22/5/13

Time Out #16 "Εδω Λεμεσός, Εδώ Λεμεσος"

Μιαν καλήν ημέρα, ήταν ζέστη, αρχές του μήνα, είπα να πάω θάλασσα. Πιάννω και δύο φίλες μου, εβάλαμε τα μαγιά μας, εβάλαμε τες καππελλαρίες, και τες γιαλλούμπες, επήαμε που το costa επιάσαμε τα fredos, εμπήκαμε μες το car, εβάλαμε το ράδιο ττάππο και φύγαμε για την "Εδω Λεμεσός, εδώ Λεμεσός".
Καθώς ετραγουδούσαμε δυνατά μες το highway στο έμπα της "Εδω Λεμεσός, εδώ Λεμεσός" βλέπουμε μιαν τεράστια ταπέλλα:
"Έχουμεν Θάλασσα"
Εμείς ήμασταν κάπως "duh dudes, we know that"
Συνεχίσαμε την πρόοδο μας στην αγαπημένη πόλη της Λεμεσού που προφανώς έχει θάλασσα. Σταματήσαμε σε ένα περίπτερο. Ο περιπτεράς αλητοαλάνι λεμεσhιανίτικο. Εχαχανίζαμε  λλίο παραπάνω άρκεψεν εμιλούσεν μας.
"Λευκωσιάτισσες?" ερώτησε μας
"Ναι" απαντήσαμε με ένα στόμα μιαν φωνή.
"Εν πιο ωραία η Λεμεσός" είπε μας. Εμείς ήμασταν κάπως "like we give a shit man"
Εφύαμε. Πάμε στην παραλία, πιάνουμε τες ξαπλώστρες, και την ομπρέλλα, φκάλλουμε με τρόπο τα ρούχα ώστε να είμαστε όσο πιο σέηφ εντ σέξυ.Αλοιφούμαστε ότι κρέμα έχουμε, ξαπλάρουμε με τρόπο να τεντώνετε το δέρμα. Έρκετε το παιδί να πληρώσουμε, διά μας tickets-γράφουν πάνω "Λεμεσός, η πιο ωραία, comes with beach and sea"-φέφκει, πιάννουν μας κουβέντα και καλά οι τύποι δίπλα. Ναι γινεται και μαθαίνουν ότι είμαστε που την Λευκωσία.
"Εν πιο ωραία η Λεμεσός, εσείς εν έχετε θάλασσα".
Έρκετε ένας φίλος μιας που την παρέα, ΛεμεσhIανός, "Εν πιο ωραία η Λεμεσός"
Πάμε να φάμε "Εν πιο ωραία η Λεμεσός, εσείς εν έχετε θάλασσα".
Στο παγωτό "Εν πιο ωραία η Λεμεσός".
Ύστερα εκάτσαμε για ένα καφέ έμαθε ο κόσμος γύρω μας ότι είμαστε Λευκωσιάτισσες, εσηκωστήκαν που τες καρέκλες τους, ζομπιειδές βήμα, με τα χέρια ανυψωμένα, να μας κυνηγούν, εμείς με τες σαγιονάρες να προσπαθούμε να σωθούμε. Να επαναλαμβάνουν ρυθμικά με τα μάτια τους κατάμαυρα:
"Εν πιο ωραία η Λεμεσός, Εν πιο ωραία η Λεμεσός, Εν πιο ωραία η Λεμεσός, Εν πιο ωραία η Λεμεσός, Εν πιο ωραία η Λεμεσός, Εν πιο ωραία η Λεμεσός, Εν πιο ωραία η Λεμεσός, Εν πιο ωραία η Λεμεσός". Εβουρούσαμε μες την Σαριπόλου-ναι η επιτομή της διασκέδασης-και εφτάσαμεν στην πλατεία του Κάστρου. Εσταμάτησα απότομα μόλις εσκέφτηκα "I am Beatrix fucking Kiddo ασπούμεν". Τραβώ την σπάθα-καθαρίζω την που λλίο αντηλιακό και παίρνω θέση μάχης.

Στο καθάρισμα του άιματος μετά με μάνικα επλησιάσαν με οι φίλες μου διστακτικά. 
"Fuck αποκαλύφτηκεν η μυστική μου ταυτότητα". Έσφαξα τες και κείνες για ασφάλεια.-όοοοοοι ρε kidding :P

ΥΓ (a really long one)
Αγαπητοί ΛεμεσhΙανοί dont get me wrong. Αρέσκει μου η πόλη σας πολλά, πάρα πολλά, και πολλοί φίλοι μου εν κατοίκοι της παραλαθάλασσιας αυτής περιοχής. Αλλά πρέπει να περιορίσεις αυτό που σε κάνει να δηλώνεις ότι η πόλη σου εν η πιο ωραία συνέχεια-κχμ κχμ κομπλεξ, εν το είπα εγω-ώστε να μεν μου σπάζεις τα νέυρα μου φορ νόου ρίζον μάι φρεντ. Φιλικά σε ενημερώνω τι περνά που τον νου μου όταν μου παρουσιάζεις τις πιο κάτω τιπικαλ λεμεσhιανίτικες ατάκες. Προς γνώσην και συμμόρφωσην!

"Εν πιο ωραία η Λεμεσός" έστω εν πιο ωραία ρε φίλε η Λεμεσός, τι με κόφτει? Γιατί πρέπει να με απασχολεί ασπούμε γιατί εν πιο ωραία η Λεμεσός, εν με κανούν τα δικά μου, τα προβλήματα του κόσμου, η οικονομική κατάσταση, ασε που πρέπει να πάω οδοντογιατρό, εχώρισα, ο κόσμος βαδίζει προς το χάος, ο κόσμος πεθανίσκει που την πείνα  και εχτές είδα και ντοκιμαντέρ για τις φυσικές καταστροφές που εν έτοιμες να συμβούν όπως το μεγατσουνάμι και το μέγα-ηφαίστειο, πρέπει να με κόφτει ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΝ Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΗ?

"Εσείς εν έχετε θάλασσα" ίσως αν έμενα στην κεντρική αφρική ή την κεντρική Ευρώπη πραγματικά το επιχείρημα σου να ήταν valid. Αλλά άμα είσαι στην Κύπρο όπου η απόσταση μέχρι τη θάλασσα εν <30' ε τι να λέμε τώρα. Εγώ στη Λευκωσία κοιμούμε με ανοιχτά παράθυρα τις νύχτες του καλοκαιριού μαλάκα με ανοιχτά τα παράθυρα και μπαίνει ένα αερούι δροσερό, και χτυπά και το γκλιν γκλιν που την ονειροπαγίδα του γείτονα και ταράσσουν τα φύλλα του δέντρου και έτσι με παίρνει ο ύπνος φίλε μου. Και επίσης εγώ στη Λευκωσία πάω στο μπαράκι και κάθουμε πας την καρέκλα και ένναιν βρεμένη, και εν γίνουνται τα μαλλιά μου προχωρημένη άφρο κουπ που την υγρασία. Και αυτό εν επειδή ΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑ σε απόσταση 15 λεπτών, έχουμεν την σε απόσταση 30 λεπτών-πο πο.

"Εμείς οι Λεμεσhιανοί δεν μπορούμε χωρίς τη θάλασσα" τι εννοείς ρε φίλε ασπούμε? Τελευταία φορά που εκοίταξα δεν επέθανε κανένας που "οξεία θαλασσοέλλειψη". Θαλασσαινεμία si, θαλασσοέλλειψη no! Ή εν ξέρω αν υπάρχει καμιά μετάλλαξη στο γονιδίωμα του ΛεμεσhΙανού που δεν αντέχει χωρίς να αναπνέει κυριολεκτικά νερό during summer time και όταν βρεθεί σε υποφερτά επίπεδα υγρασίας ξαφνικά παθαίνει σαν το ψάρι έξω που το νερό. Τάχα πέφτει η ψυχολογία σου αν δεν βλέπεις την θάλασσα? Επειδή σίουρα ούλλοι έχετε μπαλκόνια που βλέπουν στην θάλασσα έτσι? Μεινίσκετε ούλλοι πας το κύμμα γαμώτο, σκουπίζετε την άμμο που το σαλόνι ένα πράμα. Ή πε μου ότι απλά χρησιμοποιείς την θάλασσα για προσανατολισμό επειδή η εσωτερική σου πυξίδα εν άχρηστη και χάνεσε όταν έρτεις Λευκωσία. Αλλά και πάλε, δεν μπορείς να πεις ότι μπορείς χωρίς την θαλασσα επειδή εννά χαθείς, δεν υπάρχει περίπτωση να πεθάνεις της πείνας αν χαθείς μισή ώρα μες την πόλη πχ. Ε εν το πιάννω ρε φίλε.

"Εν το καταλάβετε εσείς επειδή εν αγαπάτε την πολη σας" ρε κουμπάρε εν μια πόλη, εν τόπος διαμονής, αρέσκει μου, ξέρω τους τόπους της, ξέρω τον κόσμο, ξέρω που να πάω αναλόγως της διάθεσης μου, εν η δουλειά μου, οι φίλοι μου, η οικογένεια μου, οκ. Εν θα αυτομαστιγωθώ γονατισμένη στον κήπο τjιαμέ στο παλιό το γενικό μες το συντριβάνι μιαν Κυριακή να με θωρούν οι μαυρίες για να το αποδείξω. Αγαπώ την πόλη μου, οκ, τι άλλο πρέπει να κάμω? Να γυρίζω να λαλώ ότι εν ωραία? Αφού εν average. Είδες ωραίες πόλεις φίλε μου? Εταξίδεψες πουθενά?

"Είμαστεν η πόλη της διασκέδασης" έλα κάτσε δαμέ να σου πω σολλεπτό. Επειδή έχω εμπειρίες, τούτο που κάμνουμε στην Κύπρο ένναιν διασκέδαση. Ότι και να μου πεις η Λεμεσός εν στην Κύπρο, και ισχύει το ίδιο όπως και στους υπόλοιπους, μπορεί ίσως λιγότερο από τους υπόλοιπους, αλλά αν δεν έκαμες αλλού, που ο κόσμος ξέρει να διασκεδάζει, τότε και μόνο τότε θα θεωρείς το ξενέρωμα που επικρατεί σε όλη τη Κύπρο διασκέδαση.

ΥΓ 2: Τjιαι για να μεν μάσhιεσαι ότι είμαι παλιολευκωσιάτισσα, προς υπεράσπιση μου εγώ έγραψα και αυτό: Ξενερωτίνη-Μια βιβλιογραφική έρευνα της μάστιγας της πρωτεύουσας

44 σχόλια:

  1. Χαχαχα πολλά καλό ποστ (I live for sarcasm :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Είμαστεν η πόλη της διασκέδασης" έλα κάτσε δαμέ να σου πω σολλεπτό. Επειδή έχω εμπειρίες, τούτο που κάμνουμε στην Κύπρο ένναιν διασκέδαση. Ότι και να μου πεις η Λεμεσός εν στην Κύπρο..."

    Ότι και να μου πεις η Λεμεσός εν στην Κύπρο...

    No further comments...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Ή πε μου ότι απλά χρησιμοποιείς την θάλασσα για προσανατολισμό επειδή η εσωτερική σου πυξίδα εν άχρηστη και χάνεσε όταν έρτεις Λευκωσία."

    επειδή είμαι λεμεσιανή που χρησιμοποιώ τη θάλασσα για προσανατολισμό επειδή η εσωτερική μου πυξίδα εν άχρηστη τζαι χάνουμαι όποτε έρτω Λευκωσία, η Λεμεσός εν πιο ωραία :ΡΡ

    respect το ποστ πάντως :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα εσιει τζαιρο να θκιαβασω μπλοκ and this made me laugh!! haha επεθυμησα να διαβαζω τα ποστ σου! :p

    ξεκινα να θωρεις walking dead. it will be very inspiring for you! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. pou se re pertitjin!
      pou thaevro ora na do k to walking dead, ejanaipan m to

      Διαγραφή
  5. Εξήασες την περίφημην ατάκαν του Δημάρχου της Λεμεσού: "εσείς την πρωτεύουσα, εμείς τον πολιτισμό". Θα ξεράσω σουλτανίνες που ελάλεν τζι η Νανά Σταμάτη στο "Οι Μεν και οι Δεν"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ένοιωσα ποτέ την ανάγκη να αποδείξω ότι ο τόπος μου εν πιο καλός/όμορφος/είμαστε πιο πελλάρες/πιο αλήτες/πιο νούσιμος που οτιδήποτε άλλο.
    "Είμαστεν η πόλη της διασκέδασης" αγκρήντ.
    Εκτός τζιαι αν :
    γυμναζούμαστε ούλλο το χρόνο για να φορούμε τες φανέλλες τες ανοιχτές ως το αρφάλι,
    το ροζάριο που πάνω,
    ταττού επιλεγμένα στα σημεία που δεν καλύφκουν τα ρούχα μας,
    τζιαι βλέμμα έτοιμο για καφκά ανεξαρτήτου τόπου,μουσικής,κόσμου,ηβέντ θεωρείτε διασκέδαση, ΟΧΙ αγαπητέ συντόπουζε Κυπραίε-Λεμεσιανέ ΔΕΝ διασκεδάζεις. Γυρεύκεις αφορμή είτε να δερτείς είτε να γαμήσεις πράματα που ελάχιστες φορές συμβαίνουν. Στην πραγματικότητα έσχιεις τα ούλλα μες το νού σου. Τζιε οι αρσενιτζιοί τζε οι γενέτζιες έτσι κάμνουν. Τζιε λαλούν την πόλη της διασκέδασης.

    Κώλ, Χέλμουτ Ξαλαφρωμένος Κώλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. eparejigisame tin diaskedasi dear χελμοuτ κωλ
      enna spaso ti en to nickname s k pothen fkeni

      Διαγραφή
  7. OMG ναι ναι ναι! Πες τα Χρυσόστομη. Άσε που μέσα που τον παραλιακό ένεν πιο όμορφη η Λεμεσός.

    ΥΓ: Πάω να περιμένω το κράξιμο από όλους τους Λεμεσιανούς φίλους μου που κατά τα άλλα -στη Λευκωσία τουλάχιστον- είναι τα καλύτερα παιδιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hehe, παθοντας και συ ε?
      τα καλυτερα παιδιά ρε-αμα δεν μάχουνται για τα πιο πανω

      Διαγραφή
  8. Ου εκτυπησες κοκκινο τωρα! Εννα λυσιασσουν οι Λεμεshιανοι να σε φασιν. Εshε ετοιμη την σπαθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Η Λεμεσός εν πιο ωραία"

    Ναι, εν πιο ωραία. Συγχαρητήρια, να σας δώσουμε τους Ολυμπιακούς του 2020.

    Μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί η κόντρα "πόλεων" (αποκαλέσαμε τη Λεμεσό και τη Λευκωσία πόλεις και ταρακουνήθηκαν συθέμελα η Βαρκελόνη και η Ρώμη). Σαν να τσακώνονται οι μύγες πάνω σε ένα κότσιρο, σε ποια από τις δύο άκρες του βρομά λιγότερο.

    "Η Λεμεσός εν πιο ωραία". ΟΚ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα εγώ έχω μια άλλην απορία: γιατί κάποιος να πάει Λεμεσό για θάλασσα, δεδομένου ότι δε θα πάει σε κανένα μπιτίμπαρο, αφού οι παραλίες τους μόνο καλές δεν τις λες? Τα υπόλοιπα τα σχολίασαν οι από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε πας για τα μπιτίμπαρα και για την παρέα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  11. Πολλύ θυμό με τη Λεμεσό όμως τζι εσείς οι Λευκωσιάτες, ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τους στενόμυαλους παντούς καταγωγής αγαπητέ!
      ζήτω η λεμεσός!

      Διαγραφή
  12. Επειδή βαρκ να ανοίξω το link είσαι μια παλιολευκωσιάτισσα :p

    Τζιαι συμφωνώ με την χωρκανή μου την Ουφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι, μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου-κχμ κχμ το λινκ που λέγαμε :P

      Διαγραφή
  13. "ο πολεμος δυο πολεων"...θυμιστε μου ξανα για ηντα χωρκα μιλουμεν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εδώ θκυο γειτονιές τσακκώνουνται :P

      Διαγραφή
  14. Λεμεσός...λεμεσός...κάτι μου λαλεί! Α ναι τζείνος ο τόπος που έσιει 2 γειτονιές όμορφες με τα παλιά τα σπίδκια τζαι τα μπαράκια, τζαι τζείντο ωραίο after hours γυράδικο/σουβλιτζίτικο στη γωνιά.

    Τα φιλιά μου στους Λεμεσιανούς φίλους.
    Τζαι μεν μου ξαναπεί Λεμεσιανός ότι χάνεται στη Λευκωσία, γιατί εν μόνο η παττίχα του που χάνει. 3 δρόμους έχουμε ούλλους τζαι ούλλους.

    Αγαπώ τη Κύπρο τα όμορφα τζαι τα άσιημα.
    Αλλά Λευκωσία, me loves you just because...μάλλον επειδή είσαι μες το 70% των αναμνήσεων μου.

    Τζαι άλλη φορά Βεατρίκη να τους λαλείς ότι ΕΧΟΥΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑ.
    Ο Πύρκος με τα κρυστάλλινα νερά εν μες τη Λευκωσία. Απλά κόφκει λλίο μακριά...
    Τζαι η Μόρφου εν Λευκωσία.
    Λύση τώρα, τη ζητώ επιταχτικά, για να μεν μας πρίζουν άλλο οι Λεμεσιανοί "εν έσιειτε θάλασσα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. me an ehoume me an den ehoume den me koftei!
      apeto na pigeno sto plus sea kai na men me kofti annen pio orea olan!
      zito to epitahtika episis :P

      Διαγραφή
  15. Πρέπει τελικά να τους πειράζει ο πολύς θαλασσινός αέρας και εν έτσι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tora pou grafo to sxolio akouontai pou ekso seirines , tsakres, kai loipa xaritomena tis polis mou :P

    Sovara omos oi lemesianoi pou laloun oti eimaste oi kaliteroi, epian os to governor's beach, oute vima parakato.

    Ayta eixa na po paliovoutiro....EEEEE filoi mou leykosiates!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kathenas me ta proionta tou kapoioi fkalloun galaktokomika, made in cyprus. protimoumekipriaka menoume kipro
      :P

      Διαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. san tin skala en eshei! oulla ta alla en pellares! asxeto alla eipa na epanelthw me kati parathkiantalo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. *Handshake**ανεξέλεκτο χειροκρότημα*. Μισή παθκιά τόπος να μαλλώνουμεν για το αν έσιει θάλασσα μισή ώρα πιο τζει για αν δεν έσιει. Έσιει πόλεις στον κόσμο 100φορες το μέγεθος της Κύπρου αλλά εμέις το φκιολί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Cptn. Jack M. SparrowΜαΐου 24, 2013 1:34 μ.μ.

    Tell me about it! Ως Λευκωσιάτης στην Λεμεσό τα τελευταία 2.5 χρόνια, αν είχα 1 ευρώ για κάθε φορά που το άκουσα "Μα εμείς έχουμε θάλασσα", "Η Λεμεσός εν καλύτερη που την Λευκωσία", ήταν να με πιάσει το κούρεμα των καταθέσεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Empeiria mias lemeshianis pou meiniskei leykosia...ne re gamwto exoume thalasa k o purkos en makria sas.Arxidakia kai na pate an thelete. kai Morfou an thelete piainete.Ti enna sumvei bgalte (to valte en isxuei vgalete ta kai fortoneste kai to make up, adiavroxo kata protimisi gt sinithws en thorkeste) ta magio k piainete, to polli na sas shillogamisoun 2 me 3 tourkoi.en eshei tourkous tziame?. shit en to ixera.

    Loipon i diafora tou lemeshianou me to leukosiati k en vasiki diafora (btw en exw problem me nicosia kai pairno kai omorfa dapano) einai oti en enas xenerwtos kai misos (o leukosiatis), ena psonio tou kerata p en tha se valei stin parea tou giati gelas polla, pou en tha se valei stin parea tou gt laleis ta sexoualika s, p en tha se valei sti parea tou gt xrisimopoieis lexeis opws o v....os kai o p....os kai ise kai geneka (sorry en xerw an dikaioumai na grapso toutes tis lexeis). touti en i vasiki diafora tou lemesianou me to leukosiati. tou lemeshianou p ena se proseggizei k ena s milisei kai na s pei am eisaste leukosiatisses?? tou lemeshianou p ena xoumistei gia tin poli t, tou lemeshianou p en ekso karkia, tou lemeshianou p ama feis p esso tou ena s dwkei k 10 sakkoules pramata na pareis esso s (to idio isxueei kai gia tous pafites).Kai oi t leuikosiati (en milo gia oullous) p ena paeis episkepsi esso tou an se kalesei potte vevea kai na se rwtisei ti ena pkite kai na tou peis ena nero kai en tha se xanarwtisei. (Malaka aspoume antrepoumai proti fora esso s -hello ipa na eimai eugeniki). Kame me na nioso kala na pao na anixo to psugeio s . Kalesme mia kiriaki na ertw esso s na fao fai mazi s .ime pasti ena afiko fai kai gia aurio..Thelete na milisoume gia politismo?? as milisoume kalitera gia anthropous. P.s to poso apeleutherotiko en touto to prama p lalo oti thelo en yparxei. No offence Beatriki. Mia apivdismeni lemeshiani p menei leukosia

    ΑπάντησηΔιαγραφή