κρυαδίσει λίο. Κατα τα άλλα, εν θα πάεις άτεκνη κόρη τζιλ και όπως ακούω συνέχεια γύρω μου, ναι κάμε κοπελούδιν και θα έχεις συνέχεια αλλαγές που εν θα προφτάνεις :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που επήε το σχόλιο μου άντε ξανά περιληπτικά. Εκ'άλυψες με σε ούλλα αλλά στο Θέλω να έρτει ο χειμώνας, θέλω συνεφκιές και ζεστό καφέ. Κάστανα. Κρουστό ντους και κκουίλ, δαμαί ολοκληρώθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακόμα κι εγώ πεθύμησα να δροσίσει :-)

    Μες το κείμενο σου μόνο για αλλαγή γράφεις. Βρες τον τρόπο να καταλάβεις την αλλαγή μέσα σου. Η λέξη ανικανοποίητο εν λάθος. Δεν ακολουθείς πορεία για να φτάσεις κάπου για να νιώσεις ικανοποίηση. Σε ικανοποιεί οποιαδήποτε αλλαγή. Φεύγεις όταν διαπιστώσεις ότι τα είδες όλα.

    Η εικόνα που έχω είναι όπως ένα σκυλάκι που τρέχει και παίζει με τες μπάλες.
    Άμα έβρει μια πολύχρωμη μπάλα που κρέμεται από ένα σκοινί και σούζεται, τότε κάθεται και την κοιτά. Έτσι μένει. Μένει σε κάτι που έχει κίνηση από μόνο του.

    Διαπίστωσα ότι υπάρχουν διάφοροι τύποι ανθρώπων. Υπάρχουν άτομα που δεν τους ενοχλά η μονοτονία γιατί είναι ικανοί να αναλύσουν εις βάθος κάθε θέμα.
    Υπάρχουν όμως κάποιοι σαν κι εμάς που για να έχουν ενέργεια να κάνουν κάτι πρέπει κάτι να τους κινήσει το ενδιαφέρων.

    Δεν υπάρχει λάθος ή σωστό.
    Υπάρχει η επίγνωση που σε οδηγεί στις σωστές επιλογές ώστε να είσαι ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζι εγώ επεθύμησα κρυαδούα. Να ξαπλώνω μες το κρεβάτι με το αστέρι και να σκουλλιζούμαστε με το κουίλ. Όσο για τες αλλαγές, ούτε γω νομίζω ότι είσαι ανικανοποίητη. Απλώς η ενέργεια σου σε ωθεί σε αλλαγές, οποιεσδήποτε κι αν είναι, για να διοχετέυσεις τούντην ενέργεια. Και συνήθως όταν οι αλλαγές εν συνειδητές φέρνουν θετικά συναισθήματα. Ακόμα και μια μικρή αλλαγή στα μαλλιά, όταν εν επιλογή μας, εν θετική. Εγώ έτσι το θωρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή