4/3/14

Σημείωμα στον μελλοντικό κομμωτή



Δυστυχώς ο κομμωτής μου εχάλασεν τον service του και δεν  μου αφήνει περιθώριο από το να εβρω κάποιον καινούριο.

Αγαπητέ μελλοντικέ κομμωτή

Σου ξεκαθαρίζω αυτά που θέλω για να μην έχουμε παρεξηγήσεις στο μέλλον. Επίσης αναφέρω αυτά που θα προσφέρω εγώ.
Αναμένω και απαιτώ:
1. Τα μαλλιά μου είναι καταστρεμμένα από πρόσφατο σχετικά bleach. Άρα αυτό που κάνω είναι να τα ενυδατώνω. Είναι δύσκολα στο χτένισμα-το ξέρω. Δεν θα μου το αναφέρεις, το νιώθω ότι δυσκολέφκεσαι να με χτενίσεις, FYI εν τα μαλλιά μου που τραβάς, εν attached στην κελλέ μου.
2. Τα μαλλιά μου βάφω τα. Θέλω να έχεις πλάνο. Η δουλειά σου είναι να μου φκάλλεις το χρώμα που συμφωνήσαμε. Επίσης η δουλειά σου είναι να μου προτείνεις χρώμα. Δε το χρώμα της φάτσας μου, άκου τον τόνο που θέλω να έχω και εβρε το χρώμα. Κάμε το, στέγνωστα -> Beatrix happy.
3. Επίσης η δουλειά σου είναι να τα προετοιμάζεις για μελλοντικά χρώματα.  Πχ εγώ σου αναφέρω ότι από τον Μάη θα κάνουμε καλοκαιρινό χρώμα με αφέλειες ανοιχτές στις άκριες. Δουλειά σου είναι τώρα που τα έχουμε μουντά, να μεν είναι πολλά σκούρα για να ανοίξουν το καλοκαίρι. Programming my friend.
4. Τα μαλλιά μου είναι η δουλειά σου. Δεν θυμώνω ιδιαίτερα εχτός κι αν τα καταστρέψεις και ασχημίσω.  Πρότεινε μου! Πρότεινε μου! Πρότεινε μου!
5. Άμα σου λαλώ "μεν μου τα κάμεις πιττακωτά" εννοώ "μεν μου τα κάμεις πιττακωτά" εν μου παν τα μαλλιά άχυρα κολλημένα πας την κκελέ μου. Παν μου τα πιο ζωντανά. ΜΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΜΝΕΙΣ ΠΙΤΤΑΚΩΤΑ! 

Κοινές απαιτήσεις:
1. Mεν μου μιλάς εν είμαστεν φίλοι. Όσο παραπάνω φίλη γίνεσαι με τον κομμωτή σου τόσο πιο εύκολα σε γαμά-η εμπειρία μετρά. Αλλάσσει σου τα ραντεβού, βάλλει άλλες στην ώρα σου κλπ κλπ. Ας κρατήσουμε την σχέση μας strictly professional, εσύ θα βάφεις, εγώ θα παίζω candy crush.
2. Χρέωνε με πάντα το ίδιο. Μιαν έτσι μιαν γιουβέτσι?
3. Θέλω καθαρή χτενιά, καθαρή καρέκλα, καθαρή πετσέτα.
4. Μασάζ στο κεφάλι μου, όχι ξιπετσισμα
5. Το σαμπού να μεν βρωμά χημικίλα. Dont get me wrong, αρέσκει μου η χημικίλα, αλλά όι πας την κελλέ μου να το μυρίζομαι 24/7
6. Το μαξ που θέλω να περιμένω για το ραντεβού μου είναι 5 λεπτά

Από την μεριά μου:
1. Θα είμαι σταθερή πελάτισσα και αποκλειστική
2. Θα σε διαφημίζω
3. Θα φέρω και την αδερφή μου


Υπογραφές:




Β.Kiddo                               Κομμωτής                           Μάρτυρας

Ημερομηνία έναρξης ισχύος: …………………………………..


PS: εδώ ο κόσμος καίγεται....!

5 σχόλια:

  1. Θα σου συστήσω το Unique περιοχή Ακρόπολης αν σε βολεύκει. Κόφκει λίο κκελέ η αλήθκεια να λέγεται, αλλά τηρεί τες προδιαγραφές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτά είναι ωραίες προτάσεις και κυρίως to the point. Βέβαια εξέχασες κάτι παρα πολλά βασικό όπως θέλω να μου καθαρίσετε τα μαλλιά μου από την ψαλίδα ένα με δύο πόντους και ξαφνικά από μακρύ μαλλί βρίσκεσαι με κοντό. Πολλά μα πολλά βασικό να ξέρει μαθηματικά ο κομμωτής ή στην περίπτωση της μη κατανόησης κουβάλα μαζί σου μια 15ποντη ρίγα και δείξε του.Σου μιλά η καμένη από εμπειρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου στειλω εμαιλ με λεπτομεριες του δικου μου. Εγγυημενα πραματα. Οταν επηα κοντα του ηταν κρουσμενα, ταλαιπωρημενα, γερημα τα μαλλια μου. Τωρα πλεον ειναι απολυτα healthy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ΟΥΛΛΑ συμμερίζομαι.
    έφυα που κομμώτρια μετά από απανωτά πλήγματα λοαρκασμού μιαν έτσι μιαν γιουβέτσι, με τη χαριστική βολή να δίνει το ότι εζήτησα της ένα πράμα, έκαμε μου άλλο πράμα τζαι ΕΚΑΨΕ ΜΟΥ ΤΑ μαλλιά μου τζαι ΔΕΝ το παραδέχτηκε σαν εβάστουν τα μαλλιά μου τα λυμένα σαν το κατεΐφι μες στα χέρια μου!

    πλέον προσέχω τα μόνη μου, βάφω τα μόνη μου, χτενίζω τα μόνη μου, τζαι απλά πάω κάθε μερικούς μήνες τζαι κόφκω τα σε μιαν στη γειτονιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή