6/12/13

Time Out #21 @Carrefour



Ήμουν πολλά βιαστική. Άρκησα να σχολάσω, είπα του Fitz ότι θα μαγειρέψω, έπρεπε να πάω να πιάσω κάτι πράματα που μου ελείπαν-πχ μου έλειπε το κοτόπουλο για να καμω κοτόπουλο λεμονάτο, να πάω σπίτι, να πάρω το σκυλί βόλτα, να ξεκινήσω μαγείρεμα και να είναι το φαί ψιλοετοιμο όταν θα σχολάσει το αγόρι μου να φάμε. Προφανώς που την μια είμαι πολλά αποδοτική όταν έχω στενά χρονικά περιθώρια. Που την άλλη αγχώνουμε  και κάμνω νεύρα.
Οδηγώ κατά τες  6 να πάω σπίτι, ανάφκω το τραφικέητορ μου να μπω στο ππάρκινγκ του κκαρφουρ-ναι ανάφκω τραφικεητορ τωρά τελευταία, ευγενική χορηγία του Fitz στους άλλους οδηγούς. Προσπαθώ να εύρω ένα τόπο να παρκάρω αφού οι παραπάνω παρκάρουν όπως και να είναι. Μπαίνω στο σούπερμαρκετ, αρπάσσω ένα καλάθι.
Ευγενική συμβουλή στο Management Team του Κκαρφουρ: βάρτε καλάθκια του χεριού ΜΙΚΡΑ. Εν μπορώ να τραβολοώ τjιείντες καλαθούρες και να ακούουνται τρρρρρρρ τρρρρρρρ τρρρρρρ τρρρρρρ για 3-4 πράματα.

Πιάννω την καλαθούρα, τραβολοώ την μες το σούπερμαρκετ-τρρρρρρρρρρρ τρρρρρρρρρρρρρρ τρρρρρρρρρρρρρρρ-για να πιάσω κοτόπουλο, μαϊτανό, φορμόζες, 1 πόμελο και μια σαλάτα.
Βουρητή βουρητή  αρπάσσω τα-τρρρρρρρρρρρρρρρ-τρρρρρρρρρρρρρρ-τρρρρρρρρρρ, στέκουμε ζυγίζω τα και πάω γρήγορα γρήγορα στο ταμείο. Το EXPRESS το ταμείο-10 πράματα και κάτω.  Ενιξέρω για σας ρε κοπέλια αλλά εμένα άμα μου λαλούν EXPRESS ταμείο, σκέφτουμε πελάτες με το πολύ 10 πράματα να πλερώνουν γρήγορα γρήγορα και να φέφκουμε. E, λογαριάσατε λάθος!
Πάω στέκουμε στη σειρά, είχε 4 μπροστά μου. Ένας με καμπόσα ποτά (<10), μια κοτjιάκαρη με 300 πράματα, ένας άλλος με τα βασικά (γάλα, ψωμί etc) και μια νεαρούλα που εγόρασε κάτι για τον σκύλο της, γιαούρτια της δίαιτας και κάτι καλλωπιστικά. Τέσπα, εν ευελπιστούσα να τελειώσω πολύ σύντομα αλλά τα ευλοημένα εν εξπρές ιμμίσh, κάπως πιο γρήγορα μπορεί να πηγαίναμε. Πάει ο πρώτος, χτυπά τα πράματα του η κοπέλα, η οποία εν κανεί που ακούει χριστουγεννιάτικα ούλλη μέρα φορεί μου και σκούφο του άγιου βασίλη. Εχτυπούσε του η κοπέλλα και ο κύριος δεν ετάρασσε να βάλει τα σκατά του μες την τσέντα. Όι πως είμαστεν στον Εξπρες γαμώ την γενιά του. Να τα κτυπήσει η κοπέλλα, να του βάλει του πίμπου τα πράματα μες τες τσέντες, ΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ήνταλως να τα τυλίξει τα μπουκάλια τα γυάλλενα να μεν σπάσουν. Ε βάρτα μόνος σου ρε χώρκατε που μου θέλεις και δούλους να σου βάλλουν τα πουσhλίκκια σου μες τες τσέντες σύμφωνα με τες οδηγίες σου. Άμαν και ετελιώσε με τες τσέντες να την πλερώσει και να καρτερούμε να πκιάει τες τσέντες του να φύει.
Ήταν η σειρά της κοτjιάκαρηηηηηης. Καρτερούσα να της κάμει παρατήρηση η κοπέλα, να της πει να πάει αλλού ότι εν τo εξπρές και ότι μόνο δέκα πράματα δικαιούσαι όι 310. Τίποτε ρε! Ούτε καν νύξη, εχτύπησεν της το καλάθι της το γεμάτο ούτε γάτα ούτε ζημιά, ήταν να πιάσω την ταπέλα που λέει “10 items or less” να της την φορήσω πας την κκελέ, όσο την ελυπήθηκα πριν με τον χώρκατο τόσο με ενευρίασε που εν είπε τπτ της σκατοκοτjιάκαρης.
Ευγενική συμβουλή στο Management Team του Κκαρφουρ: βάλτε ειδοποίηση: 10 τεμάχια ή λιγότερα, ή μάθετε τους αγγλικά ή κάμετε τους εκπαίδευση, ή κάτι, κάτι εν ξέρω κάτι να δουλέυκει το εξπρές σας το ευλοημένο.
Μετά την σκατοκοτjιάκαρη ήταν η σειρά του άλλου με τα βασικά. Μάλιστα, λαλώ, τούτος φατσάρει οκ εννα τελειώσει νάκκον γρήγορα. Ε ο φίλος μου, έπιασε ούλλα τα μισά που τες προσφορές, άφηκε ούλλα τα +1 που τα 1+1 πίσω. Και είπε του το η κοπέλα…και επήε να του τα φέρει… Ασπούμε έφυε άφηκε μας, τjιαμέ, για να κάμει το τουρ του κκαρφούρ να του συνάξει τα +1. Πχ εγώ αν ήμουν manager τούτης της κορούδας θα την στραγγάλιζα. Πχ. εγώ αν ήμουν manager στον κκαρφούρ θα έφκαλα μιαν οδηγία που να λέει: «Ο 13.2-Εξυπηρέτηση πελατών στο ταμείο εξπρές: Δεν αφήνουμε τους πελάτες να περιμένουν, όταν κάποιος δεν έχει τα απαραίτητα για να ολοκληρωθεί η χρέωση του τότε τον πασάρουμε σε συνάδελφο και συνεχίζουμε με τους υπόλοιπους». Εντωμεταξύ εγώ κάθε λεπτό που περνούσε εφόρτωνα, εσφίγγαν οι μυες μου, τα νεύρα μου εκάμναν ποουκ το ένα το άλλο και εκνευρίζουνταν παραπάνω. Επαίζαν και τα χριστουγεννιάτικα, εφορούσα και το δερμάτινο το σακκάκι και επύρωνα και η κορούδα με το καπέλο του άη βασίλη έκανε το γύρο του θριάμβου να εύρει τα +1 του πίμπου. Ασπούμε άμα πιάννεις συσκευασίες που γράφουν πάνω +1 εν πρέπει να πιάσεις και το +1 τους? Εχτός κι αν είσαι καθυστερημένος που εμεγάλωσες εχτός τους κόσμου τούτου και στα 30-35 εν καταλάβεις ότι το 1+1 σημαίνει πιάνεις ένα και αλλόνα? Δηλαδή ο παρέας φαντάζομαι εμεγάλωσε στην ζούγκλα με τον Ταρζάν? Η με τους Άμις? Ή υιοθετήθηκε που τίποτε περίεργους και είχαν τον σε ένα κλουβί στο υπόγειο ως τα 30? Ενηγουέηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη...
Έρκετε η ταμίας πίσω, χτυπά του τα, βάλλει τα μες τες τσέντες φέυκει, εγώ κάμνω τους hateful eye contact. Και έρκετε η σειρά της κοπελλούδας. Χτυπά της τα πράματα, όλα βαίνουν καλώς, βάλλει και μόνη της τα πράματα μες την τσέντα, έχει λλία, εν έχει τίποτε 1+1, αναπτερώνεται το ηθικό μου, βάλλω τα πράματα μου και γω πας το ταμίο, θωρώ την και τα μάτια μου λένε «σαγαπώ», νιώθει λλίο awkward αλλά αγνοεί με, 3 πράματα μένουν, 2 πράματα, 1 πράμα, χτυπά το, τελειώνει, ο σφυγμός μου αναβαίνει, «ήγγικεν η ώρα» σκέφτουμαι, λαλεί της το ποσό, αννοίει το τσεντί της η κορούδα το οποίο είχε ΗΔΗ έξω από την τσάντα της «σαγαπώ θέλεις να γίνουμε φίλες?» θέλω να φωνάξω…
Και τότε…ΦΚΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ. Και μαυρίζουν ούλλα…τι εννοείς για 15 ευρώ φκάλλεις κάρτααααααααααααααααα? Μαυρίζουν όλα, τραβώ το σπαθί εν ξέρω τι κάμνω. Όταν ξεθολώνει το μυαλό μου βλέπω μπροστά μου κόκκινα, επετσόκοψα τον κόσμο πάλε. Προφανώς έμπηξα και το σκουφί το χριστουγεννιάτικο μες το στόμα του manager. Χτυπά το τηλέφωνο:
-«Αγάπη μου πάμε έξω να φάμε πόψε» λαλεί μου
…………%$&&Ε%ΙΤΦ<ΓΕΡ^%#$+@#ΤΙ$ΤΡΛ_%$^(#

26 σχόλια:

  1. Έφαε την τζείνη που εν έφταιε... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάνα μου τι νεύρα κάμνω και γω σε έτσι σκηνικά!!! Εν ισιώνουμεν μάνα μου, εν ισιώνουμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1. Τι εν ο πίμπος;
    2. Εν εκατάλαβα, γιατί να μεν φκάλω κάρτα για 15 ευρά; τζιαι για 5 εννα φκάλω, άμα θέλω. Υπάρχει κάποιος κανονισμός ή κάτι;
    3. Τι εν ο πίμπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα ο πίμπος άρεσεν μου, επήαιννεν του άψογα!!!

      κάρτα φκάλλω τζι εγώ για τα πάντα... για ψωμί τζιαι γάλα ασπούμε. Γενικώς είμαι συνέχεια αππαράωτη.

      Στο μετρό έτυχε μου να θκιώξουν κάποιον που το εξπρέςς επειδή ήταν 10< - just sayin

      Διαγραφή
    2. πίμπος εν όπως τον πόμπο αλλά με το χωριατέξ μέσα φερειπίν να πούμεν

      εν και κόφτει με η κάρτα, αλλά κείνην την ώρα ήταν σπάσμα

      Διαγραφή
  4. 1) Look at you being a good housewife! (I'm kidding, put the sword away please!)
    2) Παίζει να είσαι ο μόνος ανθρωπος που άκουσα που λέει την λέξη traFFicator σωστά τζαι εν λέει τραβικατορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σόρυ εσύ, εγώ εν το ξανάκουσα τούτο που λες. :/

      Διαγραφή
    2. Ti ennoite!? Pws sas elalusan tous deiktes tou autokinitou p isastan mitsioi j en exerete agglika?

      Διαγραφή
    3. μάνι μλανι εππέσετε πας το κοπελλούι να τον φάτε! έτσι τα ελάλεν ολάν! και γω ελάλουν σάλε το ξεπούλημα

      Διαγραφή
    4. έντζαι κατάλαβα. ενόμιζα έλεε ότι έτσι το λέει ούλλος ο κόσμος τζαι είπα ότι εγώ εν το έχω ξανακούσει. σάλε. :p

      Διαγραφή
    5. συμφ με μουν, το κοπελλούιν είπεν ότι ούλλοι έτσι το λαλούν! στο χωρκό μου λαλούν το τζιαι άλικέιτορ άμα λάχει

      τζι εγώ μια φορά που είδα το have εκτός περιεχομένου εθκιάβασα το χάβε

      τζιαι μιαν άλλη φορά χέηβ

      σάλε ολέ

      Διαγραφή
  5. Μια φορά επήα carrefour, είχα ακριβώς την ίδια εμπειρία με εσένα, τζιαι με το εξπρες που είχαν 100 πράματα αντί 10, με την ταμία που έφευκε για να φέρει πράματα, με τους αχάπαρους που εν εταράσσαν να βάλλουν τα πράματα τους μες τες σακούλες...εν εξαναπάτησα!! Φαίνεται εν συχνά φαινόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννα το κόψω και γω μάλλον και κανεί άτε

      Διαγραφή
  6. Εγω μες τούτην την σειρά του express έστειλα μια κινέζα πίσω που την ουρά γιατί έκαμεν μας skip ούλλους και έκαμνε τα δικά της και εν εμίλαν κανένας ούτε καν η πωλήτρια!!έτσι έστειλα την πίσω έστω για ένα πράμα που είχε γιατί εν είμαι μαλάκας εγώ να περιμένω και η άλλη να παίζει τ αππαρι της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που το μαλλι να την έπιανες

      Διαγραφή
    2. κινέζα χαχα, εν αποθρασυμμένες κεινες

      να σε δω αμαδρυάς να την αρπάσσεις που το μαλλλι και τι στο κόσμο

      Διαγραφή
    3. men me thoreis kali kali epiasa mia fora p imoun 6 vevea mian p ta mallia k eshisa tis tin kkelen tis.p moun 6 ipa to?? enna epaneltho alopos!

      Διαγραφή
  7. Ωχ!!! Εβίωσα το αρκετές φορές τούτο στο Carrefour! Να σου λέει express ταμείο και να είναι πιο αργό τελικά που τα υπόλοιπα! Πολλά απλά: άλλαξα υπεραγορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Πίμπος εν το αρσενικόν της Bimbo? αχαχαχαχα

    @Cptn. Jack M. Sparrow
    Τραβικάτορ; Εσύγχισες το με το τραφφικέϊshιον αλόπως :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεψα τζαι σαντανονουμε με τα κυπραιοαγγλικα! Πάω στο Google να το ελεξω τζαι ερχομαι!

      Διαγραφή
  9. Ψουμνίσματα, κοτόπουλα λεμονάτα, συγκατοίκηση σάννα τζιε βουρούμε λλίο?
    Ένιγουει μακάρι να περνάτε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και γω πληρωνω παντου με καρτα,και σε περιπτερο και σε φουρνο,αν με εβρεις καπου πλης με με σφαξεις,βαλω τα πραματα μονη μου στες τσεντες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. που τα αληθκια εφαν την η κορου που εν εφταιε σε κατι :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή