30/9/13

Κίτρινη ανάφλεξη



-Να βρίσκεις έναν άνθρωπο που να φοάσε να τον έχεις  και να φοάσε να τον χάσεις, και το να αλλάξεις, να γίνεις καλύτερη για να μείνει, για να τον έχεις να είναι ο στόχος
-Να βρίσκεις έναν άνθρωπο να θέλεις να μάθεις τα έξω του, τα μέσα σου, φανερά και μυστικά, και τα σκοτεινά του να τα αγαπάς επειδή μόνο εσύ τα είδες
-Να βρίσκεις έναν άνθρωπο να σου ανατρέπει όλα τα δεδομένα και να θέλεις να χαθείς που τον κόσμο, την πραγματικότητα, το σήμερα, να είσαι στο πούποτε στο τίποτε μαζί του
-Να βρίσκεις έναν άνθρωπο που να λαλεί το αστείο που εσκέφτηκες την ώρα που το σκέφτηκες
-Κείνον τον άνθρωπο που σε κάμνει την γυναίκα του, το ταίρι του, και θωρείς τον και θαυμάζεις τον, και θέλεις να στέκεσαι δίπλα του και να σε έχει όπως εν σε είχε ποτέ κανένας άλλος, και να εν δεδομένο να σου βαστά το χέρι σου
-Να μετρά η άποψη του
-Να ξέρει να σε χειριστεί , να σου ισιώνει τον νου σου, να τα κάνει όλα οκ
-Να σε κάμνει να σκέφτεσαι ότι αν και η ζωή εν έχει νόημα εν οκ, φτάνει να την περνάς μαζί του
-Και αν έρτουν άλλοι στον κόσμο σας εν σάννα και μολύνουν τον, να θέλεις να είσαστε μόνοι σας σε ένα παράλληλο σύμπαν και να μεν παίζει το τηλέφωνο, να μεν έχεις ίντερνετ, τίποτε τίποτε τίποτε
-να ξέρει και να ξέρεις ότι είσαστε ο ένας για τον άλλο 


Στέκετε απέναντι μου μακριά, και θωρεί με, θωρώ τον στα μάτια. Φκάλλω τα ρούχα μου ούλλα, φκάλλει τα δικά του, βλεπούμαστε, χαμογελούμε ο ένας του άλλου, ξεκινούμε και τρέχουμε ο ένας προς τον άλλο, ανοίγουμε τα χέρια μας και συνθλίβουμε τα σώματα μας στην σύγκρουση. Τεράστιες κίτρινες φλόγες πετάγονται που μας περιτυλίγουν καθώς το στήθος μου και το στήθος του λιώνουν και ενώνονται σε ένα σώμα, φλέβες από την καρδιά μου καταλήγουν στην δική του, το αίμα του στο σώμα μου και το δικό μου στο δικό του. 


25/9/13

Πες μου δυο λέξεις

Αργά την νύχτα, παρκάρει έξω από το σπίτι μου, εγώ στην θέση του συνοδηγού, πιάννει τα πράματα του που το πίσω κάθισμα και όπως γυρίζει μπροστά φέφκει του:
"Αγαπώ σε"

23/9/13

Anti-Christos: "Το Αντίχριστος δεν προέρχεται από τον διάβολο"




Αντίχριστος: "Παρεμπιπτόντως, να σου πω ότι εχθές έβλεπα βίντεος από παλιούς κυπριακούς τελικούς"


Ο Αντίχριστος μιλάει για ακόμη μία φορά έξω απ τα δόντια. Σε μια συνέντευξη που θα καθηλώσει μιλά στην Beatrix για θέματα που καίνε.

Της Beatrix Kiddo



Ομολογουμένως είχα άγχος όταν επικοινωνήσα με τον Αντίχριστο. Δεν ξέρω τι περίμενα από αυτό τον ογκόλιθο του κυπριακού μπλόγκινγκ. Καυστικός και αθυρόστομος νόμιζα ότι θα ήταν δύσκολο να πετύχω ένα ραντεβού μαζί του για συνέντευξη. Εύκολα όμως δέχτηκε, και συμφωνήσαμε να συναντηθούμε για καφέ. Με παρακάλεσε να μην διαρρέυσει το μέρος, αλλά δυστηχώς οι φανς το πήραν μυρωδιά.Είχαν μαζευτεί πριν φτάσω εγώ καν. Μόλις θεάθηκε ο Αντίχριστος οι νεανίδες έσκισαν τα ρούχα τους και πέταγαν εσσώρουχα προς το μέρος του. Ο γνωστός μπλόγκερ συνηθισμένος από την αντίδραση αυτή, υπέγραψε αυτόγραφα και μπήκε μετά από ώρα στο καφέ. Καλοντυμένος με χαιρέτησε, παράγγειλε ένα καφέ και ξεκινήσαμε τη συζήτηση-ναι συζήτηση όχι συνέντευξη.




-Πες μας Αντίχριστε, που μπορούν να σε βρουν οι θαυμαστές σου αυτόν το καιρό; 

(χαμογελά)
"Πάντα ήθελα να απαντήσω σε μια τέτοια ερώτηση. Μπορείτε να με βρείτε στο Posidonio κάθε σαββατοκύριακο, με τον Γιάννη Πλούταρχο και την Χριστίνα Κολέτσα σε ένα πρόγραμμα φτιαγμένο με πολύ κέφι και αγάπη. Για τους πιο ανυπόμονους έχω και τουίτερ."

-Το Anti-christos πώς προέκυψε;

"Το Αντίχριστος δεν προέρχεται από τον διάβολο, ή τον 666 όπως πολλοί νομίζουν. Είναι ένα λογοπαίγνιο με το όνομά μου, θέλοντας να δηλώσω ότι στο μπλογκ μου εκφράζω τις ανάποδες σκέψεις μου, τον πιο «κακό» μου εαυτό, το αντίστροφο απ’ αυτό που είμαι τέλος πάντων. Βέβαια, ίσως να εκφράζω και αυτό που πραγματικά είμαι στην τελική, δεν κατέληξα ακόμα. Όπως και να ‘χει είναι ένα ψευδώνυμο που επιδέχεται πολλών ερμηνειών και με το οποίο πλέον ταυτίζομαι."

-Σου έχει κάνει κάποια θαυμάστρια ανήθικη πρόταση; 

Μου έχουν τύχει πέντε πολύ ενδιαφέροντα περιστατικά προ αμνημονεύτων χρόνων. Δεν είχα ακριβώς ανήθικες προτάσεις, αλλά έκανα γνωριμίες εκ των οποίων μερικές κατέληξαν στο πονηρό. Δεν ευοδώθηκε καμία εξ αυτών, βεβαίως, βεβαίως. Πρόκειται πάντως για πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες, η μία μάλιστα θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει θεατρικό, μονόπρακτο. Για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά αν θέλεις το πιστεύεις, κάποια κάποτε πήρε κρυφά ένα αεροπλάνο από Θεσσαλονίκη, ήρθε στην Κύπρο για μερικές ώρες για να με γνωρίσει και επέστρεψε την ίδια μέρα πίσω χωρίς να πάρουν πρέφα οι δικοί της. Είχα νιώσει πολύ Σακης τότε, το μακρινό πλην ένδοξο 2008.
 
-Ως έξπερτ στον θεσμό επέλεξε ποιός/ποιά θα ήθελες να εκπροσωπήσει στην γιουροβίζιον την Κύπρο το 2014 μεταξύ των: Σταύρος Χατζησάββας, Πραξούλα και Δέσποινα Βανδή.

"Η Βανδή δεν πάει διότι γνωρίζει πολύ καλά ότι εκεί πρέπει να τραγουδήσει λάιβ και δεν πρόκειται ποτέ να το ρισκάρει. Η Πραξούλα έχει όλα τα φόντα, αλλά θα επιλέξω τον Χατζησάββα διότι πιθανή του συνεργασία με τον Μαλένη θα μας εξασφαλίσουν σίγουρα μια αξιοπρεπή θέση στον τελικό. Παρεμπιπτόντως, να σου πω ότι εχθές έβλεπα βίντεος από παλιούς κυπριακούς τελικούς και είχα βρει το «Τα Λόγια που μου Λες» του Μαλένη σε μουσική Θεοφάνους και ερμηνεία της Ευρυδίκης ντυμένη σαν νύφη από τη Ξυλοφάγου και νοστάλγησα. Μία διασκευή του συγκεκριμένου άσματος από τον Χατζησάββα δεν θα ήταν κακή. Παραθέτω το βίντεο, καθώς επίσης το ερώτημα: είναι όντως ο μεσαίος των φωνητικών άντρας; Είναι κάτι που αναρωτιόμασταν με τον πατέρα μου το 1990 παρακολουθώντας τη συγκεκριμένη εκτέλεση."







-Αγαπητέ, εξήγησε μου παρακαλώ πώς ένας αντιβανδιστής, Βισσικός έχει ποστς στο μπλογκ του με τίτλους "Στην αυλή του παραδείσου", "Δέστε μου τα μάτια", ως γνωστόν άσματα της Βανδή;

"Κατ’ αρχάς πρέπει να ξέρεις ότι τη Βανδή μπορεί να τη θεωρώ κακή τραγουδίστρια, αλλά την ακούω. Δεν τη θεωρώ απειλή για τη Βίσση, ούτε καν υπολογίσιμη δύναμη. Μπορεί στις αρχές της καριέρας της να πάτησε στη πεπατημένη της Άννας για να καθιερωθεί, αλλά πολύ γρήγορα κατέστην εμφανές ότι ουδεμία ομοιότητα έχουν οι δύο στη ποιότητα της φωνής και των επιλογών τους. Επιπλέον, θεωρώ τα τραγούδια του Φοίβου συμπαθητικά, ιδιαίτερα όσα έγραφε πριν 20 χρόνια και ως εκ τούτων, ουδέν πρόβλημα έχω να χρησιμοποιήσω τίτλους του σε κείμενά μου, πόσω μάλλον όταν αυτοί είναι σλογκανίστικοι και πιασάρικοι."

-Πρέπει όπως και δήποτε να παίξεις ένα ρόλο ο οποίος να είναι εντελώς κόντρα στον εαυτό σου, ποιός είναι αυτός;

"Δεν μπορώ με τίποτε να παίξω τον Ζεν Πρεμιέρ. Το μόνο πρεμιέρ που μου πάει είναι το ομώνυμο σάντουιτς από τα Κατά τα άλλα, να βγω με μπλαζέ υφάκι, και να κάνω τον καρδιοκατακτητή είναι κάτι εντελώς έξω από τα νερά μου. Επίσης, δεν μπορώ με τίποτε να παίξω δραματικό ρόλο. Μια φορά, στο «Τα Παιδιά τα Φέρνει ο Πελαργός» που είναι κωμωδία αλλά έχει και δραματικές σκηνές, έπρεπε να ρωτήσω την πρωταγωνίστρια αν «έγινε μεγάλο κακό στον αχυρώνα» όπου υποτίθεται είχαν σκοτώσει οι Γερμανοί τα παιδιά της γειτονιάς. Αντιλαμβάνεσαι ότι έπρεπε να ειπωθεί με το κατάλληλο ύφος, καθότι επρόκειτο για σφαγή μικρών παιδιών και όχι για σκότωμα κουνουπιών με την παντόφλα. Δεν φαντάζεσαι πόσο έξω από μένα ήταν αυτό και πόσο άβολα ένιωθα επί σκηνής. Ευτυχώς ή δυστυχώς, ως τώρα παίζω ρόλους που έχουν στοιχεία από τον χαρακτήρα μου και τους απολαμβάνω. Αλλά όποτε κληθώ να πάω ένα βήμα παραπέρα τα βρίσκω δύσκολα. Αυτή είναι η πρόκληση του ηθοποιού βέβαια, αλλά ολίγον με ενδιαφέρει, εγώ θέλω απλά να σπάω πλάκα."

-Επέλεξε ένα χρονικό διάστημα στο οποίο δεν θα ήθελες να πας πίσω στο χρόνο και γιατί; 

"Το χρονικό διάστημα λίγο πριν πεθάνει ο πατέρας μου, στο οποίο γνωρίζαμε ότι η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη αλλά δεν ξέραμε για πότε θα μας πει «τετέλεσται», ήταν τα μάλα βασανιστικό. Φτάσαμε στο σημείο να παρακαλούμε να πεθάνει για να ησυχάσει κι αυτός κι εμείς. Επίσης, το διάστημα που ακολούθησε με τις νέες ισορροπίες στο σπίτι και τις ανακατατάξεις στους ρόλους και τις ευθύνες είναι κάτι στο οποίο ακόμα παλεύω να προσαρμοστώ και όχι, δεν θα ήθελα να το ξαναζήσω. Αν θέλεις και μια πιο soft απάντηση, τότε θα σου πω ότι από τα δύο χρόνια της στρατιωτικής μου θητείας μόνο την περίοδο του ΚΕΝ και την εκπαίδευση στην Ελλάδα θυμούμαι. Όλα τα άλλα τα διέγραψα."

-Γιατί τη λένε Μπρέντα; 

"Με την κοπέλα μου γνωριστήκαμε κατά τη διάρκεια του έργου «Λεφτά με τη Σέσουλα» που ανεβάσαμε το 2010 με τους Δικηγόρους, και στο οποίο εγώ έπαιζα τον ρόλο του Νόρμαν, που ήταν αρραβωνιασμένος με τη Μπρέντα. Η κοπέλα αυτή έπαιζε τον ρόλο της Μπρέντας και παρόλο που σήμερα της έχω δώσει ακόμα πιο ηχηρά ονόματα ή υποκοριστικά, όταν έπρεπε να την παρουσιάσω στο μπλογκ, μόνο το Μπρέντα έβρισκα αντιπροσωπευτικό. Σήμερα θα σου έλεγα ότι το Μπρέντα βγαίνει από το Μερέντα κρίνοντας από το πόσο γλυκιά μπορεί να γίνει όταν θέλει."

-Εις άπταιστην κυπριακήν γράψε μου τον αγαπημένο σου μονόλογο! Νάκκον μαλακία αλλά θέλω να σε δω να γράφεις κυπριακά. 

Για να με δεις να γράφω σε μια γλώσσα πρέπει πρώτα απ’ όλα να τη διδαχτώ. Όπως δεν θα με δεις να γράφω ρώσικα ή κινέζικα εφόσον δεν τα έχω διδαχθεί, έτσι δεν θα με δεις να γράφω και στα κυπριακά. Αν εννοείς να γράφω όπως μιλώ, επίσης δεν θα γίνει ποτέ, καθότι πιστεύω ότι κάθε γλώσσα ή και διάλεκτος έχουν κανόνες συντακτικού και αυτοί σπανίως εφαρμόζονται στην καθομιλουμένη. Εφόσον τους κανόνες που διέπουν την κυπριακή δεν τους γνωρίζω και δεν μπορώ να τους ακολουθήσω, δεν μπορώ να τους χρησιμοποιώ και να εκτίθεμαι. Η επικοινωνία στα μπλογκς είναι γραπτή και ως τέτοια δημιουργεί και τις ανάλογες ευθύνες. Έχω ευθύνη τόσο ως προς τη γλώσσα, την οποία δεν πρέπει να κακοποιώ, αλλά και ως προς τους ομόγλωσσούς μου, οι οποίοι ενδεχομένως να θέλουν να βγάζουν νόημα από αυτά που γράφω. 

Αλλά, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι θα σου γράψω στην κυπριακή διάλεκτο χάριν αστεϊσμού ή για καλύτερη απόδοση ενός νοήματος, και πάλι θα πρέπει να τηρούνται κάποιοι κανόνες, που κατά τη γνώμη μου εντάσσονται στους κανόνες κοινής λογικής. Αν θέλεις να γράψεις «τζιαι» το οποίο σημαίνει «και» δεν είναι δυνατόν να μου το γράφεις με έψιλον, «τζιε» όπως το βλέπω κατά καιρούς γραμμένο. Δεν βγάζει νόημα έτσι. Όπως επίσης, αν θέλεις να γράψεις «πουποτζιεί» το οποίο σημαίνει «από εκεί», δεν νοείται να μου το γράφεις με ιώτα, «πουποτζί», εφόσον δεν συνάδει με την νεοελληνική ορθογραφία. Το να χρησιμοποιείς τη διάλεκτο δεν είναι απλή υπόθεση, μα αποτελεί το τέλειο άλλοθι για τους απανταχού ανορθόγραφους συμπολίτες μας που δεν ξέρουν να ξεστραβωθούν να εφαρμόσουν απλούς κανόνες της Α’ Δημοτικού και επιστρατεύουν τα κυπριακά για να καλύψουν τα κενά τους, δήθεν γιατί είναι περήφανοι για την καταγωγή τους. Μαλακίες. 



-Επέλεξε ένα όπλο το οποίο θα ήθελες να είχες εάν είχες τη δυνατότητα, εξήγα μου. 

Σημασία δεν έχει το όπλο, αλλά η «άδεια να σκοτώνω». Αυτό με ενδιαφέρει να είχα: Άδεια να σκοτώνω. Από εκεί και πέρα το όπλο δεν παίζει κανένα ρόλο. Αν όμως εννοείς να είχα κάποια υπερφυσική ικανότητα, τότε θα σου πω ότι θα ήθελα να μπορούσα να πετώ. Τη στολή, άλλωστε, τη διαθέτω, έμεινε μόνο να αποκτήσω τη δύναμη.

-Δημιούργησε ένα υπουργικό συμβούλιο από τους μπλόγκερς το οποίο θα μπορεί να αντεπεξέλθει στον δύσκολο καιρό της κρίσης.

"Όσο επιτυχημένο και να το κάνω δεν έχουμε σωτηρία, αλλά ας πάει και το παλιάμπελο, δεν νοιάζομαι σταλιά: 
Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Μπρέντα Ντίξον 
Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Αντίχριστος 
Υπουργός Παιδείας: Μάνα 
Υπουργός Άμυνας: Beatrix Kiddo
Υπουργός Γεωργίας: Πρασινάδα 
Υπουργός Οικονομικών: Invictus –ξέρει να χειρίζεται την excel εικάζω 
Υπουργός Τουρισμού: Gourounella
Υπουργός Εξωτερικών: PostBabylon 
Υπουργός Εσωτερικών: Αχάπαρη 
Υπουργός Εμπορίου: Rania

Όχι Αγαπητέ, δεν είμαι ο Πεκάτσας ούτε ο Ντρήμερ!

Θα με βρείτε στο Υπουργείο Άμυνας από Δευτέρας. 



19/9/13

Άτομα τα οποιά ο κόσμος θα ήταν καλύτερος διά της απουσίας τους

15. Άτομα τα οποία παν σε συναυλία, θέατρο, μάππα ή γουοτέβερ έτσι φάση και βουρούν να φύουν λλίο πριν το τέλος.
Καλά ρε που βιάζεσαι να πάεις ασπούμε? Καρτερά σε η Νάσα για εκτοξευση? Τι εννά γίνει αν καρτεράς 15 λεπτά να φκεις που το πάρκινγκ?

17/9/13

Πορδή: Η σημασία της διαμέσω των αιώνων

Σύμφωνα με τον Μπαμπινιώτη "Πορδή"  είναι : "η εκούσια ή ακούσια αποβολή αερίων του εντέρου από τον πρωκτό, που μπορεί και να δημιουργεί ήχο"(συνώνυμο: κλανιά). Επιστημονικά μιλώντας η πορδή αποτελείται από Αέριο Άζωτο  (Ν2) Οξυγόνο (Ο2), Διοξείδιο του Άνθρακα (CO2), Υδρογόνο (Η2) και Μεθάνιο (CH4). Σε μικρότερες ποσότητες βρίσκουμε ουσίες όπως η Μεθυλ-Ινδόλη και η Σκατόλη οι οποίες είναι ουσιώδους σημασίας για την διαμόρφωση του σώματος της οσμής της πορδής.

Εχτός από τον πιο πάνω επιστημονικό ορισμό η πορδή χρησιμοποιήτουν από την προιστορική εποχή ως ένδειξη ότι υπάρχει μια κάποια οικειότητα μεταξύ δύο ή και περισσοτέρων ατόμων. Συγκεκριμένα σύμφωνα με ευρύματα της αρχειολογικής σκαπάνης φαίνεται σαφώς ότι το κλάσιμο μεταξύ των μελών μιας ομάδας ήταν ουσιώδες, ώστε να κάνουν μπόντιγκ.

Σχέδιο στην σπηλιά Aart van de Faart στην Ολλανδία, είναι η πρώτη απεικόνηση του τελετουργικού του ξεπορτιάσματος μιας ομάδας τροφοσυλλέχτων. 

Οι αρχαιολόγοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πριν ένα νέο μέλος ενταχθεί στην ομάδα για την τροφοσυλλογή τα υπόλοιπα μέλη του κλάνναν επαναλειμμένα μες τα μούτρα ώστε να καταγραφούν οι μυρωδιές στους πρωτεϊνικούς υποδοχείς στην μύτη τους. Στην συνέχεια χρησιμοποιούσαν το πορτομόρς σύστημα. Το πορτομόρς θεωρείται ο προιστορικός πρόγονος και στοιχείο έμπνευσης του γνωστού σε όλους σήμερα συστήματος. Σύμφωνα με τα στοιχεία, όταν ένας τροφοσυλλέχτης έβρισκε μια περιοχή πλούσια σε τροφή απελευθερώνε ένα πορτοσήμα ώστε να ενημερώσει τους άλλους και να μαζευτούν εκεί κοντά. Οι τροφοσυλλέχτες σαφώς προτιμούσαν μια διατροφή πλούσια σε λάχανο/κραμπί (Brassica oleracea fartalis), μπρόκολο (Brassica oleracea botrytis portosa) και κουνουπιδι (Brassica oleracea botrytis zovolos). Αυτό αποδείχθηκε αφού υπολείμματα τροφών που βρέθηκαν ανάμεσα σε δόντια προιστορικής σιαγόνας έγιναν ανάλυση σε διαπιστευμένο εργαστήριο. Τα αποτελέσματα έδειξαν οτι ήταν υπολείμματα προιστορικό κραμπιού, μπρόκολου και κουνουπιδιού. 

Με βελάκι τα υπολείμματα που τέθηκαν σε ανάλυση. Πασιφανές και το χρώμα του κραμπιού.

Σε μεταγενέστερες εποχές βρίσκουμε  στοιχεία για την αξία της πορδής στα κείμενα των αρχαίων Ελλήνων φιλόσοφων. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία οι πορτοθυσίες ήταν κοινές στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Όσο πιο έντονη η οσμή τόσο περισσότερο ικανοποιήτω ο Θεός στον οποίο απευθυνετουν. Επίσης με καινούρια στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας ΣΗΜΕΡΑ πρώτη φορά (αποκλειστικότητα του μπλογκ) η Πυθία εχτός από τους συνηθισμένους χρησμούς έδινε και τους πορτοχρησμούς, όπου έκλανε σε κλειστό δωμάτιο μέχρι να μαστουρώσει και να δώσει ένα πιο ακριβή από τους σύνηθεις χρησμό. 

Εδώ η μοναδική απεικόνιση του πορτοχρησμού που ανευρέθει στις τελευταίες ανασκαφές που έγιναν στους Δελφούς

Κάποια γνωστά αρχαία γνωμικά που δείχνουν την σημασία της κλανιάς στον αρχαίο ελληνικό κόσμο παρατέθονται εν συνεχεία: 

Ζώον δίπουν άπτερον πορτίζοντον Πλάτων, 427-347 π.Χ., Φιλόσοφος:(σε έλευθερη μετάφραση) (ο άνθρωπος είναι) ζώον, που στέκετε στα δύο του πόδια, χωρίς φτερά, που κλάνει. 

Τι εστιν ό μίαν έχον φωνήν τετράπουν και δίπουν και τρίπουν γίνεται ολημερής κλανόντος; Το αίνιγμα της Σφίγγας το οποίο έλυσε φυσικά ο Οιδίποδας: (σε έλευθερη μετάφραση) Τι είναι αυτό που έχει μία φωνή αρχικά τετράποδο, μετά δίποδο και μετά τρίποδο αλλά κλάννει όλη μέρα?

Φύσει γαρ άνθρωπος, ό βούλεται, τούτο και οίεται και κλάννεται. Ιούλιος Καίσαρ, 101-14 π.Χ., Ρωμαίος στρατηγός & ύπατος: (σε έλευθερη μετάφραση) από τη φύση του ο άνθρωπος, αυτό που θέλει, αυτό νομίζει και αυτό κλάννει

Σκιάς όναρ άνθρωπος και πορτιδίου οσμή. Πίνδαρος, 522-438 π.Χ., Αρχαίος λυρικός ποιητής: (σε έλευθερη μετάφραση) ο άνθρωπος είναι τ’ όνειρο μιας σκιάς και η μυρωδιά μιας πορδής.


Εχτός από την κοινωνιολογική σημασία της πορδής σημαντική παραμένει σαν αλληλεπίδραση μεταξύ συζύγων και ζευγαριών. Ενδείξεις υπάρχουν διαμέσω των αιώνων ότι η πορδή σηματοδοτούσε την έναρξη της συμβιώσης μεταξύ του ζευγαριού. 

Ευρύματα από την αρχαιολογική σκαπάνη: 


 Μετά την εξάπλωση του Χριστιανισμού ως γνωστόν πολλά έθιμα, ήθη και παραδόσεις του αρχαίου κόσμου καταργήθηκαν και έγιναν παράνομα. Αυτή την τύχη είχε και η πορδή η οποία απορρίφθηκε ως αμαρτία. Αλλά μέχρι σήμερα οι επιστήμονες τονίζουν την σημασία και το επιστημονικό υπόβαθρο του να σου κλάσει ο σύντροφος σου.

Το γιατί συμβαίνει αυτό ήρθε να εξηγήσει η επιστήμη. Προφανώς όταν οι οσμές του εσωτερικού του ενός (βλέπε έντερο) φτάσουν και περάσουν στο εσωτερικού του άλλου (βλ. μύτη) σηματοδοτούν την καταγραφή στον εγκέφαλο της οικιότητας και της συντροφοποίησης με το άτομο αυτό και την αύξηση της επιθυμίας τεκνοποίησης. Αυτό ποσοτικοποιήθηκε με την έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Πορτομπέλλο. Σε δείγμα από 30 ζευγάρια μετρήθηκαν οι ορμόνες που συνδέουν ένα ζευγάρι:
- ντοπαμίνη: εκκρίνεται από το μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου, το κέντρο της ευχαρίστησης, του εθισμού και της ανταμοιβής. Είναι η αιτία τουπάθους, της μανίας και του ερωτικού παραληρήματος
- ωκιτοκίνη: η «ορμόνη της αγκαλιάς» ή της «μονογαμίας», όπως αναφέρεται, που είναι υπεύθυνη για τη συντροφική, βαθιά αγάπη.
- τεστοστερόνη και οιστρογόνα: ορμόνες της ωμής σεξουαλικότητας.
- σεροτονίνη: η «ορμόνη της ηρεμίας», που βοηθάει στην εξομάλυνση των διαφορών κι ως εκ τούτου τη διάρκεια της σχέσης.
Εν συνεχεία οι συντροφοι απομονώθηκαν σε δωμάτιο και έκλανναν και τους έπινναν για 1 ώρα. Τα επίπεδα των ορμονών τους μετρήθηκαν ξανά μετά από 24 ώρες. Τα αποτέλέσματα συνοψίζονται στο πιο κάτω γράφημα:

 
 Είναι πασιφανής η αύξηση ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των ορμονών που ενώνουν τους δύο συντρόφους.

 Γι' αυτό αν τύχει να σας κλάσει ο σύντροφος σας αναπνεύστε δυνατά για να τον φέρετε πιο κοντά σας.

Φίλοι μου κλάστε ελέυθερα στο άλλο σας μισό ως ένδειξη αγάπης και εκτίμησης. Για να του εκφράσετε το πόσο θέλετε τον άνθρωπο αυτόν στη ζωή σας! Επιστημονικά αποδεδειγμένο

 


9/9/13

Το σαββατοκυριάκο του Fitz

Οδηγούσε και εμιλούσε, όλο και πιο καλά τα κυπριακά του, άρκεψε να νιώθει άνετα και απολάμβανα το, που εν εφάκκαν λλίο η γλώσσα του πκιον. Επεράσαμε το σαββατοκυρίακο μαζί και εν κείνα τα πρώτα στάδια που εν ούλλα άβολα, εν ούλλα περίεργα, εν ήξερα που να βάλω τα σhέρκα μου, ξυπνώ και έχει έναν άγνωστο δίπλα μου σε ένα άγνωστο κρεβάτι να μου τjιείζει και ξιππάζουμε όσπου να καταλάβω που είμαι. Και παθαίνω τυμπανισμό επειδή προφανώς πρέπει να αποδείξω ότι εν σhιέζω. Αγχώνουμε για ούλλες μου τες φυσιολογικές ανάγκες, τα μαλλιά μου ξαφνικά παθαίνουν shock και γίνουνται μισά σγουρά-εκ φύσεως ίσhια-μισά τύπου μαλλί αιγοπροβάτου. Θωρεί με έτσι "όμορφη" αγουροξυπνημένη με τα μάτια τα γαριλλωτά και τα πρησμένα, με την φωνή την πρωινή που να με ακούσει κανένας χωρίς να με θωρεί νομίζει ότι εν φωνή τραβεστί. Καρτερά με να ξυπνήσω που τον λήθαργο-υπνο και διασκεδάζει το βγάζοντας φωτογραφίες την ώρα που απλώνω σαν το λέσhι χέρια πόδια ανοιχτά. Καρτερά αλλό καμιά ώρα να φέρω τα μίλια μου που είμαι όπως το ζόμπι και μετά περνούμε ωραία, άνετα, αφήνουμε τα κινητά στο αυτοκίνητο και εν ξέρουμε ήντα ώρα ένει! Μιλά, μιλώ, μιλά, μιλώ και πάει η κουβέντα που το ένα θέμα στο άλλο και βρέθουμε να ξαπλώνω στο στήθος του πας την ξαπλώστρα και να με αγκαλιάζει και να μου μιλά για κείνον και να εν αργά το απόγευμα. Φορώ μετά τα τακούνια μου να φκούμε έξω και θωρώ τον που θέλει να με φάει με τα μμάθκια του και μιλούμε μιλούμε. Και πίννουμε καμπόσο κρασί και παραπατώ. Κολλά με πας το αυτοκίνητο και φιλά με φιλά με φιλά με ατέλιωτα. 

Μετά που τούτα ούλλα, οδηγουσε να επιστρέψουμε Λευκωσία, και εμιλούσε, όλο και πιο καλά τα κυπριακά του, άρκεψε να νιώθει άνετα και απολάμβανα το, που εν εφάκκαν λλίο η γλώσσα του πκιον. Και χτυπά το γαμημένο το τηλέφωνο και εν ο μαλάκας ο boss-εν θέλω να δουλέφκω εν θέλω να δουλέφκω και να μου πει τι να καμω, και να μασhιεται Κυριακή νύχτα και να μου χαλά το πρόγραμμα μου πάλε παλε πάλε και εν θέλω ρε κουμπάρε εν αξίζει τούτη η δουλειά έστω κι αν μου αρέσκει εν αξίζει να δουλέφκω για τα λεφτά που πιάννω και παθαίνω το αμόκ μου και σπάζουν τα νεύρα μου επιεδή εν μαλάκας ρε κουμπάρε, εν γίνεται να με έσhιεις τjιαμέ και να κάμνω τούτην την δουλειά και να φέρνω λεφτά μέσα επειδή είμαι εγώ, επειδή έρκουνται επειδή φέρνω τα εγώ, επειδή κλείω συμφωνίες και projects και εν για μένα που έρκουνται ονομαστικά, και να το διακινδυνέυω τούντο σκατο όνομα μου για τον ψωρομισθό που μου διάς και να έχεις και το θράσος να με πιάσεις κυριακή νύχτα να μου ακυρώσεις το ραντεβού της δευτέρας το πρωί και να πρέπει να φκω μαλάκας εγώ στον πελατη πάλε πάλε πάλε.Και εν θέλω να πηέννω σε τούντην δουλειά, εν θέλω να θωρώ τα μούτρα μου, προσβάλλουμε να πιάννω τούτα τα λεφτά για την δουλειά που κάμνω, και για την ποιότητα της δουλειάς μου, και θέλω να φύω, θέλω να εύρω αλλού αλλά που την άλλη που στ ανάθεμα να εύρω, στέλλω βιογραφικά έφαα τους τόπους, εν με αφήνει να φύω.

Πιάννει μου το χέρι μου και λαλεί "πρώτον εννά τα καταφέρεις, ξέρω το, βλέπω το ότι εννά φτάσεις ψηλά, και δεύτερον έχεις με και εμένα τωρά"
Και εν είχε σημασία, με το μπράτσο, με το πονηρό το ύφος του, με το αν επέρασε το τεστ του μεγέθους, με το στήθος τους το στιβαρό, ούτε το χαμόγελο του το μισό. 
Είδα τον άνθρωπο, με ούλλα τα χρώματα γυρώ του, πιο όμορφο 
 
Γαμώτοκέρατομου, εγεμώσαν και τα μμάθκια μου και εχώνουμουν, εχτός του ότι προφανώς δεν σhιέζω, δεν κλαίω επίσης.

3/9/13

Stop and Stare gamoto

Tο official depression song για κάποιες περιόδους
"Stop and Stare"
Άτε πάλε Ive become what I cant be




Με βραζιλιάνα μπορώ να γίνω με τίποτε, ακόμα και χρώμα στα μαλλιά άλλαξα αλλά εν μπορώ να αγνοήσω τούντα σκατά πλέον.
So I stop and stare while the quality of my life drops! 

Λα λα λα λα λα!

PS: Αφιερωμένο στον boss: 
"Θα φύγω και θα με ζητάς και θα παραπονιέσαι, 
για το κακό που μου'κανες θα κλαις και θα χτυπιέσαι"

2/9/13

Άτομα τα οποιά ο κόσμος θα ήταν καλύτερος διά της απουσίας τους

14. Άτομα που κάμνουν share στο facebook, είτε status είτε pic με θέμα:
α. χαμογελάτε κάνει τους άλλους να ανυσηχούν
β. αυτοί που με κατηγορούν να παν να γαμηθούν
γ. αυτοί που ασχολούνται μαζί μου τους έχω γραμμένους
δ. δεν με νοιάζει αν με κουτσομπολεύετε, εγώ κάνω ότι θέλω

Ηρεμησε λλίο μάνα μου δεν είσαι και η Britney Spears και ασχολείται ο κόσμος μαζί σου. Απλά νιώθεις άσχημα με τες μαλακίες που κάμνεις και έχεις ενοχές ή απλά εν ασχοληθήκαν οι γονιοί σου αρκετά, σο σκάσε επειδή σιγά μεν έχουμεν την έννοια σου