27/6/14

πείνασα

πεινώ.

αγγίζω τα χείλη μου με τα δάκτυλα μου. η ρόγα του δακτύλου μου είναι λίγο υγρή και φουσκωμένη από την ζέστη. τρυφερή.

βάζω τον δείκτη μου μέσα στο στόμα. γλιστρά πάνω στα δόντια μου.

σε μια στιγμή έχω δόντια ζώου, σαρκοβόρου. η σάρκα μου μυρίζει υπέροχα. χωρίς να το σκεφτώ το δαγκώνω, πάνω από το νύχι. τα δόντια μου βυθίζονται στο κρέας μου. νιώθω το μέταλλο στο αίμα μου. σπάω τα μικρά κοκαλάκια του δακτύλου μου,  βλαζω και τα υπόλοιπα, σιγά σιγά κόβω κομμάτια και μασώ, τρέχει αίμα στο το πηγούνι μου. φτάνω στην παλάμη και συνεχίζω να μασουλάω το χέρι μου με λαιμαργία.

προχωρώ στον καρπό.

φτάνω σε μια μεγάλη αρτηρία.

η πείνα μου μεγάλη, και υπάρχει το δίλημμα.


9 σχόλια:

  1. Ποιο είναι το δίλλημα?? Αν θα σε φας ή όχι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τζαι κάπως έτσι μεταλλάσσεσαι στο χάνιμπαλ λέκτερ.
    btw, sick is the new sexy =} https://www.youtube.com/watch?v=oHDaKtx6bGY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ήνναμπου τον ελαλούσαν τζείνον στη μυθολογία;
    Ερισύχθων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, αν τον έγραφα και σωστά έννα είχα δίκαιο!
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AF%CF%87%CE%B8%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%82_%CE%BF_%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CF%82

      Διαγραφή
  4. Το καλό είμαστε όπως τους χαμολιούς όταν θέλουμε που ξαναβγαίνει η ουρά τους όταν κοπεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λάθος ρόγα υγράθηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμένα που μου θύμισες τον σουάρεζ?
    :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή