27/8/13

Σταυρώστε με σταυρώστε με!

Ξαπλώνω στο εδαφος σε σχήμα "σταυρός" με ανοιχτό θώρακα και τον βλέπω που περιεργάζεται τα όργανα μου χωρίς να με αγγίζει. Συνοφρυωμένος κοιτά έντονα την καρδία μου, την αορτή, τους πνεύμονες.  Είμαι "γυμνή". Εκτεθιμένη στην αγριάδα, τον βάναυσο τρόπο που μπορεί να με χειριστεί. Να δει όλο το εσωτερικό με καθαρό βλέμμα. Η καρδιά μου χτυπά έντονα, η αδρεναλίνη μου διασπείρεται σε όλους μου τους μύες. Αναπνέω γρήγορα. Τον βλέπω που με περιεργάζεται ήρεμα, με τα δάκτυλα του αγγίζει τους ζεστούς μου πνεύμονες γεμάτους αίμα και αέρα σαν μπαλόνια. Στο μυαλό μου έντονο το βουητό, δεν μπορώ να ακούσω κάτι άλλο εχτός από το εκκωφαντικό βουητό που μου θυμίζει "κίνδυνος". Τον σπρώχνω και πετάγομαι πάνω κρατώντας το στήθος μου πριν χυθούν τα όργανα έξω. Αρπάζω το σπαθί και τον κοιτάζω ίσια στα μάτια. Βλέπει με, μισογελά περιπεχτικά υπό γωνία, σταυρώνει τα μπράτσα του και θωρεί με σάννα και διασκεδάζει. Σπάζει μου τα νεύρα μου, και ταυτόχρονα κάμνει με να νιώθω λλίο γελοία. Νιώθω ότι αν το γυρίσω πάνω του τούντο σπαθί εννά το πιάσει με τα χέρια του τα σκληρά να το ζαβώζει. 
"Κοίτα" λέει με ύφος ξέρωτισουλεωπρέπειναμεπιστεψεις, "ή γυρίζεις το πάνω μου και βλέπεις το outcome ή βλέπεις ότι και γω κρατώ τσεκούρι και έρκεσε να πάμε να παίξουμε"
"Ανάθεμαντα ρε Fitz, άφησμε να παίξω την σκληρή"
"Μα είσαι, αλλά μαζί μου εν χρειάζεται"
"Μαζί σου όι ε?"
Νέφκει μου όι με κείνο το μισο το χαμόγελο το πονηρό που εκρετεσουνατονακκασει.  
"Ε τωρά εν ξέρω, τι θέλεις να κάμουμε? Εν και ξέρω τι κάμνουν τα ζευγάρια"
"Ώστε είμαστεν ζευγάρι? Μάλιστααααα Beatrix, θέλεις να είμαστε και ζευγάρι, χαχα ζευγάρι? χαχαχα". Γαμώ τες εξυπνάδες του εν μπαίνω πάνω του τούτου, εκάτσαμεν πάνω.
"Άφησμε" απαντώ σικκηρτισμένη που με έπιασε μέσα πάλε, ξαπολώ του το χέρι του και προχωρώ μπροστά, αρπάσσει με και φιλά με
"Beatrix είσαι η γκόμενα μου"
"Σκατά" απαντώ μες τα χέρια του.

PS: Σταυρώστε με, σταυρώστε με.
Αυτόν τον άνθρωπο τον αγαπάω.
Απ’ την καψούρα μου παραμιλάω.

18 σχόλια:

  1. "Beatrix είσαι η γκόμενα μου"
    Ω, πολυ μπρουταλ καταστασεις!!!
    Κανονισε να τον στειλεις να παει κι αυτον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα ο πελλός θέλει τον αντίπελλο του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Γαμώ τες εξυπνάδες του εν μπαίνω πάνω του τούτου, εκάτσαμεν πάνω".
    Τούτος εν είναι άλλωστε ένας που τους σκοπούς????

    Bea dont think about it!! Δώκε μέσα o τύπος κάμνει!!!! Η τελευταία ατάκα τα λέει όλα:
    "Άφησμε" απαντώ σικκηρτισμένη που με έπιασε μέσα πάλε, ξαπολώ του το χέρι του και προχωρώ μπροστά, αρπάσσει με και φιλά με
    -FITZ ο διεκδικητής. Μπράβο του. Υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ήβρετε χρόνο που τες αγάπες και επιστρέψατε?
    Μα τωρά ο Fitz με θκύο λύρικς που καψουροτράγουδα, ένα τράχτο τζιε ένα τσεκούρι εκατάφερεν τα?

    "Beatrix είσαι η γκόμενα μου"
    "Σκατά" απαντώ μες τα χέρια του.

    Άτε ρε καλούς απογόνους. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγκυμονώ κινδύνους!

      ήβραμε χρόνο ναι! επεριοδευα εχτός κύπρου!

      μα δεν κάνετε ένα τουίτερ να μας ακολουθήτε εκεί που είναι εύκολο τα ευλογημένα! ακουληθείτε το παράδειγμαν του πάνικ προφανώς!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. μα πειράζει σε πολλά που μαρέσει ο άντρας ο φτιαγμένος α!

      εν φτιαγμένος τούτος πολλά ναι! σιξ πακ εν έχει, έχει στήθος και μπράτσα και καλοσχηματισμένες πλατάρες! θες να ξέρεις κι αλλα για την εμφανιση??

      Διαγραφή
    2. Εν που είμαι παshής τζιαι έχω κκόμπλεξ :)

      Όι ρε, απλά νομίζω διάς του υπερβολική σημασία. Μπορεί να κάμνω τζιαι λάθος..

      Διαγραφή
  6. Ούσου τζιαι παρέτα τα καμώματα. Είσαι η γκόμενα του. Είπα και ελάλησε ο Φιτζ. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.youtube.com/watch?v=m_znEKSLyBI
    εν το εβαλες τζιε καποιος επρεπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή