24/10/13

Time Out #19 Η Φερράρι και το Γιάρις



Έτυχε και εβρέθηκα σε τραπέζι να κάθουμε απέναντι από πρώην του Fitz. Εννά μου πεις "καλή μαλακισμένη είσαι και συ". Ναι ξέρω το. Μαλακισμένη-μαλάκω εις ελληνική αργκό-ηλίθια και βλακεντία. Γαμίδια-έτσι με καλαμαρίστικο αξάντ, μην ξεχνάμε τες ρίζες μας.  

Παρένθεση:
Στοπακαιστοξαναλέω άμαν εννά χωρίσετε μάνα μου κόψετε τες επαφές μεν σας πάρει και σας σηκώσει, μεν γίνει της πουτάνας. Ετέλιωσες? Βάλε και την βούλλα με το να τον κόψεις που την ζωή σου.
«Μα πώς μπορείς αφού νοιάζεσαι τον άλλο, και ήταν στην ζωή σου κλπκλπ και μαλακίες φιλεταρισμένες» προφανώς όχι φίλε μου, προφανώς εν εκατάφερες να βάλεις τον εγωισμό σου κάτω και να μείνεις τζιαμέ στην σχέση, ή απλά εκάμετε λλίο σεξ και μετά κανεί, ή εν ενιωθες όπως έπρεπε να νιώθεις. Μεν τα ξαναλαλούμε φίλε μου, που την στιγμή που αυτό το πέος μπήκε σε αυτό το μουνί ΕΤΕΛΙΩΣΕΝ. Εν υπάρχει τίποτε φιλικό ή αθώο (και για να είμαστε politically correct πέος σε κώλο ή για τες λεσβίες ότι κι αν κάνουν εν ξέρω). Βάλε τελεία, και παύλα, και θαυμαστικό και ότι σημείο στίξης αθθυμηθείς να πνάσουμε. Φυσικά αν εδιάβαζε τωρά ο Fitz (διαβάζεις μωρό μου?) θα μου έλεγε 
«δενείναιτόσοαπλόεχουμεκοινουςφιλους,κοινήπαρέαθαπρεπεινακόψωεγώαπόαυτούς» «δενεσήμαινετιποτεμπουρουμπουρουκαιμαλακίεςσωταρισμένεςμεξερόκρεμμύδιγιαπολλάδάκρυα»
Κλείνει η παρένθεση.

Και κάθουμε που λαλείτε και εν που κείνες τες ττιπικαλ μπαλαρινεσκολάν κυπραίες, τες καλές κορούδες που προφανώς εν σοβαρές και μιλούν με ψηλή φωνή και λαλούν ξενέρωτα αστεία και όλα εκείνα που είναι Νεοκύπριος-approved. (δανείζομαι τον όρο από τον Αστροναύτη). Και θωρώ με εμένα και θωρώ τον Fitz και απορώ λλίο για το γούστο του, ξέρω? Ασπούμε ήνταλως ένας οδηγός μιας Φερράρι (aka εμού του αιδοίου) εκαταδέκτηκε ποττέ να οδηγήσει ένα Yaris-και μάλιστα ροζ κατινέ. Μπορεί να ήταν φτωχός τότε? Ξέρω? Πτωχός στο πνεύματι? Απορώ λλίο αλλά οκ. Μπορεί να έχει πλούσιο πνευματικό κόσμο το Yaris. Μετά που λλίο αντιλαμβάνουμε ότι δεν έχει ούτε υδραυλικό τιμόνι, ούτε καν αυτόματα παράθυρα ασπούμε ρε Fitz WTF μανα μου? Αλλά οκ, εν τον κατηγορώ, μπορεί να ήταν σε ψυχολογικό κενό, όπως ήμουν και γω κάποτε. Μπορεί να νόμιζε ότι το Yaris εν βολικό και εύκολο, ακίνδυνο και χωρίς ακριβή συντήρηση, είχα και γω ένα Vitz θυμούμε.

Ένηγουεη, τα νεύρα μου ετεντώνναν αλλά έπρεπε να διατηρήσω επίπεδο μίσhημου. Ένα πράμα να ξεκαθαρίσω περι επιπέδου:

Δεύτερη παρένθεση:
Έχω πολλά ψηλό επιπεδο, έχω και επαγγελματική φωνή κρύα και απόμακρη, έχω και αυστηρό βλέμμα, το οποίο ξεπαγώνει στο αστείο σου, αλλά μόλις με πειράξεις φίλε μου, να δεις επίπεδο να φύει η φάτσα σου, πιάννω το επίπεδο μου κάμνω το κύλινδρο και φακκώ σου το που πάνω ώσπου να μπεις πίσω στην τρύπα σου σκουλήκι. Το επίπεδο μου είναι αντιστρόφως ανάλογο της ποθκιαντραποσύνης σου: 


Προσοχή: όταν η ποθκιαντραποσύνη είναι στο 100% τότε το επίπεδο μου τείνει στο αρνητικό άπειρο, επονομαζόμενο και ως ναδίρ του επιπέδου.
Κλείνει η παρένθεση.

Τέλοσπάντων, εκαθούμασταν τjιαμέ, εγώ επίπεδο, ο Fitz στον κόσμο του, η πρώην να με τσεκκάρει, και να θωρώ το body language της και να κάμνω κλικ, ο Fitz στον κόσμο του, το body language της κείνης εξεκούφανε τους τόπους, να εν γυρισμένη πάνω του, έστω κι αν ο νυν της ήταν τjιαμέ με το σπινθηροβόλο βλέμμα της αγελάδας ο φτωχος. Εγώ εκάθουμουν τjιαμέ με το επίπεδο μου παραμασχαλα, ντάξει εν και έκαμε τίποτε, απλά εφαίνετουν ρε παιδί μου το πράμα. Εγέμωσε το κεφάλι μου γιαίμα ήταν να αρκέψουν να πητούν πίδακες που τα μμάθκια μου, τjιαι τjιείζει του πας το γόνατο, τjιαι εκράταν και το μάγουλο της στηριζόμενη στο αγκώνα της την ώρα που του εμίλαν, μες τον νου μου έκαμα την 437984579030129404869069870392 κομμάθκια και ύστερα εκάμαμεν την σούβλα και εφάμεν την, το οποίο όπως λέει και ο προφεσόρος Χάραλτ ζουρ Χαουσεν είναι κακό για την υγεία και μπορεί να οδηγήσει σε καρκίνο του παχέως εντέρου-οξά εν μόνο το βοδινό το κρέας? Να ξέρουμε να προσέχουμε, να μεν φάμε τον νυν της τότε.
Εν ξέρω αν το ακτινοβόλησα το μίσος μου κείνη την ώρα, «παμε να φύουμε?» ρωτά με o Fitz.
Σηκωνούμαστε να φύουμε και μετά που απομακρυνούμαστε λλίο, αρπάσσει τον που τον αγκώνα. «Εν επικίνδυνα τα Φερράρι» λαλεί του «άκουσες πόσοι πεθανίσκουν άμα τα οδηγούν?» «θέλεις να πάεις να σκοτωθείς?» 

Ο Fitz επάγωσε, είδεν με χαμένος, εν ήξερε τι να κάμει. Μετά έσφιξε τα δόντια του έφκαλε το τσεκούρι και εγύρισεν της το μες τα μούτρα, έφυε η σιαγόνα της η πουκάτω.

19 σχόλια:

  1. Η απορία μου εμένα εν αν ο Προφ Ζουρ Χάουζεν εν χορτοφάγος.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν μου εφάτσαρεν για χορτοφάγος

      Διαγραφή
    2. Ούτε εμένα! Ασε να μαθω αν ετσακισε σουβλάκια οταν ηρτεν! :-)

      Διαγραφή
  2. Yarises (seriously, πως εν ο πληθυντικός?) are easier... to buy, I mean, and you don't have to really care about them. Ferraris are more precious and require love and attention. As a woma... I mean, as a car should be.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδώ είναι ποστ για κκαρς-τι εννοείς ενναιν?

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια και έξτρα πόντους για το "εμού του αιδοίου".
    Δεν μου αρέσει που έχει ο Φιτζ τσεκούρι, σου κλέβει λίγο την παράσταση.
    Ένα ππάλιασμα της πρώην από εσού του αιδοίου θα είχε πιο φαντασμαγορικό φινάλε. Με τη λεπίδα να ξεσκίζει το μουνί της και να πετάνε στον χώρο ωοθήκες, μήτρες, ωάρια και δημοσιουπαλληλικά ωράρια. χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωράρια λολ

      είπα να την καθαρίσει αυτός επδ δικιά πρώην του ήταν

      Διαγραφή
  4. Πόσο τέλεια η παρομοίωση με το γιάρις.

    α και Αντίχριστε. μάνα μου u r sick.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααχαχαχαχα εμου του αιδοιου, Βικαρα εγραψες.
    Ζήλεψα τη ζηλεια σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στο -100% το επίπεδο της φερραρι γίνεται φίατ πούντο, πούντες α ρε πούστες???
    η ερώτηση εν πλατωνική. φχαριστώ. για εμάς τους ποθκιάντραπους (!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν μπορεί να γίνει πούντο

      εν αφύσικο

      απλά ξε-καθαρίζω σε απλά και ωραία, όχι κατινιές

      Διαγραφή
  7. Am back and am mad.

    Πε στο ηλίθιο σκροφάκι ότι μέσα σε τούτην την ζωή εν όλα αναλογικά. Το κατάλληλο πέος θέλει το κατάλληλο μουννί και το κατάλληλο μουννι το κατάλληλο πέος. Γιαυτό καλά θα κάμει να σκάσει αλλιώς να της μπουκώσουμε το πέος του βοωειδούς φίλου της τζιαι να πνιεί με τούτο. Ευκαιρία να πάρει μια χαρά τζιαι τούτος ο φτωχός που τούτην την σκρόφα που μάλλον εννα τον δέρνει που το πρωί ως την νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. hahahaha lolol me to "keep cal-" panw deksia

    ta posts sou nevriazoun me, eksanapa to, giati en katalavw ti egine sto telos!!! THELW NA KSERW!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πχ σε τούτο, ακουσε ο fitz τι είχε να πει η πρώην, εξεκαθάρισεν της ότι εν μαζί μου, και she is out of our lives

      Διαγραφή
  9. μα ποια νομιζεις οτι εισαι κορη μου;;;;;

    και μετα απο αυτη την εισαγωγη εναποθετω τις σκεψεις μου. τα yaris εν πρακτικα. εννα τα φκαλλεις τζιε παστο πεζοδρομιο, αν τζισει ετζισε, εννα παεις τζιε εκδρομη στα ημιορεινα με λλια βασανα, εννα φκεις τζιε χαιγουει αλλα χωρις εαρκοντισιον ας πουμε κτλ κτλ. με λλια λογια καμνεις τη δουλεια σου μια χαρα. αλλα η φερραρι εννα σε εξιταρει. αυτο να λεγεται. ανθρωποι ειμαστε αλλαζουν οι αναγκες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή