29/5/13

Το τσίρκο VII

Ο καθρέφτης έχει γύρω του λάμπες, βάφομαι. Τα μαλλιά μου πίσω, μαζεμένα ψηλά. Κόκκινο κραγιόν, ψεύτικες βλεφαρίδες. Βάζω ρουζ. Φορώ ρούχα με παγιέτες, λευκά. Κτυπά η πόρτα.
Μπαίνω στην μέση της σκηνής περπατώντας στις άκριες των ποδιών μου. Χαμογελώ και εστιάζω χαμηλώνοντας το κεφάλι, κοιτάζοντας γύρω. Ο κόσμος χειροκροτά. Ανοίγω τα χέρια μου και παρουσιάζω το σώμα μου, άφθαρτο. Στο τσίρκο οι τίγρεις υποκλίνονται, οι κλόουν με κοιτάνε σιωπηλοί, κάνουν το show τους αλλά εγώ είμαι στο κέντρο της σκηνής. Δεν ακούω τίποτε. Δεν βλέπω τίποτε εχτός από μάζες, συγκέντρωση ύλης, οι ανθρώποι δεν έχουν ήχο, είναι απλή συγκέντρωση ύλης. Μόρια, άτομα, πυρήνας, ηλεκτρόνια και πολλύ κενό. Κλείνω τα μάτια και στέκομαι στο κέντρο. Ακούω την μουσική στο μυαλό μου, βλέπω την πραγματικότητα, το τσίρκο μου, όπως είναι ακριβώς, όσο όμορφο και άσχημο το κάνω, όλα του μυαλού. Θα ήθελα να πιστέψω σε κάτι, θα ήθελα να πιστέψω στο τσίρκο, αλλά υπάρχουν βρωμιές στα κλουβιά των ζώων, υπάρχει βασανισμός για να εκτελέσουν, υπάρχει θλίψη στους κλόουν, υπάρχει βιασμός και καταπίεση, παραμόρφωση και αίσχυνη, και ο κόσμος χειροκροτεί που τα βλέπει στην σκηνή.
Στέκομαι στη μέση, και είμαι αφθαρτη.

Μην με κάνεις να αφεθώ στην παραίσθηση του όμορφου τσίρκου αν δεν θα την συντηρείς

15 σχόλια:

  1. Cptn. Jack M. SparrowΜαΐου 29, 2013 2:19 μ.μ.

    Όλα γύρω σου γυρίζουν που λαλεί τζαι ο σάκης.
    I think it's your job not to let yourself get sucked into the illusion.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Κόκκινο κραγιόν, ψεύτικες βλεφαρίδες. Βάζω ρουζ. Φορώ ρούχα με παγιέτες, λευκά"

    οντως...the circus is coming..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρεπει να εν πολλά ψηλο το IQ σου :)

      Διαγραφή
    2. Λυπαμαι που θα σε απογοητευσω αλλα μαλλον το δικο σου IQ ειναι το θεμα εδω.
      Δεν ηταν ειρωνικη η απαντηση μου προς εσενα. Καταλαβα την αλληγορια και δεν προοριζοταν το σχολιο για σενα αλλα γι αυτο το ψευτικο που μας περιβαλλει ολες πολλες φορες. Εγω τουλαχιστον ετσι το εξελαβα.
      Μαλλον επρεπε να το θεσω πιο απλοϊκα..

      Διαγραφή
    3. apologoume p den katalava tin ironia! o graptos logos dn perna sinesthimata k apopsis efkola, an den katalava ta logia sou tote lathos mou, herome p katalaves esi ti eho na po ego

      Διαγραφή
  3. Ένηξερω γιατί αλλά ήξερα πως θά ταν ποστ του τσίρκου. (και γω δυσκολεύκουμαι λλίο με τα comments σε τούντο series)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν θα ειναι "παραισθηση"...τοτε μην ασχοληθεις καθολου...και μην επιτρεψεις σε κανενα ουτε να σε βαλει μεσα αλλα ουτε να σου την συντηρησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ma ta panta ine paresthisi, ta janaipame afta, pou isere thalassa ehathikes

      Διαγραφή
  5. I seira tou "Tsirkou" einai mia elegeia ston solipsismo kiries kai kirioi. Psakste to :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή