15/1/14

Η Πέγκυ

Η Πέγκυ λέει επεθύμησε με
Η Πέγκυ λέει είδε με όνειρο
Η Πέγκυ εκουρέυτηκε και περιπαίζω την όπως εν όπως το σhιυλλί
Η Πέγκυ εν ήρτε φέτος τα Χριστούγεννα και αν και ήταν  με γκόμενο επιάσαν την τα μοναχικά της σύνδρομα
Η Πέγκυ εν ήρτε ούτε την Πρωτοχρονιά και αν και ήταν σε ένα φοβερό μέρος κατάλληλο για την αλλαγή του χρόνου παραπονιέται
Η Πέγκυ κουράζεται που την Κύπρο αλλά εβαρυφάνηκε της, πρώτες γιορτές μακρυά.
Η Πέγκυ λέει ότι πρέπει να χαλαρώσω και να μεν με πιάννουν τα αγχη μου και ότι ενόμιζεν επέρασαν μου μετά το μάστερ
Η Πέγκυ λέει εν πελλάρες που λαλώ ότι εν κάμνω για τούντην δουλειά και κανεί ανασφάλειες
Η Πέγκυ λέει ότι θα φέρει τον γκόμενο το καλοκαίρι
Η Πέγκυ λέει ότι να με ανησυχώ που περνούμε καφκάες με τον Φιτζ
Η Πέγκυ λέει εν επειδή είμαι ξεροκέφαλη και κείνος συνηθισμένος να κάμνει ότι θέλει
Η Πέγκυ λέει ταιριάζουμε και να μεν φοούμαι
Η Πέγκυ λέει να τον ακούω τι λέει πριν να φωνάζω
Η Πέγκυ ξέρει με καλά νομίζω
Η Πέγκυ εν μακρυά
Η Πέγκυ στέλει μου μήνυμα ότι λείπω της και νιώθει μοναξιές
Η Πέγκυ εν με φοάτε, ούτε γω, λαλεί μου ότι της κόψει, όπως νιώθει καλά ή κακά, και γω
Η Πέγκυ εν είδε το σπίτι που μένουμε ακόμα
Η Πέγκυ είδε τον Φιτζ 2 φορές.
 

9 σχόλια:

  1. Η Αγαπημένη μου Πέγκυ! Τζάμπα στην αγόρασα, έχεις να παίξεις μαζί της εκατό χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάνα μου μα εν για τη Θεά Πέγκυ Ζήνα που λαλείς;;;;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Πέγκυ είναι και δική μου φίλη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πεγκυ προμπαμπλι ις ράιτ. Γιου αρ λακυ το χαβ σαμγουαν λάικ Πεγκυ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Πέγκυ που το Κωνσταντίνου και Ελένης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι η Πέγκυ.
    (που το μάππετς)
    Oξά εν πίγκυ που ήταν τζείνη;
    ενιχαου. I miss ma bestie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στείλτε μου τζι εμένα έναν κλώνο Πέγκυς πλίιζ.
    Θενκς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χωρίς την Πέγκη τη θα κάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή