4/4/14

Και το άπντεητ

And the update goes like this:

Βασικά εν εχω τίποτε να παραπονεθώ. Ο γκόμενος μου εν θεϊκός. Εν φιλόδοξος, θέλει με, θωρώ τον και ανάφκω. Θέλει να είμαστεν μαζί, εν τζιαμέ είμαι χαρούμενη και νιώθω ασφάλεια. Οτι θέλει κάμνω του το, θέλω να τον κακομάθω και να με κακομάθει και να μεν ξεκολλούμε ο ένας που τον άλλο και εν ξέρω τι έκαμνα πριν τον γνωρίσω επειδή εν ούλλα ολοκληρωμένα και σωστά και στην θέση τους.

(Σκάσε)

Η δουλειά μου εν far from perfect. Τα λεφτά εν με κανούν να κάμνω ότι θέλω αλλά νομίζω ποττέ εν θα με κανούν. Αλλά οκ κάμνω μιαν Α διαφορά. Έχω μιαν Α επιτυχία. Γνωρίζω κόσμο και φατσάρω, ίσως η επόμενη να εν καλύτερη, ίσως με την "εξαιρετική" όπως χαρακτηρίστηκε επίδοση μου να σκοράρω καμιά εξαιρετική δουλειούα. Οπότε προς το παρόν απλά έρκουμε δουλειά και κάμνω το καλύτερο που μπορώ συνάω εμπειρία και υπομονή και περιμένω να δράξω τους καρπούς πάρατjιει. Το πάρατjιει φατσάρει νάκκον μακρυά αλλά άτε τι να καμομεν

(Σκά-σε λέ-με)

Άτε ζιούμε σε τούτον τον κωλότοπο και μουρμουρώ του φιτζ να φύουμεν αλλά το πκιο πιθανόν να πεθάνουμε δαμέ. Το πιο πιθανό να ζήσουμε ως το τέλος της ζωής μας δαμέ. Το σπίτι μας γίνεται θωρακισμένο που τα πάντα και εν αννοίουμε την τηλεόραση να μάθουμε νέα και άμα είμαστε σπίτι εν ήρεμα-εχτός που άμα χτυπά το τηλέφωνο του φιτζ και σικκηρτά αλλά πάλε, είμαστε στο σπίτι μας οι δυό μας και εν μπορεί κανένας να μας πειράξει τjιαμέ. Εν είναι και το καλύτερο μέρος στον κόσμο η Κύπρος αλλά άτε παίζεις πελλό και φκαίνεις έξω, προσπαθείς να έχεις όσο λιγότερο συσχετισμό με τον μέσο κυπραίο 25-35 χρονων επειδή εν αμπάλατοικαι αντιπαθητικοί, στα κουτσομπολιά είμαι η χειρότερη επειδή εν ξέρω να σου πω πολλά πραματα εχτός οικογενειακά, έχει κανένα πολιστικό χάππενινγκ βουρούμεν πέρκει εν του χαϊρκού και γενικά ανά σύντομα χρονικά διαστήματα παθαίνω ένα κλονισμό και ύστερα περνά μου αλλά οκ εννα ζήσουμεν

(εν με κοφτει σκα σε σκα σε σκα σε σκα σε)

Ε και ντάξει έχει κρίση αλλά μη κακό έχω και δουλειά έχω και σπίτι και έχω και οικογένεια που μπόρει να με στηρίξει σοου πάλε καλά

(κόρη μου σκάσε λαλώ σου αλλιώς εννα σε δέρω)

Γενικά εν έχω κανένα πρόβλημα....είμαι χαλαρή και ευτυχισμένη και...

ΑΝΑΘΕΜΑΝ ΤΑ ΣΚΑΣΕ ΚΟΡΗ ΜΟΥ. ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΟΥ ΕΝ ΔΙΠΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΣΙΩΠΗ

Απέκτησα προβλημα, χάππυ?


3 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα.........στην αρχην με το "σκασε-σκασε" ειπα:"Παναγια μου αλοπως εν για μεναν που λαλει το "σκασε" γιατι φοαται οτι εννα αρκεψω τωρα τα: "ελαλουν σου τα...το μελλον ερχεται λαμπροτερον...ο επομενος θα ειναι ο καλυτερος...κ.λ.π-κ.λ.π!"Ευτυχως...Ουφφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή