6/5/13

Το δωμάτιο

Τα χέρια μου σφιγμένα, στέκουμε μόνη μου στο δωμάτιο. Άσπροι τοίχοι, άσπρο πάτωμα, καθόλου παράθυρα, άσπρο φως. Άσπρα τα ρούχα μου με πνίγουν. Κρατώ το στήθος μου, είμαι ήρεμη και ψυχρή. Αναπνέω ήρεμα, υπολογισμένα. Εισπνέω βαθιά, κλείνω τα μάτια, ανοίγω τα χέρια μου δεξιά αριστερά σε διάταση. Κοιτώ τον τοίχο απέναντι. Εστιάζω χαμηλώνοντας το κεφάλι πάνω σε ένα αόρατο στόχο. Παίρνω φόρα, τρέχω με ταχύτητα, χτυπώ το σώμα μου στον τοίχο, σπάει η μύτη, γδέρνονται τα γόνατα. Αίμα.
Επιστρέφω στο σημείο που ξεκίνησα, χαλαρή και ήρεμη, παίρνω φόρα και χτυπώ το σώμα μου στον τοίχο, ματώνω κι άλλο. Επιστρέφω και ξαναπαίρνω φόρα, χτυπώ το σώμα μου στον τοίχο, ξανά και ξανά, μέχρι να γίνει κόκκινος, μέχρι να στάζει το αίμα μου παντού. Πιέζω τις πληγές μέχρι να νιώσω πόνο. Συνεχίζω, παίρνω φόρα. Ξανά, ξανά, μέχρι να νιώσω κάτι, οτιδήποτε. Λερώνονται όλα με το κόκκινο.
Κάθομαι στην μέση του δωματίου, βλέπω το χάος που προκάλεσα. Γιατί? Γιατί να πρέπει να νιώσω κάτι?

Δεν θα καταλάβεις τι λέω.

Στο μυαλό μου παίζουν τα σενάρια.

23 σχόλια:

  1. tip που μαθα στο psych placement μου.
    1.πκιάνεις έναν λαστιχούδιν
    2.ρέσσεις το πας το σιέρι σου
    3. όποτε σε πιάνει ο πέλλαρος απλά τραβάς το τζαι αφήνεις το να σου την αστράψει πας στο καρπό (στη πουμέσα πιο ευαίσθητη μερκά).
    4. άου
    αυτομαστίγωμα στο δευτερόλεπτο χωρίς γιαίματα τζαι ιστορίες.

    πού να θέλεις άσπρη πογιά...τζαι βαψίματα...παρέτα

    έλα τζαι ένα τραούδι { όπου λαλεί black μες το νου σου κάμνε το red}.
    http://www.youtube.com/watch?v=u6d8eKvegLI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλύτερα να τον βαρέσεις εκείνον στον τοίχο. πιο λίγο αίμα θα βγάλεις. άσε που θα πονέσει και λιγότερο. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ εν εκατάλαβα τίποτε από ότι θέλεις να εκφράσεις.
    Το μόνο που εφαντάζουμουν ήταν ο άσπρος τοίχος κι εσύ σαν καλλιτέχνης να ακολουθείς τη διαδικασία που περίγραψες για να φτιάξεις το έργο που υπάρχει σαν backround στη σελίδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. the price i have to pay to feel something, even something like pain

      Διαγραφή
    2. accept feeling nothing and the reword will come!

      Διαγραφή
  4. λοιπον...καταρχας χρονια πολλα...κατα δευτερον το ξερεις οτι εγω τουλαχιστο καταλαβα!αυριο φευγω...θα ειμαι ομως εδω μεχρι τοτε...σε περιμενω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ούφφου... :/

    ας ακολουθήσουμε τη συμβουλή της ροαμ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Korou den tha nioseis tipote potte ksana,to idionopos itan prin. Touto en neo prama aisto na jilisei.men nomizeis pos eisai moni sou.esxi jiallous. Alla plasmata alles empeiries. Je ennen anagki na pezeis tin enthousiasmeni laou laou enna anthisei ksana to fkioro sou. Oulloi me to xrono tous ennen anagki na viazese. Aisto na katsei mes to nou sou. Na triftei mes ti zoi sou.
    Nomizo edoka mesa
    Kohl helmout kohl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρω το ότι εν θα νιώσω ποττέ ξανά. εν έχω φκιόρο, εχω σπαθί. K is not enough.

      Διαγραφή
  7. Υπάρχουν τοίχοι και με παράθυρα.. με κόκκινες κουρτίνες που δεν ματώνουν... πολύ!

    Ίσως και άσχετο αλλά αρμονία: http://www.youtube.com/watch?v=UAm_uoV1z5k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα μετακομίσω σε κάποια φάση!
      know the song love the song

      Διαγραφή
  8. If it makes you feel better, do it. Σίγουρα, πονώντας τον εαυτό σου δεν 8α κερδίσεις τίποτα. But I know the feeling, να θες να τα σπάσεις όλα και να στρέφεις αυτήν την ενέργεια πάνω σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα μου θύμισες το μεγάλο Cash.

    I hurt myself today,
    To see if I still feel,
    I focus on the pain,
    The only thing that's real.

    Καταλαβαίνω τι λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. What?

    I never did learn the craft of subtlety

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. And this is how the background of the blogspot was created...

    ΑπάντησηΔιαγραφή