27/1/14

"Μπούρου μπούρου" ή "I need a chill pill


1. Η ζωή μου εν έχει νόημαααααα, ότι σκέφτηκα το σκέφτηκε κάποιος άλλος ήδη, καμία πρωτοτυπία, τίποτε σημαντικό σε τούτο τον κόσμο όλα επαναλαμβάνονται
2. -τι εννοείς ότι αν μείνω έγκυος εν ξέρεις τι θα κάμεις Χ? Τι εννοείς εν του φιτζ και εν ξέρεις αν μπόρεις να του κάμεις κακό, μερικές φορές πραγματικά με εκπλήσσεις!
–μπεατρίξ μπορείς σε παρακαλώ να σταματήσεις να σκέφτεσαι μοιρολατρικά? Ντάξει εν έχουμε έπιπλα, ντάξει δεν έχουμε ΧΡΗΜΑ ΧΡΟΝΟ ΧΩΡΟ, αλλά εννά το πετάξουμε το κομματούι του φιτζ? Που εν δικό του?
–τωρά μιλούμε υποθετικά, εν έχει τίποτε
–όι εν έχει τίποτε αλλά αν είχε?
–κι αν είχε κι αν εν είχε, εννά το δούμε στο μέλλον
–καλύτερα να μεν το δούμε αφού εν ξέρουμε
–καλύτερα να προσέχουμε προς αποφυγήν παρεξηγήσεων
–ναι..
 –..ναι
Φιτζ? Απαιτείτε αναβάθμιση των μέτρων προστασίας μετά από αναθεώρηση της επικινδυνότητας αφού επικινδυνότητα=πιθανότηταΧσημαντικότητα, άλλαξεν η σημαντικότητα άρα μειώνουμε την πιθανότητα!
3. Ρε αλήθκεια θέλω μόνο να είμαστε με τον Φιτζ διακοπές, παλιά εσκέφτουμουν «μα ποιος θέλει ολάν να πηέννει συνέχεια διακοπές, εμένα πορώνει με να δουλεύκω, τούτοι ούλλοι οι αθκιασεροί εν έχουν άλλοι έννοιαν?»
Τωρά όμως απλά θέλω να με αφήκουν ήσυχη, θέλω να θκιανέφκουμε με τον άντρα μου και κανεί ολάν, εν θέλω να περνώ παραπάνω ώρες με τούτους δαμέ παρά με κείνον, έλεος δηλαδή. Θέλω διακοπές, θέλω να πηαίννουμεν 3 φορές το χρόνο. Μόνοι μας, και να μεν με κόφτει τίποτε. Θέλω τωρά. Αεροπλάνον->άλλη χώρα με το Φιτζούδι. Τωρά, πνίουμε, τωρά φύαμεεεεεεε. τ ω ρ α
4. Φιτζ σε παρακαλώ θέλω να φύουμε. Να πάμε σε μια χώρα που εν θα ξέρουμε κανένα. Με οικογένεια με φίλους με τίποτε, και να ξεκινήσουμε ξανά.
5. Άσε τα οικονομικά…μα να  μεν φκαίνω με τίποτε? ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ? Συνέχεια νέα έξοδα και γω να πιέζουμε να μεν ξοδεύω. Το πιο αποτελεσματικό, δεν έχεις μαζί σου λεφτά->δεν ξοδεύεις. Καταγράφεις το κάθε σκατό που γοράζεις έστω και τα 5 σεντ, και νιώθεις μονίμως ενοχές για τον καφέ σταρμπακς που αγόρασες 4.5 ευρώ. Πάντα ήταν 4.5 ευρώ? 4.5 ΕΥΡΩ? Και μια πίττα γύρος 5.5? και ο καφές 4.5? πάμεν καλά? Και σκοτώνεσε σκοτώνεσε σκοτώνεσε να ξοδεύεις 50 ευρώ την βδομάδα με την πεζίνα μέσα! Και ερκετε ο ππεζεβέγκης του Δήμου Στροβόλου επειδή άφηκες το αυτοκινητο σε ένα παραδρομούι 5 λεπτά με το ρολόι, πόσην ώρα θέλεις να γοράσεις ένα κρουασάν και βάλλει σου ττίκετ 85 ευρώ που γράφει πάνω ότι ήσουν εκεί 20 λεπτά! Και να του λαλείς ότι εν ψέματα που λαλεί και να σε περιπαίζει ο σκατάς και να πιάννεις στο Δήμο Στροβόλου και να σε στέλνουν που τον ένα στον άλλο να κάμεις παράπονο-σκατάες του Δήμου Στροβόλου πέρκει κάτσουν τα λάστιχα σας ούλλα ασιχτίρ πκιον-και ύστερα να παρκάρεις μες σε ένα παρκινγκ και να αρκέφκεις να κλαίεις επειδή εν έπρεπε να παρκάρεις τζιαμέ αλλά ήταν 5 γαμημένα λεπτά και που να εύρεις τα 85 ευρώ και έχεις και γάμο και γιατρό και δάνειο και ασιχτίρ Χ που μίσhιμου εν ξέρεις τι εννά κάμουμε με το πραματούι του Φιτζ εν μπορείς να πλερώσεις ένα ραπόρτο και εν ξέρεις αν θα κάμεις και κοπελλούι και είμαι 28 χρονών και εν μπορώ να πλερώσεω ένα ραπόρτο καιιιιιιιιι εν θέλω να πάω πίσω στην δουλειά εν θα ανέχουμε τον κάθε μαλάκα για την πείρα και να μαλλώνω με τον κόσμο και να μου σφυρούν οι άντρες που τους κάμνω παρατήρηση και να σκάζω επειδή είμαι ανώτερη και στην τελική να μεν μπορώ να πιερώσω ένα ραπόρτο καιιιιιιιιιιιιι έρκετε ο Φιτζ να μου κάμει παρέα στο πάρκινγκ και περνά το μελτ ντάουν και κανεί.
6. Και να κλαίεις επειδή: α. έγραψε σε ο Δήμος Στροβόλου
β. ο σκύλος εν όλη μέρα μόνος του και εκνευρίζεται και εν δυστυχισμένος και απελπισμένος και κλαίει αλλά εν ξέρεις τι να καμεις, εν μπορείς να κάτσεις σπίτι να γλέπεις τον σκύλλο ασπούμε αλλά νιώθεις ενοχές επειδή εν γερούι.
γ. ο σκύλος του Φιτζ πεθυμά τον αλλά πώς να τον φέρουμε δαμέ?
δ. εμαράναν οι μενεξέδες που εφύτεψεν η μάμμα σου και έπιασε τηλέφωνο και επαούριζε
ε. εν προλαβαίνεις να κάμεις τίποτε
ζ. η κοπέλα επήε στο TLC επειδή επέθανε το μωρό της 24 μερών και επήε στο μέντιουμ και ήρτε το πνεύμα του μωρού της και είπε της ότι εν οκ και να μεν νιώθει άσχημα
η. η αμμόχωστος εν κατεχόμενη και το Βαρώσι ερειπωμένο
θ. επήες για ποτό με την φίλη σου την Πέγκυ και εσυνειδητοποίησες πόσο ωραία θα ήταν να ήσασταν στην ίδια χώρα.  Και οι δύο οι Πέγκες εφύαν που την Κύπρο
ι. η γιαγιά σου εν άρρωστη και εξίασες να την πιάσεις να την ρωτήσεις αν έγιανε
η. φεύκεις που το σπίτι η ώρα 8 και έρκεσε πίσω η ώρα 18

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΧΩ PMS, ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΑΛΩ, ΑΜΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΑΦΚΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΠΟΥΘΚΙΑ ΜΟΥ

5 σχόλια:

  1. δαμέ σκέφτουμαι τα τζαι χωρίς PMS.... τζείνη η μεγάλη η παράγραφος με το είμαι 28 (27) χρονών τζι εν μπορώ να πληρώσω ένα λαπόρτο κλπ....εν οι σκέψεις μου με κάθε απρόοπτο (και όι τόσο απρόοπτο) έξοδο... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pms victim τζιαι ποδά (Μεν θυμώσεις α?). Aν θα ήταν η λίστα μου εννα συμπλήρωνα επίσης και το θέμα του ύπνου μιαν και παρόλο το ότι είμαι κατασκοτωμένη τον τελευταίο καιρό εν κοιμούμαι καλά, και ξυπνώ και πάω δουλειά και εν θέλω να μου μιλούν γιατί ο εγκέφαλος μου εν σε μαλάκυνση:/.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσχετο...(μα τέλια άσχετο). Εν ραπόρτο ή λαπόρτο; Εγώ ξέρω ότι λαλούμε το λαπόρτο αλλά η λογική μου λαλεί ότι θα έπρεπε να είναι ραπόρτο (όπως το γράφεις εσύ) διότι μάλλον εν που το αγγλικό report. Any thoughts? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο χαίρομαι που αναρωτιούνται κι άλλοι... :p

      Διαγραφή
  4. εν φκαινει που καποιο γαλλικο; la porte or something? ετσι μου ακουεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή