17/3/14

Τα χόμπυς μου



Αν δείτε παλιά τα χομπυς μου ήταν:
1. να σας γράφω πελλάρες τες οποίες θκιαβάζω τωρά και λαλώ «μάνα μου ρε»
2. να χορεύκω
3. να καπνίζω
4. να φκαίνω έξω

Τώρα τελευταία που είμαι κουρασμένη με τούτη τη δουλειά, είμαι φτωσhιή λόγο τούτης της δουλειάς και γενικά της οικονομικής κατάστασης του πουσhτότοπου που ζιούμε, έχασα την έμπνευση μου, έγινα ζεύγος και απολαμβάνω άλλα πράματα, πχ σεξ, αλλάξαν και τα χόμπυς μου
1. Πίνω νερό. Προσπαθώ να σπάσω το ρεκόρ μου. Προς το παρόν είναι στο 1.5L περ ντέη
2. Candy crush
3. Ψάχνω δουλειά στο εξωτερικό, φαντασιώνουμαι  ότι μετακομίζουμε με το φιτζούδι και τα μελλοντικά μας μωρά αναγιώνουνται τζιαμέ και δουλεύκω σε μια δουλειά που με πλερώνει καλά. Κάθε βδομάδα πκιάννει με άλλος τόπος. Πριν κανένα μήνα εθώρουν Ντουπάι, προηγούμενη βδομάδα Ιταλία, σήμερα Σαν Φρανσίσκο. Θωρώ το cost of living, ήντα ριάλλια εννά μου διούν περίπου, πόσες δουλειές έχει, quality of life και τα λοιπά. Που να μείνουμε, τι έχει κοντά ήνταλως να μετακινούμαστε. Ύστερα λαώ το του Φιτζ, αφήνει το ασχολίαστο και προχωρούμε στο επόμενο.
4. Να βλέπω πόσο κοστίζει ένα ταξίδι στο εξωτερικό, να βρίσκω τες ημερομηνίες, που να μείνουμε, τι να κάνουμε.  Λαλώ το του Φιτζ και κλείουμε. Μετά αγχώνουμαι αλλά περνά μου.

13 σχόλια:

  1. Ατε ρε το να πίννεις νερό θεωρείται χόμπυ? Αρα είμαι πολυχομπική τζιαι δεν το ήξερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλε μου, άλλο να πίνεις νερό επειδή διψάς, και άλλο να πίνεις με σχεδιο και ρεκόρ να σπάσεις!

      Διαγραφή
  2. Έπρεπε να εξελίξεις και το σεξ σε χόμπυ, αυτά να τα λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμεναν τα τωρινα σου χομπι αρεσκουν μου παραπανω που τα παλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ βρίσκω τα πιο ενδιαφέροντα τα σημερινά χομπι. Keep them!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το 1, το 2 και το 4 έχω πλήρη ταύτιση! (Χωρίς τον Φιτζ να μην παρεξηγούμεθα!)

    Έφτασα αισίως τα 2 λίτρα :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ ταυτίζομαι με το 3 και 4. Το 3 απωθημένο θα μου μείνει. Πρέπει κάποτε να χωνέψουμε ότι θα ψοφήσουμε σ' αυτόν τον σκατότοπο και να εξοικειωθούμε με το χωρκάτικο πεπρωμένο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΟ! ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΚΑΘΚΙΟ
      Η ΘΑ ΦΥΩ
      Η ΘΑ ΖΩ ΣΕ ΚΟΣΜΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
      ΒΑΡΚΟΥΜΑΙ ΠΚΙΟΝ

      Διαγραφή
  7. at least u still have ability to dream, which is nice :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαιρετιζω την παλαια μου φιλη μπεατριξ!!! Εσπιασες με? ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!!

    τζε εμενα αρεσκουν μου τα τωρασινα σου χομπυ παρα τα παλια... μονο το 3 εν λιο ασσημο αλλα τι να καμουμε! που τα παλια χομπις να κρατησεις το 1!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή