15/7/14

Time Out #22 Στην παραλία ασιχτίρ


Ήρταν οι πυράες πάλε, πιάννει με το φιτζούδι και πάμε θάλασσες. Εγώ γενικά νιώθω πολλά ωραία και με το σώμα μου και με το μαύρισμα μου. Αρέσκει μου να βρέχω και τα μαλλιά μου και να στεγνώνουν χαλαρά πάνω μου και να νιώθω ότι είμαι διακοπές και να μεν σκέφτουμε ότι έχουμε δουλειά αύριο.  Ξαπλάρουμε τα θκυό μας στες σεζλόνγκ και χαλαρώνουμε και φεύκουν τα πάντα, δουλειά, καθημερονότητα, προβλήματα, λεφτά, καφκάες.
Πήγαμε και προχτές, ξαπλώσαμε, ήβραμε δύο σχεδόν μπροστά, και αρκέψαν όλα τα σπαστικά μας και τα αρνητικά μας να φκαίνουν που το σώμα μας, να τα ρουφά το νερό και να ηρεμούμεν.
Τζιαι όπως εχαλαρώσαμε και ηρεμήσαμε ττουκ έρκουνται 4 εγγλέζες ομπρός μας. Προσωπικά να δηλώσω ότι γενικά ένα μεγάλο ποσοστό των εγγλέζων θεωρώ τες κάσιες. Ε άρεσε στες κοπέλλες ο τόπος ακριβώς μπροστά μας, εσύραν τες πετσέττες τους εφκάλαν τα φουστανούθκια τους. Μπαμ φκάλλει η πρώτη το σουτιέ. Ε θκιάολε λαλώ που μέσα μου. Επετάσσουνταν κάτι μιτσιά βυζιά Β-καπ. Έβαλε αντηλιακό η κοπέλα έτριφκε τα έτριφκε τα έτριφκε τα. ΚΑι δαμέ έχω την απορία: αφού τα μαυρογέριμα πετάσσεις τα έξω να μαυρίσουν προς τι η ευλάβια της απάλειψης του αντηλιακού;  Και θωρώ τους αρσενικούς ποιυ ξαφνικά πρέπει να γυρίσουν να την δουν, σάννα και εν εξαναείδαν ρε κουμπάρε! Μα να ππηριλλώνουν να χαμογελούν κύριε ελέησων. Να θωρώ και τον δικό να θωρεί μέσα που τα γιαλιά του ήλιο τάχα εν φαίνεται. Και εννά μου πεις ε οκ ρε Μπεατρίξ σιγά το κακό που έκαμε ο άνθρωπος.
Εν με κοφτει, εν θέλω να θωρεί! Καμιά, ποττέ, τίποτε. Και ασπούμε αν θωρεί τι θα γίνει? Τίποτε εν θα γίνει, αλλά εν ξέρω εν θέλω, κι αν θωρεί θέλω να μεν το καταλάβω.  Όι, ξίαστο, είτε το ξέρω είτε εν το ξέρω εν θέλω να θωρεί, εντ οφ στόρι!Είμαι πολλά μεγάλη για να παίζω την κουλ σε τούτα τα θέματα. 
Εκάθουμουν τζιαμέ και εκατάπιννα την, και μετά να βάλλει αντηλιακό και τους κώλου της, και να σκύβει να τρίψει και τα δακτυλούθκια της όι με τον νόρμαλ τρόπο, αλλά με τον πρόστυχο τρόπο, του στυλ τα πόθκια μου εν ολόισια και σκύβω να πιάσω τα δακτυλούθκια μου με το σχεδόν τάγκα μαγιό μου και έχει 5 λεπτά που τρίφκω τα αντηλιακό με πάθος και κάμνω ότι εν καταλάβω ότι με θωρούν ούλλοι, και αφού στην τελική εν θέλεις να σε κρούσει ο ήλιος κάτσε έσσω σου, ή βάλε μπόυρκα, εν ξέρω.
Ξεροκατάπιννα, ερέσσαν οι αρσενικοί πάνω κάτω και σαλιαρίζαν, στα αρχίδια μου φυσικά. Έριχνα κλεφτές ματιές να δω τι κάμνει ο δικός μου, έκαμνε τον αχάπαρο. Πάντως προς τιμή του εν έκαμε τίποτε να καρφωθεί ως κείνη την ώρα.
Μετά που τέλιωσε η κοπέλα με το αντηλιακό εξάπλωσε. Σηκώνετε η φίλη της, μπαμ πετάσσει και κείνη τα βυζούθκια της πόξω. Ε ανάθεμαν τα λαλώ, πάει η χαλάρωση στην παραλία, και ασιχτίρ τόσα μέτρα παραλία εκάτσαν μες τα σκέλια μας, και γενικά προσπαθούσα να καταλάβω τι γίνεται. Επειδή γενικά εγώ εν έχω έτσι θέματα, και ποττέ εν με έκοφτε, και αφού είμαι πιο ωραία τους, έχω και πιο ωραία πόθκια και πιο ωραία βυζιά και ιστορίες κακά, εν με πειράζουν κείνες, απλά πειράζει με να τες θωρεί ο γκόμενος μου, και άρα εν ο γκόμενος μου το πρόβλημα. Και δώστου σκέψεις και να τεντώνουνται τα νεύρα μου, και η άλλη να στέκετε μες τα μούτρα μας να σούζει τα βυζιά της αντί να ππέσει όπως την άλλη να πνάσουμε. Και γυρίζει και κάτι μου λαλεί ο Φιτζ. Οούτε ξέρω τι, κάτι ανάφερε τες γκόμενες κείνες. Και κείνο ήταν. Τι εννοείς σχολιάζεις μου τες? Χα? ΧΑ? ΧΑΑΑΑΑΑ?
Τραβώ και γω την σπάθα.
Πάω τζιαμέ
«Εν και φταίτε εσείς, αλλά εν μπορώ να με σκοτώσω, ούτε κείνον και σαν πάτε νάκκον πιο τζιει»
έσφαξα τες.
Κάθουμε πίσω, λαλεί μου:
«Ρε αγάπη μου, επήαν άδικα οι κοπέλες, σιγά μεν προτιμώ τζιείνες που εσένα»
«εν με κόφτει, εν θα χάσω την μέρα μου εγώ, εν είμαι κουλ, εντ οφ στόρι»

19 σχόλια:

  1. ειχα τες ιδιες σκεψεις την Κυριακη που ημουν θαλασσα με 2 τυπισσες μπροστα μου,τζινες ηταν κ με ενα κυπραιο,εγω εν ημουν με τον αντρα μου να σκεφτεις απλα επαρατηρουσα τες απο κοινωνιολογικης αποψης(εχουμε κ ενα πτυχιο κοινωνιολογιας) πολλα τα θεματα του κοσμου τελικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά! ε σε τι κατέληξες από κοινωνιολογικής άποψης?

      Διαγραφή
    2. εν απλο,εν ατομα τα οποια θελουν να ειναι το επικεντρο παντου κ παντα,ειτε ντυμενοι ειτε γυμνοι :-p στην παραλια για να το πετυχεις πρεπει να καμεις κατι διαφορετικο,καθεσε πρωτο κρεβατακι παραλια που να σε βλεπου ουλοι,φκαλεις τα ουλα κ οτιδηποτε καμνεις,καμνεις το με τροπο ετσι ωστε να τραβας το ενδιαφερον.

      Διαγραφή
  2. σίγουρα πολλά τα θέματα του κόσμου, και τα δικά σας επίσης.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απορία. για να πασαλείψεις το B καπ θέλεις λιότερο αντιληιακό που το D καπ?



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρέπει να το τεστάρουμε, εν κατέληξα σε επιστημονικό αποτέλεσμα

      Διαγραφή
    2. me to c nta mpou ginetai re kopelles.episis i posotita sto kolo p ti exartatai?? oi tpt alo kai egw pou koinoniologikis apopsis p rwtw

      Διαγραφή
  4. Τς τς τς...
    Σόρρυ που σου πάω κόντρα τελευταία... γκούχου...
    Αλλά το modo είναι : See but don't touch!

    Everybody see!
    As soon as you accept it, the best for you!

    Αν το πάρεις και στο χιούμορ του στυλ :

    - Ρε αγάπη, κοίτα ήντα κορμούιν η εγγλεζού...

    ... καλάν έσκασα πριν φκάλεις την ππάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν καλά που εκατάλαβα ότι εξαπόστειλες τες; Ου Γριστός!!!! Σίουρα θα το εσκέφτουμουν στη θέση σου αλλά εν νομίζω να ετολμούσα! Ρισπέκτ φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Omg κ εμένα φακκούν μου έτσι τύπισσες καλά τους έκαμες! Ασε που πιστέφκω πετάσσουν το βυζί έξω για αντιπερισπασμό στον κώλο τους που εν γεμάτος αιμορρόιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν λες έσφαξες τες;;;;
    Αλά Dexter οξά που τζίντα αλλιώς;;;; :P
    Τα υποθετικά σενάρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απολαυστικότατη αφήγηση!

    Αν και ο απόλυτος εφιάλτης θα ήταν να έχετε μπροστά σας χωρκατο-οικογένεια με μωρά κάτω των δέκα χρονών...

    Πάω θάλασσα μιαν φορά τον χρόνο και έχω ψυχολογικά για τες υπόλοιπες 364 μέρες που το τι θωρούν τα μμάθκια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχα όντως υπέροχη αφήγηση! Αγαπημένη όπως λέει και η γνωστή προσευχή, Θεέ μου δώσε μου δύναμη να αλλάξω αυτά που μπορώ και να αποδεκτώ αυτά που δεν μπορώ!
    Οι άντρες, όπως και οι γυναίκες θα βλέπουν εις τους αιώνες των αιώνων. Είναι αστείο να το κάνει πουκάτω πουκάτω και αισχρό να το κάνει προφανές. Το να αναστατώνεσαι είναι άσκοπο οπότε take it easy
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έπρεπε να την πιάεις που τα βυζιά τζιαι να την ταίσεις άμμο! Οκ, καλά τζιαι η ππάλα εν καλή.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να φκαλεις τζιε εσυ το μαγιο εν επαιζε α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή