15/4/14

ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ-ΚΑΜΕΝΟ ΙΙΙ



Σας παρουσιάζουμε το νέο βιντεοκλιπ της Καίτης Γαρμπή, με το τραγούδι "Ανεμοδαρμένα ύψη". Για όσους από σας επιμένουν να μου το παίζουν ποιότητα και να ακούουν μόνο έντεχνο θα πω δύο λόγια για το τραγούδι. Βασικά μου έχει κολλήσει τραγικά, ξέρω όλα τα λόγια απέξω και το ακούω κάθε μέρα. Όχι τυχαία στο ράδιο και πελλάρες, κανόνικά, στο γιουτιουπ το βάζω και το ακούω, μέχρι πριν λλίο που έκαμα σαλάτα κραμπί, σαλάτα κραμπί ακούγοντας Γαρμπή, ούτε προσχεδιασμένο να ήταν χαχα.


Ένηγουέη το τραγούδι μιλά για μιαν ξιμαρισμένη ασυστάριστη, τούτο εν το πιο βασικό της ελάττωμα όπως αναφέρει, και το ότι καπνίζει βουνά-μου λείπεις τσιγαράκι. Επίσης εν τρελλη, αμετάπιστη και νικάει τα ανίκητα και τον Πανο Κιάμο (νίκησες πάλι) εχτός που εκείνον τον Γκομενο της-btw όλα τα καλά τα έχει η γκόμενα.  Και μετά ο στίχος κορυφή! ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ. Κόλλημα? με την ανάλογη κίνηση του χεριού, τι να λέεεεεεμε μου χεις λείψειιιιιιιιι! Έχει πέσει στο κρεβάτι, διαβάζει "Ανεμαδαρμένα ύψη", που δεν θα το συνιστούσα σε τέτοιες περιπτώσεις.
Μετά εν πολλόκαταλάβω τι λέει, όι πως πριν είχε πολλύ νόημα.
Εμείς κρατούμε το ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ
Θέλω να κάμω πολλή ανάλυση του στίχου αλλά βαρκούμε, αγχώνουμε μπας και καταντω γραφική με το να λαλώ πελλάρες απλά για να τες πω.!
ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ.

Στο κλιπ τώρα.
Δια του λόγου του αληθές ότι εν ασυστάριστη στην πρώτη σκηνή η κοπέλλα πετάσσει τα ξιμαρισμένα ρούχα χαμέ. Η Γαρμπή λούνεται, πρώτο τραπέζι πίστα η κουτάλα, ναι Καίτη φαίνεται μέσα που το θολωμένο γυαλλί του ντους ότι εκκρεμάστηκε το μπάιμπάι σου (μπαίμπάι=μυς στο έξω μέρος του μπράτσου ο οποίος κρεμμάζεται και κουνιέται δεξιά αριστερά όποτε το άτομο κάνει μπάι μπάι ). Μετά λίγη ευγενική προσφορά στους ποδολαγνους και μετά παρπατά ολόσουππη πας το παρκε αποδεικνύοντας ότι εν ξιμαρισμένη. Γκρίζοι ττόροι-έτσι εγίναν και οι δικοί μου οι άσπροι επειδή είμαι μια νοικοκυρά. Μετά είμαστεν με το σαλόνι-ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΚΟ ΦΚΙΟΡΟ ΠΙΣΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΩ.
Η Καίτη ππέφτει στο κρεβάτι καναπέ και χαζεύει φωτογραφίες του γιου της που μένει στα Ιωάννινα. Ο γιος της τούτος εν μοιάζει του Σχοινά και υποθέτουμε ότι είναι εξώγαμο το οποίο δεν φανέρωσε στα μέσα επειδή θα κατέστρεφε την καριέρα της όταν πρωτοξεκίνησε. Σίγουρα νοιώθει τύψεις επειδή το παιδί το έδωσε για υιοθεσία και δεν ξέρει τι να κάνει, και έτσι όλα έχουν νοημα πλέον. Της έχει λήψει το παιδί της.
Μετά θυμάται ότι εχώρισε που έναν γκόμενο, δεν είναι καλή μάνα εν κανεί που ξαπόλυσε το κοπελλούι της η έννοια της εν ο ένας και ο άλλος, και τότε τελικά πάει να ππέσει στο κρεβάτι-όταν θυμηθεί τον γκόμενο πάει στο κρεβάτι, αλλά τότε σκέφτεται πάλι το παιδί της. Που το εγκατέλειψε άκαρδα. Ούτε ο γκόμενος δεν τον βγάζει από το μυαλό της. Μετά βλέπουμε την αλλαγή του καιρού σε κάπως αντιγραφή από το τουάιλάιτ έκλιπς αποτυχημένη. Βλέπει σκιές, οπτασίες, άσε του πούτσου η κατάσταση κάτι ήπιε η γεναίκα. Το κομπινεζόν κομπινεζόν όμως. Και ασπούμε έτσι παραθυράτσα κρυώνει με το κομπινεζόν και κρατά την κουβερτούα. Περιπέζεις μας καίτη? Ε ? περιπάιζεις μας? Έτσι παράθυρο πόση μόνωση μπορεί να έχει που χιονίζει έξω και εσύ κάθεσαι με την κουβερτούα σέξυ με το κομπινεζόν και εν έξω 0 κελσίους? Μετά έχει τροπικό δάσος την άνοιξη wtf.
ΚΑι διαβάζει βιβλίο-και εκεί κρύβεται το ούλτιμέητ φέηλ του βίντεοκλιπ. Επειδή διαβάζει το "Ο πύργος των καταιγίδων". Και τάχα σκηνοθέτη του βίτεοκλιπ έκαμες την ανατροπή τωρά?
Εν Ανεμοδαρμένα ύψη ο τίτλος. Τζιαμέ έχασε με και παρετήθηκα
Ασιχτίρ
ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ 

 ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ

 ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ

5 σχόλια:

  1. Που λαλείς εγώ που είμαι τζιει που την ποιότητα ακούω τούτες τις μέρες και καιτούλλα (ανάμεσα σε πολλούς άλλους,μέχρι και σαμπρίνα) και εντόπισα ενα βιντεοκλιπ της το οποίο θεωρώ το λιγότερο θεικό,αχ τι βιντεοκλιπ εκάμναν τότε ,πάρτο btw και πες μου αν εχει λάθος: https://www.youtube.com/watch?v=F7HPBjtjTSw. Τι να λέμε μου χεις λείψει αγαπημένη δεκαετία 1990-2000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. btw εχει μέσα και iphone και samsung ή εν η ιδέα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ακούσεις και το "ψεύτη" από το ίδιο άλμπουμ, κλάσεις ανώτερο! Παλιές καλές εποχές του ελληνικού τραγουδιού!

    https://www.youtube.com/watch?v=luibDkvy8tk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1000000000 λάικς!!! Καίτη Θεάρα!!! Είμαι κι εγώ της ποιότητας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγγνωμη πως γινεται να μεν σχολιαζεις το κωλαρακι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή