6/11/13

Time Out #19 Sex and the City-The Malakas! ή Θεοδωρίδου-Γαρμπή 1-0



Βγήκαμε με τις sex and the city φίλες για ποτό, τις λατρεύω αυτές τις γυναίκες. Μπορεί να μην είμαστε και τόοοοοοοσο κολλητές, μπορεί να ξέρω ότι σε μια φάση οι περισσότερες από αυτές θα χαθούν, όπως γίνεται συνήθως με τις παρέες που ολοκληρώνουν τον κύκλο τους, κάποια μπορεί να μείνει, μπορεί και καμιά. Κάθε Πέγκυ την γνώρισα από μια παρέα που εκρύανε. 

Έτσι κι αυτές, τώρα είναι στα ζεστά, και πρώτη φορά είμαι σε αποκλειστικά γυναικοπαρέα, που θα βγει να πει τα γκομενικά, τα επαγγελματικά, να βρίσει για λλίγο τους άντρες-εχτός το Fitz μου τ αγόρι μου τι να πω κακό?-να χουμιστώ λλίο που ήβρα έτσι γκόμενο, να μου λαλούν είσαι τυχερή, να ξερω λλίο ζηλέφκει η μια, αλλά συμπαθεί με πολλά για να το αφήκει να την επηρεάσει, και να ασχολούμαστε με την ψυχολογική μας κατάσταση, την περίοδο, τα νεύρα, τα κλάματα, τους γκόμενους, τα υπαρξιακά, τα ψώνια, τα θέατρα, την μουσικη, τον χορό, τους γάμους, τα υπαρξιακά, τα 30, τα υπαρξιακά, τα γκομενικά, τα επαγγελματικά. Και μετά ξανά που την αρχή.

Και έτσι εκαταλήξαμε να μιλούμε για τον on/off της πιο πετυχημένης εκ της παρέας-πάλε. Που εν ο γκόμενος ο μαλάκας, που την ξεκινά με κυνήγι άγριο, άαααααγριο, ώσπου να ππέσει. Μετά που ππέφτει περνούν καλά για κανένα 2μηνο και μετά αρκέφκει τα «αντρικά» του, και έτσι είναι, και αυτός είναι και δεν θα αλλάξει και χωρίζουν, και ξαναβρίσκουν, και εν φίλοι και χωρίζουν και εν φίλοι αλλά έππεσε ένα φιλί και είδε με και είδα τον, και εκολλάν μου που με είδε έξω, και ήρτε στη δουλειά, και σύρνει υπονοούμενα για κοινή ζωή, για γάμους και κοπελλούθκια και μόλις του κάτσει πάααααααλε γίνεται Βέγγος, ώσπου να του λείψει πάλε. Εμείς ειμαστε το συμπονετικό αυτί. Εγώ προσωπικό το βλέπω Γαρμπή-Θεοδωρίδου στο "Επιτέλους". Που αν μου έλεγες πριν χρόνια, θα διάλεγα να είμαι η Γαρμπή, αλλά αν κρίνω που την εξέλιξη της φάτσας επιλέγω τελικά τη Θεοδωρίδου, είμαι η Θεοδωρίδου, Τοτορίτο. (Και έχω και μιαν απορία ασπούμε γιατί έχουν το σήμα της λίρας στες τιμές στην αρχή του βίτεο? Αφού είχαν δραχμές τότε ντουτς!)

Ένηγουέη αναλύουμε την συμπεριφορά του μαλάκα, που εν έχει νόημα, επειδή είναι απλά μαλάκας, end of story μάνα μου, έτσι είναι, μαλάκας. Και να την συμβουλέυουμε, φύε κοπέλλα μου, 2 μέτρα γέναικος, με τα λεφτά σου, την δουλειά σου, μιαν ματσιά πτυχία, όπου πάει βρίσκει άντρα αν θέλει αλλά ατού-κολλημένη πας τον μαλάκα τον εγωκεντρικό. Εγώ μαπίνω στο ρόλο και αρκέφκω «πάψε επιτέλους να αυτοτιμωρείσαι που δεν μπόρεσες να είσαι...». Και ληφκουν τα ποτά, και παραγγέλουμε αλλό ένα, και καταλήγει να βαστά την κεφαλή της και να λέει ότι τριαντάρισε και μόνη της θα μείνει για πάντα, αν θέλει παιδί πρέπει να τον ξεπεράσει, και πώς να τον ξεπεράσει. Και μεις να της λέμε ότι για να τον ξεπεράσει πρέπει να ππέσει κι άλλο χαμηλά, ώσπου να σιχαθεί το εαυτό της και να σιχαθεί και κείνον μετά. Και μετά επανερχόμαστε στο θέμα «γιατί μου κολλά τωρά και να πάει» σημαίνει τι? Σημαίνει θέλει με? Σημαίνει σκεφτετε το? Σημαίνει μετάνιωσε?
Και φωνάζουμε τότε, όχι κοπέλλα μου, σημαίνει εν μαλάκας, απλά και ωραία, σημαίνει θέλει σεξ.

Και καθώς καθούμαστε και πνίγει τον πόνο της σε άλλο ένα κοκτέηλ χτυπά το τηλέφωνο της. Και εν ο Μαλάκας. Θωρεί το όνομα και πιάννει την η απελπισία.
«Δώσμου το» λέω και εν μπορεί να μου πει όχι.
Απαντώ και ακούω την φωνή του την «σοβαρή»
Καταλαβαίνει ποιά είμαι και πάει να με ρωτήσει τικανειςκαλακλπκλπ
«Να σου πω ρε Μαλάκα, καταλαβαίνω ότι μπορεί να χεις σκατά μες το μυαλό σου, μπορεί ο μπαμπάς σου να ήταν επίσης μαλάκας, και η μαμμά σου αδιάφορη, μπορεί να σε μεγάλωσαν σαν τον μεγάλο εραστή, μπορεί να λιμπίστηκες την φίλη μου, και αυτή η ηλίθια να σου άνοιξε τα πόδια, και πέρασες καλά, πέρασε κι αυτή, τι στο καλό θέλεις και την παίζεις έτσι? Σεβασμό και εκτίμηση δεν της έχεις καθόλου? Μα γυναίκα που σε έβαλε στο σπίτι της και σου δόθηκε, και δει μια τέτοια γυναίκα και να μεν την εκτιμάς, τουλάχιστον να την αφήκεις ήσυχη, αφού δεν μπορείς να είσαι αυτός που θέλει»
-«Μα το πράμα για να γίνει θέλει δύο, και αν αυτή θέλει εγώ τι φταίω, και αφού ξέρει πώς είμαι και έρχετε, αυτή έχει την ευθύνη της ζωής της» φώναζε από το τηλέφωνο.
Την έβλεπα που μαράζωνε σε κάθε του λέξη. Του το έκλεισα, κάθισα στην καρέκλα μου, η οποία πλέον εγύριζε 360ο! Φώτα πάνω μου και πάμε:




ΥΓ: Σε όλες τις γυναίκες που ταλαιπωρούνται από μαλάκες! Όχι, δεν θα αλλάξει, όχι δεν μετάνιωσε και στράφηκε, αυτά που κάνει τώρα θα τα κάνει πάααααντα και υπάρχει λόγος! Άστον-επιτέλους πάψε

19 σχόλια:

  1. Εν εκατάλαβα ποττέ το σχόλιο του "Άφησμε/την ήσυχη να συνεχίσει τη ζωή της" σάννα τζιε κρατεί την πόθκια σιέρκα. Ο τύπος μπορεί να εν μαλάκας αλλά βρίσκει τζιε κάμνει. 'Αμα τα φέρνεις ούλλα έτοιμα στο πιάτο τι καρτεράς? Μετά κάθεται ο άλλος πίσω τζιε ρεμβάζει τζιε λαλεί τι καλό θα φάμε σήμερα. Ταλαιπωρούνται οι γενέτζιες ως προς τι? Κοτσιανιάζει σου κανένας ότι εννά είσαι με έναν για κάποιο τζιερό τζιε μετά ντέρτεμε εννά παντρευτείτε??
    Οι αρσενιτζιοί της εποχής μας είμαστε επιφυλακτικοί να κάμουμε τούντο βήμα γιατί θωρούμε νάμπου γίνεται γυρώ μας, τζιε την προσφορά τζιε την ζήτηση.
    Τζιε εσείς ρε κορούες γυρέυκετε έρωτες τζιε αληθινές αγάπες τζιε μόλις περάσετε τα 30 φύρνεστε, πότε εννά κάμω κοπελλούθκια τζιε να παντρευτώ κλπ κλπ. Σάννα τζιε εν έτσι που γίνεται που την μια μέρα στην άλλη. Για κάλμα για κάλμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ σε Κωλ μου, εκτιμώ σε αλλά εν πολλά classic αντίδραση άντρα τούτη.
      Πολλής ο εξορθολογισμός που θέτεις. Θεωρώ ότι τα πράματα ενεν τόσον απλά όταν υπάρχουν συναισθήματα και επίσης ενεν το θέμα το ηλικιακό καθόλου. Εν άλλα θέματα που εγείρονται συναισθηματικά που εν ελέγχονται από την λογική, δυστυχώς.

      p.s πρέπει να σκάσω γιατί σε ξένο βλογ έκαμα τρία σχόλια, αλλά νοιώθω το θέμα πολλά. Σόρρρυ Μπέα

      Διαγραφή
    2. Χέλμουτ ναι, βρίσκουν τζαι κάμνουν και οι μεν και οι δε. ΑΛΛΑ γιατί να εν σωστό να παίζεις με τα συναισθήματα του άλλου; Εν τούτο που με κάμνει τζαι σπάζω! Αν τον θέλεις, θέλεις τον. Αν μεν τον θέλεις εν τον θέλεις τζαι κανεί. Έννεν ανάγκη να εκμεταλλεύκεσαι την αδυναμία του άλλου (σε σένα).
      Τζαι σόρυ, μια γυναίκα ξεκινά τζαι νοιώθει πιεσμένη για το ηλικιακό γύρω στα 30 επειδή λαλεί σου αν δεν είμαι σε μια σχέση σοβαρή τωρά, πότε έννα κάμω μια, να εν καλή, να πηαίννει προς γάμο/ οικογένεια, πριν να την έβρουν τα 40 και να μεν μπορεί πλέον να κάμει μωρά ή να εν αυξημένοι οι κίνδυνοι. Εν λογικό που τη φύση του.
      Ναι, έχει που παθαίνουν υστερία, αλλά εν πιστεύκω ότι εν τούτη η περίπτωση μας δαμέ.

      Διαγραφή
  2. :) Πόσο ωραία τα σκηνοθετείς! Κι επιτέλους πίστεψε στον έαυτό σου, άκουμε για το καλό σου, ζήσε οπως θεεεες, θα βρεθεί άλλος ν' αγαπάει αυτό που είσαι ,πάψε να αυτοκατηγορείσαι, πως για όοοοολα φταις!

    Εβίβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που πορώνονται και άλλοι με το ντουέττο!:)) εν νιώθω τόσο μόνη σε τούτο τον κουλτουριάρικο μη χέσω κόσμο:)))

      Διαγραφή
  3. E OI!!
    ΜΙΑΝ ΦΟΡΑΝ ΠΟΥ ΕΣΗΚΩΝΝΕΝ ΕΝΑ ΣΠΑΘΟΥΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΝΑ ΤΗΝ ΓΛΥΠΠΑΡΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ;;
    Θέλεις νάρτω τωρά που είμαι βραστή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κορή πε μου αλήθκεια δκιαβάζεις σκέψεις? Πριν μιαν εφτομάδα εσhιζουμουν με τούτον το τραγούδι. Εγώ πάλε επιμένω στην Γαρμπή, ιδιάιτερα άμαν βλέπω το κλιππάκι.

    Να τον ευνουχίζουμε τον μαλάκα και να την σύρουμεν τους σhύλλους να τιην φάσιν. Δυστυχώς άμαν υπάρχουν συναισθήματα εν πολλά δύσκολο να ξεφύγεις, όταν και ο άλλος διά σου ελπίδες η λογική πάει του φτέρου, δυστυχώς.
    Εννα ξυπνήσει η φίλη σου σύντομα. Προφανώς εν είδεν τον πάτον. Μόλις τον δει εννα ξυπνήσει και εύχομαι να ξυπνήσει και κείνος (που εν το θωρώ δηλαδή) και να είναι αργά. Κλασσική φαντασίωση μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν εκατάλαβα ποττέ τη λογική χωρίζουμε αλλά ξαναβρίσκουμεν τα ξαναχωρίζουμε, θέλω αλλά εν θέλω. Άμα χωρίσεις εχώρισες σιορ. Έχει θκυό λλογιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυρία-κυρία, απορία:Που τα σοβαρά του μίλησες στο τελ.? Στη φίλη σου κόλλησε κάτι που το όλο σκηνικό, πχ. όχι δε θα αλλάξει και όχι δεν υπάρχει κάτι για να αναλύσει, γιατί για να φυτρώνουν ζιζάνια πρέπει να υπάρχει πρόσφορο έδαφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία-κυρία, ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!!!!!!!
    Καλά του τα πες του παλιομαλάκα και όντως τζιαι τζίνη επιτέλους πρέπει να σταματήσει να εν τόσο θύμα. Ας ανοίξει τα μάθκια της πλέον τζιαι ας κλείσει τα πόδια της. Εν τζιαμέ που θα έρτει ο δικός της Φιτζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μα εν πράμα?
    άμαν είσαι μέσα στην κατάσταση να μεν μπορείς να φκεις έξω?

    πρέπει να γίνει κάτι να φτάσει στο αμήν
    πάρτην να της τα πει κατάμουτρα

    εθύμησες μου καταστάσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξύνεις πληγές!!! Που να στο κάνει και κανονική μακροχρόνια σχέση στα χωρίσματα... Άσχημο να σε παίζουν και να μεν σε λυπούνται. Και εμάς μας εθέλαν και δεν εθέλαμε αλλά δεν εβασανίσαμε χωρίς έλεος! Η φίλη σου πρέπει να τον απομυθοποιήσει καταλαμβαίνοντας οτι εν κακός anyhow, δεν είναι προσωπικά μαζί της. Όπως είπες, είναι μαλάκας τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1ον:η λιρα πας τες τιμες ειναι η αγγλικη(ηβραν την σκηνην στο ιντερνετ τζιαι ενσωματωσαν τες κορουδες) 2ον:μαλακες πολλοι...μαζοχιστριες πολλες!καιροσκοποι πολλοι...τραβα με τζιας κλαιω...πολλες!"τουτος ειμαι"πολλοι..."εννα σε αλλαξω"πολλες!3ον:ητε φευκεις τζιαι καποτε ξεπερνας τον τζιαι προχωρας...ητε μενεις τζιαι εισαι αξια της μοιρας σου!4ον:ο ερωτας τζιαι η αγαπη ειναι πολλα πιο δυνατα που το "σεξ"...οποταν εσσιει σχεσην ηντα "αξιες" τζιαι ηντα "βαθος" εσσιει ο καθε ανθρωπος.5ον:βεατρικη μου την φιλη σου να "πεισεις"...και οχι τον "μαλακα"...οι "μαλακες" δεν εχουν ουτε ψυχη ουτε λογικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βασικά ο μαλάκας έχει δίκιο. Αν και μαλάκας.
    Αυτός δεν θα στρώσει.
    Η φίλη σου πρέπει να πάρει την ευθύνη της ζωής της, να ξαναβρεί την αυτοεκτίμηση και τον αυτοσεβασμό της και την επόμενη φορά που θα την προσεγγίσει να του δώσει κλωτσιά στα μούτρα κι όχι να κάμνει χαρούες.
    Κι...αν έχει το κέφι ας δει πια ανάγκη μέσα της την οδηγεί στο να γίνεται το θύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. talking about old greek duets this came in mind! http://www.youtube.com/watch?v=IHvRd8k4K_M

    ΑπάντησηΔιαγραφή