6/3/14

"Τα ριάλια ριάλια και πούντα" ή "Παραλύυυυυυυυω"



Γενικά εν θεωρώ ότι είμαι αγχώδης τύπος.
Το μεγαλύτερο και σχεδόν μοναδικό, άγχος μου είναι το χρηματικό. 

Μάρτης 2013 και εγώ ήμουν μια χαρά κορούδα. Είχα τα λεφτά μου τα φυλάμενα. Εγόραζα πράματα για το σπίτι. Εδούλεφκα, κάθε χρόνο ανέβαινα σε μισθό.
Απρίλης του 2013 εκάτσαν μου 30% μείωση στον μισθό. Τον ίδιο μήνα έχασα και άλλα επιπλέον εισοδήματα της ελευθερης μου ώρας.  Εβρέθηκαν με ένα 40-50% μείωση γενικά, σε ένα μήνα.
Άρχισα  να ψάχνω για δουλειά. Στην πορεία βρέθηκα χωρίς δουλειά. Στην συνέχεια δούλευα δεξιά αριστερά-μες την ανασφάλεια και το στρες.  
Και τώρα είμαι σε αυτή τη θέση. Ο νυν μπος μου είπε ότι ξέρει ότι είναι λίγα τα λεφτά αλλά αυτά διαθέτει αυτή τη στιγμή. Εφάμεν και τα φυλάμενα.
Ότι έξοδο έρθει με αγχώνει. Προχτές κλείσαμε να πάμε ταξίδι. Ξύπνησα στην μέση της νύχτας, η καρδιά μου σφιγγόταν και ένιωθα τον παλμό μου.
Είναι τώρα σχεδόν ένας χρόνος. Που τα οικονομικά μου παν του πούτσου. Που δεν ξέρω τι θα κάνω. Αυτή είναι η ζωή μου από δω και μπρος?
Αγχος για το όποτε ξοδεύω? Να στεναχωριέμαι όποτε ξοδεύω? Όποτε πληρώνω κάτι, καθώς βγαίνουν τα χρήματα και αλλάζουν χέρια στεναχωριέμαι.
Για το σούπερμαρκετ? Για την βενζίνη? Για το ρεύμα, το νερό, το τηλέφωνο, το ποτό που θα πιω? Το φρούτο που θα γοράσω?
Σκέφτου να είχα και οικογένεια!  Παιθκιά σhιυλιά κτλ!
Ξέρω εν μαλακία. Αν το λαλούσα σε κάποιον άλλο εννά με ξιτιμάζαν, να μου λαλούσαν να αφήκω τούντα πράματα για κάποιους που έχουν πραγματικά προβλήματα.
Αλλά αγχώνουμε! Αγχώνουμε! Εν μπορώ να το ελέγξω, αγχώνουμε παραλύω

21 σχόλια:

  1. Μακάρι να μπορούσαμε να ελέγξουμε το άγχος μας, προσωπικά θα ήμουν τρισευτυχισμένη. Είναι λογικό να νιώθεις έτσι, προσωπικά βρίσκομαι σε παρόμοια θέση και να πρέπει να επιλέξω ποιον από τους λογαριασμούς να αφήσω απλήρωτο για να περάσουμε το μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ ξυπνώ και κοιμάμαι με το άγχος για τα οικονομικά. Και ξέρω ότι είμαι σε καλύτερη θέση από πολλούς. Αλλά είμαι χειρότερα από παλιά. Μετά όσο επιπόλαιο κι αν ακούγεται λέω μια ζωή την έχουμε, aka yolo, και κλείνω ταξίδια και λέω ο Θεός Βοηθός. Δεν μπορούμε να ζούμε περιμένοντας άγνωστο πότε, την οικονομική εξυγείανση. Θα ψάχνουμε τα καλύτερα μας χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτι τέτοια yolo με πκιάννουν και μένα και ύστερα ξυπνώ μες την νύχτα μες το νεύρο.
      γιόλο και άγιος ο θεός

      Διαγραφή
  3. εγώ πάλε είμαι παρααααααααα πολλά πλούσια. άγχος κανένα εκτός που σκέφτομαι κάτι τρισεκατομμύρια γιεν και ελβετικά φράγκα που έχω που να τα επενδύσω. σκέφτομαι να κτίσω resort στην Κούβα. Μπορεί βέβαια να αγοράσω καμιά ομάδα ποδοσφαιρική στην Αγγλία.

    πριν το κούρεμα αγχώμουν με το θέμα χρημάτων. τζαι ναι τα μωρά, να μεν στερούνται, και τι θα σπουδάσουν κτλ κτλ κτλ. Not any more. τωρά γυαλίζω ό,τι έχω τζαι λαλώ σίκκιμε.περνούμε καλά, δόξα σοι ο θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκέφτου τα γιεν να εν όπως τες δραχμές και τα εκατομύρια να μεν είναι και τόσο πολλά λολ
      περνούμεν ναι αλλά άτε πκάννει σε το παράπονο

      Διαγραφή
  4. Εγώ νομίζω εν κρίμαν να αγχώνεσαι για τα ριάλλια. Ούτως ή άλλως τζείνος που τα έχει εν ππεζεβέγκης. Θέλεις να είσαι ππεζεβέγκης; ;) Δε το βίντεο που έβαλα στο τελευταίο μου ποστ τζιαι νομίζω έννα νιώσεις πολλά πλούσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, όι ππεζεβέγκης εν θέλω να είμαι

      Διαγραφή
  5. Δυστυχως εχεις δικαιο...Απλα μεν το αφησεις να σε φαει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για το 'Παραλύω' στον τίτλο πάρε δώρο €100 από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από εμένα επίσης μαζί με 20% bonus τωρά που συνήλθα

      Διαγραφή
    2. piiiiii εκάμα το κομπόδεμα για το ταξίδι με τις συνεισφορές σας

      Διαγραφή
  7. Εν κρίμα, εν δύσκολο, τζαι το αστείο εν άμα τα συζητάς με κάποιους πιο μεγάλους λαλούν σου "γιατί εμείς είχαμεν;", ή "εμείς εκαταφέραμεν τα σαν δεν είχαμεν να φάμεν"... αλλά εν καταλαβαίνουν ότι τζαι να έχεις όρεξη να δουλέψεις εν έχει δουλειές. Εν έχει να είσαι το πρωί σε γραφείο τζαι τα απογεύματα στα χτίσματα, εν έχει να κάμνεις μια δουλειά τη μέρα, τζαι τα απογεύματα να κάμνεις κάτι δικό σου. Τζαι για κάποιοι εν έχουν καν την επιλογή μεταξύ της χώρας τους ή μιας δουλειάς στο εξωτερικό. Εν δύσκολο, αλλά εν γίνεται να αρρωστούμε, να χάνουμε την υγεία μας που το μαράζι μας για τα λεφτά, έννεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. :) hang on little tomato που λέει και το τραγούδι

      Διαγραφή
  9. Δυστυχώς τούτοι εν η πραγματικότητα πολλών Κυπραίων μετά την κρίση τζαι το κούρεμα. Άγχος άγχος άγχος αν θα έχουν να φάσιν αύριο. Χωρίς να θέλω να μειώσω το πως νιώθεις τζαι το ίδιο το πρόβλημα σου, 'παρηγορήθου' με το γεγονός οτι κάποιοι άνθρωποι εμείναν τζαι χωρίς δουλειά τζαι χωρίς λεφτά έχοντας οικογένεια τζαι μωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα το είπα ότι άλλοι έχουν πκιο σημαντικά θέματα αλλά άτε...

      Διαγραφή
  10. Προσπάθησε να μην το σκέφτεσαι τόσο πολύ. Δες ψύχραιμα, τι μπορείς να κόψεις προκειμένου να πας αυτό το ταξίδι.
    Μετά, αν έλθει ένα άλλο απρόοπτο πάλι, θα βρεις μια λύση πχ να κόψεις λίγο τα έξω και να τη βγάλεις σε πάρκα με μια εξάδα μπίρες :)

    Με λίγα λόγια, μην βλέπεις τη μεγάλη εικόνα αλλά το κάθε task όταν έρχεται η ώρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθώ, προσπαθώ και προσπαθω να κάνω και τα σωστά έξοδα κλπ κλπ αλλά άτε μερικές φορές ξεφεύγει

      Διαγραφή