29/8/13

Σαν το μικρό φαντασματάκι τριγυρνάς

Ασπούμε υπάρχουν 2 είδη "πρώην" γκόμενων χοντρικά!
1. οι πρώην που ήταν σύντροφοι, αναπτυχθήκαν κάποια αισθήματα σημαντικά
2. οι πρώην που ήταν για να περάσει η ώρα, να καλυφτούν κάποιες ανάγκες

Είτε έτσι είτε γιουβέτσι εν πρώην, ένα και το αυτό! 

Τωρά υπάρχουν 2 σχολές περί αντιμετώπισης των πρώην:
1. χωρίζω->end of story
2. χωρίζω->διατηρώ επαφή είτε πυκνή είτε αραιή επειδή νοιάζουμε και θέλω να είναι καλά

Εγώ είμαι της πρώτης σχολής. Χωρίζω άρα no connection at all, ούτε facebook ούτε ηλεκτρονικά, ούτε μηνύματα, ούτε τίποτε! Προφανώς δεν νοιαζόμαστε αρκετά για να είμαστε ζευγάρι άρα δεν υπάρχει λόγος να ξέρω τι κάνεις και τι βάζεις στο facebook και τι κάνεις στην προσωπική σου ζωή. Ναι, θέλω να είσαι καλά, και ευτυχής αλλά εύρε τα μόνος σου, εν με κόφτει ρε κουμπάρε! 

Εν μαρέσκουν οι επικοινωνίες. Αν δεν ενοιάζεσουν αρκετά για να την έχεις γκόμενα και προτεραιότητα εν καταλαβένω προς τι η επικοινωνία ή η οποιαδήποτε πιθανή δίοδος επικοινωνίας ή διαρροής πληροφοριών περί του ατόμου αυτού.

"Μα επεράσαμε κάποια πράματα μαζί" ε? και? ή είσαι ή δεν είσαι! Δως την την ευτjιή σου και στο καλό! 

Η διατήρηση μιας κατάστασης και φαντασμάτων που οποιαδήποτε ώρα και στιγμή κάμνουν "μπου" μόνο υγιής δεν είναι!


27 σχόλια:

  1. End of story it is. Ν'αγιάσει το στόμα σου!
    Άκου 'εμείναμε φίλοι' τζιαι πελλάρες!
    Τούτοι οι πολιτισμένοι χωρισμοί διούν μου την πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε και μένα, τουλάχιστον εγώ είμαι ανίκανη να το κάμω!

      Διαγραφή
  2. "Τι θα κάνω με σένα, τι θα κάνω με σένα πες μου!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, χωριζεις τζιαι κανει! Τα μηνυματουθκια, τζιαι τα "γεια σου, τι καμνεις εισαι καλα" εν πελλαρες.

    Παρολα αυτα κατα διαστηματα πιαννει σε μια περιεργεια τζιαι περνας που το profile του, απλα για να δεις σε ποιο μερος του πλανητη βρισκεται... Που περιεργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξαρτάται που το πόσο γινάτι και εγωισμό έχεις να καταδεκτείς να ελέξεις το προφίλ! :P

      Διαγραφή
  4. Eγω πάλε πιστευκω οτι εν τζαι αναλογα με την σχέση. Στην αρχη σιουρα ξεκοφκεις τέλεια αλλα μετα μπορεις να κρατησεις μια επαφη. Φυσικά εν ανάλογα με την σχέση οπως ειπα. Τα πολλά κολλητίκια σιουρα εν περίεργα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξαρτάται και που τα άτομα φυσικά! αλλά συνήθως ενναιν για καλό.

      Διαγραφή
  5. Ένα είσαι καλά, τι κάμνεις στη ζωή σου, εν καλά οι γονείς σου τα αδέφρια σου οι φίλοι σου εν νοιώθω ότι εν κακό-αφού εγνώρισες τούτα τα άτομα κάποτε.
    Εν το έχω με ούλλους, αλλά εν τζαι τούτο ένα option. Τζαι ειδικά αν δεν έγινε κάτι συνταρακτικό και απλά εχωρήσετε. Χωρίς κακά συναισθήματα, απλά ετέλειωσε...εν μπορεί να σταματήσει να σε κόφτει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενεργά σταματά, αφού φέφκει, είμαι λλίο απόλυτη, του στιλ "αν με κόφτει εν θα σε έκοφκα που την ζωή μου, και αν έφυες εσύ τότε εν με κόφτει γιατί εν σου αξίζει"

      Διαγραφή
  6. Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις! Πόθεν ως τα πόθεν, αφού χωρίζεις με κάποιον, να έχεις φιλικές σχέσεις μαζί του μετά; Από γκόμενος/α κάποιας/ου, πώς μπορείς μετά να μετατραπείς σε φίλο/φίλη της/του; Δε λέω, αν τον/τη δεις στον δρόμο, θα του/της πεις γεια, θα τον/τη ρωτήσεις τι κάμνει, αλλά ως εκεί.
    Απ’ ότι εκατάλαβα, ο συγκεκριμένος θυμάται σε όποτε του κατεβεί, έννε; Πέρκι να είναι και σε άλλη σχέση! Το λέω, επειδή κατά διαστήματα, το βιώνω κι εγώ ;) Αν ο τύπος είναι όπως τον «δικό μου», το πόρισμά μου είναι πως ΘΕΛΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ. Γι’ αυτό, κάμνω τζι εγώ το χάζιν μου μαζί του! Του δίνω λλίη σημασία, έτσι για να εμποτιστεί το εγώ του τζαι μετά χάνεται πάλε! ’Υστερα που καιρό, επανέρχεται. Αν δεν έχεις αισθήματα ακόμα για το άτομό του (άρα έπαψες και να πληγώνεσαι απ’ αυτόν), δοκίμαστο, έχει πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα, εν μιλώ για μένα! αλλά ενδιαφέρον το POV σου! άτε γι αυτό μου αρέσκει να σας τα σύρνω δαμέ να θωρώ τες απόψεις σας!

      Διαγραφή
  7. Βάλλεις 2 κατηγορίες που 2 επιλογές τζιε λαλείς είσαι που την πρώτη σχολή, δηλαδή?
    Που το Β έβαλες το 1 που το Α?

    Έσχιει τζιάλλες πολλές παραμέτρους το θέμα, αλλά εν αρκετά σημαντικό να βάλεις μια κατηγορία Γ με επιλογές
    1) ο/η πρώην είναι σίγκλ και μήνες αγάμητος/η
    2) ο/η πρώην είναι σίγκλ, έγινε χότ και του/της κάμνουν ντου από παντού
    3) ο/η πρώην είναι δεσμευμένος(η)/χαρτωμένος(η)/παντρεμένος(η)
    4) ο/η πρώην είναι σάικκο
    5) ο/η πρώην είναι μακριά



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Na toniso oti ginetai kai sindiasmos mesa stin idia tin katigoria!!


      Kai nai. Oristikos xorismos, telos. En eshei "krato epafes kai souksoumouksou peponofloudes".

      Διαγραφή
    2. ε αν θα το ανα,λύσουμεν το θέμα βεβαίως και έχει τζιάλλα, αφού εδιευκρίνησα "χοντρικά"!

      Διαγραφή
  8. Sorry τελώ υπο σύγχισην. Εχτές είσιες ποστ οτι ήβρες γκόμενο. Σήμερα γράφεις μας για πρώην. Παρακαλώ elaborate διότι έσιει τζιαι αχάπαρους με κενά δαμέ. Thank you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ο γκόμενος, έσhιει πρώην προφανώς!

      ελπίζω να εξεκαθαρίσαν!

      Διαγραφή
  9. Έσχεις δίκαιο. τούτα τα κρατώ επαφή κρατούν σε πίσω που το να συνεχίσεις τη ζωή σου. Καλύτερα να την τελειώσεις την ιστορία που την αρκή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτο εκανα μια ζωη...αφηνα λιγο χρονο για τα "απαραιτητα" και μετα το εκοβα μαχαιρι!αυτη την φορα ομως μου ειναι αβαστακτα δυσκολο...ΟΜΩΣ..." the clock is clicking......soon......run out of time" !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθκεια?? να το δω και να μην το πιστέψω!

      Διαγραφή
  11. Θυμάμαι τότε πολλααά παλιά (το 2012) όταν ήμουν (πιο) μιτσιά (από'τι είμαι τωρά) ήσουν εσύ που με εβοήθησες με τον πρώτο μου χωρισμό.
    Τότε στο παλιό το μπλογκ μου, όταν ήρτες και μου είπες δυναμικά:
    "hey φίε τον που το facebook και κανεί, τάχα τι? εννά μιλάτε? κάτι που εξεκίνησε ερωτικό εν μπορεί να γίνει απολύτως φιλικό, εσύ εννα ελπίζεις ότι κάτι εννα γίνει, κείνος κάμνει το που ευγένια, φίε τον να ησυχάσεις! εν πολλά liberating"

    Τζιαμέ άνοιξες μου τα μάθκια, εβοήθησες με να το πάρω απόφαση και που τότε έγινα έντονος στηρικτής της πρώτης σχολής.
    Είχα αλλή μία σχέση εκ τοτε. Μιτσικουρού, εκράτησεν ένα μήνα. Αμέσως μόλις εχωρίσαμεν εδιάγραψα τον που facebook, τηλέφωνα, μηνύματα και παρέες του που και δίχας τους μια χαρά ήμουν.

    Όμως, τι κάμνεις όταν έρτει τζίνη η μέρα που ππέφτεις πάνω του; Ιδιαίτερα άμαν ο χωρισμός εν ήταν και ο πιο πολιτισμένος. Πριν κάτι μέρες είχα γράψει ένα ποστ που επέτυχα τον πρώην μου και η καρδιά μου έτρεχεν μαραθώνιο που το άγχος της. Άρα, για άλλη μία φορά, θα ζητήσω την συμβουλή σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τίποτε εν κάμνεις, χαμογελάς, ανεμίζεις την μαλλούρα και τον χαιρετάς χωρίς να σταματήσεις το περπάτημα σου ή οτιδήποτε που κάνεις! σύρνεις ένα "γειασουτικαμνειςκαλακαιγωκαλα!" και thats it!
      άγχος ήταν?

      εχτός του ότι πουτσογράφεις τον αν ήταν και μη-πολιτισμένος χωρισμός κάμνεις τον να σκέφτετε αν έκαμε λάθος ! επειδή κείνος περιμένει να είσαι εχθρική! συγχίζεται!

      τουλάχιστον εγώ έτσι θα έκανα

      Διαγραφή
  12. Πολλά θεωρητικό νομίζω γιατί είναι ανάλογο των συνθηκών.

    π.χ τι γίνεται αν ενδιαφέρεσαι για τούτον τον άνθρωπο ακόμα και εν εκάλυψες την συναισθηματική και όχι μόνο ανάγκη σου με κάποιον άλλον. Εν παίζει να είσαι αδύναμος και να επικοινωνήσεις εσύ μαζί του???

    Αν εν εσύ που τον εχώρισες (επειδή εν ενδιαφέρεσαι πιον)εν σε κόφτει αλλά αν εν κεινος εμπίπτει μέσα και από το θέμα το συναισθηματικό και θέμα εγωισμού.

    Και ποιος από τον άνθρωπο εν τόσο δυνατός που εν επληκτρολόγησε μετά που ένα χωρισμό τον αριθμό του πρώην. Ποιος εν έλεγξε μέσα στο facebook τι κάμνει και αν περνά καλά.

    Η μαγκιά του να σβήννεις ένα πρώην (που ήθελες) εναπόκειται στην πλήρη μα πλήρη διαγραφή του από την ψυχή σου. Και τούτο γίνεται μόνο άμα περάσει ο χρόνος ή αμαν καλύψει τις ανάγκες σου κάποιος άλλος.
    Δεν είναι δύναμη η πλήρης διαγραφή του, ούτε έχει να καμει με υγιης συναισθήματα γιατί ο άνθρωπος στην φύση του εν φυσιολογικό να έχει αδυναμίες. Κατα τα άλλα εν ούλλα μαθηματικά και χημεία.

    Χημεία:Ερωτική έλξη
    Μαθηματικά: Ο χρόνος ενάντια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν αντιλέγω ότι δεν έχει ο άνθρωπος αδυναμίες γι αυτό και κλείνεις όλες τις οδούς γα να πέσεις σε "αδυναμία"

      πρώτα ξεκινάς με τα εύκολα-δηλαδή αποκλεισμό- και μετά έρχονται και τα δύσκολα.

      με το να διαγράψεις το παρόν δεν σημαίνει ότι διαγράφεις το παρελθόν, απλά ξεκαθαρίζεις την στάση σου.

      Διαγραφή
  13. I've been on both sides. Ο πρώην μου 7 χρόνων; Εν μιλούμε καθόλου. Υπάρχει και άτομο στη ζωή μου όμως που ενώ επαίχτηκε κάτι εν υπήρχε έρωτας που καμιά πλευρά έτσι εμείναμε φίλοι. Εξαρτάται που την περίπτωση I guess. Σίουρα όι άμα έχεις ερωτικά αισθήματα για τον άλλο! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή