2/6/14

Ένας χρόνος μετά

Γύρνω το κεφάλι πας το τιμόνι "πε μου ρε μπεατρίξ τι στο καλό θέλουμε δαμέ" μιλώ μου. Τρίβω τα μάτια μου προσεκτικά μεν χαλάσω το μακιγιάζ. Αναπνέω δύο τρεις φορές και κλείνω την τσάντα μου. Ανοίγω την πόρτα και κατεβαίνω που το αυτοκίνητο. Νιώθω κείνη τη ζαλάδα όταν κάμνεις κάτι παράτολμο.
Μπαίνω στο μπαράκι και εν το πιστεύκω ότι κάμνω τούτο το πράμα. Προχωρώ στο βάθος, εν βλέπω κείνο που περιμένω να δω και έρκετε μου να γυρίσω να φύω. Και αρπάσσει με που το μπράτσο απαλά. Δείχνει μου το τραπέζι μας. Πανυγηρίζω που μέσα μου.
"Ώστε εσύ είσαι η Μπεατρίξ" λέει μου και ο χειρότερος μου φόβος γίνεται πραγματικότητα.
Γελώ νευρικά. Έτσι με ξέρει. Μπεατρίξ.
Συνεχίζει να μιλά, συνεχίζω και γω, μόνο που τώρα έχουμε φωνή, και εκφράσεις. Γυαλίζουν τα μάτια του. Με λέει Μπεατρίξ και εν η πρώτη φορά που αποκρίνομαι σε αυτό το όνομα.
Χρησιμοποιούμε παρατσούκλια αλλά είμαστε πραγματικοί, ο ένας μπροστά στον άλλο. Και όσο περνά η ώρα η πραγματικότητα γίνεται καλύτερη από το ψηφιακό. Εκείνη τη νύχτα κοιμήθηκα με ένα αχνό χαμόγελο.

Ένα χρόνο μετά, εν με φωνάζεις πλέον Μπεατρίξ. Αλλά κοιμάσε κάθε νύχτα δίπλα μου. Είσαι ο κόσμος μου. Είσαι η μπλε γραμμή που διασταυρώθηκε με την δική μου.
Εν ξέρω γιατί ήρθα εκείνη την νύχτα, αλλά είμαι πολλά ευτυχισμένη που το έκαμα.

I love you Fitz!

13 σχόλια:

  1. Έρωτας στα χρόνια του ίντερνετ. Άμαν είναι να τσιαττίσουν 2 πλάσματα, έτσι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είδες είδες αν δεν πήγενες τι θα έχανες? Όλη αυτή την αγάπη που νιώθεις τωρά! Όμορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και αυτό απάντηση σε όσους λένε πως το ίντερνετ αποξενώνει.
    Να συνεχίσετε το ίδιο όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βασικά καλησπέρα σας ναούμ μετά από Χ χρονικό διάστημα που έχω να σας επισκεφθώ αλλά πολύ χαίρομαι που δεν κόβεις άλλα κεφάλια γιάντα εμπούκωσα με τα "έματα" (πως είσαι μάγκας) και χαίρομαι που δώσαμε (εγώ κι η Μικρή μου) το πρώτο (άντε...κομμάτια 4...από τα πρώτα) δείγμα γραφής των ενώσεων των βλογγεραίων! ;) Καλά να περνάτε, Κίντο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το καλύτερο σου να το ξέρεις. Να ζήσετε να σας χαιρόμαστε φρεντ, χχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wow, έχει τόσον καιρό που διαβάζω για τούτη τη σχέση, αλλά δεν είχα ιδέα ότι ξεκίνησε διαδικτυακά! Μπράβο πάντως για την επιτυχία της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :) ftou ftou ftou (sorry gia to salio, alla ftou) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή