8/10/13

Time Out #18 Sex and the City-Cyprus Edition

Κάθουμε με τες φίλες μου τες σεξ εντ δε σίττι σε ένα κκαφέ. Εν τριαντάρες, εν μιαν σιγκλ μιαν δεσμευμένες εχτός που την παντρεμένη. Μεινίσκουν μόνες τους, φκάλλουν τα λεφτά τους, εν σχετικά επιτυχημένες. Παν κομμωτήρια, γοράζουν τα ρουχούθκια τους, παν τα ταξίθκια τους, οι δουλειές τους εν ενδιαφέρουσες-εχτός που μένα που εν έχω δουλειά αλλά εν οκ εννά φορτωθώ σαν το τσιβίτjι στους γονιούς μου που αντί εγγόνια θα με αναλάβουν εμένα ξανά όταν θα είμαι φτωχή σε λίγους μήνες αν δεν εύρω δουλειά-τρελλή χαρά θα κάμουν. Ένηγουεη, με τα κορίτσια τσιαττάρουμε τα προβλήματα μας στο φέησμπουκ ούλλες μαζί, ενίοτε τα λέμε και από κοντά. Μια που τες μέρες που καταφέραμε να συντονιστούμε λέμε να πάμε για καφέ. Φτάννουμεν μια μια στο κκαφέ, παραγγέλουμεν, καφέδες, τσάγια, και γάλατα της σόγιας και μαύρες ζάχαρες-έσhιει τίποτε? θέλουμεν τα ωραία μας. Μιλούμε για το νέο χρώμα στα μαλλιά μου και την ιστορία που είπα στην Αχάπαρη, τες εξελίξεις στη δουλειά της άλλης, λαλούν μου ότι εννά τα πάω καλά και εννά εύρω και γω τι να κάμω-η μια λαλεί μου ότι είμαι μια κακομαθημένη που παρετώ τη δουλειά μου στο έτσι αλλά απ εν έξω του χωρού ξέρει πολλά τραούθκια! Με τούτα τα μικρά μικρά ξεμπερδεύουμε γρήγορα.

Έχει μια γεναίκα που πίσω μας κολλητά, 55άρα παραδοσιακή, με την φουστούν κάτω που το γόνατο και το μαλλί κοτσί-τι γυρεύκει στο κκαφε εν ξέρω. Εννά μου πεις εν πάει ούλος ο κόσμος κκαφέ ασπούμε? Εννά μας πεις εσύ Βεατρίκη αν θα πάμε για καφέ ή όι. Πες θέλει να πάει έτσι τη βόλτα της με τον άντρα της ένα Σάββατο απόγευμα. Αλλά ρε παιδί  μου πόσην ώρα τα ευλοημένα να κάθεσε πάστην καρέκλα του κκαφέ-όχι και το πιο βολικό κάθισμα του κόσμου ομολογουμένως-και να θωρείς γυρών σου και να μεν κόφκεις μισή κουβέντα? Να θωρεί ο ένας που την μια ο άλλος που την άλλη και δώστου να κάθουνται πας τες ξύλενες τες καρεκλούες, αφού επόνησα εγώ τον κώλο μου στην θέση τους. Δεν το καταλάβω. Μετά που λλίη ώρα εθώρουν την γεναίκα που μας επαρακολουθούσε, έστηννεν αυτί ρε. Τι λαλούσαμε, τι εκάμναμε, στην αρχή έτσι διακριτικά, ύστερα τέλια ποθκιάντροπα.

Ξεκινά η μια η φίλη να εξιστορεί τα τελευταία γεγονότα με τον ον εντ οφ γκόμενο, που τον αγαπά και κείνος παίζει την επειδή θέλει απλά μια σχέση να περάσουν καλά τον καιρό του και καταλήγει με την πρόταση-"αν μπορούσα να είμαι μαζί του μόνο για σεξ θα το έκαμνα, και καλά το κάμνει και καλό σάιζ έχει". Η πενηντάρα που πίσω ππιριλλώνει τα ματούθκια της και γυρίζει πάνω μας. Ντάξει καταλαβαίνω ότι εν πιο ενδιαφέρων να μας κρυφακούεις εμάς, παρά να θωρείς τον αμίλητο τον άντρα σου αλλά πιο εν το πρόβλημα ρε κουμπάρε? Είπεν μας για το σάιζ του μάνα μου, ο κάθε άντρας έχει σάιζ-ένα του παπουτσιού ένα του πέους και όχι εν ξέρω αν κάμνουν κορελέησιον τούτα τα δύο. Έτσι κι αλλιώς οι γυναίκες θέλουν να χουμίζουνται για το σάιζ του γκόμενου τους αρκετές φορές-ειδικά άμα εν κανένας άχρηστος, πρέπει να δικαιολογήσουν το κόλλημα τους. Αν και αν εν κανένας άχρηστος συνήθως εν πα να έχει το ανακόντα? εν ξέρει να το χρησιμοποιήσει. Και όχι εγώ εν χουμίζουμε για το σάιζ του δικού μου, επειδή ένναιν άχρηστος-και επειδή εκόλλησα και για άλλους μεγάλους λόγους-και επειδή εν θέλω να τους περάσει που τον νου τίποτε-μόκο. Και επειδή άμα εν είμαστε μαζί φκάλλω του το και πέρνω το μαζί μου όπου πάω-τι εννοείς ότι εν γίνεται? τι εννοείς εννά πεθάνει που αιμορραγία? Fitz στο κρεβάτι, Fitz τυλιμένος με σεντόνι, Fitz στο μπάνιο, Fitz στο ντους, Fitz με μποξεράκι, Fitz χωρίς μποξεράκι, Fitz με πονηρό ύφος να με αρπάσσει.

.......................................................................................................................................................

Τι λέγαμε?

Fitz να γελά και να λάμπουν και τα μάθκια του

.......................................................................................................................................................

Καιιιιιιι σκουπίζουμε τα σάλια

Ένηγουέη, ελάλε μας και η άλλη που της έκαμε δώρο πρόστυχα εσσώρουχα και μετά που μια βδομάδα εχωρίσαν και πώς και γιατί, και ο άλλος εν ήθελε να μεινίσκουν μαζί τη νύχτα, και να μεν βρέθουνται κάθε νύχτα, και εν μπορούσε να περάσει τη νύχτα σπίτι της, αλλά θέλει τον επειδή καταλαβαίνει την-μα που τους βρίσκεται τούτους και γιατί καταδέχεστε να τους μιλάτε ήταν να της φωνάξω-τους πρίγκηπες της κυπριακής δημοκρατίας. Η 55άρα να γυρίζει τα μάτια της επιδοκιμαστικά, λες και επροσβάλαμεν της τες αισθήσεις της που εμιλούσαμε για γκόμενους ρε κουμπάρε, λες και έπρεπε στα 30 να κάμνουμε τες παρθένες, λες και εν συζητούν οι γυναίκες μεταξύ τους για άντρες. Και στο κάτω κάτω κυρία μου μεν ακούεις αν δεν σαρέσκει.

Και δώστου εμείς να συζητούμε-μπαίνοντας στο θέμα "είμαι αστεφάνωτη στην κύπρο στα 30 μου" η κυρία ήταν έτοιμη να σηκωστεί να μας κάμει κύρηγμα-εδίπλωσε και τα χέρια της και εθώρεν με τέλια ποθκιάντραπα πιον.  Κάτι εγύρισε και είπε και του άντρα της και κείνος εγύρισεν και είδεν μας διερευνητικά, προφανώς αναρωτιέται αν θα του κάμουμε τη χάρη να του κάτσουμε τόσο τσούλλες που είμαστε, επειδή προφανώς να μιλάς για τούτα τα πράματα πρέπει να είσαι ξετσίππωτη.

Στο επόμενο γύρισμα των μαθκιών της άψαν τα λαμπούθκια μου, εγιναν τα νεύρα μου κρόσια, ετεντωθήκαν τα χέρια μου, ο εγκέφαλος μου έκαμνε σήματα εκτάκτου ανάγκης και εφκήκε λίος καπνός που τα ρουθούνια μου.
-"Σολλεπτό" λαλώ στες φίλες μου "και έρκουμε."

Τραβώ το σπαθί, πετάσσουμε πάστο τραπέζι και αρπάσσω την που το κοτσί. Παγώνει που τον φο της και θωρεί με πλαγίως μες τα μμάθκια.

"Ίσως αν ήσουν και λλίο χάππι με την ζωή σου να μεν ασχολήσουν να κρυφακούεις τες δικές μας, και ίσως αν ανάγιωννες κανένα γιο του χαιρκού να μεν ήταν οι παραπάνω βούτυροι που νομίζουν ότι μες τα σhέλια τους έχουν κάτι τόσο ξεχωριστό ώστε να συμπεριφέρουνται σαν τους καζανόβες, και ίσως αν είχες κάποια εμπειρία να μπορούσες να μας πεις 2 κουβέντες συμβουλευτικές. Αλλά είσαι μια αδιάκριτη αθκιασερή με έναν άντρα που προφανώς εκοτ-τήσαν σου τον και εν σε γαμά εδώ και χρόνια"
Πάει να μου πει μα και μου, τραβώ της την γλώσσα της έξω και κόφκω της την. Ο άντρας της πισκαλιά που χαρά. Αντινάσσω του ένα πάτσο και κόφκω του τα αυτιά του. Κείνη εν μιλά πιον κείνος εν ακούει-τέλος επικοινωνίας και κυριολεκτικά.

Πιάννω τηλέφωνο τον Fitz
-Έλα, έχω δαμέ θκυό

Βρέθετε δίπλα μου, πολτοποιεί το κεφάλι του άντρα, εγώ σφάζω την γυναίκα, φιλά με.


26 σχόλια:

  1. Ισιεν καιρο να τραβησεις σπάθα. Ωραια. Εχρειαζετουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xαχα τέλειο post my friend :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστιέμαι κάποιες φορές που ρωτάς τον εαυτό σου, του απαντάς, κάνετε συζήτηση γενικότερα, και μας το μεταφέρεις.
    Είναι πολύ χαριτωμένο, συνέχισέ το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην πραγματική ζωή άμα γίνεται να δειςπόσο χαριτωμένο είναι ;)

      Διαγραφή
  4. χαχαχα
    love την sex and the city style παρέα.

    Τελικά η σπάθα έδωκε τον ρεσιτάλ της, Καλά τους έκαμες να μάθουσιν.

    έχω δκυο τρεις άλλες παρόμοιες καταστάσεις να σου τες στείλω?? εννα το εκτιμήσω ιδιαίτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Έλα δαμέ έχω θκυο"
    χαχαχα εξλελίσσεται σε Bonnie and Clyde το ειδύλλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το έχουμε οι Κυπραίοι να είμαστε διακριτικοί και μη μου άπτου. Σκέψου πόσο ωραία περνά με τον άντρα της για να σας κρυφακούει.
    Για τον Φιτζ σαν να μου τζιαι ετζύλισε το στούπωμα τζιαι ήβρε την μαίρισσα, οξά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σάννα μου! εγώ θέλω να είμαι η μαείρισσα πάντως

      Διαγραφή
    2. Μα περκέ; Έννεν καλό να είσαι πάντα πουκάτω ;)

      Διαγραφή
  7. τέλειο :-))) θα συμφωνήσω με την Μπρέντα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε συνέχεια της μις πσαροκόκαλο, χαίρουμαι που συμφωνείτε εσύ και ο εαυτός σου... ήντα καλά!!

    Εξαιρετικός χειρισμός σπαθκιού... α χα! (η πολεμική κραυγή την ώρα που κατεβαίνει το σπαθί τζιαι κόφκει στη μέση - whatever τζιαν κόφκει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε τωρά συμφωνούμε αρκετά οι δυό μας ;)

      a-xa! yes my friend :)

      Διαγραφή
  10. Ατε ρε, πάει δηλαδή η κυρία Μαρούλλα; εχασεν η γειτονιά το Ρόιτερς της. ελπίζω να μπορείς να ζήσεις με τις τύψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι μαρούλλες εν φυλή συνότjιαιρη του κόσμουτ, κανένας εν εβρέθηκε για να τες ηξιλείψει

      Διαγραφή
  11. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τις παπαθκιές κοτζακάρες που στήνουν φτην και θωρούν με απίστευτη αδιακρισία, αλλά και εσείς ρε Μπεα ελπίζω να μεν επαούριζατε μες το καφέ για τους βίλλους σας(των γκόμενων δας ις), γιατί εν εξίσου ενοχλητικό και εν δια το τσανς του άλλου να μεν ακούσει! Προσωπικά νευριάζω πάρα πολλά με γυναίκες που παουρίζουν στα καφε τζαι ακούει ούλος ο κόσμος τα γκομενικά τους! Αν και παίζει να το κάμνω τζαι εγώ, χωρίς να το θέλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι πολλάπράματα, αλλά χωρκάτα ναπαουρίζω μες τα κκαφέ εν είμαι, λαλώ σου έστηννεν φτι, κανονικά και με το νόμο.
      εν και είμαστεν τίποτε πελλοκορούδες να παουρίζουμεν, 30 χρονών γεναίτjιες

      Διαγραφή
  12. AAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNDDDDDDDDDDDD we are back.

    επέστρεψαν οι σπάθες αλλά ο Fitz έννε τόσο action heroe. Έρκεται πολτοποιεί τζιε φέφκει. Ούτε έναν αλαλαγμό της μάχης, ούτε ένα θεαματικό τριπλό σάλτο με γωνίωση ρε παιδί μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο την επεθύμησα τούντη σπάθα πόσο! Ελπίζω ο guest star να παραμείνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή