10/2/14

Μαγειρεύοντας με τον Fitz


Ναι ναι ήβρα έναν νοικοκύρη και καραπουσουκλή, αγόρι μελαχρινό, δουλευταρά και στιβαρό, άντρα με τα όλα του ρε, μην-βροντοχτυπας-τις-χαντρες-η-δουλειά-κάνει-τους-αντρες.
Τι εννοείς κάτι πρέπει να έχει ελάττωμα? Τι εννοείς αποκλείεται να εν τέλειος?
Οκ……το παραδέχομαι! Ένναιν τέλειος.
Μαγειρεύει ο άντρας μου. Και πολλά ωραία. Ότι έφαα που τα χέρια του-εχτός που το ριζότο-μπλιαχ-ήταν θεϊκό, γιαμι και τρέχουν τα σάλια μου. Ένα εν το πρόβλημα.
Μαγειρεύει μπάι δε μπουκ, και μαγειρεύει κάπως περίπλοκα πράματα. Οκ λαλείς πκιο εν τω πρόβλημα, εν κανεί που τρώεις γκουρμέ κόρη χωρκατού ήβρες τον Fitz και έμαθες νάκκον διεθνή κουζίνα και τρώεις και το χρυσόμηλο μες το μαροκινό το αρνί, έχεις και πρόβλημα?
Το πρόβλημα φίλε μου είναι ότι όταν ο Fitz μαγειρεύει ποια Χιροσίμα και ποιο Ναγκασάκι, την κουζίνα να την δεις μετά αγνώριστη σαν πυρηνικό ολοκαύτωμα. 3000 κουππουθκια στην σειρά με τα υλικά. Κουππούι για τον βασιλικό, κουππούι για τον θκυόσμι, κουππούι για το ρύζι, ποτήρι για το λάδι, ποτήρι για το γάλα, κουππούι για την λιαστή ντομάτα που θα την φκάλει που το ποτσούι, να την βάλει μες το κουππούι για να την προσθέσει μετά στο φαί. Είμαι στο σημείο που αν βάλει και το αλάτι μέσα σε κουππούι θα γίνω ο καράτε κιτ. Γεμώνει η βούρνα, πλυνίσκω στην διάρκεια και μετά ξαναγεμώνει.  Αντιλαμβάνομαι αγάπη μου, εν πιο κιουτ να μαγειρεύεις έτσι, αλλά μετά? Που γίνεται ο πανικός μες την κουζίνα? Και εννά μου πεις αφού ρε Μπεατρίξ εν πολλόπλυνίσκεις τα πιάτα τι σε κόφτει. Mα αφού αγάπη μου άμα μαειρέφκεις πλυνίσκω τα επειδή μαρέσει να μοιραζόμαστε τες ευθύνες κχμ κχμ!
Προχτές έκαμα πατάτες βραστές και καλαμπόκι ολόκληρο βραστό, τούτο ήταν το δείπνο μας ναι. Εξιμάρισα 2 πιάτα (μέσα στα οποία εφάμεν) μια κούππα, ένα μαχαίρι και τον λεμονοστίφτη.
Άμα κάμω χορτόσουπα, ξιμαρίζω ένα πιάτο μεγάλο, το σανιδάκι, 1 μαχαίρι, τρίφτι, μια κατσαρόλα, και μιαν κουτάλα, και 2 πιάτα μέσα στα οποία θα φάμε!
Εύκολα απλά!
Τα αντίθετα έλκονται.
Παραπονιούμε
Είμαι αχάριστη ξέρω το!
Άτε μωρό μου κάμε μου κανένα φαί και πεθύμησα!

13 σχόλια:

  1. Ούφφου, αγχώθηκα να μεν γίνει μαγειρεύντας τον Φιτζ στο τέλος, αλλά ντάξει. Έννα βρεθεί η ίσια του άμα τον αφήνεις να τα πλυνίσκει τζείνος 1-2-3-10. Εν γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγορασε πλυντηριο πιατο. Θα ειναι κεραυνοβολος ερωτας πιστεψε με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζειντο Μαροκινό εμπνέει με πάντως. Το ριζόττο θέλει τέχνη και καλό νεκάτωμα πες του Φιτζ. Επίσης ο διακανονισμός αμαν φάτε πλυνίσκει τα τζείνος εν πολλά καλός, λάβε τον υπόψη :P

    υ.γ Άντρας που ξέρει να μεγειρεύει αν μη τι άλλο αφροδισιακό:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακουτε τζιαι σεις οτι παραπονιεται...Καμαρωνεις Βεατρικη...Καμαρωνεις!Να τον χαιρεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα συμφωνώ...

      ούσσου κόρη τζιαι 'έν καλός

      Διαγραφή
  5. ο χάρος μου....εμένα όταν μου μαγειρεύει και ξημαρίζει το μισό πιατομάνι σοβαρά αρκεύκω να ξητιμάζω!! Ξέρω οτι εν κιουτ να μαγειρεύει και μάνα μου ρε κτλ αλλά επειδή εν εγώ που εννα τα πλείνω μετά εν μπορώ να μείνει ψύχραιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι εν οι άντρες Bea μου. Εν τους περνά μες την κουζίνα εκτός αν εν chef. Και ο Mr Hyde άμα πιάει να κάμει ποτούντα ala tre jolie τα φαγιά κάμνει την κουζίνα μαύρη και γέριμη, και άτε μετά Mademoiselle πλύνησκε. Αλλά εν πειράζει λαλείς άτε αφού εμαείρεψε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εν πολλύν το αήπιν του τζιαι να το κοιτάξεις!! :D

    σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τουλάχιστον τρώεις γκουρμέ. Αν επλίνισκε τζιαι τ' ατζιά θα ήταν χάρμα. Αλλά εν πειράζει. Ελπίζω να εν καλός σε άλλα τζιαι τούτα εν το λιόττερο. Θέλει εξάσκηση απλά. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πλυντήριο πιάτων και ελύθηκε το πρόβλημα...τουλάχιστον εσένα μαιρεύκει τζιολας!!! Έσει άλλους που με μαιρεύκουν με πλυνήσκουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οταν εξεκινησα να μαειρευκω δαμε στα ξενα ειχα το ιδιο προβλημα οποταν χρησιμοποιοω ενα πιατακι/κουππουι wtv. Βαλω ενα υλικο, ξεπλενω γρηγορα, αλλο μεσα κτλ κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή