7/1/14

Αντέχω?

-δεν ξέρω τι να τραγουδήσω τι να πω, είν η φωνή μου ένα σήμα από καπνό
-πρέπει να με πιάννει τούτη η ανησυχία για ούλλα ούλλη την ώρα?
-τι εννά κάμω? τι εννά καταφέρω? που πάω που έρκουμαι?
-εννα τα φκάλω? εν θα τα φκάλω? 
-λεφτά? λλία? καλά? άλλα? πώς?
-να φυλάω? εν κανούν
-σύνταξη?
-τι θα κάμω εν είμαι μιτσιά, εν προλαβαίνω να φυλάξω
-να μείνω?
-να φύω?
-εννά φύει?
-εν πάω μόνη μου πκιον
-πάμε πακέτο
-βαρκέται? έχω την ευθύνη αν βαρκέται? πρέπει να τον διασκεδάζω?
-ποιά είμαι?
-τι φορώ? τι εν τούντα ρούχα? εν φορώ καν τακούνια, γιατί εν φορώ τακούνια? γαμώτηφτώχια μου εν κρατώ να γοράσω ένα παπούτσι του χαιρκού
-εννα μου πεις σιγά το τραγικό κόρη μου έχει πλασματα που εν κρατούν να φάσιν και συ κλαίεις για τα παπούτσια
-τι κάμνω?
-εν με αναγνωρίζω
-αλλάξαν ούλλα τα δεδομένα
-άλλαξε κλίση ο άξονας μου και ακόμα εν εσυντονίστηκα
-εν ξέρω τι κάμνω
-αναθεώρηση των ονείρων μου?
-ένναιν φοητσιάρικο όμως?
-να σου κάμνει πλήρη αναθεώρηση ένας άνθρωπος
-και ένας άνθρωπος που ναι μεν διά μέσα αλλά φοάτε όσο εσύ
-και που την μια θέλω να δώκω μέσα
-φουλ, όλα τα πλάνα να τον περιλαμβάνουν
-που την άλλη έχει κάτι νύχτες που τσακωνούμαστε τα ξημερώματα, που σκέφτουμαι "τικαμνωτικαμνωτικαμνω" και αν όντως αντέχω τούτο το πράμα
-πάω δουλειά
-πάω σπίτι
-τρώμε
-κοιμούμαστε
-ξανά μανά
-εν ξέρω πκιο εν το ππόιντ
-είμαι σε δουλειά καθοριστική-πείρας-εμπειρίας-κείνο το στάδιο που αν το χειριστείς σωστά μπορεί να τα καταφέρεις αλλά γιατίιιιιιιιιιιιιιι γιατίιιιιιιιιιιιιι? εν έχει νόημα ρε κουμπάρε
-εν ξερω τι καμνω
-ξερω οτι θέλω τον
-ξέρω ότι κάμνω για τούντην δουλειά
-ξέρω ότι έχω τα φόντα

-αντέχω?

21 σχόλια:

  1. Επαθες πανικο οξα εν η ιδεα μου;
    Τι εννοεις "αντεχεις";
    Τον ερωτα; την αγαπη που σου αλλαξε την ζωη; καμε νεα ονειρα με τον αθρωπο σου. Η ζωη εννεν στατικη... προχωρα τζιαι εξελισσεται... μαζι της τζιαι εμεις τζιαιτα ονειρα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. You know more than that!of course και αντέχεις! Εν το υλικό που είσαι φτιαγμένη, σπάνιο και τούτο να μεν το ξεχνάς.Απλά καμιά φορά περνάς που περισυλλογή, εν ένα ξύπνημα για να μεν ρουτινιάζεις, εν σαν να ο ίδιος ο οργανισμός σου αποζητά να ξεφύγει που κάποια πράματα, να τα σκεφτεί, να τα αναλύσει και εν εν καλό να περνάς που τούτο, ανανεώνει σε (εμένα τουλάχιστον έτσι μου συμβαίνει). Μια χαρά αντέχειςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και να μεν αντέξεις... έχεις.. την ππάλα. so...??!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. BREATHE!

    aaaaaand again!

    BREATHE!

    And now, pull an Elizabeth Taylor "Pour yourself a drink, put on some lipstick, and pull yourself together.”

    Better? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντέχεις! Παίρνει καμιά φορά λίγο καιρό να βρούμε πάλι τη "φόρμα" μας, αλλά το κάνουμε. Για το γαμώτο, που λένε!
    Καλή Χρονιά καλή μου! Με δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντέχεις γιατί πολύ απλά ξέρεις ότι η κάθε αλλαγή είναι μια πρόκληση, ενίοτε, μας δυσκολεύει επειδή ξεβολευόβαστε. Όμως χωρίς αλλαγές σκέψου πόσο βαρετά θα ήταν όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω παλε,εννα πω κατι αλλο...Εν θεμα ΑΝ "αντεχεις"???Οξα εν θεμα να ΜΕΝ χρειαζεται να '"αντεχεις"???Εν ξερω...Βεατρικη μου μονο εσυ εσσιεις τις απαντησεις...μονο εσυ...τζιαι αμαν τες εβρεις ΜΕΝ φοηθεις να τες δεις μεσα στα μαθκια...εσσιεις την σπαθαν τζιαι "κοψε"..."κρατα"..."δκιωξε"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. anteho! kapoia pramata prepei na antehontai, ama ginountai megales allages, kai si emathes me ena tropo tosa hronia!

      Διαγραφή
  8. http://erathiagr.blogspot.se/2013/03/worldventures.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έπαθες ένα tiny tiny panic attack οξα εν η ιδέα μου; Η πολλή φιλοσοφία και τα πολλά γιατί βλάφτουν Βεατρίκη μου!!! Just live the moment!!! Τζαι στο κάτω κάτω αν δεις και εν περνά φκάλε τη ππάλα και καθάρισε κανέναν να ησυχάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. e just live the moment kai istera pianni se i krisara kai firnese. istera perna i krisara kai ginete jana anef ilikias kai filodojias :P

      Διαγραφή
  10. Τι να αντέξεις? Η ζωή απλώς συμβαίνει, καλή ώρα. Πάρε βαθιά αναπνοή και πέρνα λίο χρόνο με έσένα. Βοθάει. Ο πανικός, όχι. Θα τα καταφέρεις/αν΄τεξεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αν θα τα καταφέρεις ή όι μόνον ο χρόνος θα το δείξει...
    εσύ μάχου :)
    κάμε ότι μπορείς χωρίς φόβο και με πάθος τζαι αν δεν πετύχει, θα είναι για το καλύτερο (για εσένα)
    ΄
    να σου στείλω σοκολάτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή