6/2/14

Εγώ πότε θα γίνω μάνα?



Είμαι στην ηλικία που κάποιες φίλες μου ή γυναίκες των φίλων μου κάνουν μωρά-εγκυμονούν-κρατούν βρέφη κλπ. Άρχισε να γεμώνει το φβ με φωτογραφίες μωρών, βρεφών, περπατούν, χαμογελούν, κουδουνίζουν, τσιριλλούν, κοιμούνται. Γενικά εν βλέπω εγκυμονούσες στο φβ. Οι Κυπραίες εν ποστάρουν έτσι πράματα.
Απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ότι ούτε μια που τες φίλες/γνωστές μου δεν άκουσα να μου πει «τι ωραία η εγκυμοσύνη». Και ούτε μια που τες φίλες/γνωστές μου εν έλαμπε/ομόρφυνε/γλύκανε από την εγκυμοσύνη. Ντάξει ψέματα, μ ια που ήταν ήδη όμορφη, εγλύκανε στους δύο μήνες. Τωρά απλά άρκεψε και ταλαιπωρείτε και ετσάκκισε η φάτσα της.
Μια φίλη μου που την ξέρω χρόνια ανακοίνωσε μου την εγκυμοσύνη μετά δακρύων. Μια κοντούα χαριτωμένη πετίτ. Είδα την μετά που 2 μήνες. Επρήστην η φάτσα της τα χέρια της, άσε η ρίζα που δεν βάφει τα μαλλιά, στρέφει κάθε μέρα πολλές φορές. Έγινε όπως το φουσκωμένο το μπαλόνι με το ήλιο. Νιώθω ότι πρέπει να την δίσουμε να μεν μας φύει.
Μια άλλη συνάδελφος μου, εγνώρισα την 3 μηνών έγκυο. Ημασταν στο  ίδιο γραφείο και ζήσαμε όλη την εμπειρία μαζί. Ρε της κοπέλλας άνοιξεν η λεκάνη  της, εκουτσάνισκε στους 8 μήνες, εκατεβήκαν οι βούκκες της. Μετά που γέννησε και έχασε το βάρος, εστένεψε η λεκάνη είδα την και σκέφτηκα ότι τελικά εν ομορφούα εν γλυκιά.
Μια άλλη φίλη μου ήταν κατάβαρη μες τον ιούλιο, έπιαννε με απελπισμένη να πάμε θάλασσα πέρκει πνάσει. Έμπαιννε μες την θάλασσα με τον τζιοίλιο και εμείνισκε κιμέσα ώσπου να δύσει ο ήλιος. Ελάλεν μου ότι εν μπορεί, νιώθει ότι εννά της φκει το κοπελλούι που το στόμα. OMG
Άσε που κάμνουν κάτι κοπελλούθκια κάποιοι χριστέ μου κάτι άσχημα παναία μου. Και δώστου να μου ποστάρουν εικόνες με θέμα «η μάνα πάντα ανησυχεί» «ακόμα μια νύχτα ξάγρυπνη» «κολικός του βρέφους» «βύζαξε και συ μπορείς».
Και βλέπω και κάποιους που απορώ, κείνη άνεργη ο άντρας 1000ευρώ τον μηνα και κάμνουν κοπελλούι. Τι τρώει ρε κείνο το μωρό? Πώς το αναγιώνουν? Πώς ζούσιν? Εγώ εν τα φκάλλω πέρα οικονομικά, εν χρωστώ πούποτε, εν γοράζω τίποτε, προσέχω πάρα πάρα πολλά τα έξοδα μου και πάλε εξαφανίζουνται. Και μετά που λλίο καιρό κάμνουν και δεύτερο. Που τους γονιούς ξέρω ότι εν πολλά δύσκολο να πιάσουν λεφτά επειδή ούτε οι μεν ούτε οι δεν, έχουν να τους δώκουν! Πε μου ήνταλως ζιούσιν γιατί εννά σπάσω!

Και αλήθκεια ήνταλως τα φκάλλεις πέρα, εγώ πάω η ώρα 18 σπίτι, άτε να κάμω μιαν στο τόσο ένα φάι, λλίο σιέρωμα, καμιάν δουλειά και φύρνουμε. Ήνταλως να σάζεις και κοπελλούι? Ή το πρωί? Όσσον και φτάννω να σηκωστώ και να φύω, βάφουμαι στο κκαρ, πίννω τον καφέ στο κκαρ.

Εν ξέρω τι άλλο να πω, εν κρίμα οι κορούδες που παραμορφώνουνται έτσι για το κοπελλούι, και εν ξέρω τι στο καλό κάμνουν για να φτάννουν σε χρόνο και χρήμα.

θέλω μασάζ

19 σχόλια:

  1. Nα σου πω κάποιες κοπέλλες σάζουν, κάποιες παραμένουν οι ίδιες και όντως κάποιες άλλες παραμορφώνονται. Ειδα τα και τα τρία case..Εμένα το πρόβλημα μου εν ο διαγωνισμός για τα μωρά μετά που γεννούν σαν να τζιαι τρόπαια. π.χ ποιο μωρό εν το πιο ψηλό, το πιο παχύ, το πιο έξυπνο, με τα πιο καλά ρούχα κλπ.. Βασικά το κύριο πρόβλημα εν οι μανάες μεταξύ μας, μερικές κάτι παθαίνουν τζιαι βλέπουν τις άλλες ανταγωνιστικά. Στο οικονομικό κομματι τωρά έχω την ίδια απορία...πως τα βγάζουν πέρα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω θελω να γινω μαααααααααναααα!!!
    Παρολο που εχω τις ιδιες αποριες μαζι σου, για καποιο λογο τραβα τα ο κωλος μου τζιαι ειναι ετοιμος να δεχτει να σπουρτισει ενα κοπελλουι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γωωωωωωωωωωω!!!
      γιαυτο δεν σκεφτουμε τιποτε που τουτα ουλα που ειπες, εκτος που το οικονομικο που θελοντας και μη σκεφτεσε το,αλλα παλε υπερνικα το θελω σου να καμεις μωρο νομιζω.

      Διαγραφή
  3. 1. εγώ ήμουν ερωτευμένη με τες εγκυμοσύνες μου! σε κάποια φάση ετραούλλεψα λλίο στη φάτσα αλλά πφφφτ. Ειδικά στην πρώτη ένιωθα ούπερ σέκσυυυυυ ρρρρρρρρρρραρρρ

    2. ένα πράμα που καταλαβαίνω μεν, δεν δέχομαι δε, είναι τον οικογενειακό προγραμματισμό βάση εισοδημάτων... έχει που έχουν μόνο ένα τζιαι εν σάννα τους ήρτεν ο ουρανός σφοντύλι, έshει που έχουν 5-6-7 τζι εν πανευτυχείς. "Ο Θεός θα δώσει" πιστέυκω τζιαι βαρκ να επεκταθώ.. όπως επίσης και να πάρω τον τόνο που το ε στο υ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα όσην ώρα έκαμες να γράψεις "όπως επίσης και να πάρω τον τόνο που το ε στο υ", έσαζες το, φυσικά ξέρεις το, αλλά δεν είναι ακόμα πιο παλαβό που σου το λαλώ ας πούμε;;;

      Διαγραφή
    2. Sike η Μπεατρίξ θέλει μασαζ.

      Διαγραφή
  4. Βαρκ να σου πω για τις εγκυμοσύνες μου, αλλά ένα πράμα εννα σου πω: Αλήθκεια τι στο καλό κάμνουμε τζιαι καταφέρνουμεν τα απορείς. Ονομάζεται μετάλλαξη σε ένα πιο εξελιγμένο είδος, κάμνουμε τζιαι κανένα μπλογκ για αποφόρτιση, ε.... τούτα.

    Κατά τα άλλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα πάντως χτύπα ξύλο η εγκυμοσύνη μου εν καλή. Αν εξαιρέσουμε κάτι παλαβά mood swings (που σαν ιχθύς είχα τα και πριν σε αρκετό βαθμό!) είμαι 5 μηνών, έβαλα ούλλα κι ούλλα σχεδόν 3 κιλά και ούλλοι λαλούν ότι εγλύκανε η φάτσα μου. Το μόνο που έχω λλίο θέμα εν ο σπόνδυλος μου αλλά εν λόγω ελαφριάς δισκοπάθειας η οποία προϋπήρχε. Και οι ώρες που είμαι απλωμένη στον καναπέ, δικαιολογείται το πιάσιμο!
    Τωρά για τα περί λεφτών, ναι, ένα μωρό εν μεγάλο έξοδο και σίουρα αν ήμουν άνεργη και είχα του κόσμου τα δάνεια και εν τα έφκαλλα πέρα εν θα το έκαμνα αλλά στη δεδομένη κατάσταση επιλέγεις να περιοριστείς σε άλλα πράματα για να είσαι άνετος με το μωρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατε γραψε μας πε μας τις εμπειριες σου ως εγκυμονουσα φούσκα!

      Διαγραφή
  6. φακκού μου οι εγκυμοσύνες τζαι ακόμα παραπάνω οι χαρούμενες αγκαστρωμένες. Κόρη μου πασσινίσκεις, οι ορμόνες σου φακκούν κόκκινο, σεξ γιοκ ή με δυσκολίες εν τζοιμάσαι καλά. τη χαρά που την είδες;

    το οικονομικό για μένα δεν είναι το κύριο θέμα όσο ο χρόνος. κουτσά στραβά άτε πες καταφέρνουν τζαι ταϊζουν τα, ντύνουν τα. να μεν έχουν χρόνο όμως τζαι να κάμνουν δκυο τζαι τρία δεν μπορώ να το καταλάβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Back for one more comment! Cpt. Jack SparrowΦεβρουαρίου 06, 2014 4:45 μ.μ.

    Unfortunately, not every one thinks about it that much.
    But I don't find it weird that it's only the ones who don't have a degree in the sun (σπουδαίο translation), who have children. Αν δεν εσκεύτουνταν τόσο πολλα ουλλη τους την ζωή εν θα ξεκινήσουν τωρα.
    Anw, το background σου μοιάζει ήδη με αίθουσα τοκετού σο αγγατρώθου τζαι εσύ τζαι μεν παίζεις την δύσκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ έχω 2 φίλες που ήταν/ένι παντελώς ερωτευμένες με την κοιλιά τους και την όλη φάση της εκγυμοσύνης. Της μιάς εγύρισεν της μετά που εγέννησε.
    Είδα και κορούδες που ταλαιπωρηθήκαν πολλά στην εγκυμοσύνη. Εξαρτάται από τον οργανισμό του καθενού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγχώθηκα με αυτό το ποστ. I need a drink.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μακρία απο εμάς, παναγία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα συμφωνήσω με την Tinks. Άγχωσε με πολλά το ποστ σου. Αν πριν εν ήθελα να γίνω μάνα 10% τωρά αυξήθηκε στο 60%. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα πω κάτι που δεν με κολακεύει και πολύ ως επιστήμων, και ως τέτοια θα έπρεπε να αναγνωρίζω την εγκυμοσύνη και τη γέννα ως την πιο φυσιολογική διαδικασία στον κόσμο, αλλά νιώθω πως είναι κάτι εντελώς αφύσικο! δηλαδή γίνεται κάτι και μετά βγάζεις έναν άλλον άνθρωπο από την κοιλιά σου! ένα άλλο ον!! που δεν είναι εσύ, ούτε δικό σου! ένα εντελώς ξεχωριστό και ανεξάρτητο ον! όταν τις κοιτάω έχω την αίσθηση ότι οι έγκυμονούσες είναι εξωγήινες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. NEW! Try, "NOT HAVING KIDS"
    http://youtu.be/4AhGvR0143s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σήμερα συγκεκριμένα έλεγα στον Mr Hyde ότι επεθύμησα την περίοδο της εγκυμοσύνης μου. Εντάξη εννοούσα την περίοδο μετά τους 4 μηνές γιατί τους πρώτους 4 το μόνο που έκαμνα ήταν να ξερνώ! Μετά ήταν μια πολλά ωραία περίοδος γιατί επροσέχαν με ούλλοι πολλά και εκάμναν μου ούλλα τα χαττήρκα :) Ισως τωρά λαλώ το γιατί επανήλθα σχετικά εύκολα εν ξέρω. Νομίζω η κάθε κοπέλα το βλέπει/νιώθει/αντιμετωπίζει διαφορετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τούτον με το πόσον άσχημα κοπελλούθκια κάμνουν, επρόσεξα το τζιαι εγώ..Μαυροτσούκκαλα ξωτικά και η μάμμα βαμμένη να ποζάρει σε επαγγελματία φωτογράφο....Βασικά εν τον εαυτό τους σαν μάνα που προβάλλουν...Αν αγαπούσαν τα μωρά τους, θα τα εχώννασιν :P ( αστειεύομαι)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή