9/9/13

Το σαββατοκυριάκο του Fitz

Οδηγούσε και εμιλούσε, όλο και πιο καλά τα κυπριακά του, άρκεψε να νιώθει άνετα και απολάμβανα το, που εν εφάκκαν λλίο η γλώσσα του πκιον. Επεράσαμε το σαββατοκυρίακο μαζί και εν κείνα τα πρώτα στάδια που εν ούλλα άβολα, εν ούλλα περίεργα, εν ήξερα που να βάλω τα σhέρκα μου, ξυπνώ και έχει έναν άγνωστο δίπλα μου σε ένα άγνωστο κρεβάτι να μου τjιείζει και ξιππάζουμε όσπου να καταλάβω που είμαι. Και παθαίνω τυμπανισμό επειδή προφανώς πρέπει να αποδείξω ότι εν σhιέζω. Αγχώνουμε για ούλλες μου τες φυσιολογικές ανάγκες, τα μαλλιά μου ξαφνικά παθαίνουν shock και γίνουνται μισά σγουρά-εκ φύσεως ίσhια-μισά τύπου μαλλί αιγοπροβάτου. Θωρεί με έτσι "όμορφη" αγουροξυπνημένη με τα μάτια τα γαριλλωτά και τα πρησμένα, με την φωνή την πρωινή που να με ακούσει κανένας χωρίς να με θωρεί νομίζει ότι εν φωνή τραβεστί. Καρτερά με να ξυπνήσω που τον λήθαργο-υπνο και διασκεδάζει το βγάζοντας φωτογραφίες την ώρα που απλώνω σαν το λέσhι χέρια πόδια ανοιχτά. Καρτερά αλλό καμιά ώρα να φέρω τα μίλια μου που είμαι όπως το ζόμπι και μετά περνούμε ωραία, άνετα, αφήνουμε τα κινητά στο αυτοκίνητο και εν ξέρουμε ήντα ώρα ένει! Μιλά, μιλώ, μιλά, μιλώ και πάει η κουβέντα που το ένα θέμα στο άλλο και βρέθουμε να ξαπλώνω στο στήθος του πας την ξαπλώστρα και να με αγκαλιάζει και να μου μιλά για κείνον και να εν αργά το απόγευμα. Φορώ μετά τα τακούνια μου να φκούμε έξω και θωρώ τον που θέλει να με φάει με τα μμάθκια του και μιλούμε μιλούμε. Και πίννουμε καμπόσο κρασί και παραπατώ. Κολλά με πας το αυτοκίνητο και φιλά με φιλά με φιλά με ατέλιωτα. 

Μετά που τούτα ούλλα, οδηγουσε να επιστρέψουμε Λευκωσία, και εμιλούσε, όλο και πιο καλά τα κυπριακά του, άρκεψε να νιώθει άνετα και απολάμβανα το, που εν εφάκκαν λλίο η γλώσσα του πκιον. Και χτυπά το γαμημένο το τηλέφωνο και εν ο μαλάκας ο boss-εν θέλω να δουλέφκω εν θέλω να δουλέφκω και να μου πει τι να καμω, και να μασhιεται Κυριακή νύχτα και να μου χαλά το πρόγραμμα μου πάλε παλε πάλε και εν θέλω ρε κουμπάρε εν αξίζει τούτη η δουλειά έστω κι αν μου αρέσκει εν αξίζει να δουλέφκω για τα λεφτά που πιάννω και παθαίνω το αμόκ μου και σπάζουν τα νεύρα μου επιεδή εν μαλάκας ρε κουμπάρε, εν γίνεται να με έσhιεις τjιαμέ και να κάμνω τούτην την δουλειά και να φέρνω λεφτά μέσα επειδή είμαι εγώ, επειδή έρκουνται επειδή φέρνω τα εγώ, επειδή κλείω συμφωνίες και projects και εν για μένα που έρκουνται ονομαστικά, και να το διακινδυνέυω τούντο σκατο όνομα μου για τον ψωρομισθό που μου διάς και να έχεις και το θράσος να με πιάσεις κυριακή νύχτα να μου ακυρώσεις το ραντεβού της δευτέρας το πρωί και να πρέπει να φκω μαλάκας εγώ στον πελατη πάλε πάλε πάλε.Και εν θέλω να πηέννω σε τούντην δουλειά, εν θέλω να θωρώ τα μούτρα μου, προσβάλλουμε να πιάννω τούτα τα λεφτά για την δουλειά που κάμνω, και για την ποιότητα της δουλειάς μου, και θέλω να φύω, θέλω να εύρω αλλού αλλά που την άλλη που στ ανάθεμα να εύρω, στέλλω βιογραφικά έφαα τους τόπους, εν με αφήνει να φύω.

Πιάννει μου το χέρι μου και λαλεί "πρώτον εννά τα καταφέρεις, ξέρω το, βλέπω το ότι εννά φτάσεις ψηλά, και δεύτερον έχεις με και εμένα τωρά"
Και εν είχε σημασία, με το μπράτσο, με το πονηρό το ύφος του, με το αν επέρασε το τεστ του μεγέθους, με το στήθος τους το στιβαρό, ούτε το χαμόγελο του το μισό. 
Είδα τον άνθρωπο, με ούλλα τα χρώματα γυρώ του, πιο όμορφο 
 
Γαμώτοκέρατομου, εγεμώσαν και τα μμάθκια μου και εχώνουμουν, εχτός του ότι προφανώς δεν σhιέζω, δεν κλαίω επίσης.

21 σχόλια:

  1. οσο περνα ο τζιαιρος τοσο παραπανω αρεσκει μου ο φιλος μας ο "τρακτος".χαιρομαι...να γινεις "ανεξαρτητη_μεμονωμενη" τζιαι να του δειξεις του μαλακοπυττουρα!οσο για τα δυο τελευταια...τελειωννε τζιαι παρετα τες αντροπες τζιαι τες φοβιες.τσαλακωθου για να εισαι λευτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μένα αρέσκει μου ο φίλος μας ο τράκτος :)

      Διαγραφή
  2. Ήντα άγχος η πρωινή γαρίλλα στο μμάτι, το πρήξιμο στην τζοιλιά που που αποδεικνύει ότι είσαι και συ άνθρωπος και έχεις ανάγκες(φυσικές), το αχτένιστο μαλλί τύπου αφάνα τζιαι το γιέμωμα των μαθκιών.

    Τζιαι που την άλλη ήντα απελευθερωτική η αποδοχή του τζείνου που θέλεις σε τούτα ούλλα, γιατί εν σε βλέπει σαν τρόπαιο αλλά σαν άνθρωπο τρωτό,γιατί ενεν κακό να είσαι τρωτός.

    Τζιαι ο άνθρωπος τούτος να θαυμάζει τζείνα που εσύ μπορεί να θεωρείς ελαττώματα σου τζιαι ας μεν είναι, τζείνα που εσύ εν αποδέχεσαι για σένα αλλά τζείνος αγαπά τα, λατρεύει τα, ΤΙΜΑ ΤΑ. Τζιαι μιλάς του τζιαι μιλά σου τζιαι αγκαλιάζεις τον τζιαι αγκαλιάζει σε...... Τούτον το πράμα αγγίζει για εμένα την τελειότητα!
    Θάψε, κρούσε, εξαφάνισε τα σπαθκια σου Bea κάμνει τζιαι παρακάμνει ο Fitz!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά σωστό το comment της Αμαδρυάδας!!!

      Διαγραφή
    2. :) "θάψε κρούσε εξαφάνισε" παίζει μες τον νου μου που την ώρα που το έγραψες

      Διαγραφή
  3. No comment!!!!apla eimai happy gia sena!!en eisai i moni pou adikeitai re stin douleia!alla na sieresai pou eisai i moni pou esheis ton Fitz!!! Edw Killakos!!polla filia pou dagger pou kamnei ralli dipla me to playstation :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. fitz makes everything better !

      φιλιά παίδες!

      η ντάγκερ παίζιε πλέηστεησιον! μάλιστααααα!

      Διαγραφή
  4. Σε κατανοώ πλήρως για την δουλεια αλλα που το ποστ θα κρατησω το ποσο ωραία επερασες το ΣΚ. Πάντα τέτοια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Beatrix, πρέπει να πας τουαλέτα.
    Θα σου ρθει σε κάποια άκυρη φάση πχ σεξ/συγκεκριμένη στάση και θα γίνεις ρεζίλι στο Fitz. Και θα παρακαλάς να σε έβλεπε μόνο με τα μαλλιά-φλόκκο.

    Οσο για τη δουλεια ναι στέλνε cv. Ο μαλάκας boss θα είναι για πάντα μαλάκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακούετε σωστός ο παρέας πιάννει το νόημα φυσικά εννά δείξει.
    "...Και εν είχε σημασία, με το μπράτσο, με το πονηρό το ύφος του, με το αν επέρασε το τεστ του μεγέθους, με το στήθος τους το στιβαρό, ούτε το χαμόγελο του το μισό.."

    Τωρά εν σου φαντάζουν ανόητα, υπερβολικά τζιε ναρκισιστικά τα τέστ που βάλλουμε στους ανθρώπους για να τους "επίλεξουμε"?

    Ο μπός ακούετε ακριβώς το αντίθετο. Ευθυνόφοβος τζιε πούττος. Λλίο τρίξιμο των δοντιών δεν έκανε ποτέ κακό. Με το μαλακό όμως γιατί τόσα πράματα συσσωρευμένα μπορεί να σιονωστούν τζιε να μεν συνάουντε μετά.

    Ο τουλίπας μιλά που προσωπική εμπειρία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://loltrap.com/baby-kenny-chesney_11822.html

      Έπεσα πάνω σε τούτο τυχαία! :p

      Τα καλά να θυμάσαι που το γουήκεντ τζαι για τα άλλα δε τι κινήσεις μπορείς να κάμεις για να αλλάξουν, εν νομίζω να αντέξεις να μείνεις που κάτω για πολλύ τζαιρό ένηγουεη

      Διαγραφή
    2. Χέλμουτ Κωλ

      Οχι δεν ειναι προσωπικη πειρα.
      Τουλιπα = βγάλε ένα "ς" = κορούδα.

      Διαγραφή
    3. χέλμουτ: ναι τα κριτίριαόμως εν μες το μυαλό μας, οποια κι αν είναι, αστεία αστεία εμένα ταιριάζει το πρόφαιλ ο fitz αλλι΄ς εν θα φτάνναμε να δω τον άνθρωπο πίσω που τα χαρακτηριστικά. μερικές φορές μπορεί να χάνουμε ανθρώπους λόγο εξωτερικής εμφάνισης, που για μένα δεν ισχύει, αν κάποιος εν πραγματικά σπουδαίος χαρακτήρας αλλά δεν σου αρέσκει εξωτερικά=stays as a friend, εν ξέρω ήνταλως εκατέληξα σε τούντο συμπέρασμα σε ένα κκόμεντ αλλά εν αλήθκεια :)

      red: θεΙκή η πικ! εν άντεξα! έφυα



      Διαγραφή
  7. Μεγαλο αγχος το σιεσμα παντως. Ηταν παντα το προβλημα μου στις αρκες επειδη ειμαι τζιαι εξπερτ στο αθλημα. Εξεπερασα το πλεον. Ακουετε καλος παντως. Κιπ χιμ ακομα λιο. Cypriopoul

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ok sovara eksefigame pou ton pirina tou post. Podiantrapoi anthropoi pou sxoliazete ta skata!!!!

    (plaka plaka pienne toualetta, giati kamia imera pano sto doggy style, enna kamete to "brown" style kai an tha aresei se kanena apo tous dio)

    Oi tipote allo, apla eimai o Panikkos kai endiaferomai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το πιο σοκινγκ είναι αν γ΄νει το brown style και τελικά αρέσει του

      oh no

      γεια σου πανικο!

      Διαγραφή
  9. Ρε μα έδωσες παραίτηση? Παίζει τουλάχιστον τίποτε άλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. no shit! εμ σόρυ, πάει τα καλά ο τύπος θωρώ.. Τα σπαθιά μέσα δηλαδή. Μα να μεν διαβάσουμε για τσας αιματάκι εμείς οι πιστοί σου αναγνώστες;! Πιλέ μου έφκαρμα καμιας παρανυχίδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή