12/5/13

Που ήντα πάστα εγίνηκα #2 The Queen Bee

Είμαστε στο αυτοκίνητο, οδηγώ λίγο σαν παρανοϊκή, τραγουδώ, χορεύω, προσπαθεί να κρατηθεί, από τότε που οδηγώ κρατιέται στην καρέκλα, σφίγγεται όταν μπαίνει στην θέση του συνοδηγού.
"Μάδερ, ή πρέπει να βρω γκόμενο με μοτόρα ή πρέπει να αγοράσω μοτόρα" σύρνω της.
Χτυπά το μέτωπο της με την παλάμη της.
"Α χριστέ μου χριστέ μου, εν θα δω εγγόνι."
Χαχανίζω.

Έτσι με αντιμετωπίζει πλέον, όταν της είπα ότι εν έχει νόημα να παντρευτώ, ότι φοούμαι να κάμω κοπελλούθκια λόγω των θυσιών που πρέπει να κάμεις, όταν εδιάλεξα όλες τες πορείες της ζωής μου,
"Α χριστέ μου χριστέ μου ίντα κοπελλούι έφκαλα" περηφάνια να καλύπτεται από ανησυχία.

Εν περήφανη, δυνατή, γυναίκα που εκάλυψε όλους τους ρόλους, μάνα και καριερίστα, σύζυγος, νοικοκυρά, μαγείρισσα, κουκλάρα, she can do it all, και εν ένα role model πολλά challenging. Εν η γυναίκα που εστάθηκε απέναντι στους άντρες ως ίση την δεκαετία του 90 και έκαμε καριέρα Εν η μάνα που επερνούσε τα πάνδεινα στην δουλειά και έρκετουν να μας αφιερώσει τα απογεύματα της. 
Ποττέ δεν εμείναμε σπίτι τα Σάββατα να καμουμε δουλειές, πηγαίναμε εκδρομές, μουσεία, ψώνια, βόλτες, στο αυτοκίνητο με το ράδιο ττάππο και τα παράθυρα ανοιχτά να τραγουδούμε δυνατά. Στο σούπερμαρκετ να μυριζούμαστε όλα τα μαλακτικά ρούχων, στα πάργκινγκ να κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο και να κάνουμε τους γορίλλες, να μας παίρνει σε εκκλησίες και τζαμιά, βουνά, θάλασσες. 
Εν τρυφερή και σκληρή την ίδια ώρα, δεν δέχετε την αποτυχία, ούτε την αδυναμία, αν δεν σπρώξεις τον εαυτό σου θα σε σπρώξει αυτή, μερικές φορές τόσο δυνατά που θα πονέσεις, αλλά τελικά θα φκεις που πάνω. Δεν είχα επιλογή να μεν σπουδάσω, δεν είχα επιλογή να μεν έχω χόμπυ, δεν είχα επιλογή να μεν διαβάσω, δεν είχα επιλογή να μεν αποκτήσω ευρεία γνώση, δεν είχα επιλογή να μεν ρίξω μια ματιά σε όλα αυτά τα κοινωνικό-ψυχολογο-φιλοσοφικά βιβλία, δεν είχα επιλογή να παρετήσω τίποτε, δεν είχα επιλογή ωστε τελικά να έρτει να μου δώκει όλες τες επιλογές του κόσμου.
 Εν δίκοπο μαχαίρι να ετοιμάζεις τα παιδιά σου ώστε να μπορούν ή να προσπαθούν να διαχειριστούν την ελευθερία τους-καταλήγεις στο αυτοκίνητο να χτυπιέσαι με "α χριστέ μου χριστέ μου"-αλλά εν δυνατή και εν επεμβαίνει-συχνά-προσπαθεί να μου έχει εμπιστοσύνη, όσες φορές κι αν έφαα τα μούτρα μου, ακόμα έχει μου εμπιστοσύνη. 

Με φωνάζει "ανάποδο παιδί" και ξέρω ότι το αντέχει, ξέρει ότι από αυτήν το πήρα.

Έγραψε μου μια φορά στην κάρτα που εγίνουμουν 20 χρονών:

"Ενώνω τα χέρια και σου δίνω φτερά. μα τα χέρια μου δεν μπορούν να γίνουν τα φτερά σου" 

Το να αγαπάς την μάνα σου εν ψιλοδεδομένο, το να εκτιμάς την μάνα σου σαν μάνα, γυναίκα, και μυαλό όχι και τόσο-εγώ εκτιμώ την.


UPDATE: Να της στέλνεις ότι αγαπάς την και ότι είσαι τυχερή και να σου λαλεί "ελπίζω και συ μια μέρα να νιώσεις την αγάπη μιας κόρης προς την μάνα της"
εν ατέλειωτη :D

25 σχόλια:

  1. Cptn. Jack M. SparrowΜαΐου 12, 2013 1:05 μ.μ.

    She sounds amazing! It also sounds like she did a pretty god job balancing everything (unlike you :p)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ξαναλέω...μάνα είναι μόνο μια. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχτός κι αν είσαι υιοθετημένος :P

      Διαγραφή
    2. ...από ζευγάρι λεσβίων :Ρ

      Διαγραφή
    3. ή από ζευγάρι ομοφυλοφίλων :P όπου μάνα είναι καμία

      Διαγραφή
  3. Αυτό με την εκτίμηση το πιστεύω κι εγώ. Να μας ζήσουν οι μαμάδες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Fkainoume ston kosmo kradainontas ta "opla" mas, alla oi manes mas en panta oi "aspides" mas.

    Oraio keimeno kopellia giatagani. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αθθύμησες μου το τούτο που εθκιάβαζα πριν bit.ly/14fEh8e

    Να μας ζήσουν!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τούτο που τα Σάββατα εν εκαθαρίζεται το σπίτι ζηλεύκω το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. e koita panta elege
      "ta pethkia m ehoun 1000 kala, an den jeroun na katharisoun en tha pathoun k tpt";)
      alithkia en pathenis tpt :P

      Διαγραφή
  7. Εν πολλά κουλ η μάμα σου, μοιάζει με το μητρικό ίνδαλμα που θα ήθελα να έχω γιάτι αν και αγαπώ την δική μου, ο χαρακτήρας της για εμένα λειτουργει σαν "πως να μην καταντήσω" (φκάλει νόημα η κουβέντα;)
    Φαίνεται πως έχεις μία ιδιαίτερη και στενή σχέση με την μητέρα σου - ζηλεύκω!

    Χαχαχα, άρχισα να σε φαντάζομαι σαν μητέρα! Νομίζω εν να έχεις κι εσύ αρκετά που τα χαρακτηριστικά και αξίες που θαυμάζεις στην μάμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. po pooo, koita an thimithis oti molishorisa en llio noris na arkepso na alalazo "ego pote thagino mana"

      Διαγραφή
    2. Lol, ontos, kanenas en se piezi, eftixos zume se kairus opu h gineka den ine ipoxreomeni na pantrefti k na kami moro prin ta 30

      Διαγραφή
  8. Εν επικίνδυνες οι μοτόρες φρέντ... ;)

    "ελπίζω και συ μια μέρα να νιώσεις την αγάπη μιας κόρης προς την μάνα της"...

    Ποννα κάμεις μωρά εννα καταλάβεις :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι την χαίρεσαι!!!! Τζαι εγω καπως έτσι νοιωθω για την δικη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή