30/9/13

Κίτρινη ανάφλεξη



-Να βρίσκεις έναν άνθρωπο που να φοάσε να τον έχεις  και να φοάσε να τον χάσεις, και το να αλλάξεις, να γίνεις καλύτερη για να μείνει, για να τον έχεις να είναι ο στόχος
-Να βρίσκεις έναν άνθρωπο να θέλεις να μάθεις τα έξω του, τα μέσα σου, φανερά και μυστικά, και τα σκοτεινά του να τα αγαπάς επειδή μόνο εσύ τα είδες
-Να βρίσκεις έναν άνθρωπο να σου ανατρέπει όλα τα δεδομένα και να θέλεις να χαθείς που τον κόσμο, την πραγματικότητα, το σήμερα, να είσαι στο πούποτε στο τίποτε μαζί του
-Να βρίσκεις έναν άνθρωπο που να λαλεί το αστείο που εσκέφτηκες την ώρα που το σκέφτηκες
-Κείνον τον άνθρωπο που σε κάμνει την γυναίκα του, το ταίρι του, και θωρείς τον και θαυμάζεις τον, και θέλεις να στέκεσαι δίπλα του και να σε έχει όπως εν σε είχε ποτέ κανένας άλλος, και να εν δεδομένο να σου βαστά το χέρι σου
-Να μετρά η άποψη του
-Να ξέρει να σε χειριστεί , να σου ισιώνει τον νου σου, να τα κάνει όλα οκ
-Να σε κάμνει να σκέφτεσαι ότι αν και η ζωή εν έχει νόημα εν οκ, φτάνει να την περνάς μαζί του
-Και αν έρτουν άλλοι στον κόσμο σας εν σάννα και μολύνουν τον, να θέλεις να είσαστε μόνοι σας σε ένα παράλληλο σύμπαν και να μεν παίζει το τηλέφωνο, να μεν έχεις ίντερνετ, τίποτε τίποτε τίποτε
-να ξέρει και να ξέρεις ότι είσαστε ο ένας για τον άλλο 


Στέκετε απέναντι μου μακριά, και θωρεί με, θωρώ τον στα μάτια. Φκάλλω τα ρούχα μου ούλλα, φκάλλει τα δικά του, βλεπούμαστε, χαμογελούμε ο ένας του άλλου, ξεκινούμε και τρέχουμε ο ένας προς τον άλλο, ανοίγουμε τα χέρια μας και συνθλίβουμε τα σώματα μας στην σύγκρουση. Τεράστιες κίτρινες φλόγες πετάγονται που μας περιτυλίγουν καθώς το στήθος μου και το στήθος του λιώνουν και ενώνονται σε ένα σώμα, φλέβες από την καρδιά μου καταλήγουν στην δική του, το αίμα του στο σώμα μου και το δικό μου στο δικό του. 


17 σχόλια:

  1. Love is in the air la la la lala lala..... Αχ τουτος ο πρωτος ενθουσιασμος! Εν πολλα ωραιος! Απολαυσε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρώτος δέυτερος τρίτος, ένας μονιμος ενθουσιασμός :)

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφο τούτο που ζεις. <3
    Απόλαυσε το. =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και οι φίλοι;
    σε συνειδητή παύση;
    αχ οξυτοκίνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι φίλοι κάνουν ότι θα έκανα και γω, δίνουν χώρο και χρόνο να θρέψει το νέο σώμα

      Διαγραφή
  4. Ήντα τέλεια!!!!Aπολαυσε το Μπέα μου τούτο το τέλειο πράμα!!!Και να προσθ'εσω επίσης

    Να βρίσκεις ένα άνθρωπο που να σε κάμνει να μεν κοιμάσαι γιατί μια φορά η πραγματικότητα εν πολλά καλλύτερη που οποιοδήποτε όνειρο.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Bea, katalavaino to aisthima pou se kataklizei, alla sovara stin teleytaia paragrafo imoun kapos wtf? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωρα καλη τζαι ώρα γρουσή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θυμασαι...?μου ειπες μια φορα:"θελω να ζησω...κουραστηκα...θελω η ψυχη μου να πεταξει".πεταξε λοιπον βεατρικη μου...αυτο θα πει "ζωη"...αυτο ειναι το "ολον"...και οχι...δεν θα γινεις καλυτερη γιατι για παντα ησουν "καλυτερη"...απλα τωρα θα το δεις...θα το ζησεις...θα το νοιωσεις...νασε παντα καλα αγαπημενη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή