20/6/13

Η Άγνωστη Χ

Beatrix is exiting...
 
Χ: Τι εν τούτο το θέμα που έχω.
Γιατί έχω το μπλογκ? Τι εν τούτη η ανάγκη?
Το να δραπετεύω? Γιατί έχω την ανάγκη να δραπετεύω? Και γιατί διατηρώ τούτο το "μέρος" με τόση ευλάβεια? Και γιατί το βλέπω, το καταλαβαίνω τωρά? Και τι με οδηγεί στο να καταλάβω τούτα τα πράματα?

Τι εν η Beatrix? Τι διαφορά έχει που μενα? Πόσο αληθινή είναι? Υπαρχει?

Έχω την ανάγκη να δραπετεύω, πάντα, που το μέρος, που τους ανθρώπους, που τον εαυτό μου, που το μυαλό μου, που τον κόσμο. Απολαμβάνω να μπαίνω στους ρόλους, να ελίσσουμαι, να είμαι τόσα άτομα αλλά στον πυρήνα η ίδια. Εν υποκρίνουμαι, κάθε ρόλος εν αληθινός, νιώθω τον, εν κομμάτι μου.

Πρέπει να μπορώ να φύω, πρέπει να μπορώ να νιώθω ότι εν έχει κανένας την ανάγκη μου, εν θα λείψω. Και θα μου πεις η οικογένεια σου έχει σε ανάγκη. Εν έχω επιλογή σε κείνο ναι, εν το κομμάτι που αντέχω. Αλλά οι άλλοι? Εν μπορώ να νιώθω δεμένη, εν μπορω να νιωθω ότι ο άλλος έχει expectations πολλά παραπάνω που μπορώ να προσφέρω. 

Οπότε η Beatrix βοηθά στο να δραπετεύω, που τον κόσμο, το μυαλό μου και εμένα.

So what if I loose Beatrix?













Είμαι η άγνωστη Χ, εν με ξερετε-και η Beatrix κρατά με σε επαφή (like Joyglow does it!)





19 σχόλια:

  1. There is a thin line between X and Beatrix. Beware which one you choose to indulge in.

    P.S. Men me peis spastiki. To 'loose' en me ena 'o'. At least I think that's what u were trying to write. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμη και εάν 'χάσεις΄ ποτέ την Beatrix, θα είναι επειδή αποφάσισες ότι έκανε τον κύκλο της και εσύ βρήκες άλλους τρόπους να δραπετεύεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Γιατί έχω το μπλογκ? Τι εν τούτη η ανάγκη?" κτλ., κτλ. θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σχεδόν φιλοσοφικό το ερώτημα σου. Ξέρεις τι λένε για το ζώδιο σου... όσο πιο πολύ χώρο του δίνεις τόσο περισσότερο έρχεται κοντά στον άλλο και δένεται μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμμ Μάλιστα...επειδή εκατάλαβα σε ότι είσαι λίγο αλλού γι΄αλλού στο θέμα ;), την προηγούμενη φορά που κάτι λέγαμε,θυμάσαι; είπα να το αφήσουμε γιατί διεσθάνθηκα ότι θα φρικάρεις.

    Πολύ καλά έκανα φαίνεται.
    Απόλαυσε την ανάγκη σου με την μυστικότητα που την περιβάλλει για όσο καιρό τη χρειάζεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μονο που θυμαμαο
      το
      μονο
      που θυμαμαι
      ειναι που μυριζε ανοιξξ
      το
      πρωτο
      σου φιλι!

      Διαγραφή
  5. Εγώ τη Beatrix συμπαθώ την και αν ποτέ μάθω ότι πίσω της κρύβεται καμιά μικροαστή Αντρούλα, Γιαννούλα, Γιωργούλλα πολύ θα λυπηθώ. Συντήρησε τον μύθο παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε πάω άγνωστη Χ, άλλωστε κρύβεις μια Beatrix μέσα σου! Για μένα άν και πρόσφατο μπλοκ ήταν ένα παράθυρο. Ποιός ξέρει γιατί να έχουμε έτσι ανάγκες. Ίσως τάσεις φυγής από καταστάσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το
      σιγουρο εν οι τασεις φυγης, αλλα ποθεν προερχουνται εν ξερω

      Διαγραφή
  7. Η Βεατρίκη λέει τα πράματα που θέλει να πει η γραφέας και η γραφέας εν ο τροφοδότης της Βεατρίκης. Μπορεί να ακουστεί εγωιστικό, αλλά ασπάζομαι την ίδια άποψη (Πανίκκος-Joyglow).

    Μπορεί απλά να κουράστηκες να την τροφοδοτείς. Κόπωση. Συμβαίνει. :)

    Εκτός αν συντρέχουν και άλλοι λόγοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν λειφκει η τροφοδοτηση! συντρεχουν αλλοι λογοι

      this isnt goodbye re

      σε ασπαζομαι

      Διαγραφή
  8. The ever present Cptn. Jack M. SparrowΙουνίου 20, 2013 3:16 μ.μ.

    Well, first things first, εννα πρεπει να αλλαξεις το ονομα, address τζαι design του blog.
    Also, X en κυριολεκτικά το τελος της "BeatriX"... Τυχαίο;;; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. n pao ppt dear! this is
      not a goodbye pist, εν απλα σκεψεις!

      Διαγραφή
  9. σε καταλαμβαίνω..κάποτε τζαι τούτο εν μια έξοδος που τουτα όλα που γίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή